فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید گوشی با قیمت مناسب، اسفند ۱۴۰۱

یوسف هنرمند

سه‌شنبه, 16 اسفند 1401

راهنمای خرید گوشی با قیمت مناسب، اسفند ۱۴۰۱

 

امروزه تلفن همراه به مهم ترین وسیله الکترونیکی دنیا تبدیل شده است، بنابراین بهترین تلفن همراه را باید با توجه به بودجه هر فرد انتخاب کرد. بنابراین استفاده از راهنمای خرید گوشی با قیمت مناسب، اسفند ۱۴۰۱ که برای بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار ایران ساخته شده است، بسیار حائز اهمیت است تا گوشی های ارزشمندی برای خرید ارائه شود. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید گوشی با قیمت مناسب، اسفند ۱۴۰۱ بپردازیم و به شا کاربران عزیز بگوییم که چه گوشی هایی با قیمت مناسب می توانند ارزش خرید داشته باشند.

 

گوشی موبایل Xiaomi Redmi A1 Plus

گوشی های هوشمند شیائومی دارای مشخصات مناسب و قیمت مناسب هستند. یکی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه این شرکت، Redmi A1+ است که یک گوشی جایگزین مقرون به صرفه با سخت افزار مناسب و قابل قبول است. شیائومی ردمی A1 پلاس با طراحی بسیار خوب مشابه آیفون، گوشی سبکی به حساب می آید که نگهداری آن نسبتا راحت است، با پردازنده ای قدرتمند نسبت به گوشی های هم رده که برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

پنل پشتی گوشی نیز برای یادآوری استفاده از گوشی های چرمی به کاربر طراحی شده است. برخلاف سایر گوشی های مقرون به صرفه، شیائومی ردمی A1 پلاس دارای حسگر اثر انگشت است که دقت و سرعت خوبی دارد. صفحه نمایش IPS گوشی قادر به نمایش 400 پیکسل در هر اینچ است و با نرخ تازه سازی 60 هرتز عرضه می شود، بنابراین ما با یک گوشی بازی مقرون به صرفه طرف هستیم. باتری گوشی Redmi A1 Plus ظرفیت کافی دارد و در تست های انجام شده توانسته دو روز دوام خود را نشان دهد.

از نظر مشخصات سخت افزاری، این گوشی مقرون به صرفه با پردازنده کم مصرف مدیاتک هلیو A22 همراه است. در نهایت، این گوشی باید برای کارهای روزمره مانند وبگردی مناسب باشد و می توان آن را یک گوشی گیمینگ ارزان به حساب آورد. اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستید، این گوشی می تواند یک انتخاب خوب باشد و بدلیل مشخصات خوب جزو راهنمای خرید گوشی با قیمت مناسب قرار گرفته است.

 

 

حتما بخوانید: بهترین گوشی های مناسب عکاسی

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04E

گلکسی A04E بهترین گوشی زیر 4 میلیون تومان سامسونگ است پس اگر قصد خرید بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ را دارید حتما گلکسی را در نظر بگیرید. A04E. گوشی ارزان قیمت سامسونگ با ابعاد جمع و جور خود به عنوان یک گوشی خوش دست وزن خوبی دارد. تراشه هشت هسته ای Helio P35 گلکسی A04E را به انتخاب خوبی برای کارهای روزمره مانند مرور وب و بررسی شبکه های اجتماعی تبدیل می کند. در ضمن رزولوشن صفحه نمایش این گوشی خوب 720p است. در نتیجه نمی توانید برای بازی و تماشای ویدیو به این گوشی اعتماد کنید.

در ادامه راهنمای خرید گوشی با قیمت مناسب، باید گفت که با توجه به مشخصات دوربین گلکسی A04E، علاقه مندان به عکاسی باید به فکر خرید گوشی دیگری مانند گلکسی F13 باشند. گوشی گلکسی A04E به لطف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و مصرف سخت افزار کم، شارژدهی عالی دارد. همچنین گلکسی A04E با اندروید 12 عرضه می شود و می توان حداقل دو سال پشتیبانی نرم افزاری از این گوشی را تصور کرد.

 

گوشی موبایل Xiaomi Redmi 10C

گوشی های ردمی یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات موجود در بازار هستند. مشخصات مناسب و قابل قبول در کنار عملکرد خوب گوشی های برند پوکو راه را برای دستگاه های جدیدی مانند Redmi 10C هموار کرد. Redmi 10C مجهز به صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720×1650 پیکسل است. قاب پشتی دستگاه از پلاستیک ساخته شده و توسط یک قاب پلاستیکی محافظت می شود.

قلب جذاب این گوشی خوب پردازنده اسنپدراگون 680 است که در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی مناسبی را در مقابل قیمت به کاربران می دهد. برای Redmi 10C، شیائومی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی به همراه یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می کند. یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ مدت طولانی کاربر را همراهی می کند. پورت ارتباطی USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا از دیگر ویژگی های این محصول جدید است.

 

 

حتما بخوانید: بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی F22

گلکسی F22 یک گوشی میان رده و مقرون به صرفه سامسونگ است که قیمت مناسبی در کنار فناوری خوب و به روز دارد. این گوشی می تواند نیازهای کاربران مانند وبگردی، بازی، تماشای فیلم و سریال و شبکه های اجتماعی را برآورده کند. یکی از ویژگی های جالب این گوشی باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که ظرفیت شارژ بسیار خوبی دارد. پردازنده Helio G80 این گوشی قدرت پردازشی کافی برای کارهای معمولی و روزمره شما دارد و می تواند با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم دستگاهی عالی را تشکیل دهد.

گوشی گلکسی F22 دارای چهار دوربین در پشت است که رزولوشن آن ها به ترتیب 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی یک سنسور عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل است که تصاویر خوبی را برای استفاده در شبکه های اجتماعی ثبت می کند.

 

گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 11

گوشی های برند ردمی با استفاده از مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی عملکرد خوبی داشته اند. شیائومی با عرضه گوشی ردمی نوت 11، گوشی فوق العاده ای را برای گسترش بیش از پیش این گوشی روانه بازار کرده است که به عنوان مقرون به صرفه ترین محصول این شرکت نیز محسوب می شود. اگرچه این دستگاه بهترین گوشی دنیا محسوب نمی شود، اما گوشی جدید برند ردمی از پنل AMOLED با صفحه نمایش 6.43 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل بهره می برد. قاب پشتی دستگاه از شیشه ساخته شده و توسط یک قاب پلاستیکی محافظت می شود.
 ضربان قلب این گوشی پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام است که همراه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی کافی را در اختیار کاربران قرار می دهد. شیائومی از چهار دوربین برای ردمی نوت 11 استفاده کرده است که شامل یک سنسور عریض 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در لبه جلویی این گوشی پرچمدار تعبیه شده است. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت در لبه کناری گوشی قرار گرفته است. باتری کم مصرف 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 درصدی دو روز عمر مفید خواهد داشت. پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری صدا نیز از ویژگی های این مدل جدید است.

 

 

حتما بخوانید: بهترین گوشی موبایل تا ۴ میلیون

 

گوشی موبایل گلکسی F23  سامسونگ

گوشی گلکسی F23 یک محصول میان رده از سری F سامسونگ است که حرف های زیادی برای گفتن دارد، هرچند گمان می رود برخی از مشخصات فنی سعی کرده اند عملکرد یک گوشی پرچمدار را به رخ بکشند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی TFT مورب با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل و قابلیت نمایش 400 پیکسل در هر اینچ با نرخ رفرش 120 هرتز است. این گوشی از صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن FullHD + بهره می برد که با استفاده از فناوری TFT LCD تصاویری شفاف و منحصر به فرد را به نمایش می گذارد. صفحه نمایش مورد بحث 400 پیکسل در هر اینچ را نشان می دهد که به معنای اطلاعات و وضوح عالی است.

پردازنده Qualcomm Snapdragon 750G 5G، جدا از پشتیبانی از شبکه های اینترنت نسل پنجم یا 5G، در اجرای بازی ها و برنامه های محبوب نیز عملکرد فوق العاده ای دارد. دوربین اصلی گلکسی F42 یک سنسور 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض به همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است که این بسته دوربین رده بالا را تشکیل می‌دهند. 

در قاب جلویی این گوشی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، پورت USB-C و سنسور اثر انگشت از دیگر ویژگی های این تازه وارد است. این گوشی موبایل نیز یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می تواند باشد و جزو بهترین های راهنمای خرید گوشی با قیمت مناسب است.

 

گوشی موبایل گلکسی A23 سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی A23 یکی از بهترین گوشی های زیر 6 میلیون تومان موجود در بازار محسوب می شود که با حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور گوشی و دوربین چهارگانه روانه بازار شد. این سری از محصولات سامسونگ به خاطر نمایشگر IPS LCD باکیفیت با نرخ تازه سازی 90 هرتز و دوربین های با وضوح بالا مشهور است. علاوه بر این، سامسونگ سعی کرده تا حد امکان برد این گوشی زیبا را محدود کند. 

قاب پشتی این گوشی تاپ رده از پلاستیک ساخته شده و قاب جلویی آن با شیشه پوشانده شده است که جلوه زیبایی به گوشی بخشیده است. اندازه صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی 6.6 اینچ با وضوح +FHD می باشد. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود و توانایی نمایش 400 پیکسل در هر اینچ را دارد. سامسونگ تراشه اسنپدراگون 680 را برای گلکسی A23 انتخاب کرد که دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

این تراشه برای اجرای همزمان چندین برنامه و تماشای فیلم ایده آل است. پردازنده گرافیکی Adreno 610 همچنین قادر به مدیریت بازی های نسبتاً بزرگ است. دوربین اصلی گلکسی A23 یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که در کنار یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو سنسور عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت این گوشی قرار گرفته است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی به کار رفته است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت در لبه گوشی از دیگر ویژگی های این تازه وارد است.

 

 

حتما بخوانید: نگاهی به گلکسی s23 اولترا سامسونگ

 

گوشی موبایل گلکسی A42 سامسونگ

گوشی گلکسی A42 یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های میان رده سامسونگ است که با فناوری 5G با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. قاب پشتی این گوشی خوب از پلاستیک ساخته شده و قاب جلویی آن با شیشه پوشانده شده که جلوه زیبایی به دستگاه داده است. سیستم عامل این محصول سامسونگ به اندروید 12 ارتقا یافته است و از این رو می توان آن را از هر نظر یک گوشی مدرن به حساب آورد.

صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچی با رزولوشن FullHD+ است که با استفاده از فناوری Super AMOLED تصاویری واضح و متمایز به نمایش می گذارد. صفحه نمایش مورد بحث 266 پیکسل در هر اینچ را نمایش می دهد. تراشه استفاده شده در این محصول اسنپدراگون 750 5G است که با 6 گیگابایت رم عرضه می شود. تراشه گرافیکی Adreno 619 در پخش ویدیو و بازی نیز عملکرد خوبی دارد.

دوربین اصلی گلکسی A42 یک سنسور 48 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و عمق است. در پنل جلویی این گوشی از دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، پورت USB-C و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از دیگر ویژگی های این محصول جدید است.

 

گوشی موبایل Xiaomi 11 Lite 5G NE

گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های میان رده محسوب می شود که از فناوری ارتباطی شیائومی 5G با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. پشت این گوشی فوق العاده از شیشه ساخته شده و قسمت جلویی آن با گوریلا گلس 5 پوشیده شده است تا ظاهری زیبا به گوشی بدهد. این دستگاه با نسخه 12 سیستم عامل اندروید عرضه می شود و از هر نظر یک گوشی مدرن به حساب می آید.

صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED این گوشی تصاویر واضح و منحصر به فردی را با وضوح FullHD+ نمایش می دهد. صفحه نمایش مورد بحث 402 پیکسل در هر اینچ را نمایش می دهد و تراشه استفاده شده در داخل این محصول اسنپدراگون 778G است که با 8 گیگابایت رم عرضه می شود. یک پردازنده با کارایی بالا که قادر به پشتیبانی از شبکه های اینترنت نسل پنجم یا 5G است. تراشه گرافیکی Adreno 642L در هنگام پخش ویدیو و اجرای بازی های نسبتا سنگین نیز عملکرد خوبی دارد.

دوربین اصلی شیائومی 11 لایت 5G NE یک سنسور عریض 64 مگاپیکسلی است و در کنار یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی، مجموعه دوربین های این گوشی رده بالا را تشکیل می دهند. دوربین 20 مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد. می توانید این گوشی و سایر گوشی هایی که ذکر کردیم را از فروشگاه اینترنتی آریا با خیالی راحت خریداری کنید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-114

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند