فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین هدفون‌های بی سیم

یوسف هنرمند

پنج‌شنبه, 27 مرداد 1401

بهترین هدفون‌های بی سیم

 

هندزفری‌های زیادی در بازار هستند که می‌توانید بسته به نیازتان و میزان مبلغی که می‌خواهید پرداخت کنید، یکی را انتخاب و خریدای کنید. ما قرار است در این مقاله سری به هندزفری‌های خوب بازار بزنیم و از هر برند سعی کنیم چندین هندزفری خوب معرفی کنیم که ارزش خرید بالایی دارند. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید.

 

هندزفری AirPods Pro

هندزفری AirPods Pro یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم بازار است که می‌تواند تمامی نیازهایتان را برطرف کند. ایرپاد پرو اپل یکی از این هندزفری‌ها می‌باشد که دارای طراحی به شدت خوبی بوده و همین طراحی عالی باعث شده تا این هندزفری از گوش بیرون نیافتد. طراحی این محصول همانند سری‌های قبلی بوده و تغییرات خاصی اتفاق نیافتاده.

کیس این محصول مثل نسل قبلی بوده و تغییری را به خود ندیده است. در قسمت جلویی این محصول شاهد چراغ نشانگر LED مثل نسل دوم ایرپادزها هستیم تا وضعیت شارژ و اتصال را نشان دهد. یک درگاه شارژ سیمی نیز قرار داده شده که این درگاه، درگاه لایتنینگ بوده که در پایین محفظه قرار گرفته. هر یک از هندزفری‌های این ایرپادزها جمع و جورتر و محکم‌تر شده‌اند و با جدیدترین تکنولوژی ساخته شده‌اند و امکان تعویض سری‌ها را مثل دیگر هندزفری‌ها دارا هستند تا بتوانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. از نظر طراحی شاهد همان سبک طراحی هستیم و اپل سعی داشته به همان طراحی کارآمد پایبند بماند و کاربران را راضی نگه دارد.

ایرپاد پرو اپل همانند نسل‌های قبلی خودش دارای یک کیس است تا بتواند با استفاده از این کیس، هندزفری‌ها را دوباره شارژ کنید. این محفظه شارژ می‌تواند توان مورد نیاز هندزفری‌ها را برای 24 ساعت گوش دادن به موسیقی و 18 ساعت مکالمه با تلفن تامین کنید. مهمتر اینکه کاربران با 5 دقیقه شارژ گوشی‌ها می‌توانند تا 1 ساعت به موسیقی گوش دهند و 1 ساعت به مکالمه بپردازند. خود هندزفری‌های نیز با یک بار شارژ می‌توانند 4.5 ساعت به پخش موسیقی بپردازند و تا بیش از 3.5 ساعت نیز امکان انجام مکالمات تلفنی را برای کاربران فراهم می‌کنند. عمر باتری ایرپاد پرو شبیه به ایرپادهای معمولی است با این تفاوت که مدت زمان مکالمه اندکی بهبود پیدا کرده.

 

بهترین-هدفون‌های-بی-سیم

 

ایرپاد پرو دارای ویژگی حذف صدای مزاحم بوده که این ویژگی خوب باعث می‌شود تا صداهای اطراف حذف شوند و در حین مکالمه با فرد مورد نظر شاهد کیفیت مکالمه‌ی بسیار بالایی باشیم. کاربران با نگه داشتن سنسور فشار برروی گوشی این قابلیت را می‌توانند فعال کنند. این قابلیت محبوب به خوب کار می‌کند و زمانی هندزفری را از گوش‌تان در بیاورید تازه متوجه نویزهای اطراف و سر و صداها خواهید شد. همین ویژگی‌ خاص باعث خواهد شد تا خیلی از کاربران روی به خرید این محصول کاربردی بیاورند.

کیفیت صدا یکی دیگر از مواردی است که به شدت اهمیت دارد و اگر هندزفری دارای کیفیت صدای خوب و راضی کننده‌ نباشد اصلا نباید آن هندزفری را خریداری کرد. ایرپاد پرو دارای یکی از بهترین صداهای خروجی بوده که می‌توانید داشته باشید. کیفیت صدای این محصول از ایرپادزهای معمولی خیلی بهتر بوده و یکی از دلایل استفاده از سری‌های تو گوشی آکوستیک است که در حذف صداهای مزاحم نقش مهمی بازی می‌کند. این هندزفری صداهای با فرکانس بالا را بسیار بهتر پخش می‌کند.

 

هندزفری Airpods 3

ایرپاد 3 یکی دیگر از بهترین هدفون‌های بی سیم است که ترکیبی از طراحی ایرپادز 2 و ایرپادز پرو است که اپل تصمیم گرفته تا با تولید چنین محصولاتی فاصله این دو هندزفری را از هم کم کرده تا کاربر بتواند بهتر تصمیم بگیرد. کیس این هندزفری شبیه به کیس ایرپادز پرو است و ابعاد آن از کیس ایرپادز پرو کوچکتر بوده. این هندزفری دارای گواهی IPX4 است که یعنی نسبت به آب مقاومت می‌کند و مقاوم ترین هندزفری اپل نسبت به آب است.

این هندزفری‌ها شباهت زیادی به ایرپادز پرو دارند ولی دیگر خبری از سری سلیکونی در این محصول نیست و اپل سعی کرده این هندزفری‌ها را به سبک ایرپادز 2 طراحی کند که شاید برای خیلی‌ها این سبک طراحی مناسب نیست و نتوانند از این ایرپادز استفاده کنند. کنترلر‌های این محصول دقیقا شبیه به ایرپادز پرو هستند و برای مدیریت باید دسته ایرپادز را تاچ کنید.

میزان شارژدهی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هندزفری بلوتوثی است. ایرپاد 3 هندزفری‌ است که میزان شارژدهی و باتری آن خوب بوده و قطعا راضی خواهید شد. این محصول آنقدر باتری خوبی دارد که می‌توان گفت جزو بهترین هندزفری‌های بلوتوثی محسوب می‌شود. ایرپاد 3 می‌تواند راحت ۲ روز کامل صبح تا شب را تنها با یکبار شارژ، شارژدهی کند که واقعا عالی بوده. اگر روزی تنها ۴ تا ۵ ساعت از ایرپادز خود استفاده می‌کنید، این هندزفری می‌تواند ۴ روز شارژهی کند که واقعا عالی است در این زمینه.

 

هندزفری-Airpods-3

 

طبق ادعای اپل هر هندزفری تقریبا بین 6 تا 7 ساعت شارژدهی می‌کند و اگر کیس ایرپادز به صورت کامل شارژ باشد، می‌توانید 30 ساعت به صورت مداوم از این ایرپادز استفاده کنید که عدد بسیار خوبی است. طبق تست‌های صورت گرفته از این محصول، کمتر از دو ساعت زمان لازم است تا کیس به صورت کامل شارژ شود. این ایرپادز از شارژ مغناطیسی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با استفاده از شارژرهای مگ سیف این محصول را شارژ کنید. با شارژ مغناطیسی نیز حدود ۲.۵ ساعت زمان می‌خواهد تا کامل شارژ شود.

اپل در ایرپاد 3 از نظر کیفیت صدا در هنگام مکالمه به شدت عالی عمل کرده و میکروفون و اسپیکرها به شدت خوب هستند. صدای شما برای طرف مقابل باکیفیت منتقل می‌شود و صدای طرف مقابل هم به خوبی شنیده می‌شود. درکل اپل سعی کرده از نظر کیفیت مکالمه بهترین خودش در این هندزفری باشد و نمی‌توان هیچ ایرادی از آن گرفت. تنها مشکلی که این محصول در بخش میکروفون و ضبط صدا دارد این است که صدا را کمی کامپیوتری ضبط می‌کند که شاید برای خیلی از خریداران زیاد اهمیت نداشته باشد.

ایرپاد 3 در بخش کیفیت صدا بهترین است. ایرپادز 3 به تکنولوژی Spatialize Stereo مجهز بوده که این تکنولوژی این امکان را فرام می‌کند تا صدا را به صورت سه بعدی گوش دهید. همچنین این قابلیت برروی بیس نیز تاثیر مثبت گذاشته و شاهد بیس خوبی از این هندزفری بلوتوثی هستیم. کیفیت صدا و بلندی صدای این محصول بلوتوثی خوب بوده و شما را به وجد می‌آورد. ایرپادز 3 از نظر کیفیت صدایی واقعا چیزی کم ندارد و در این زمینه خودش بهترین است.

 

هندزفری Galaxy Buds Plus

هندزفری Galaxy Buds Plus یکی دیگر از بهترین هدفون‌های بی سیم است که در نگاه اول قطعا عاشق طراحی آن خواهید شد. سامسونگ هرگز محصولات بی‌ کیفیتی را به بازار عرضه نکرده و حال شاهد کیفیت بسیار خوب در هندزفری‌های بلوتوثی هستیم. این هندزفری دارای ویژگی‌ها و مشخصات بسیار خوبی بوده و امروزه زیاد هندزفری‌های مختلفی را شاهد هستیم که کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر گوشی سامسونگ دارید و به دنبال خرید یک هندزفری خوب و مناسب هستید که به راحتی به گوشی‌ شما متصل شود و راحت به سامسونگ اکانت کانکت شود و بتواند به خوبی و به سادگی ویژگی‌هایش را در اختیارتان بگذارد، هندزفری‌های سامسونگ قطعا بهترین گزینه هستند.

گلکسی بادز پلاس یکی از این هندزفری‌ها می‌باشد که طراحی بسیار خوبی دارد و راضی‌تان می‌کند. سبک طراحی این محصول با نسخه‌های قبلی تفاوت خاصی ندارد و سامسونگ در این هندزفری از رنگ‌های قرمز، مشکی، سفید و آبی استفاده کرده که بسته به انتخاب می‌توانید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید. این محصول دارای سری‌هایی با سایزهای مختلف بوده که می‌توانید یکی از این سری‌ها را که مناسب گوشتان است را انتخاب کنید و هندزفری را درون گوش قرار دهید. بعد از اینکه هندزفری درون گوش‌تان قرار گرفت تازه متوجه خواهید شد که کیفیت ساخت این محصول واقعا عالی است. گلکسی بادز پلاس به هیچ عنوان از گوشتان نمی‌افتد و حتی اگر ورزش سنگین انجام می دهید و زیاد تحرک دارید بازهم مشکلی پیش نخواهد آمد.

یکی دیگر از مواردی که برای خریداران به شدت مهم بوده، شارژدهی و شارژ شدن این هندزفری بلوتوثی است. گلکسی بادز پلاس یک باتری با ظرفیت مناسب دارد که از نظر بازدهی، یکی از بهترین هندزفری‌هاست که شارژدهی خوبی دارد. این محصول از هندزفری‌های سامسونگ و دیگر برندها بهتر عمل کرده و شارژ بیشتری خواهد داد. طبق تست‌های انجام شده، ۱۱ ساعت شارژدهی مداوم در پخش موزیک واثعا عالی است و نمی‌توان در برابر قدرت این باتری چیزی گفت. در دیگر هندزفری‌های سامسونگ شاهد شارژدهی ۵ تا ۸ ساعته بودیم که در مقایسه با گلکسی بادز پلاس واقعا شارژدهی خوبی نداشتند. کیس این محصول نیز می‌تواند یک مرتبه هندزفری‌ها را فول شارژ کند و شما با یکبار شارژ کردن کیس می‌توانید تا ۲۲ ساعت از هندزفری‌ها شارژ بگیرید.

 

هندزفری-Galaxy-Buds-Plus

 

گلکسی بادز پلاس برای مکالمه مناسب است و صدای ورودی و خروجی مناسب می‌باشد. بدلیل نبود Noise Cancellation در این هندزفری شاهد کمی افت کیفیت مکالمه هستیم که اگر بود واقعا کیفیت مکالمه بیشتر می‌شد و انتظار داشتیم تا این قابلیت برروی چنین هندزفری باشد ولی متاسفانه قرار داده نشده. گلکسی بادز پلاس دارای کیفیت صدای بسیار خوبی نیز است. کیفیت صدا برای یک هندزفری به شدت مهم بوده و خریداران به دنبال هندزفری با کیفیت صدای هرچه بهتر هستند. این هندزفری صدای خروجی به شدت خوبی دارد و وقتی که به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش می‌دهید، از موسیقی لذت خواهید برد. البته نویز کنسلینگ در این هندزفری وجود ندارد که واقعا جای تعجب دارد که چرا برروی چنین محصولی این قابلیت‌ها وجود ندارند. سامسونگ در هندزفری‌های جدید خودش از یک سیستم دوآل درایور جدید استفاده کرده که بدین ترتیب شاهد یک ووفر (Woofer) و یک توییتر (Tweeter) اختصاصی برای صدایی رساتر و بهتر هستیم.

با پیاده سازی این سیستم دوآل درایور جدید کیفیت صدایی بسیار بهتر و باکیفیت‌تر شده. این سیستم صدای محیط را فیلتر کرده تا کاربر صدای بهتری را دریافت کند که این تکنولوژی واقعا عالی است. سامسونگ برای اینکه این حس بد نشنیدن صدای محیط را به شما بدهد آمده و یک Ambient Sound Amplification را در هندزفری قرار داده تا در زمان تماس و مکالمه بتوانید به صورت خودکار صدای محیط را بشنوید.

 

هندزفری Galaxy Buds Pro

هندزفری سامسونگ بی سیم Galaxy Buds Pro یکی دیگر از بهترین هدفون‌های بی سیم است که قیمتی مناسبی دارد و برای رقابت با ایرپادز به بازار آمده. سامسونگ در این محصول از ترکیب Galaxy Buds Live و Galaxy Buds Plus به یک طراحی بسیار خوب رسیده است که بسیار راحت بوده و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. طراحی پشتی این محصول خیلی شبیه به گلکسی Buds Live بوده که همین مورد باعث شده تا شاهد نقطه ضعفی نباشیم و این هندزفری به راحتی درون گوش جای بگیرد. سامسونگ برای این هندزفری از سه سری سیلیکونی با سایزهای مختلف استفاده کرده که این سری‌ها درون جعبه قرار دارند. سری‌های این محصول به خوبی در سرجایشان قرار می‌گیرند و به خوبی درون گوش فیکس می‌شوند و وقتی در حال دویدن و تکان خوردن شدید هستید هم از گوشتان نمی‌افتند.

کیس Galaxy Buds Pro یک کیس مربعی شکل بوده که ابعاد کوچکی دارد. به سختی هندزفری‌ها با درب باز بیرون می‌افتند و کاملا مشخص است که در این باکس از آهنربای بسیار قوی استفاده شده است. وقتی می‌خواهید هندزفری Galaxy Buds Pro را در گوشتان بگذارید، دستتان به قسمت پشت هدفون می‌خورد و این قسمت تاچ می‌شود و موزیک پلی خواهد شد و دستیار صوتی Bixby نیز فعال می‌شود که این مورد یکی از رو مخ‌ترین موارد در این هندزفری است. درکل در بخش طراحی شاهد یک طراحی خیلی خوب هستیم. این هندزفری از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند و این موضوع یعنی این محصول ضد آب بوده و می‌تواند تا عمق یک و نیم متر و به مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب مقاومت نشان دهد که خیلی خوب است.

شارژدهی هندزفری‌ها بدلیل استفاده طولانی مدت بسیار اهمیت بالایی دارد و خریداران به این نکته‌ها خیلی اهمیت می‌دهند و خیلی مهم بوده که میزان شارژدهی خوب باشد تا بتوان به مدت زیادی از هندزفری استفاده کرد. گلکسی بادز پرو از باتری 472 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند ، هردوی این گوشی‌های هندزفری از باتری 61 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند که باعث شده تا این هندزفری‌ میزان شارژدهی خوبی را داشته باشد. تست‌هایی که از باتری این محصول گرفتیم حدود ۵ ساعت با Noise Cancelling روشن می‌تواند دوام بیاورد ولی اگر این قابلیت خاموش باشد می‌تواند تا ۸ ساعت نیز شارژدهی کند که زمان مناسبی است.

 

هندزفری-Galaxy-Buds-Pro

 

گلکسی بادز پرو دارای کیفیت صدایی خوبی در هنگام مکالمه است. نقطه ضعفی در بخش مکالمه و میکروفون شاهد نبودیم و صدای ورودی و خروجی به خوبی انجام صورت می‌گیرد و همه چیز باکیفیت انجام می‌شود. برد صدایی این هندزفری به شدت خوب بوده و می‌توان با خیالی راحت از آن استفاده کرد. اگر قابلیت Noise Cancelling را فعال کنید قطعا همه چیز بهتر خواهد شد و کیفیت مکالمه عالی می‌شود و صدای خروجی هم در زمان مکالمه و یا گوش دادن به موزیک بهتر خواهد شد. در زمان مکالمه بهتر خواهد بود تا Ambient Mode را فعال نکنید چون در هنگام مکالمه صدای خودتان را نیز می‌شنوید که زیاد جالب نیست.

کیفیت صدا برای افرادی که به دنبال خرید یک هندزفری خوب و گران قیمت هستند بسیار مهم است. گلکسی بادز پرو دارای کیفیت صدایی خوبی بوده که به جرات می‌توان گفت صدای خروجی هیچ مشکلی ندارد. بلندی صدا، تفکیک صدایی و وضوح آن عالی است و نمی‌توان هیچ ایرادی گرفت. قطعا بهترین حس را در زمان گوش دادن به موزیک دریافت خواهید کرد.

 

هندزفری Galaxy Buds 2

هندزفری بلوتوثی سامسونگ گلکسی بادز 2 یکی دیگر از بهترین هدفون‌های بی سیم بوده و سامسونگ تصمیم گرفته تا دست به طراحی قبلی خودش نزند و با همان طراحی قبلی این هندزفری جدید را روانه‌ی بازار کند. تمامی رنگ‌ها دارای کیس سفید هستند و هندزفری‌ها در چهار رنگ سفید، مشکی، زیتونی و یاسی عرضه شده‌اند و بسته به انتخاب می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. شاید این حرکت سامسونگ باعث جذابیت بیشتر بوده که واقعا جذاب‌تر و خاص‌تر هم شده.

هندزفری‌ها زمانی که درون کیس نیز هستند بازهم اگر درب کیس باز باشد به سختی به بیرون پرت می‌شوند که در نسل قبلی شاهد آن بودیم و در این هندزفری نیز شاهد آهنرباهای قوی هستیم. وقتی که درب کیس را باز کردید و هندزفری‌ها را درون گوش‌تان قرار دادید، متوجه خواهید شد که چقدر این هندزفری‌‌ها خوب هستند و به راحتی درون گوش جای می‌گیرند و نمی‌افتند. طراحی این محصول به شدت مناسب و عالی بوده و جوابگوی نیازهایتان خواهد بود. به هیچ عنوان این هندزفری بلوتوثی از گوش‌تان نمی‌افتد و می‌توانید با خیالی راحت قدم بزنید، بدوید، بازی کنید و هرکاری دوست دارید انجام دهید. لازم به ذکر است، اگر برروی هندزفری آب بریزد قطعا دچار مشکلاتی خواهد شد و باید از آن مراقبت کنید. این هندزفری از گواهی IPX2 برخوردار بوده و تنها در برابر پاچش ضعیف آب مقاومت می‌کند و اگر خدایی نکرده درون آب بی‌افتد قطعا دچار مشکلاتی می‌شود.

باتری 472 میلی آمپر ساعتی در این هندزفری قرار گرفته و درگاه شارژ آن نیز درگاه شارژ Type-C بوده که در دیگر گجت‌ها شاهد آن بودیم. طبق تست‌های انجام شده، شاهد عملکرد شارژدهی بهتری در این هندزفری هستیم که می‌تواند ساعات بیشتری را شارژدهی کند. برای شارژ کردن این هندزفری می‌توانید از آداپتور ۲۵ واتی گوشی‌های سامسونگ استفاده کنید و نگران هیچ مشکلی نباشید. طبق تست‌های صورت گرفته شاهد آن بودیم که اگر نویز کنسلینگ روشن باشد این هندزفری می‌تواند چیزی حدود ۵ ساعت شارژدهی کند و اگر نویز کنسلینگ را خاموش کنید، میزان شارژدهی به ۸ ساعت نیز می‌رسد. کیس هم حدود ۲۰ ساعت شارژدهی می‌کند و در حالت نویز کنسلینگ روشن و در حالت نویز کنسلینگ خاموش نیز شاهد ۳۰ ساعت شارژدهی هستیم.

 

هندزفری-Galaxy-Buds-2

 

سامسونگ در گلکسی بادز 2 در بحث مکالمه و میکروفن واقعا عالی بوده و شاهد صدای خوب برای مکالمه هستیم. وقتی که قابلیت نویز کنسلینگ روشن است، ضبط صدا بدون نویز خواهد بود که واقعا عالی است و کیفیت ضبط به شدت بالاست و بعضی وقت‌ها صدای ضبط شده به سمت کامپیوتری شدن می‌رود که کمی شاید در ذوق بزند. اگر نویز کنسلینگ را خاموش کنید، کیفیت صدا معمولی خواهد بود و نویزهای اطرافتان هم با صدای شما ضبط می‌شود. کیفیت صدای مکالمه به شدت خوب بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد و هم صدای شما با بهترین کیفیت انتقال داده می‌شود و هم صدای طرف مقابل باکیفیت بالا به گوشتان می‌رسد.

کیفیت صدا یکی از مهم ترین موارد است. گلکسی بادز 2 در مورد کیفیت واقعا عالی عمل کرده و سنگ تمام گذاشته. این محصول دارای کیفیت صدایی بسیار خوب و باکیفیت بوده که تفکیک صدایی و بلندی آن نیز خوب است. همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد، کمی بلندی صدا کم است که مشکلی ایجاد نمی‌کند. بیس نیز بسیار خوب بوده و درکل پکیج کامل است و می‌توانید با خیالی راحت از هندزفری خود استفاده کنید.

 

هندزفری Buds 3T Pro

هندزفری Buds 3t Pro یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم شیائومی که طراحی بسیار خوبی دارد و به خوبی در گوش جای می‌گیرد. این هندزفری بسیار خوش ساخت است و دارای روکشی مات بوده و همین روکش مات آن را بسیار زیبا می‌کند. Buds 3t Pro بدلیل فرمی که دارد به خوبی در گوش جای می‌گیرد و اذیتتان نمی‌کند. هر یک از این هندزفری‌ها حدود ۵ گرم وزن دارند که وزن آن‌ها کم بوده و با این وزن کم اصلا چیزی در گوش‌ حس نخواهید کرد. وزن کیس این هندزفری بلوتوثی به ۵۱ گرم رسیده است. وزن کم، طراحی ارگونومی خوب و رنگ بسیار زیبا باعث شده تا از نظر طراحی، این محصول جزو بهترین‌ها باشد.

از محصول Buds 3t Pro تست‌هایی گرفته شد و شاهد آن بودیم که این هندزفری هیچ فشاری را به گوش وارد نمی‌کند و مثل ایرپادز می‌توانید آن را ساعت‌ها در گوش نگه دارید. بدنه‌ی Buds 3t Pro به گونه‌ای طراحی شده که کمتر خراش پذیر بوده و شاید خیلی سخت خط و خش بگیرد. کنترل پخش و قطع موزیک و مکالمه‌ها با حسگرهایی که برروی این محصول قرار دارند که با تاچ کردن آن‌ها می‌توانید این تغییرات را اعمال کنید. ویژگی‌های خوبی مثل شارژ بی‌ سیم، ردیابی سر، جفت شدن چند نقطه و طراحی مات براق برای این محصول در نظر گرفته شده که آن را به یکی از بهترین هندزفری‌ها تبدیل کرده است.

 

هندزفری-Buds-3T-Pro

 

کیس هندزفری Buds 3t Pro ابعادی 65 × 48 × 24 میلی متر دارد که به خوبی در جیب جای می‌گیرد و همچنین می‌توانید از یک قاب محافظ برای هندزفری‌تان استفاده کنید. هندزفری Buds 3t Pro دارای پورت شارژ USB-C و دکمه جفت شدن می‌باشد. Buds 3t Pro از شارژ بی سیم پشتیبانی کرده که به شدت آپشن کاربردی بوده. هچنین از گواهی IP55 پشتیبانی می‌کند و ضد آب و گرد و غبار است و خیالتان از استفاده این محصول در هوای بارانی راحت خواهد بود. با دارا بودن ۳ میکروفون قطعا بهترین صدا را ضبط خواهید کرد و یا در مکالماتتان از آن استفاده خواهید کرد. Buds 3t Pro تا ۶ ساعت شارژدهی می‌کند که مدت زمان بسیار مناسبی است. کیس آن هم تا ۲۴ ساعت قابلیت شارژدهی دارد. زمانی که شارژ هریک از این هندزفری‌ها تمام شد می‌تونید آن‌ها را در کیس قرار دهید تا دوباره شارژ شوند. شارژ شدن کامل کیس حدود ۷۰ دقیقه طول خواهد کشید.

هندزفری Buds 3t Pro در بخش کیفیت مکالمه متوسط عمل می‌کند و نباید زیاد انتظار از آن داشت. مکالمه‌ها با این هندزفری حس خوبی می‌دهد و صدا واضح شنیده می‌شود. در طول تماس‌، طرف مقابل دریافت واضحی از صدای شما خواهد داشت و این موضوع حس خوبی حتی به طرف مقابل می‌دهد.

 

هندزفری Redmi Buds 3 Pro

هندزفری Redmi Buds 3 Pro یکی دیگر از بهترین هندزفری بی سیم شیائومی است که مناسب اکثر گوش‌ها بوده و می‌تواند اکثر نیازهای شمت را به بهترین نحو ممکن پوشش دهد. این هندزفری بلوتوثی از طراحی خوبی برخوردار است که این طراحی خوب باعث شده تا این هندزفری به خوبی درون گوش جای گیرد. شیائومی سعی کرده تا ارگونومی ترین محصول را تولید کند و موفق نیز بوده و در عین ارگونومی، مینیمال نیز است و به خوبی درون گوش جای می‌گیرد و وزن کمی نیز دارد و زمانی که درون گوش قرار دارد اصلا وزنی حس نخواهید کرد. Redmi Buds 3 Pro از پلاستیک فشرده و باکیفیت ساخته شده و برای افرادی که فعالیت بدنی دارند مثل ورزشکارها مناسب هستش.

سری‌های سیلیکونی قرار گرفته برای این هندزفری باعث شده تا هندزفری‌ها به راحتی از گوش نیافتند و این سری‌ها دارای سایزهای مختلفی بودند که نسبت به سایز گوش‌تان می‌توانید از یکی از این سری‌ها استفاده کنید. شیائومی خروجی صدای ایربادها را توسعه داده تا صدایی با حجم بهتر به گوش برسد. سطح خارجی این محصول و کیس شارژ هر دو مات هستند. این مات بودن کمی درخشندگی دارد ولی مهمترین مزیت آن، کاهش لغزندگی است. اثرانگشت کمتر روی این محصول باقی می‌ماند و دکل با محصولی 55 گرمی روبرو هستید که از استاندارد IPX4 پیروی می‌کند.

 

هندزفری-Redmi-Buds-3-Pro

 

Redmi Buds 3 Pro دارای باتری‌های بسیار خوبی بوده که هر یک از این ایرپادز‌ها دارای یک باتری ۳۵ میلی آمپر ساعتی هستند و می‌توانند تا مدت ۶ ساعت شارژدهی داشته باشند که مدت زمان بسیار مناسبی خواهد بود. کیس شارژ هم دارای یک باتری ۴۷۰ میلی آمپر ساعتی است که اگر هریک از این هندزفری‌ها نیاز به شارژ شدن داشته باشند، می‌توانند آن‌ها را شارژ کنند. کیس این هندزفری، شارژدهی بیشتری را در اختیارمان قرار می‌دهد که درکل ۲۶ ساعت شارژدهی بسیار خوب بوده و جوابگوی هرنیازی است.

هندزفری Redmi Buds 3 Pro در بحث مکالمه بسیار خوب عمل کرده و می‌توانید با استفاده از این هندزفری، مکالمات بسیار خوبی را تجربه کنید. شیائومی در این محصول بلوتوثی از نویز کنسلینگ استفاده کرده که این قابلیت می‌تواند نویزهای محیط را کم کند و همین موضوع باعث خواهد شد تا کیفیت صدای خروجی بهتر شود و صدایی که می‌شنوید هم کیفیت خیلی بهتری داشته باشد. این محصول درایور 9 میلی متری و سه میکروفون دارد که این موضوع باعث شفافیت و بیس بهتر می‌شود و صدای خروجی بسیار خوب خواهد بود.

 

هندزفری Redmi Buds 3 Lite

هندزفری بلوتوثی Redmi Buds 3 Lite یکی دیگر از بهترین هندزفری بی سیم بوده که توسط شیائومی تولید شده و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. این محصول با درایورهای 6 میلی‌متری Hi-Fi عرضه شده که تجربه صوتی عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این نوع از هندزفری‌های بلوتوثی به صرفه، ردمی هستند که دارای ویژکی‌ها و امکانات زیادی می‌باشند. این محصول دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی بوده که می‌توان به پشتیبانی از کنترل لمسی چند منظوره، گواهی IP54 ضد آب و گرد و غبار و باتری 5 ساعته پخش مداوم آن اشاره کرد.

شیائومی سعی کرده تا این هندزفری را همانند بقیه محصولاتش به صورت ارگونومی طراحی کند و زمانی که این محصول را درون گوش قرار می‌دهید، از گوش بیرون نمی‌افتد و به خوبی سر جایش قرار می‌گیرد و می‌توانید با آن فعالیت‌های سنگین هم داشته باشید و نگران هیچ چیزی هم نباشید. سری‌ سیلیکونی این هندزفری بلوتوثی باعث شده تا به خوبی در گوش قرار بگیرد و این سری‌های سیلیکونی دارای ابعاد مختلفی هستند و بسته به انتخاب و اندازه گوش می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

 

هندزفری-Redmi-Buds-3-Lite

 

باتری و میزان شارژدهی یکی دیگر از چیزهایی که باید حتما به آن دقت کنید. هندزفری Redmi Buds 3 Lite می‌تواند تا ۵ ساعت شارژدهی کند که نسبتا مناسب است و نیازهایتان را برآورده می‌کند. اگر باتری کیس را هم حساب کنیم، تا ۱۸ ساعت نیز شارژدهی خواهید داشت که بسیار مناسب بوده و جوابگوی نیازهای ۲ روز شماست. می‌توانید از صبح تا شب از هندزفری خود استفاده کنید، بدون اینکه نگران سطح باتری باقی مانده باشید.

Redmi Buds 3 Lite دارای یک سیستم سریع است که می‌تواند بدون تاخیر مکالمه را اوکی کند و این تاخیر کم قطعا بهترین حس را خواهد داد. صدا بدون هیچ مشکلی و بدون معطلی به گوش شما می‌رسد. کیفیت مکالمه خوب است و قطعا راضی‌تان می‌کند و می‌توانید به سادگی به مکالمه‌تا بپردازید و هیچ چیز نیز جلویتان را نمی‌گیرد. همچنین قابلیت کم کردن نویز می‌تواند کاری کند تا از شر صداهای مزاحم خلاص شوید و بدون هیچ مشکلی به مکالمه بپردازید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-41

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند