فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین کیبورد مخصوص تایپ کردن

یوسف هنرمند

سه‌شنبه, 09 اسفند 1401

بهترین کیبورد مخصوص تایپ کردن

 

کیبوردهای کامپیوتر انواع مختلفی دارند که هر کدام بر اساس ویژگی های خود کاربردهای متفاوتی دارند. یکی از این کاربردها تایپ است که به عملکردهای خاص خود در صفحه کلید مناسب نیاز دارد. همچنین علاوه بر تایپیست ها، گروه دیگری که زمان زیادی را صرف تایپ روی صفحه کلید می کنند، برنامه نویسان هستند و از این نظر بهترین صفحه کلید برنامه نویسی بهترین صفحه کلید برای تایپ نیز محسوب می شود. در این مقاله به بهترین کیبورد مخصوص تایپ کردن می پردازیم، پس تا آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

 

بهترین کیبورد مخصوص تایپ کردن

مقدمه همیشه یکی از جالب ترین قسمت هاست زیرا با بسیاری از بهترین ها آشنا می شویم و ویژگی های آنها را می شناسیم. در زیر شما را با بهترین کیبوردها برای تایپ آشنا می کنیم که هر کدام تجربه تایپ منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین می توانید ای کیبوردها را در فروشگاه آریا خریداری کنید.
 

کیبورد لاجیتک مدل MX Keys

Logitech MX Keys یک صفحه کلید مناسب برای تایپیست ها و همچنین کارمندان اداری است. یکی از ویژگی های عالی این صفحه کلید اتصال بی سیم به چندین دستگاه ست که به شما امکان می دهد تا حداکثر سه دستگاه را از طریق بلوتوث یا کانکتور USB آن متصل کنید و جالب است بدانید که می توانید به راحتی بین دستگاه ها جابجا شوید بدون اینکه نیازی به انجام مجدد آن باشد.

تایپ روی دکمه ها به کاهش خطاهای تایپ کمک می کند و صدای تایپ اصلا بلند نیست و باعث ایجاد مزاحمت برای افراد اطراف شما نمی شود. کلیدها دارای بریدگی های دایره ای هستند تا بتوانید انگشتان خود را روی آنها قرار دهید و هنگام تایپ احساس راحتی کنید. کلیدهای Logitech MX تنظیمات شیب یا دکمه‌ های ماکرو ندارند، اما همچنان یکی از بهترین صفحه‌ کلید ها برای تایپیست‌ ها هستند و تجربه تایپ عالی را ارائه می‌ دهند.

 

 

کیبورد بی سیم لاجیتک مدل K780 MULTI-DEVICE

صفحه کلید بی سیم Logitech K780 MULTI-DEVICE یک محصول جمع و جور و کاربردی برای انجام کارهای مختلف است. شما می توانید این کیبورد را به سه دستگاه مختلف کامپیوتر، تبلت و گوشی متصل کرده و از عملکرد آن لذت ببرید. انرژی این محصول توسط باتری قلمی تامین می شود. با استفاده از دکمه روشن / خاموش تعبیه شده در کیبورد، می توانید محصول را پس از استفاده خاموش کنید تا در مصرف باتری صرفه جویی شود.
 

کیبورد مکانیکی شیائومی مدل Yuemi MK02

این روزها، برند چینی شیائومی تقریباً انواع دستگاه های مرتبط با فناوری را تولید می کند. کیبورد مکانیکی شیائومی Yuemi MK02 در واقع محصول یکی از زیر برندهای تخصصی این شرکت به نام Yuemi می باشد. این صفحه کلید با ظاهر مینیمالیستی و طراحی عجیب و غریب خود یادآور کیبوردهای کلاسیک قدیمی است. دقت و سرعت پاسخگویی کلیدهای این کیبورد مکانیکی بسیار بالاست و آن را برای تایپیست ها و برنامه نویسان ایده آل کرده است.

دستگاه شیائومی در دو رنگ کلاسیک سیاه و سفید و دارای نور سفید است که استفاده از آن را در تاریکی یا نور کم آسان می کند. این صفحه کلید خطی با کلیدهای کوتاه تر از قبل، کمتر خسته کننده است. همچنین این مدل با نور قرمز ارائه می شود که آن را برای کارمندان و فضاهای عمومی کاری ایده آل می کند.

 

 

کیبورد بی‌سیم مایکروسافت مدل Universal Foldable

اگر یک صفحه کلید جمع و جور با کلیدهای فوق العاده نرم می خواهید که فقط باید هر سه ماه یک بار شارژ شود، مایکروسافت اینجاست تا انتظارات شما را برآورده کند. کیبورد مایکروسافت محصولی بسیار شیک و زیبایی است که به دو قسمت تقسیم شده است تا بتوانید به راحتی آن را در هر مکانی قرار دهید. علاوه بر این، بسیار سبک وزن است و به راحتی می توانید آن را به سیستم عامل های ویندوز، اندروید و IOS متصل کنید.
 

کیبورد و ماوس بی‌ سیم مایکروسافت مدل Sculpt Ergonomic Desktop

صفحه کلید بی سیم ارگونومیک رومیزی Microsoft Sculpt یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای تایپ است. این کیبورد با کلیدهای نرم و طراحی ارگونومیک، تایپ، کدنویسی، بازی و ... را آسان می کند. انرژی این کیبورد توسط یک باتری نیم قلمی تامین می شود و دارای یک محفظه ذخیره سازی دانگل USB است. این کیبورد مجهز به کلیدهای چیکلت است که بی صدا هستند و با فشار کم کار می کنند. منحنی ها و فضای خاصی در وسط این کیبورد ایجاد شده است.

 


 

 

کیبورد Logitech ERGO K860

برند لاجیتک یکی از برندهای مطرح در زمینه کیبورد و ماوس است که طراحی منحصر به فرد و راحتی را ارائه می دهد. از این نظر، صفحه کلید Logitech ERGO K860 بهترین صفحه کلید برای تایپ تمام روز است که با طراحی ارگونومیک خود تجربه ای عالی را ارائه می دهد. صفحه کلید بی سیم لاجیتک را می توان از طریق بلوتوث یا USB به دستگاه ها متصل کرد.

صفحه کلید Logitech ERGO K860 دارای یک طرح کلید با زاویه عالی است که برای کاهش فشار روی مچ شما طراحی شده است. اگر فرم تایپ خوبی ندارید، عادت کردن به این چیدمان کلید ممکن است کمی طول بکشد، اما کافی است تا به کیفیت عالی تایپ این صفحه کلید پی ببرید. مچ بند طراحی شده برای این کیبورد یکی از نکات مثبت آن است که محل مناسبی برای استراحت دستان شماست و احساس راحتی به شما می دهد اما از آنجایی که این قسمت به کیبورد متصل است حمل و نقل آن سخت می شود. تا حدودی چالش برانگیز است، اما پس از تایپ روی این صفحه کلید، دید شما نسبت به صفحه کلید تغییر می کند و از تجربه آن لذت خواهید برد.

 

کیبورد KINESIS GAMING Freestyle

احتمالاً کیبورد Kinesis را به عنوان یک کیبورد گیمینگ می شناسید، اما باید بدانید که جدای از بازی، برای تایپ کردن نیز عالی است و تجربه منحصر به فردی را به شما می دهد. کیبورد فری استایل KINESIS GAMING کاملاً تقسیم شده است، یعنی به دو قسمت تقسیم شده است و می توانید آن ها را هر طور که می خواهید قرار دهید. طراحی عجیب و غریب اما ارگونومیک این صفحه کلید عالی است، اما تنظیم شیب ندارد، البته می توانید یک کیت بالابر خریداری کنید که به شما امکان می دهد صفحه کلید را به صورت جداگانه تنظیم کنید.

صفحه کلید Kinesis Gaming Freestyle Edge دارای یک اتصال سیمی است که از طریق USB به لپ تاپ یا رایانه شما متصل می شود. به طور کلی، این صفحه کلید عالی برای نویسندگان و گیمرها با سوئیچ های قهوه ای Cherry MX و نورپردازی RGB است و می توانید آن را با سوئیچ های قرمز یا آبی دریافت کنید.

وجود مچ بند یکی از نکات مثبت کیبورد است که به شما این امکان را می دهد که با خستگی کمتر به مدت طولانی با آن کار کنید. علاوه بر این می توانید کلیدهای ماکرو را برای خود تعریف کنید. کلید ماکرو به این معنی است که شما مجموعه ای از اقدامات را روی سیستم خود تعریف می کنید و با فشار دادن یک کلید روی صفحه کلید، آن دستورات اجرا می شوند. این قابلیت برای بازی و استفاده از نرم افزارهای آفیس بسیار مفید است. به عنوان مثال، معمولاً برای کپی کردن، ctrl+c را فشار می‌ دهید، اما با یک کلید ماکرو می‌ توانید این کار را با یک بار زدن کلید انجام دهید.

 

 

کیبورد Logitech MX Keys

صفحه کلید Logitech MX Keys یک صفحه کلید تایپ راحت برای تایپیست ها و کارمندان اداری است. ویژگی عالی این صفحه کلید اتصال بی سیم چند دستگاهی است که به شما امکان می دهد تا سه دستگاه را از طریق بلوتوث یا دانگل USB آن متصل کنید و جالب است بدانید که می توانید به راحتی بین دستگاه های متصل بدون نیاز به کار خاصی سوئیچ کنید.

فشار دادن دکمه ها به کاهش خطاهای تایپ شما کمک می کند و صدای تایپ نیز بی صدا است و باعث ایجاد مزاحمت برای اطرافیان شما نمی شود. دکمه ها گرد هستند تا انگشتان شما روی آن قرار بگیرند و در هنگام تایپ احساس خوبی داشته باشید. صفحه کلید Logitech MX Keys فاقد تنظیمات ضخامت و دکمه های ماکرو است، اما با وجود این موارد، همچنان یکی از بهترین کیبوردها برای تایپیست ها است و بهترین تجربه تایپ را در اختیار شما قرار می دهد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-109

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند