فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین هندزفری سامسونگ

یوسف هنرمند

شنبه, 22 مرداد 1401

بهترین هندزفری سامسونگ

 

بازار هندزفری‌های بی سیم داغ است و خریداران زیادی روی به خرید هندزفری‌های بی سیم آورده‌اند تا بتوانند بدون مزاحمت خاصی از هندزفری خود استفاده کنند. هندزفری‌های سیمی، همیشه دست و پا گیر بودند و نمی‌شد از‌ آن‌ها در تمامی مکان‌ها و شرایط استفاده کرد. هندزفری‌های بلوتوثی و بی سیم موجود در بازار، دارای ویژگی‌ها و امکانات بسیار خوبی هستند و همین امکانات و ویژگی‌های خوب هستش که این محصولات را بسیار جذاب می‌کند و خریداران را به سمت خرید می‌کشاند. سامسونگ هندزفری‌های زیادی تولید می‌کند که در این مقاله قرار ست تا به سراغ بهترین های آن‌ها برویم، پس در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید.

 

هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro

هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Pro شاهد بهبود در تمامی موارد همچنین بهبود در طراحی است و ساموسنگ سعی کرده تا بهترین طراحی را در این هندزفری تحویل دهد. این محصول قیمتی مناسبی دارد و برای رقابت با ایرپادز به بازار آمده تا در بازار به خوبی جای باز کند. این محصول دارای امکانات و ویژگی‌های بیار خوبی است که قطعا راضی کننده هستند.

سامسونگ در گلکسی بادز پرو از ترکیب Galaxy Buds Live و Galaxy Buds Plus به یک طراحی بسیار خوب رسیده که بسیار راحت بوده و با طراحی که این محصول دارد، قطعا به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. طراحی پشتی این محصول بسیار شبیه گلکسی Buds Live است که همین موارد باعث شده تا شاهد نقطه ضعفی نباشیم و این هندزفری به راحتی درون گوش جای گیرد. همانطور که می‌دانید شاهد یک طراحی خرطوم فیل مانند هستیم که به خوبی درون گوشی جای می‌گیرد و متناسب با گوشتان است. سامسونگ برای این هندزفری از سه سری سیلیکونی با سایزهای مختلف استفاده کرده که این سری‌ها درون جعبه قرار گرفته‌اند و نیازی به خرید نیست. این هندزفری به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و وقتی در حال دویدن و تکان خوردن شدید هستید هم از گوشتان نمی‌افتند.

گلکسی بادز پرو از یک باتری 472 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که هریک از این گوشی‌های هندزفری از باتری 61 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند که باعث شده تا این هندزفری‌ میزان شارژدهی خوبی را داشته باشد. طبق تست‌های انجام شده، باتری Galaxy Buds Pro حدود ۵ ساعت با Noise Cancelling روشن می‌تواند دوام بیاورد ولی اگر این قابلیت خاموش باشد تا ۸ ساعت نیز شارژدهی می‌کند و این زمان مناسب است.

 

هندزفری-سامسونگ-Galaxy-Buds-Pro

 

Galaxy Buds Pro جزو اولین هندزفری‌هایی که قابلیت‌های نرم افزاری بسیار خوبی دارد و برای این قابلیت‌های نرم افزاری هم خیلی تبلیغ شده. به عنوان مثال اگر چند دستگاه مختلف را به سامسونگ اکانت خود متصل کنید، Galaxy Buds Pro می‌تواند تشخیص دهد که کدام دستگاه اولویت بیشتری دارد و شما را به آن دستگاه متصل می‌کند. همچنین با استفاده از اپلیکیشن Samsung Wearable می‌توانید به خیلی از قابلیت‌ها نظیر میزان شارژ باتری‌ها و وضعیت هندزفری دسترسی داشته باشید.

هندزفری Galaxy Buds Pro دارای کیفیت صدایی خوبی در هنگام مکالمه است. نقطه ضعفی ما در بخش مکالمه و میکروفون مشاهده نکردیم و صدای ورودی و خروجی به خوبی انجام میشد و همه چیز باکیفیت در این محصول اتفاق می‌افتد. برد صدایی این محصول به شدت خوب بوده و می‌توانید با خیالی راحت آن را خریداری و استفاده کنید، همچنین هندزفری هرجای گوشتان باشد می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید و به ورزش مورد علاقه‌تان بپردازید. اگر قابلیت Noise Cancelling را فعال کنید قطعا همه چیز بهتر خواهد شد و کیفیت مکالمه بسیار عالی می‌شود. گلکسی بادز پرو دارای کیفیت صدایی خوبی بوده که به جرات می‌توان گفت صدای خروجی بی نظیر است و راضی‌تان می‌کند. بلندی صدا، تفکیک صدایی و وضوح آن بسیار خوب است و نمی‌توان هیچ ایرادی گرفت. قطعا بهترین حس را در زمان گوش دادن به موزیک دریافت خواهید کرد.

گلکسی بادز پرو یک هندزفری با قابلیت‌های بسیار زیاد است که قطعا راضی‌تان می‌کند. راجب طراحی این هندزفری باید بگوییم که فوق العاده‌ هستش و سامسونگ سعی کرده تا از نسخه‌های پیشین و نظر کاربران درس بگیرد و طراحی را به طور کلی تغییر دهد و شاهد یک هندزفری بسیار بهتر باشیم که کیفیت ساخت خوبی دارد و به راحتی در گوش جای می‌گیرد و نمی‌افتد. این محصول به خوبی در گوش فیکس می‌شود و حتی اگر فعالیت‌های سنگین نیز داشته باشید نیز نمی‌توانید کاری کنید تا از گوشتان بی‌افتد. کیفیت صدا به شدت خوب است و راضی‌تان می‌کند و بیس، وضوح صدا، کیفیت و تفکیک صدایی نیز به شدت خوب صورت می‌گیرد و نمی‌توان هیچ ایرادی گرفت.

 

هندزفری سامسونگ Samsung Galaxy Buds 2

Samsung Galaxy Buds 2 یکی از این هندزفری بلوتوثی‌ها است که در مراسم آنپکد رونمایی شد. این محصول طبق ادعای سامسونگ بهتر از تمامی هندزفری‌های بلوتوثی تولید شده توسط خود سامسونگ است. گلکسی بادز ۲ دارای مشخصات و طراحی به شدت خوبه که استفاده از آن راحت بوده.

هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds 2 در بخش طراحی واقعا خاص بوده و سامسونگ تصمیم گرفته تا دست به طراحی قبلی خودش نزده و با همان ظاهر قبلی این محصول را روانه‌ی بازار کرده. تمامی رنگ‌ها دارای کیس سفید هستند ولی داخل کیس شاهد هندزفری‌هایی با رنگ انتخاب شده هستیم که در چهار رنگ سفید، مشکی، زیتونی و یاسی عرضه شده‌اند و بسته به انتخاب می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. بهتر بود این کیس در رنگ‌های دیگری عرضه شود ولی این اتفاق نیوفتاد.

طراحی این هندزفری‌ها به شدت خوب بوده و جوابگوی نیازهایتان خواهد بود. به هیچ عنوان این محصول از گوش‌تان نمی‌افتد و می‌توانید با خیال راحت حرکت کنید، بدوید، بازی کنید و هرکاری دوست دارید انجام دهید. البته لازم به ذکر است که اگر برروی هندزفری آب بریزد باید به فکر خرید یک هندزفری جدید باشید زیرا این هندزفری از گواهی IPX2 برخوردار است و تنها در برابر پاچش ضعیف آب مقاومت می‌کند. باتری 472 میلی آمپر ساعتی در این هندزفری قرار گرفته و درگاه شارژ آن نیز درگاه شارژ Type-C است که در دیگر گجت‌ها شاهد آن بودیم. طبق تست‌های صورت گرفته، شاهد عملکرد شارژدهی کمی بهتر در این هندزفری هستیم که می‌تواند ساعات بیشتری را شارژدهی کند. برای شارژ کردن این محصول می‌توانید از آداپتور ۲۵ واتی گوشی‌های سامسونگ استفاده کنید و نگران هیچ چیزی هم نباشید چون هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

 

هندزفری-سامسونگ-Samsung-Galaxy-Buds-2

 

گلکسی بادز 2 به راحتی به گوشی‌های سامسونگ متصل می‌شوند و تمامی امکانات و قابلیت‌ها نیز برای آن‌ها در دسترس است. اما اگر گوشی به غیر از سامسونگ داشته باشید قطعا یکسری محدودیت‌ها خواهید داشت برروی نرم افزار و نمی‌توانید از همه این ویژگی‌های کاربردی استفاده کنید. با گوشی سامسونگ خود این هندزفری را به گوشی‌تان متصل کنید و از ویژگی‌های آن لذت ببرید. از نظر کیفیت صدایی نیز این هندزفری واقعا کیفیت صدایی خوبی دارد و راضی‌تان خواهد کرد. البته کمی شاهد بلندی صدایی کمی هستیم که اگر طرفدار صدای خیلی بلند باشید، این هندزفری نمی‌تواند پاسخگوی نیازهایتان باشد.

گلکسی بادز 2 در مورد کیفیت واقعا عالی عمل کرده و درکل سنگ تمام گذاشته. این محصول دارای کیفیت صدایی بسیار خوب و باکیفیت بوده که تفکیک صدایی و بلندی آن نیز خوب است. همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد، کمی بلندی صدا کم است که مشکلی ایجاد نمی‌کند. بیس هم بسیار خوب بوده و درکل پکیج کامل بوده و می‌توانید با خیالی راحت از هندزفری خود استفاده کنید.

 

هندزفری سامسونگ Samsung Galaxy Buds Live

هندزفری سامسونگ Galaxy Buds Live یکی از این گزینه‌هاست که اگر گوشی سامسونگ دارید و یا قصد دارید گوشی سامسونگ خریداری کنید، بهتر است به دنبال خرید یک هندزفری سامسونگ بروید تا بتوانید از تمامی امکانات این هندزفری برروی گوشی‌تان استفاده کنید.

هندزفری بلوتوثی گلکسی بادز لایو طراحی عجیب و غریبی دارد و دقیقا شاهد یک لوبیای بزرگ خواهید بود. این هندزفری در سه رنگ مشکی مات، برنزی مات و سفید عرضه شده و می‌توانید بسته به انتخاب یکی از این لوبیاها را خریداری کنید. این هندزفری دارای ابعاد 17*28*15 میلی‌­ متری و وزن 5.6 گرم است و کیس آن نیز 50*50 و ضخامت 25 میلی‌متری دارد که وزن آن نیز ۴۲ گرم است. Samsung Galaxy Buds Live دارای سه میکروفون بوده و این میکروفون‌ها ۲ تا خارجی و ۱ عدد بیرونی است. همچنین شاهد یک اسپیکر ۱۲ میلی متری نیز هستیم. طراح‌های سامسونگ بر این باورند که فرم گوش به شکل لوبیاست و به همین دلیل باید یک هندزفری بلوتوثی ساخت که فرم گوش باشد و بتواند به راحتی درون گوش جای بگیرد و استفاده از آن راحت باشد. این نوع طراحی کاملا درست بوده اما همه‌ی مردم دنیا دارای گوش لوبیا شکل نیستند.

گلکسی بادز لایو دارای یک باتری با ظرفیت ۴۷۲ میلی آمپر ساعت بوده که توسط یک کابل USB Type C شارژ می‌شود. هر هندزفری نیز دارای یک باتری ۶۰ میلی آمپر ساعتی که با کیس مخصوص شارژ می‌شوند. طبق تست‌های انجام شده، شاهد شارژدهی یک روز کامل در حالت خاموش بودن نویز کنسلینگ هستیم. اگر نویز کنسلینگ فعال باشد قطعا شارژدهی کمتر خواهد بود و از یک روز به حدود ۶ ساعت کاهش می‌یابد.

 

هندزفری-سامسونگ-Samsung-Galaxy-Buds-Live

 

گلکسی بادز لایو برای کار کردن باید به نرم افزار Galaxy Buds متصل شود که برروی گوشی نصب می‌شود و می‌توانید به راحتی هندزفری خود را به آن متصل کنید و از ویژگی‌ها و امکانات آن استفاده کنید. همچنین اگر آیفون هم دارید می‌توانید از این هندزفری استفاده کنید. قابلیت‌های بسیار خوبی در اپلیکیشن این هندزفری وجود دارد که می‌توانید به سادگی از آن‌ها استفاده کنید. نشان دادن درصد شارژ گوشی‌­ها و کیس، فعال و غیرفعال سازی قابلیت نویز کنسلینگ، تغییر حالت­‌های اکولایزر و شخصی سازی دکمه‌­ی تاچ از قابلیت‌های این نرم افزار است. گلکسی بادز لایو دارای نویز کنسلینگ است و می‌تواند صداهای مزاحم را حذف کند و کیفیت مکالمه را به شدت بالا ببرد. این هندزفری به خوبی صداهای محیط را حذف کرده و قطعا قابلیت نویز کنسلینگ، قطعا راضی‌تان می‌کند. میزان شارژدهی در این حالت کمتر می‌شود و همانطور که گفته شد به ۶ ساعت می‌رسد. درکل شاهد یک قابلیت بسیار خوب هستیم که می‌تواند کیفیت مکالمه را به شدت بالا ببرد. یکی از قابلیت‌های کاربردی که در این هندزفری وجود ندارد قابلیت ترنسپرنسی است که صداهایی را که باید شنیده شود را به گوش کاربر می‌رساند.

 

هندزفری سامسونگ Samsung Galaxy Buds Plus

هندزفری Galaxy Buds Plus یکی از این هندزفری هاست که در نگاه اول قطعا عاشق طراحی آن می‌شوید. سامسونگ هیچ‌گاه محصولات بی‌کیفیتی را به بازار عرضه نکرده و حال شاهد کیفیت بسیار خوب در هندزفری‌های بلوتوثی آن هستیم. در این بررسی قرار است تا به بررسی گلکسی بادز پلاس بپردازیم، هندزفری که دارای ویژگی‌ها و مشخصات بسیار خوبی است. امروزه زیاد هندزفری‌های مختلفی را شاهد هستیم که کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند.

گلکسی بادز پلاس یکی از این هندزفری‌هاست که طراحی بسیار خوبی دارد و راضی‌تان می‌کند. سبک طراحی این هندزفری با نسخه‌های پیشین تفاوتی ندارد و سامسونگ در این هندزفری از رنگ‌های قرمز، مشکی، سفید و آبی استفاده کرده که شاید هریک از این رنگ‌ها برای هرشخصی به نحوی جذاب باشد. این محصول دارای سری‌هایی با سایزهای مختلف است که می‌توانید یکی از این سری‌ها را که مناسب گوشتان است را انتخاب کنید و هندزفری را درون گوش قرار دهید. پس از اینکه هندزفری درون گوش شما قرار گرفت تازه متوجه خواهید شد که چه کیفیت سخت و چه طراحی عالی دارد.

 

هندزفری-سامسونگ-Samsung-Galaxy-Buds-Plus

ابعاد این هندزفری معادل 19.2 در 22.5 در 17.5 میلی متر بوده و زمانی که درون گوش قرار می‌گیرد شاهد کمی بیرون زدگی هستیم. در شرایط کلی این بیرون زدگی اصلا اذیت نمی‌کند، این محصول ضد آب نیست و از گواهی IPX2 پشتیبانی می‌کند که یعنی در برابر پاشش آب مقاوم است و اگر در در شرایط بد قرار گیرد و آب وارد آن شود قطعا مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

گلکسی بادز پلاس دارای یک باتری با ظرفیت مناسب بوده که از نظر بازدهی شاهد یکی از بهترین هندزفری‌ها هستیم که شارژدهی خوبی دارد. این محصول از هندزفری‌های سامسونگ و دیگر برندها بهتر عمل کرده و شارژ بیشتری بهتان خواهد داد. طبق تست‌های صورت گرفته شده شاهد ۱۱ ساعت شارژدهی مداوم در پخش موزیک هستیم که واقعا عالی است.

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های هر هندزفری بخش نرم افزار آن است. گلکسی بادز پلاس جزو اولین هندزفری‌هایی بوده که دارای قابلیت‌های نرم افزاری بسیار خوبی بوده و برای این قابلیت‌های نرم افزاری نیز بسیار تبلیغ شده با استفاده از اپلیکیشن Samsung Wearable می‌توانید به بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها نظیر میزان شارژ باتری‌ها و وضعیت هندزفری دسترسی داشته باشید. گلکسی بادز پلاس برای مکالمه بسیار خوب بوده و صدای ورودی و خروجی مناسب می‌باشد. بدلیل نبود Noise Cancellation در این گوشی شاهد کمی افت کیفیت مکالمه هستیم که اگر بود واقعا کیفیت مکالمه خیلی بهتر می‌شد و انتظار داشتیم تا این قابلیت برروی چنین هندزفری باشد ولی متاسفانه قرار داده نشده است.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-38

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند