فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین هندزفری شیائومی

یوسف هنرمند

سه‌شنبه, 25 مرداد 1401

بهترین هندزفری شیائومی

 

شیائومی یک شرکت چینی است که توانسته از سال ۲۰۱۰ تاکنون خودش را به خوبی در بازار جای دهد و شاهد درخشش این برند چینی محبوب باشیم. اگر قصد خرید موبایل را داشته باشید، قطعا نامی از برند شیائومی به گوشتان خورده است و یا خیلی از افراد را دیده‌اید که از محصولات این برند استفاده می‌کنند و راضی هستند. هندزفری شیائومی نیز همانند گوشی‌هایش و دیگر محصولات تولید شده دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و قطعا راضی‌تان می‌کند. با خرید یک هندزفری شیائومی بی سیم از شر هنزدفری‌های قدیمی و سیمی خود راحت شوید و بهترین خروجی را از این بنرد محبوب تحویل بگیرید. در ادامه قرار است تا به بهترین هندزفری شیائومی بپردازیم و به شما بگوییم که کدام یک از این هندزفری‌ها دارای کیفیت خوبی بوده و ارزش خرید بالایی دارد.

 

هندزفری بلوتوثی Buds 3T Pro

هندزفری Buds 3t Pro یکی از بهترین هندزفری شیائومی است که طراحی بسیار خوبی دارد و به خوبی در گوش جای می‌گیرد. این محصول بسیار خوش ساخت بوده که دارای روکشی مات است و همین روکش مات آن را بسیار زیبا کرده. این محصول بدلیل فرمی که دارد به خوبی در گوش جای می‌گیرد و اصلا اذیتتان نمی‌کند. هر یک از این هندزفری‌ها حدود ۵ گرم وزن دارند که بسیار وزن آن بسیار کم است و با این وزن کم اصلا چیزی در گوش‌ حس نخواهید کرد. وزن کیس این هندزفری بلوتوثی به ۵۱ گرم می‌رسد. وزن کم، طراحی ارگونومی خوب و رنگ بسیار زیبا باعث شده تا از نظر طراحی، این محصول جزو بهترین‌ها باشد.

از این محصول تست‌هایی را گرفتیم و شاهد آن بودیم که این هندزفری هیچ فشاری را به گوش شما وارد نمی‌کند و مثل ایرپادز می‌توانید آن را ساعت‌ها در گوش نگه دارید بدون اینکه خسته شوید. بدنه‌ی این هندزفری به گونه‌ای طراحی شده که کمتر خراش پذیر بوده و شاید خیلی سخت خط و خش را به خود بگیرد. کنترل پخش و قطع موسیقی و مکالمات با حسگرهایی که برروی این محصول قرار دارند که با تاچ کردن آن‌ها می‌توانید این تغییرات را اعمال کنید. ویژگی‌های خوبی مثل شارژ بی‌ سیم، ردیابی سر، جفت شدن چند نقطه و طراحی مات براق برای این محصول در نظر گرفته شده که آن را به یکی از بهترین هندزفری‌ها تبدیل کرده است.

 

هندزفری-بلوتوثی-Buds-3T-Pro

 

کیس هندزفری Buds 3t Pro دارای ابعاد 65 × 48 × 24 میلی متر است که به خوبی در جیب شلوار جای می‌گیرد و همچنین می‌توانید از یک قاب محافظ برای این هندزفری استفاده کنید تا از آن مراقبت کند. این هندزفری بلوتوثی دارای پورت شارژ USB-C و دکمه جفت شدن است. Buds 3t Pro از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند که به شدت آپشن کاربردی بوده. هچنین از گواهی IP55 پشتیبانی می‌کند و ضد آب و گرد و غبار است و خیالتان از استفاده این محصول در هوای بارانی راحت خواهد بود. با دارا بودن ۳ میکروفون قطعا بهترین صدا را ضبط خواهید کرد و یا در مکالماتتان از آن استفاده خواهید کرد. Buds 3t Pro تا ۶ ساعت شارژدهی می‌کند که مدت زمان بسیار مناسبی است. کیس آن هم تا ۲۴ ساعت قابلیت شارژدهی دارد. زمانی که شارژ هریک از این هندزفری‌ها تمام شد می‌تونید آن‌ها را در کیس قرار دهید تا دوباره شارژ شوند. شارژ شدن کامل کیس حدود ۷۰ دقیقه طول خواهد کشید.

هندزفری Buds 3t Pro در بخش کیفیت مکالمه متوسط است و نباید زیاد انتظار از آن داشت. مکالمه‌ها با این هندزفری حس خوبی می‌دهد و صدا واضح شنیده می‌شود. در طول تماس‌، طرف مقابل دریافت واضحی از صدای شما دارد و این موضوع حس خوبی حتی به طرف مقابل می‌دهد، حتی زمانی که در داخل خانه در یک محیط نسبتا ساکت باشید بازهم کیفیت مکالمه خوب خواهد بود.

 

هندزفری بلوتوثی Redmi Buds 3 Pro

هندزفری Redmi Buds 3 Pro یکی دیگر از بهترین هندزفری شیائومی است مناسب اکثر گوش‌ها و فعالیت‌ها می‌باشد. این محصول، از برند معروف شیائومی بوده و می‌تواند اکثر نیازهایتان را به بهترین نحو ممکن پوشش دهد و رفع کند. این هندزفری بلوتوثی از طراحی خوبی بهره می‌برد و این طراحی خوب باعث شده تا این محصول به خوبی درون گوش قرار بگیرد. شیائومی سعی داشته تا ارگونومی ترین محصول را تولید کند و موفق نیز بوده و در عین اینکه ارگونومی، مینیمال هم هست و به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد و وزن کمی هم دارد و زمانی که درون گوش است اصلا وزنی حس نخواهید کرد. Redmi Buds 3 Pro از پلاستیک فشرده و باکیفیت ساخته شده و برای کسایی که فعالیت بدنی دارند مثل ورزشکارها مناسب هستش. هریک از این ایرپادز‌ها دارای وزن ۴.۹ گرمی هستند و وقتی که درون گوش قرار می‌گیرند، اصلا حس سنگینی به شما دست نخواهد داد و گوش‌تان پس از چندین ساعت خسته نمی‌شود.

سری‌های سیلیکونی قرار گرفته برای این هندزفری باعث می‌شود تا هندزفری‌ها به راحتی از گوش نیافتند و این سری‌ها دارای سایزهای مختلفی هستند که نسبت به سایز گوش‌تان می‌توانید از یکی از این سری‌ها استفاده کنید. شیائومی خروجی صدای ایربادها را کمی توسعه داده تا صدایی با حجم بهتر به گوش برسد. سطح خارجی این هندزفری و کیس شارژ هر دو مات هستند. این مات بودن کمی درخشندگی دارد ولی مهمترین مزیت آن، کاهش لغزندگی می‌باشد. لک و اثرانگشت کمتر روی این محصول باقی می‌ماند و این مورد نیز جزو نکات مثبت آن است. در کل، با محصولی 55 گرمی روبرو هستید که از استاندارد IPX4 پیروی می‌کند.

 

هندزفری-بلوتوثی-Redmi-Buds-3-Pro

 

Redmi Buds 3 Pro دارای باتری‌های بسیار خوبی بوده که هر یک از این ایرپادز‌ها دارای یک باتری ۳۵ میلی آمپر ساعتی هستند و می‌توانند تا مدت ۶ ساعت شارژدهی داشته باشند که مدت زمان بسیار مناسبی است. کیس شارژ هم دارای یک باتری ۴۷۰ میلی آمپر ساعتی بوده که اگر هریک از این هندزفری‌ها نیاز به شارژ شدن داشته باشند، می‌توانند آن‌ها را شارژ کنند. کیس این هندزفری، شارژدهی بیشتری را در اختیارمان قرار می‌دهد که درکل ۲۶ ساعت شارژدهی بسیار خوب بوده و جوابگوی هرنیازی است. شیائومی سعی کرده در باتری این هندزفری سنگ تمام بگذارد که همین کار را نیز انجام داده و شاهد یک باتری بسیار خوب در کیس و هندزفری‌ها هستیم.

هندزفری Redmi Buds 3 Pro در بحث مکالمه بسیار خوب بوده و می‌توانید با استفاده از این هندزفری، مکالمات بسیار خوبی داشته باشید. شیائومی در این هندزفری بلوتوثی از نویز کنسلینگ استفاده کرده که این قابلیت می‌تواند نویزهای محیط را کم کند و همین موضوع باعث خواهد شد تا کیفیت صدای خروجی بهتر شود و صدایی که می‌شنوید هم کیفیت خیلی خوبی دارد. این محصول دارای درایور 9 میلی متری و سه میکروفون بوده که این موضوع باعث شفافیت و بیس بهتر می‌شود و صدای خروجی بسیار خوب خواهد بود. همه نمایه‌های صوتی تعادل خوبی دارند و حتی بلندترین صداها به لطف فناوری ANC خوب و دقیق شنیده می‌شد.

 

هندزفری بلوتوثی Redmi Buds 3 Lite

هندزفری بلوتوثی Redmi Buds 3 Lite یکی دیگر از بهترین هندزفری شیائومی است که توسط شیائومی تولید شده و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. این محصول با درایورهای 6 میلی‌متری Hi-Fi عرضه شده که تجربه صوتی عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این نوع از هندزفری‌های بلوتوثی به صرفه، ردمی هستند که دارای ویژکی‌ها و امکانات زیادی می‌باشند. این محصول دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی بوده که می‌توان به پشتیبانی از کنترل لمسی چند منظوره، گواهی IP54 ضد آب و گرد و غبار و باتری 5 ساعته پخش مداوم آن اشاره کرد.

شیائومی سعی کرده تا این محصول را هم مثل بقیه محصول‌هاش به صورت ارگونومی طراحی کند و وقتی که این محصول را درون گوش قرار می‌دهید، از گوش بیرون نمی‌افتد و به خوبی سر جایش قرار می‌گیرد و می‌توانید با آن فعالیت‌های سنگین هم داشته باشید و نگران هیچ چیزی هم نباشید. سری‌ سیلیکونی این هندزفری بلوتوثی باعث شده تا به خوبی در گوش قرار بگیرد و این سری‌های سیلیکونی دارای ابعاد مختلفی هستند و بسته به انتخاب و اندازه گوش می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

 

هندزفری-بلوتوثی-Redmi-Buds-3-Lite

 

باتری و میزان شارژدهی یکی دیگر از چیزهایی که باید حتما به آن دقت کنید. هندزفری Redmi Buds 3 Lite می‌تواند تا ۵ ساعت شارژدهی کند که نسبتا مناسب است و نیازهایتان را برآورده می‌کند. اگر باتری کیس را هم حساب کنیم، تا ۱۸ ساعت نیز شارژدهی خواهید داشت که بسیار مناسب بوده و جوابگوی نیازهای ۲ روز شماست. می‌توانید از صبح تا شب از هندزفری خود استفاده کنید، بدون اینکه نگران سطح باتری باقی مانده باشید.

Redmi Buds 3 Lite دارای یک سیستم سریع است که می‌تواند بدون تاخیر مکالمه را اوکی کند و این تاخیر کم قطعا بهترین حس را خواهد داد. صدا بدون هیچ مشکلی و بدون معطلی به گوش شما می‌رسد. کیفیت مکالمه خوب است و قطعا راضی‌تان می‌کند و می‌توانید به سادگی به مکالمه‌تا بپردازید و هیچ چیز نیز جلویتان را نمی‌گیرد. همچنین قابلیت کم کردن نویز می‌تواند کاری کند تا از شر صداهای مزاحم خلاص شوید و بدون هیچ مشکلی به مکالمه بپردازید.

 

هندزفری بلوتوثی Redmi Airdots 3

هندزفری شیائومی Redmi AirDots 3 یکی دیگر از بهترین هندزفری شیائومی است که به عنوان ایربادزهای بر پایه TWS (استریو بی‌سیم واقعی) عرضه شده است. طراحی یکی از مهم ترین مواری است که در زمان خرید یک هندزفری باید به آن توجه کنید. Redmi AirDots 3 یکی از این هندزفری‌ها می‌باشد که از نظر ظاهری بسیار شبیه به نسل قبلی است، شاهد تغییرات زیادی در جزئیات این محصول هستیم. وقتی ایرداتز ۳ را دست بگیرید احساس خوبی بهتان منتقل خواهد شد. هندزفری Redmi AirDots 3 در باتری نیز بسیار خوب بوده و نیازهایتان را جوابگو خواهد بود. با این محصول می‌توانید ۷ ساعت یکسره مکالمه داشته باشید و یا به موزیک دلخواهتان گوش دهید. هر یک از این هندزفری‌ها دارای یک باتری ۴۳ میلی آمپر ساعتی هستند که حدود ۷ ساعت می‌توانند شارژدهی کنند که این مدت زمان خوب است.

 

هندزفری-بلوتوثی-Redmi-Airdots-3

 

هندزفری Redmi AirDots 3 در بخش کیفیت صدا نیز بسیار خوب بوده و صدا باکیفیت عالی ارسال می‌شود و بدلیل دارا بودن اسپیکرهای قوی، می‌توانید صدای مخاطبتان را با کیفیت بالا دریافت کنید و بدون هیچ مشکلی ساعت‌ها با مخاطبتان صحبت بزنید و لذت ببرید. این محصول دارای کیفیت صدای بسیار خوبی است که قطعا راضی کننده خواهد بود. این محصول دارای درایورهای دوگانه بوده و همچنین از تراشه Qualcomm QCC3040 که از aptX Adaptive پشتیبانی می‌کند. شاهد بزرگترین جهش کیفیتی در این هندزفری نسبت به نسل قبلی هستیم.

درایور Dynamic و درایور Armature در Redmi AirDots 3 می‌توانند کیفیت صدای خوب و با فرکانس پایین را بهتان هدیه دهند. aptX Adaptive بسته به گوش دادن به موسیقی یا بازی کردن، به طور خودکار بین حالت‌های مختلف سوئیچ می‌کند. این یک پروتکل بلوتوثی است که حتی خیلی از هدفون‌های پیشرفته آن را ندارند ولی این هندزفری با قیمتی بسیار پایین این امکانات را داراست و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ما از این محصول تست گرفتیم و متوجه شدیم که کیفیت صدا در واقع بهتر از هدفون‌های SBC است. اما تأخیر در انجام بازی‌ها به گوشی‌تان بستگی دارد. اگر از سری Redmi K40 استفاده می‌کنید، تأخیر آنقدر کم است که به سختی متوجه تأخیر می‌شوید. اگر از گوشی موبایل دیگری حتی از Mi 11 استفاده می‌کنید، تأخیر مناسبی وجود دارد. درکل شاهد یک هندزفری بلوتوثی باکیفیت بسیار بالا هستیم که امکانات آن شما را راضی نگه می‌دارد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-40

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند