فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون

یوسف هنرمند

شنبه, 08 بهمن 1401

راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون

 

امروزه در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری از ساعت های هوشمند وجود دارد و در این راستا تولید کنندگان بی شماری انواع ساعت های هوشمند را ساخته و طراحی می کنند. قیمت ساعت های هوشمند در کشور ما بدلیل نوسانات نرخ ارز بالا بوده و شاید خرید ساعت را برای شما سخت کند اما می توانید با هر بودجه ای یک ساعت هوشمند ارزان خریداری کنید. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون بپردازیم و به شما بگوییم که چه ساعت های هوشمندی مناسب هستند و قیمتی زیر یک میلیون تومان دارند.

 

کدام ساعت هوشمند برای من مناسب است؟

  1. ساعت های هشومند زیادی در بازار موجود است.
  2. بسته به نیازتان و نوع و مدل گوشی باید یکی از این اسعت ها را انتخاب کنید.
  3. باتوجه به نیازهایتان می توانید یکی از ساعت های هوشمند را از سایت فروشگاه آریا خریداری کنید.

راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون

  1. ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL
  2. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6
  3. ساعت هوشمند هایلو مدل GST
  4. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite
  5. ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05S

 

کدام ساعت هوشمند برای من مناسب است؟

شاید اولین چیزی که هنگام خرید ساعت هوشمند باید بررسی کنید این است که آیا تلفن هوشمند فعلی شما از ساعت مورد نظر شما پشتیبانی می کند یا خیر. اگر گوشی اندرویدی دارید، نمی‌توانید از اپل واچ استفاده کنید، در حالی که ساعت Wear OS می‌تواند با آیفون سازگار باشد، اگرچه مانند ساعت‌ های اپل نخواهد بود. همچنین باید در نظر بگیرید که آیا ساعت هوشمند دارای ویژگی هایی مانند ECG، GPS و غیره است یا خیر. مواردی که بسته به انتظاری که از یک ساعت هوشمند دارید، تاثیر زیادی روی قیمت دارند.

اگر یکی از ساعت‌ های سامسونگ را می‌ خواهید، به خاطر داشته باشید که برخی از این ساعت‌ ها دارای ویژگی‌ های اضافی هستند که فقط در اختیار دارندگان گوشی سامسونگ هستند. حتما مواردی مانند عمر باتری، زمان شارژ، مقاومت در برابر آب، اندازه صفحه نمایش، طراحی و راحتی را بررسی کنید. این چیزها ممکن است در حال حاضر خیلی پیچیده نباشند، اما برای مثال، اگر می خواهید خواب خود را کنترل کنید، به چیزی نیاز دارید که باتری آن چندین روز دوام بیاورد، صفحه نمایش کوچکی داشته باشد و به راحتی در رختخواب آن را تحمل کنید.

 

 

همچنین بسته به نیازهایتان و مدل گوشی تان باید یک ساعت هوشمند را انتخاب کنید که نیازهای شما را رفع کند. ساعت های هوشمند سامسونگ، ساعت هوشمند اپل، ساعت هوشمند هواوی و شیائومی و ... در بازار موجود هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند و می توانید به سادگی و با خیالی راحت این ساعت ها را از فروشگاه آریا خریداری کنید و در ادامه به راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون می پردازیم و به شما خواهیم گفت که کدام ساعت ها بهتر هستند.

 

راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون

  1. ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL
  2. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6
  3. ساعت هوشمند هایلو مدل GST
  4. ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite
  5. ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05S

 

در راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون، بهترین مدل های ساعت هوشمند و متناسب با گوشی شما آورده شده است که اگر گوشی اندرویدی دارید، این محصولات بهترین انتخاب هستند. ساعت‌ های هوشمند به یکی از محبوب‌ ترین دستگاه‌ های پوشیدنی در بین مصرف‌ کنندگان به‌ ویژه جوانان تبدیل شده‌ اند. ساعت های هوشمند بسته به ویژگی ها و قابلیت ها قیمت های متفاوتی دارند که این امر نیز انتخاب صحیح را دشوار می کند.

شاید برای شما هم جالب باشد که مدل های زیادی از ساعت های هوشمند تا 1 میلیون تومان در بازار وجود دارند که می توانند سلیقه های مختلف را پوشش دهند. یکی از دلایل محبوبیت ساعت های هوشمند طراحی ظریف و زیبای آن ها است. بسته به مدل، ساعت‌ های هوشمند از حالت‌ های ورزشی مختلفی پشتیبانی می‌ کنند که می‌ تواند برای بسیاری از ورزشکاران جذاب باشد. از آنجایی که ساعت‌ های هوشمند در محدوده‌ های قیمتی متفاوتی عرضه می‌ شوند، می‌ توانند گزینه‌ های عالی باشند.

 

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL

هیلو یکی از برند های زیرمجموعه شیائومی است که ساعت های هوشمند و هندزفری باکیفیت تولید می کند. RS4 مستطیلی که یاد آور اپل واچ است، دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با رزولوشن 448 در 368 است. این پنل نسبت به قیمت کیفیت بالایی دارد و محتوا را به وضوح و شفاف نمایش می دهد. این ساعت 48.6 گرمی دارای چندین صفحه ساعت مختلف است و همچنین می توانید تصویر مورد نظر را از گالری خود انتخاب کنید. هایلو به این مدل از ساعت هوشمند گواهی IP68 داده است تا بتوانید به راحتی از آن در برابر آب نیز استفاده کنید.

 

 

این ساعت هوشمند می تواند اکسیژن خون شما را اندازه گیری کند و ضربان قلب شما را در 24 ساعت شبانه روز کنترل کند. این دستگاه همچنین می تواند کیفیت خواب شما را از نظر خواب عمیق و سبک بسنجد و با تمرینات تنفسی به کاهش استرس کمک کند. علاوه بر این ویژگی های بهداشتی، ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 GLOBAL می تواند 12 ورزش مختلف را ردیابی کند و داده های مربوطه را نمایش دهد. ساعت RS4 با یک بار شارژ با استفاده معمولی 10 روز و با استفاده کمتر تا 20 روز دوام می آورد که بسیار عالی است و به همین دلایل این ساعت در لیست راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون قرار گرفته است.

 

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6

دستبند هوشمند شیائومی همواره یکی از پرفروش ترین گجت های بازار بوده است و اکنون در نسخه ششم این دستبند با کامل ترین مشخصات و قابلیت ها روبرو هستیم. می 7 هم تو بازار موجود است ولی قیمت بالای 1 میلیون تومان را داراست و به همین دلیل ما از نسخه پایین تر آن در این مقاله استفاده کردیم. تفاوت این دستبند هوشمند و ساعت هوشمند را فقط در طراحی می توان مشاهده کرد، زیرا در قسمت های دیگر نیز شاهد کارکردها و قابلیت های مشابه هستیم. Mi Band 6 از صفحه نمایش 1.56 اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326 استفاده می کند که آن را بسیار جذاب کرده است.

 

 

جالب است بدانید این محصول تنها 12.8 گرم وزن دارد و این یعنی وجود آن را روی مچ دست خود احساس نخواهید کرد. این دستبند از گواهی 5ATM پشتیبانی می کند، به این معنی که می تواند تا عمق 50 متری ضد آب باشد. Mi Band 6 از 30 ورزش پشتیبانی می کند و می تواند به طور خودکار 6 فعالیت را تشخیص دهد. این دستبند همچنین به شما امکان می دهد ضربان قلب و اکسیژن را برای کنترل بهتر وضعیت خود در حین ورزش تعیین کنید و کنترل این موارد حیاتی آغاز شود. امکان دریافت نوتیفیکیشن، امکان تغییر صفحه ساعت، نگهداری شارژ دو هفته ای، اندازه گیری خواب، سنجش استرس و شارژر مغناطیسی از دیگر ویژگی های این محصول است که آن را به یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون تبدیل کرده است.

 

ساعت هوشمند هایلو مدل GST

هیلو جی تی اس مستطیل شکل و با وزن 42 گرم بوده و دارای پنل TFT 1.69 است که دارای رزولوشن 240×280 می باشد  و این ساعت هوشمند در راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون دارای صفحه نمایشی قابل قبول است و می تواند نیازهای شما را رفع کند، هرچند در سطح پایین تری نسبت به رده برتر قرار دارد. چون نوع صفحه نمایش از AMOLED به TFT تغییر کرده است شاید کمی در کیفیت تاثیر داشته باشد ولی درکل مناسب است. این محصول از گواهی IP68 پشتیبانی می کند که به معنای مقاومت خوبی در برابر آب و گرد و غبار است.

 

 

این مدل نیز مانند سایر ساعت های این سری دارای سنسور ضربان قلب و سنسور اکسیژن است و می تواند خواب و 12 فعالیت ورزشی مختلف را ردیابی کند. باتری 220 میلی آمپری این ساعت هوشمند می تواند زمان زیادی را دوام بیاورد و از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به قابلیت تغییر صفحه ساعت، اعلان های نمایشگر، بلوتوث 5.1، شارژ مغناطیسی و ... اشاره کرد.

 

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند در راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون هستید، ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite یکی از بهترین نسخه ها می باشد که نیازهای شما را رفع خواهد کرد. این مدل ساعت میبرو یک انتخاب عالی برای شماست. میبرو زیرمجموعه شیائومی است و سازنده از صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED با وضوح دایره 360 در 360 استفاده می کند. کیفیت این پنل خوب است و رنگ ها به صورت پویا نمایش داده می شوند. وزن این ساعت 48 گرم، ضخامت 9.8 میلی متر و گواهی IP68 آن را در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم کرده است.

 

 

این ساعت برای ورزشکاران نیز گزینه جذابی است. دارای سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون (SPO2) است و می تواند 15 فعالیت ورزشی مختلف را ردیابی کند. علاوه بر این ویژگی ها، Mibro Lite می تواند کیفیت خواب و سطح استرس را در طول روز اندازه گیری کند و اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد تا به شما در درک بهتر سلامتی خود کمک کند. باتری این ساعت با استفاده معمولی 10 روز دوام می آورد. از دیگر ویژگی های ساعت می توان به امکان دریافت نوتیفیکیشن و تغییر چهره ساعت اشاره کرد.

 

ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05S

اگر به دنبال یک ساعت هوشمند هیلو در راهنمای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون هستید ، می توانید به سراغ ساعت هوشمند هایلو مدل RT LS05S بروید. این محصول دارای صفحه نمایش TFT دایره ای 1.28 اینچی است و در سایر قسمت ها عملکرد و سنسورهای مختلف مشابه مدل قبلی خود است که البته تفاوت آن در حذف سنسور اندازه گیری اکسیژن خون یا همان SPO2 است.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-80

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند