فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین هندزفری هواوی

یوسف هنرمند

شنبه, 29 مرداد 1401

بهترین هندزفری هواوی

 

هواوی یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی موبایل هوشمند است که سایر لوازم جانبی را نیز تولید می‌کند. همچنین این برند لپ تاپ‌هایی نیز تولید می‌کند که بسیار طرفدار دارند و کیفیت آن‌ها نیز به شدت خوب است. هواوی محصولات متنوعی را تولید و عرضه می‌کند که این تنوع در محصولات، دست خریداران را باز می‌گذارد و می‌توانید راحت‌تر انتخاب و خرید کنید. هواوی هندزفری‌هایی را تحت نام FreeBuds و FreeLace عرضه کرده که این هندزفری‌ها از تکنولوژی‌های روز بهره‌مند هستند.

خرید گوشی موبایل قطعا کاری سخت و دشوار است و باید ساعت‌ها وقت بگذارید تا بتوانید بهترین گوشی را انتخاب و خریداری کنید. انتخاب هندزفری نیز کمی دشوار بوده و انتخاب سخت است. در بین این همه برندی که هندزفری بلوتوثی تولید می‌کنند، هندزفری هواوی یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌تواند باشد. فروشگاه هندزفری آریا می‌تواند شما را در انتخاب هنزدفری مناسب کمک کند، در ادامه همراه ما باشید تا به بهترین هندزفری‌های هواوی بپردازیم و دو نمونه از بهترین هندزفری‌های این شرکت را معرفی کنیم.

 

هدفون بی سیم هواوی مدل FreeBuds 4

هندزفری‌های True Wireless در بازار زیاد به چشم می‌خورند و برندهای زیادی از این نوع هندزفری‌ها تولید می‌کنند و واقعا کارایی زیادی هم دارند. این هندزفری‌ها می‌توانند به صورت کاملا بی سیم به دستگاه شما متصل شوند و اطلاعات را به خوبی و تا شعاع بسیار مناسبی دریافت و ارسال کنند. هندزفری هواوی FreeBuds 4 یکی از این هندزفری‌های True Wireless بوده که هواوی آن را طراحی و تولید کرده.

طراحی یکی از بخش‌های اصلی که باید توجه خاصی به آن کرد. هندزفری FreeBuds 4 از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد که به واسطه این طراحی خوب می‌توانید به سادگی از هندزفری خود استفاده کنید. این محصول در دو رنگ سفید و طوسی به بازار آمده و می‌توانید بسته به سلیقه یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. طرح دایره‌ای شکل کیس هندزفری باعث شده تا نظر همه به این هندزفری جلب کند و واقعا زیبا است. برروی کیس شاهد یک چراغ LED هستیم که برای نمایش شارژ دستگاه و وضعیت اتصال آن به گوشی طراحی شده است. در پشت کیس لوگوی هواوی مشخص است و بهتر بود این قسمت را کمی زیباتر طراحی کند چون واقعا کمی تو ذوق می‌کند.

در پایین این کیس یک درگاه شارژ Type-C وجود دارد که در لبه سمت راست آن دکمه پاور برای اتصال و روشن کردن هندزفری قرار گرفته است. این ایرفون‌ها همانند ایپادهای اپل هستند و هواوی سعی کرده تا از این ایرپادها الهام بگیرد و در آخر شاهد چنین طراحی خوبی هستیم. در ایرفون‌ها شاهد حسگرهایی هستیم که می‌توانید با تاچ کردن یکسری دستورات را صادر کنید. این محصول دارای گواهی IPX4 است که می‌تواند در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاومت نشان دهد. درکل طراحی این هندزفری جذاب و شیک بوده که می‌تواند استفاده‌ای راحت را برایتان به همراه داشته باشد.

هندزفری FreeBuds 4 میزان شارژدهی خوبی نیز دارد و در این بخش شارژدهی چیزی از رقبای خودش کم ندارد و به خوبی می‌تواند رقابت کند. باتری این هندزفری بلوتوثی مناسب بوده است و اگر نویز کنسلینگ فعال باشد و ایرفون‌ها و کیس به صورت کامل شارژ باشد به راحتی می‌توانید یک روز کامل را شارژدهی کند. اگر نویز کنسلینگ غیر فعال باشد تا دو روز نیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید و لذت ببرید. این محصول از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به راحتی با درگاه Type-C این محصول را شارژ کنید و تنها با ۱۵ دقیقه شارژ کردن تا ۲ ساعت الی ۳ ساعت شارژ دریافت خواهید کرد.

 

FreeBuds-4

 

FreeBuds 4 از بلوتوث نسخه ۵ برای اتصال و ارتباط با گوشی موبایل و دیگر لوازم هوشمند استفاده می‌کند و این نسخه از بلوتوث باعث می‌شود تا خیلی سریع به هندزفری متصل شوید و اتصال امنی داشته باشید. FreeBuds 4 دارای نرم افزار مخصوصی است که حتما باید از App Gallery هواوی دانلود کرد و استفاده کرد. Ai life نرم افزاری است که مخصوص این هندزفری ساخته شده و می‌توانید خیلی راحت از آن استفاده کنید. با نصب کردن نرم افزار امکانات و تنظیمات زیادی در دسترستان خواهد بود، البته بدون هندزفری نیز می‌توانید از آن استفاده کنید و مشکلی نخواهد بود.

این محصول کیفیت مکالمه و میکروفون بسیار خوبی نیز دارد و در زمان مکالمه بدون هیچ مشکلی می‌توانید به مکالمه بپردازید. کیفیت صدای ورودی به شدت خوب بوده و شاید کمی بلندی صدا خوب نباشد که زیاد مشخص نیست. کیفیت صدای خروجی در زمان مکالمه نسبت به صدای ورودی کمتر است و صدا حالت خفگی دارد. FreeBuds 4 بدلیل دارا بودن تکنولوژی کم کردن نویز، می‌تواند نویز محیط را کم کند تا مکالمه بسیار بهتر و باکیفیت ‌تر باشد. درکل در بخش مکالمه تنها شاهد نقطع ضعفی کوچکی هستیم که شاید زیاد تو چشم نباشد و بتوان راحت از آن استفاده کرد.

کیفیت صدای خروجی برای خریداران به شدت اهمیت داردو این هندزفری نیز بهترین کیفیت را تحویلتان خواهد داد. FreeBuds 4 از درایور 14.3 میلی متری استفاده می‌کند که کیفیت و تفکیک صدای هندزفری شما رو به وجد خواهد آورد. می‌توانید تمامی صداهای داخل موزیک را با جزئیات بالا و کیفیتی عالی بشنوید.

 

هدفون بی سیم هواوی مدل Freebuds Lite

هندزفری FreeBuds Lite یکی از هندزفری‌هایی است که هواوی آن را به صورت خیلی خلاقانه‌ای تولید کرده است که قطعا در نگاه اول، عاشق این هندزفری خواهید شد. هندزفری‌های True Wireless زیادی در بازار وجود دارند و برندهای مختلفی این هندزفری‌ها را تولید می‌کنند و همین موضوع دست کاربران را باز گذاشته تا با بررسی دقیق‌تر بتوانند بهترین هندزفری را انتخاب کنند. FreeBuds Lite هواوی دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و قطعا تکنولوژی به کار رفته در آن و کیفیت مکالمه و صدای خروجی شما را راضی نگه خواهد داشت.

طراحی یکی یکی از مهم ترین مواردی است که باید توجه زیادی به آن کرد. این هندزفری ساختاری کلاسیک و مینیمال دارد و طراحی ساده و خاص باعث شده تا استفاده از FreeBuds Lite راحت شود و به لطف سری‌های سیلیکونی به خوبی درون گوش جای گیرد. وزن هرکدام از این فری بادزها به ۵.۵ گرم می‌رسد که درکل وزنی ندارند و وقتی درون گوش قرار می‌گیرند اصلا چیزی حس نخواهید کرد و حتی تا ساعت‌ها نیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید بدون اینکه گوش‌تان خسته شود. سری‌های سیلیکونی FreeBuds Lite این امکان را به شما می‌دهند تا در ورزش‌های سنگین هم بتوانید از این محصول استفاده کنید و تعریق و کمی پاشش آب نیز نتواند اختلالی در روند این هندزفری ایجاد کند.

هواوی سعی کرده است تا FreeBuds Lite را به صورت ارگونومی طراحی کند و به لطف سری‌های سیلیکونی، این هندزفری در دویدن و بالا پایین پریدن هم از سر جایش تکان نمی‌خورد و احتمال شل شدن یا پرت شدن این هندزفری از گوش بسیار کم است. در بسته بندی این محصول شاهد سری سیلیکونی هستیم که بسته به اندازه گوش‌تان می‌توانید یکی از این سری‌ها را انتخاب کنید.

 

Freebuds-Lite

 

هندزفری FreeBuds Lite از باتری بسیار خوبی استفاده می‌کند و باتری به کار رفته در هندزفری‌ها می‌تواند به سادگی جوابگوی هرگونه نیازی باشد. این محصول نسبت به نسل قبل از نظر میزان شارژدهی ارتقای خوبی داشته است. هواوی در هر فری بادز از یک باتری ۵۵ میلی آمپر ساعت استفاده کرده که می‌توانید به راحتی تا ۳ ساعت از این فری بادزها استفاد کنید. کیس FreeBuds Lite نیز یک کیس با باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعت است که می‌توانید پس از تمامی شدن شارژ فری بادزها، آن‌ها را درون این کیس قرار دهید تا شارژ شوند و دوباره با شارژدهی پر از آن‌ها استفاده کنید.

هندزفری FreeBuds Lite با استفاده از بلوتوث نسخه ۴.۲ به دستگاه‌های مختلف متصل شود و اتصالی امن و سریع را به شما هدیه می‌دهد. این هندزفری قابلیت هوشمند شناسایی قرار گرفتن هندزفری برروی گوش را داراست و می‌تواند تشخیص دهد چه زمانی هندزفری درون گوش شماست و چه زمانی نیست. در این حالت با استفاده از سنسور مادون قرمزی که روی بدنه این هدفون قرار دارد، قرار گرفتن روی لاله گوش کاربر احساس شده و تنها زمانی که هدفون روی گوش باشد موسیقی در حال پخش ادامه پیدا می‌کند.

هندزفری FreeBuds Lite از میکروفون‌های سطح بالایی استفاده می‌کند و می‌تواند تماسی بسیار باکیفیت را به شما هدیه دهد. در تست‌های صورت گرفته، این محصول بلوتوثی با وجود فاصله زیاد میکروفون‌ها از دهان شما، کیفیت صدایی منتقل شده در تماس صوتی بسیار عالی بوده و از میکروفون یک گوشی پرچمدار نیز می‌تواند بهتر عمل کند و با توجه به سیستم کاهش نویز این هدفون، میزان نویز محیطی نیز در طی فرایند مکالمه تأثیر قابل توجهی نمی‌گذارد. درکل در بحث کیفیت مکالمه قطعا شاهد بهترین کیفیت خواهید بود و راضی کننده است. از سیستم پخش بسیار باکیفیت بهره می‌برد که این سیستم پخش خوب می‌تواند راضی کننده باشد. در این محصول دیافراگم 7 میلی‌متری به کار رفته است که درایو داینامیک بزرگ با رویه تیتانیومی کامپوزیتی PU برای دیافراگم قرار گرفته که در نتیجه شاهد صدایی شفاف و بسیار خوب هستیم. این محصول قابلیت خوبی در پخش صدای فرکانس بالا دارد و برای صداهای فرکانس پایین نیز باید به تپش مناسب دیافراگم اشاره کرد که موجب پخش صدایی دلپذیر از خروجی خواهد شد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-42

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند