فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

جهت اطلاع از تاریخ ارسال سفارشات اسفند کلیک کنید

جدیدترین گوشی سامسونگ

یوسف هنرمند

دوشنبه, 26 اردیبهشت 1401

جدیدترین گوشی سامسونگ

 

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2024: راهنمای جدیدترین گوشی سامسونگ

سامسونگ همچون سال گذشته، با لیست کاملی از عرضه جدیدترین گوشی سامسونگ وارد سال 2024 شد. البته برخلاف سال گذشته، انتظار می‌رود رژه امسال گوشی‌های گلکسی جدید، به شدت بر هوش مصنوعی تکیه کند. سامسونگ قبلاً هم این را گفته بود؛ در ماه نوامبر 2023، سازنده این تلفن پیش‌بینی کرد که در سال آینده، 35 میلیون گوشی به فروش خواهد رساند، یعنی افزایشی 15 درصدی نسبت به سال گذشته که وجود هوش مصنوعی روی دستگاه، دلیل بزرگی برای این امر است.

 

سامسونگ در قله بهترین ها

گوشی‌های اندرویدی سامسونگ برای بیش از یک دهه است که با طراحی متفکرانه، سخت‌افزار درجه یک و عملکرد مناسب، در میان بهترین‌های کلاس خود بوده‌اند. سامسونگ همچنین اولین سازنده گوشی‌های هوشمند بود که با معرفی Galaxy Z Fold در نیم دهه پیش، یک گوشی هوشمند تاشو معمولی ارائه کرد . این غول فناوری سال 2024 را با رونمایی جدیدترین گوشی سامسونگ از سری گوشی های هوشمند Galaxy S24  آغاز کرد. گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا، مجموعه ای از به روزرسانی ها در طراحی و سخت افزار را همراه با ویژگی های تجربه مبتنی بر هوش مصنوعی کاربر که با مشارکت Google توسعه یافته است، ارائه می دهند (Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro گوشی های هوشمند پرچمدار کمپانی Google هستند که در سال 2024 عرضه شده اند). از ارتباطات پیشرفته و قابلیت های جستجوی Google گرفته تا عملکرد دوربین در سطحی بالاتر همراه با ویرایش تصویر، هوش مصنوعی در بسیاری از وظایف در تعاملات با گوشی شما خواهد بود.

مجموعه  Galaxy S به‌عنوان معیاری از طراحی و عملکرد ممتاز در قلمرو اندروید برای سال‌های متمادی، باید همواره در لیست جدیدترین گوشی سامسونگ شما باشد. گوشی‌های سری Galaxy A، طراحی و ویژگی‌های سخت‌افزاری - به‌ویژه صفحه‌نمایش AMOLED - را با قیمتی بسیار پایین‌تر به شما ارائه می‌کنند. از سوی دیگر، گوشی‌های تاشو سری Galaxy Z  طراحی پیشرفته و تطبیق‌پذیری بی‌نظیر را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند.  

گوشی‌های اقتصادی، میان‌رده و پرچم‌دار، هر سال نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشم‌گیری خواهند داشت به طوری که مقایسه آن‌ها را با نسل قبلی کمی مشکل ساز خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا جدیدترین گوشی‌های سامسونگ موجود در بازار را معرفی کنیم و باتوضیحات نسبتا خلاصه‌ای که از هر گوشی، مشخص کنیم که کدام گوشی در کدام سری و در چه رنج قیمتی، بسیار درخشان است و ارزش خرید بالایی دارد. در ادامه این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

 

بهترین گوشی های سامسونگ سال 2024

بهترین از هر نظر: سامسونگ Galaxy S24 Ultra

بهترین گلکسی مقرون به صرفه: سامسونگ   Galaxy A15 5G

بهترین گلکسی میان رده: سامسونگ Galaxy A54 5G

گلکسی ممتاز کوچک: سامسونگ Galaxy S23 FE 5G

بهترین گلکسی زیر  1000 دلار: سامسونگ Galaxy S24

تمام گوشی‌های هوشمند بالا، علاوه بر سایر ویژگی‌های ضروری، دارای طراحی ضدآب، صفحه‌نمایش AMOLED  سرعت بالا با میلیون‌ها پیکسل با نور پس‌زمینه مجزا، چیپ‌ست سریع، راه‌اندازی دوربین چند سنسوری همه کاره، سرعت انتقال بالا و شارژ بی سیم و بلندگوهای استریو هستند. همچنین از ویژگی‌های اتصال بی‌سیم پیشرفته‌ای مانند 5G، Wi-Fi 6/6E و بلوتوث 5.0 (و بالاتر) بهره‌مند خواهید شد. قیمت جدیدترین گوشی های سامسونگ موجود در این لیست، برای دستگاه‌های آنلاک (بدون قفل اپراتور) و بدون قرارداد است. این گزینه بسیار مناسبی برای خریداران است که به طور مرتب گوشی خود را عوض می‌کنند یا قصد خرید گوشی به عنوان هدیه را دارند.  

 

 

چه فاکتورهایی را در نظر داشته باشیم

  • فاکتور فرم

سامسونگ گوشی‌های هوشمند تاشوی خود را با جدیدترین مدل‌های Galaxy Z Flip و Z Fold، از یک محصول خاص گران‌قیمت به گزینه‌ جدی برای بازار اصلی تبدیل کرد. بنابراین، اکنون ارزش بررسی قبل از خرید گوشی گلکسی را دارند. گوشی‌های تاشوی گلکسی در مقایسه با اسلب‌های مستطیلی استاندارد، قابلیت حمل بسیار بهتر و عملکرد چندمنظوره عالی را ارائه می‌دهند. گلکسی زد فلیپ بسیار جمع و جور است، در حالی که گلکسی زد فولد حجیم‌تر، می‌تواند جایگزین گوشی و تبلت شود. به دلیل طراحی نوآورانه و مهندسی پیچیده‌تر، محصولات گلکسی Z گران‌تر از یک گوشی سامسونگ معمولی باکیفیت هستند.

 

  • دوام

گوشی‌های هوشمند تاشوی گلکسی Z علیرغم قیمت بالاتر، از دوام همتایان معمولی خود که دارای درجه‌بندی IP مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند، برخوردار نیستند. برای مقایسه، جدیدترین گوشی سامسونگ در مدل‌ Galaxy Z Flip5 و Galaxy Z Fold5 تنها دارای درجه‌بندی IPX برای مقاومت در برابر پاشش آب هستند. لولاهای پیچیده صفحه‌نمایش‌های تاشوی آنها به قطعات متحرک متکی هستند، بنابراین این درزها، در برابر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آب و گرد و غبار چالش‌برانگیزتر است. همچنین احتمالاً گوشی‌های سنتی گلکسی با یا بدون قاب محافظ در برابر افتادن‌های اتفاقی جان سالم به در می‌برند - بنابراین اگر عادت به انداختن مکرر گوشی خود دارید، باید به این نکته توجه کنید. به شدت توصیه می‌کنم برای یک گوشی تاشوی گلکسی یک قاب تهیه کنید، زیرا ساختار آن پیچیده‌تر است و تحمل کمتری در برابر سقوط‌های شدید دارد.

 

  • دوربین

با اینکه جدیدترین گوشی سامسونگ در مدل تاشو با توجه به صفحه‌نمایش‌های تغییر شکل‌پذیر در زمینه چندمنظورگی و سرگرمی در سطحی کاملاً متفاوت قرار دارد، اما از نظر کیفیت دوربین به پای گوشی‌های سری گلکسی اس رده بالا نمی‌رسد. این موضوع کاملاً به بسته‌بندی و فضای داخلی دستگاه مربوط می‌شود؛ به عبارتی، قرار دادن یک صفحه‌نمایش تاشو داخل گوشی، فضای کمتری برای حسگرهای دوربین و لنزهای زوم باقی می‌گذارد. اگر کیفیت دوربین برای شما اولویت دارد، مدل‌های «اولترا» از سری گلکسی را در نظر بگیرید. این گوشی‌ها همیشه به بهترین فناوری دوربین در بین تمام مدل‌های گلکسی مجهز هستند.

 

  • حافظه

رم (RAM):

هرچه رم (حافظه موقت) یک گوشی سامسونگ گلکسی بیشتر باشد، عملکرد چندمنظورگی آن بهتر خواهد بود. بنابراین، اگر قصد دارید دائما بین برنامه‌های باز زیادی جابجا شوید، بهتر است به فکر خرید گوشی با ۸ گیگابایت رم یا بیشتر باشید.

فضای ذخیره‌سازی:

در مورد فضای ذخیره‌سازی داخلی، اگر قصد دارید عکس‌ها و فیلم‌های زیادی با دوربین عالی و مقرون‌به‌صرفه‌ گوشی گلکسی خود بگیرید، بهتر است در هنگام انتخاب جدیدترین گوشی سامسونگ خود، به سراغ فضای ذخیره‌سازی بیشتر از مدل‌های پایه ۱۲۸ گیگابایتی بروید. اکثر گوشی‌های سامسونگ برای افزایش آسان ظرفیت، درگاه کارت حافظه ندارند؛ پس بهتر است از همان اول، برای مدل با ظرفیت بالاتر هزینه کنید. با توجه به نیاز و بودجه‌تان، می‌توانید مدل‌های رده بالای گوشی‌های سامسونگ را با حداکثر ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی سفارش دهید.

 

 

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۴

ما سال‌هاست که در حال بررسی گوشی‌های هوشمند، از جمله سری گلکسی سامسونگ، هستیم. هنگامی که محصولات جدید عرضه می‌شوند، ما برای ارزیابی طراحی، سخت‌افزار، عملکرد و عمر باتری نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر، آن‌ها را هفته‌ها آزمایش می‌کنیم. همچنین توجه زیادی به ارزش کلی آن‌ها داریم.

این راهنمای خرید، لیستی از جدیدترین گوشی سامسونگ، با به‌روزترین مشخصات و ویژگی‌ها در دسته‌های قیمتی مختلف، از مقرون‌به‌صرفه تا رده‌بالا ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که بتوانید گوشی جدید خود را مطابق با سلیقه، بودجه و امکانات مورد نظر خود بیابید. ما همچنین نسخه‌های قدیمی‌تر ارزانتر که همچنان باارزش و کاملاً کارآمد هستند را نیز در نظر گرفته‌ایم، به شرطی که به جدیدترین امکانات نیاز نداشته باشید. با این حال، اگر در انتخاب بین نسل قبلی و جدید مردد هستید، ما همیشه توصیه می‌کنیم کمی بیشتر هزینه کنید تا نسل جدید را تهیه نمایید؛ بهبودهای طراحی و سخت‌افزاری که به دست خواهید آورد، ارزشش را دارد.

 

در ادامه لیستی از جدیدترین گوشی سامسونگ که امروز ارزش خرید دارند، آورده شده‌اند.

 

.

1. بهترین گوشی هوشمند سامسونگ گلکسیS24 Ultra  (بهترین از هر نظر)

 

 

 

اگر بودجه‌ کافی دارید و به دنبال جدیدترین و بهترین مشخصات سخت‌افزاری و عملکرد دوربین هستید، Galaxy S24 Ultra  از سامسونگ، گوشی مورد نظر شماست. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ‌ و باکیفیت، طراحی متمایز با گوشه‌های تیزتر، بدنه‌ تیتانیومی مرغوب‌تر (برای اولین بار در سری گلکسی اس)، باتری بزرگ‌تر و مجموعه‌ دوربین برتری نسبت به هم‌رده‌های خود یعنی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس است. مدل «الترا» همواره قدرتمندترین و باکیفیت‌ترین دوربین را در بین سری گلکسی دارد.

همانند گذشته، جدیدترین گوشی سامسونگ یعنی مدل Galaxy S24 Ultra  با قلم S Pen یکپارچه، گلکسی اس ۲۴ الترا را از سایر اعضای خانواده‌ گلکسی اس ۲۴ متمایز می‌سازد. این قلم، صفحه‌نمایش بزرگ این گوشی را به گونه ای برای فعالیت‌های خلاقانه و کارآمد تجهیز می‌کند که هیچ رقیبی توان رقابت با آن را ندارد. همچنین، سخت‌افزار دوربین اولترا شامل یک حسگر اصلی ۲۰ مگاپیکسلی با وضوح بالا و دو لنز تله‌фото است که یکی از آن‌ها حسگری ۵۰ مگاپیکسلی دارد. حسگر اصلی، بالاترین رزولوشن در بین دوربین‌های موجود در بازار را ارائه می‌دهد. این ویژگی به همراه لنز تله‌фото با وضوح بالا، این گوشی را به طور بالقوه به یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ تبدیل می‌کند.

تنها پس از چند روز کار با Galaxy S24 Ultra ، می‌توانم تأیید کنم که بدنه‌ تیتانیومی آن نسبت به Galaxy S23 Ultra  سال گذشته، پیشرفت قابل توجهی داشته است. ما در هفته‌های آینده برداشت‌های بیشتری از جدیدترین گوشی سامسونگ به اشتراک خواهیم گذاشت. شما می‌توانید سامسونگ گلکسی اس ۲۴ الترا را در رنگ‌های مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، بنفش تیتانیومی و زرد تیتانیومی سفارش دهید. گزینه‌های اضافی آبی، سبز و نارنجی نیز منحصراً از طریق سامسونگ در دسترس خواهند بود.

 

مشخصات کلیدی:

 

 

2. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A15 5G  (از نظر بودجه)

 

 

 

گلکسی A15 5G از با قیمتی زیر ۲۰۰ دلار، بهترین گوشی سامسونگ برای خریداران صرفه‌جو است. این گوشی دارای طراحی جذاب، فناوری 5G، نمایشگر بزرگ و باکیفیت Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی بالا، مجموعه‌ دوربین چندگانه، عمر باتری عالی، قابلیت افزایش فضای ذخیره‌سازی و جک هدفون استاندارد است. پنل نمایشگر سوپر آمولد که بیش از یک دهه است به‌عنوان ویژگی برجسته‌ گوشی‌های سامسونگ شناخته می‌شود، مهم‌ترین ارتقای A15 5G نسبت به A14 5G سال گذشته به حساب می‌آید.  باطری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی که هم‌‌اندازه‌ باتری گوشی‌های سری الترا است، به راحتی می‌تواند چند روز استفاده را با یک‌بار شارژ تأمین کند. همچنین، درگاه USB-C تعبیه‌شده در این گوشی، قابلیت شارژ سریع را ارائه می‌دهد. البته لازم به ذکر است که گلکسی A15 5G سامسونگ فاقد قابلیت مقاومت در برابر آب یا اسپیکرهای استریو است. با این حال، قیمت فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه‌ آن، به‌طور کامل این کمبودها را جبران می‌کند.

 

مشخصات کلیدی:

 

 

 3.  گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A54 5G (بهترین میان رده)

 

 

 

گلکسی A54 5G یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ و بهترین میان‌رده‌ است که با بودجه‌ 500 دلاری می‌توانید تهیه کنید. این گوشی با طراحی شیکی شبیه به گوشی‌های گران‌تر سری S، بدنه‌ محکم ضد آب، تراشه‌ قدرتمند با طراحی 5 نانومتری، صفحه‌نمایش بزرگ و باکیفیت، مجموعه‌ دوربین کارآمد و عمر باتری طولانی ارائه می‌شود. به محض خارج کردن گلکسی A54 از جعبه، به لطف طراحی مشابه سری S با حاشیه‌های باریک نمایشگر، بدنه‌ ضد آب و صفحه‌نمایش روان AMOLED، حس کار با یک محصول گران‌تر به من القا شد. من از سامسونگ به خاطر عرضه‌ این محصول با قیمتی زیر ۴۵۰ دلار قدردانی می‌کنم.

همانند نسل قبلی، گلکسی A54 5G از اسپیکرهای استریو بهره می‌برد. برخلاف گوشی‌های رده بالای سامسونگ و گوگل پیکسل، این میان‌رده برای ارتقاء آسان و ارزان حافظه‌ ذخیره‌سازی، درگاه کارت حافظه دارد. دوربین سه‌گانه‌ این گوشی، یکی از بهترین‌ها در این بازه قیمتی است و دوربین سلفی آن نیز با حسگری با رزولوشن بالا، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. شما می‌توانید گلکسی A54 5G را در رنگ‌های مشکی یا سفید سفارش دهید.

 

مشخصات کلیدی:

 

 

4. گوشی هوشمند Samsung Galaxy S23 FE ( یک گلکسی ممتاز کوچک)

 

 

یک گزینه از جدیدترین گوشی سامسونگ، سامسونگ Galaxy S23 FE (نسخه‌ ویژه طرفداران) است که همانند نسل قبلی، مشخصات و عملکردی رده بالا را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهد. این گوشی خوش‌قیمت که با قیمتی کمتر از ۶۰۰ دلار (قبل از در نظر گرفتن تخفیفات) به بازار عرضه می‌شود، تمام ویژگی‌های یک اندروید عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد: طراحی شیک، بدنه‌ محکم و مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده.

در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ استاندارد، نسخه‌ FE صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تری دارد. پردازنده‌ این گوشی Snapdragon 8 نسل ۱ یک نسل قدیمی‌ است و نمی‌تواند ویدئوهای 8K ضبط کند، اما هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها در این رده‌ قیمتی معامله‌ای را بهم نمی‌زند. من چند هفته را با این گوشی به عنوان اندروید اصلی خود سپری کردم و هرگز از نظر ارگونومی، حس لامسه و عملکرد روزانه احساس کمبود نکردم.

در کل، Galaxy S23 FE یکی از بهترین گوشی‌ها موجود در لیست جدیدترین گوشی سامسونگ، با توجه به قیمت است و تا جایی که به گوشی‌های زیر ۶۰۰ دلار مربوط می‌شود، یک محصول بسیار باارزش است. شما می‌توانید این گوشی را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه در رنگ‌های کرمی، گرافیتی، سبز روشن و بنفش سفارش دهید.

 

مشخصات کلیدی:

 

5. گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy S24 (بهترین گلکسی زیر 1000 دلار)

 

 

برای خریدارانی که بودجه‌ای زیر ۱۰۰۰ دلار دارند، سامسونگ Galaxy S24  بهترین گزینه است. این گوشی در رنگ‌های مختلف موجود است و از طراحی زیبا، پردازنده‌ قدرتمند، مجموعه‌ دوربین کارآمد و صفحه‌نمایش AMOLED فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد. با وجود مشخصات پیشرفته، قیمت این محصول نیز قابل قبول است. در مقایسه با نسل قبلی، گلکسی اس ۲۴ از پردازنده‌ای قوی‌تر و صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و روشن‌تر (۶.۲ اینچ) برخوردار است. همچنین باتری این مدل کمی بزرگ‌تر است و دوربین سلفی آن حسگری با رزولوشن بالاتر دارد.

به‌صورت استعاری، سری گلکسی اس سامسونگ را می‌توان آیفون دنیای اندروید در نظر گرفت؛ محصولی با سابقه‌ طولانی درخشان که هم برای کاربران تازه‌کار و هم طرفداران قدیمی گلکسی، گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. اولین برداشت‌های من از گلکسی اس ۲۴ به عنوان یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ این است که نسبت به گذشته، محصولی آشنا اما سریع‌تر و به‌روزتر است. همچنین، اگر به صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر، باتری حجیم‌تر و سرعت شارژ سریع‌تر نیاز دارید، می‌توانید مدل Galaxy S24+ را با قیمت ۲۰۰ دلار گران‌تر در نظر بگیرید. بر خلاف مدل اس ۲۳ پلاس، نسخه‌ جدید از صفحه‌نمایشی با رزولوشن بالاتر نسبت به مدل غیر پلاس برخوردار است؛ سایر مشخصات سخت‌افزاری این دو مدل یکسان است.

 

6. گوشی هوشمند Galaxy Z Fold5 (تاشو)

 

 

سامسونگZ Fold4  Galaxy همان رویه‌ای را ادامه می‌دهد که پیشینیانش آغاز کردند و عنوان پیشرفته‌ترین و گران‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ را به خود اختصاص می‌دهد. این گوشی قادر است از حالت گوشی به تبلت تغییر شکل دهد، بنابراین نسبت به هر گلکسی دیگری، توجهات بیشتری را به خود جلب می‌کند و کاربری متنوع‌تری دارد. قابلیت این دستگاه برای جایگزینی همزمان گوشی و تبلت، آن را به همراه همیشگی در سفر و کار برای ماه‌ها تبدیل می کند.

Fold5 Z در مقایسه با Z Fold4  Galaxy که در لیست جدیدترین گوشی سامسونگ، جایگزین فولد 4 شده است، از پردازنده‌ قدرتمندتر و لولایی بهره می‌برد که به آن اجازه می‌دهد تقریباً کاملاً مسطح بسته شود. این تغییر جزئی باعث شده است تا این ابزار حجیم به طور قابل توجهی راحت‌تر در دست جای گیرد. البته، سامسونگ، زد فولد ۵ را به دوربین سه‌گانه‌ فوق‌العاده‌ای نیز مجهز کرده است که رزولوشن حسگر تصویر اصلی و قابلیت‌های زوم اپتیکال آن با دوربین‌های Galaxy S23  برابری می‌کند. این بدین معناست که برای داشتن جدیدترین طراحی در بین گوشی‌های گلکسی، نیازی به مصالحه در عملکرد دوربین ندارید. دوربین‌های سلفی این گوشی شامل یک دوربین پنهان زیر صفحه‌نمایش تاشو می‌شود، اما این دوربین فقط برای تماس‌های ویدیویی مناسب است.  

این محصول رده‌بالای سامسونگ از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید گلکسی زد فولد ۵ را با حداکثر ۱ ترابایت حافظه‌ داخلی و در رنگ‌های آبی یخی فانتوم، مشکی فانتوم و کرم سفارش دهید.

 

مشخصات کلیدی:

 

 

7. گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Z Flip5 (بهترین تاشو)

 

 

 

Galaxy Z Flip5  جدیدترین گوشی سامسونگ تاشو است که جانشین محبوب‌ترین گوشی های تاشو در بازار شده است و بار دیگر پیشنهادی مدرن‌تر و جمع و جورتر نسبت به بهترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر به حساب می‌آید. این گوشی در مقایسه با Galaxy Z Flip4 ، نسخه‌ جدیدی از طراحی ظریف‌تر با لولای ارتقاءیافته، صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ‌تر، پردازنده‌ قدرتمندتر و دوربین باکیفیت‌تری برخوردار است. صفحه‌نمایش بیرونی بزرگ این گوشی که با نام «Flex Window» شناخته می‌شود، ویجت‌های تعاملی بیشتری را ارائه می‌دهد و مجموعه‌ای کاملاً جدید از گزینه‌های شخصی‌سازی دقیق‌تر را در اختیار کاربر می گذارد. اندازه‌ مناسب آن همچنین پاسخ دادن به پیام‌ها را آسان می‌کند، زیرا می‌تواند یک صفحه‌کلید کامل را نمایش دهد. این ویژگی باعث شد تا بتوانم بخش زیادی از روز کاری خود را بدون نیاز به باز کردن گوشی سپری کنم.

علاوه بر این، صفحه‌نمایش بیرونی، گرفتن عکس‌های سلفی با دوربین اصلی گوشی را حتی بدون نیاز به باز کردن آن آسان‌تر می‌کند. گلکسی زد فلیپ ۵ به دلیل شکل منحصر به فرد خود، به همان اندازه یک تجربه‌ کاربری به یاد ماندنی را ارائه می‌دهد. هنگامی که گوشی باز است، می‌تواند رابط کاربری یک برنامه را تقسیم کند و کنترل‌های آن را در نیمه‌ پایین صفحه‌نمایش قرار دهد.

سامسونگGalaxy Z Flip5  را در چندین رنگ از جمله سبز روشن، گرافیتی، کرم و اسطوخودوسی عرضه می‌کند. شما می‌توانید این گوشی را با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی سفارش دهید.

 

مشخصات کلیدی:

 

سخن آخر

اینها فقط تعدادی از جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال 2024 بود. بدون شک سامسونگ در طول سال، گوشی های جدید و جذابی را معرفی خواهد کرد که می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. به نظر شما، در میان گوشی های 2024 سامسونگ، کدام یک ارزش خرید دارد؟

برای اطلاع از قیمت موبایل سامسونگ، می‌توانید به فروشگاه آریا مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-17

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند