فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل

یوسف هنرمند

شنبه, 29 بهمن 1401

راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل

 

اولین مدل اپل واچ در سال 2015 ظاهر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. از آن زمان، اپل به روز رسانی های مختلفی را در نرم افزار و سخت افزار ارائه کرده است. با انتخاب های بسیار زیاد در مواد، رنگ ها و اندازه ها، انتخاب اپل واچ مناسب کار دشواری بوده است و اضافه شدن سری های جدید آن را دشوارتر نیز کرده است. در حال حاضر سری های مختلف اپل واچ در بازار موجود است. محصولات جدید و دست دومی از اپل واچ سری 3 تا اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا در بازار وجود بوده و می توانید خریدتان را انجام دهید.

در واقع هیچ اجباری وجود نداردکه اپل واچ و یا کلا ساعت هوشمند بخرید، اما داشتن اپل واچ بر روی مچ دست مزایای زیادی برای کاربران اپل دارد. اول، اپل واچ قطعا به شما کمک می کند تا فعال تر باشید. به دلیل برنامه های مختلفی که ارائه می دهد و شما را مجبور می کند تا کمتر بنشینید و بیشتر فعالیت کنید.  نکته دیگر این است که برخلاف تصور بسیاری از افراد، استفاده از اپل واچ باعث افزایش عمر باتری آیفون می شود. زیرا به جای اینکه روزی چندین بار صفحه گوشی خود را برای بررسی پیام ها، اعلان ها و ... باز کنید، از اپل واچ خود استفاده خواهید کرد.

علاوه بر این، اپل واچ به شما کمک می کند تا به دلیل راحتی و در دسترس بودن، سازماندهی بیشتری داشته باشید. ممکن است نگران روشن کردن تلفن خود و تنظیم یک یادآور یا قرار و غیره باشید. غالبا. اما اپل واچ همیشه در دسترس است و می توانید برنامه روزانه خود را با چند ضربه کوتاه مرتب کنید. علاوه بر این، به لطف حسگر ضربان قلب، حسگر اکسیژن خون و اپلیکیشن های سلامت اپل، این ساعت به طور مداوم سلامت کاربر را زیر نظر دارد و می تواند اطلاعات کافی در مورد سلامت و فعالیت های بدنی ارائه دهد.

در نهایت، به یاد داشته باشید که اپل سخت تلاش می کند تا کاربران را در اکوسیستمی که ساخته است نگه دارد و حداکثر راحتی را به آنها ارائه دهد. اپل واچ نیز بخش مهمی از این اکوسیستم است که مکمل محصولات دیگری مانند لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند اپل است. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل بپردازیم و در ادامه به شما کاربران عزیز چندین مدل از بهترین ساعت های هوشمند اپل را معرفی خواهیم کرد.

 

اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری 8 یکی از محصولات جدید اپل است که با دو سایز 41 و 45 میلی متری و دو نسخه استیل و آلومینیومی عرضه شده است. وزن این ساعت 32 گرم است و هنگام استفاده از آن احساس سنگینی نخواهید کرد. قطر ساعت 10.7 میلی متر است که نسبت به مدل های قبلی بزرگتر است. این ساعت دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم است. مانند سایر ساعت های اپل، این ساعت قادر به اندازه گیری دقیق اکسیژن خون، دمای بدن و ضربان قلب است. 

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند سامسونگ

 

به علاوه، اگر یک ورزشکار هستید، اپل واچ 8 از بسیاری از حالت های ورزشی مشابه مدل های قبلی پشتیبانی می کند. باتری به کار رفته در این ساعت نسبت به مدل های قبلی قوی تر است اما هنوز به ظرفیت مورد نیاز برای جلب رضایت کاربران نرسیده است و این همچنان یکی از نقاط ضعف ساعت هوشمند اپل است. لازم به ذکر است که اپل واچ سری ۸ یکی از بهترین ساعت های راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل است که می توانید آن را از سایت فروشگاه آریا با خیالی راحت تهیه بفرمایید.

 

اپل واچ سری ۷

اپل واچ سری 7 در سپتامبر 2021 معرفی شد و آخرین مدل اپل واچ در آن زمان بود. اپل واچ سری 7 دارای صفحه نمایش بزرگتری نسبت به مدل های قبلی است و اندازه های 41 و 45 میلی متری در دسترس است. صفحه نمایش دارای حاشیه های نازک تر و گوشه های گرد است که به آن ظاهری یکپارچه و براق می دهد و همچنین لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند یکی از بهترین ساعت های راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل است.

سری 7 دارای کریستال جلویی مقاوم در برابر ترک است و این اپل واچ دارای رتبه IP6X مقاومت در برابر گرد و غبار را داراست. همچنین به طور کلی دوام بیشتری دارد و در برابر سقوط و ضربه مقاومت بهتری از خود نشان داده است. سری 7 دارای زمان شارژ سریع‌ تری است و تنها در 45 دقیقه از 0 تا 80 درصد شارژ می‌ شود. همچنین دارای یک صفحه کلید جدید و دکمه های بزرگتر است که استفاده و حرکت را آسان تر می کند.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند هواوی

 

اپل واچ سری 7 دارای طیف گسترده ای از ویژگی های سلامتی و تناسب اندام است، از جمله نظارت بر ضربان قلب، نوار قلب و توانایی ردیابی تمرینات و فعالیت ها است. همچنین دارای یک ویژگی دوچرخه سواری جدید است که می تواند معیارهایی مانند مسافت دوچرخه سواری، سرعت و ارتفاع را ردیابی کند. سری 7 با پشتیبانی از Wi-Fi 5 گیگاهرتز و فناوری UWB (باند فوق العاده) از اتصال سریعتر و مطمئن تری برخوردار است. با ویژگی های جدیدی مانند برنامه Mindfulness، برنامه Home بازطراحی شده و پشتیبانی از SharePlay می توانید به سادگی تمام از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

 

اپل واچ se

اپل واچ SE دارای طراحی مشابه با اپل واچ سری 6، با صفحه نمایش مربع و لبه های گرد است. این محصول در دو سایز 40 و 44 میلی متری و در رنگ های مختلف موجود است. اپل واچ SE از همان تراشه S5 موجود در اپل واچ سری 5 استفاده می کند که سرعت آن را نسبت به سری 3 افزایش می دهد. همچنین دارای شتاب سنج، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج همیشه روشن مانند سری 6 است.

ساعت هوشمند Apple Watch SE دارای طیف وسیعی از ویژگی های سلامتی و تناسب اندام است، از جمله نظارت بر ضربان قلب، ECG و توانایی ردیابی تمرینات و فعالیت ها. همچنین دارای ویژگی تشخیص سقوط است که می تواند تشخیص دهد که آیا پوشنده سقوط سختی داشته است و به اورژانس اطلاع دهد. ساعت هوشمند Apple Watch SE از بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می کند، اما مانند مدل های گران قیمت اپل واچ از اتصال سلولی برخوردار نیست. این ساعت بر روی آخرین نسخه watchOS اجرا می شود، با بسیاری از ویژگی های مشابه Apple Watch Series 6، مانند ردیابی خواب، می تواند به شما کمک کند.

 

 

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی

 

اپل واچ سری ۶

با وجود معرفی اپل واچ 7، اپل واچ 6 را همچنان می توان یکی از قدرتمندترین ساعت های هوشمند تولید شده توسط غول فناوری آمریکایی دانست. این ساعت هوشمند از چیپست Apple S6 پشتیبانی می کند و قادر است سطح اکسیژن خون را کنترل کند. تراشه قدرتمند این ساعت هوشمند می تواند نقش مهمی در بهبود سلامت باتری داشته باشد. از دیگر ویژگی های اپل واچ 6 می توان به بهبود شرایط دید اشاره کرد. این صفحه نمایش می تواند رنگ های جدید را به خوبی نمایش دهد و این مشکل تاثیر زیادی در افزایش جذابیت آن دارد. علاوه بر این، اپل واچ 6 در برابر آب مقاوم است و می توانید تا عمق 50 متری از آن استفاده کنید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-101

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند