فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان

یوسف هنرمند

یکشنبه, 27 شهریور 1401

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان

 

هندزفری‌های زیادی در بازار موجود هستند و کمپانی‌های زیادی وجود دارند که این محصولات را طراحی و تولید می‌کنند. با وجود انواع هندزفری در بازار قطعا خرید این لوازم جانبی کاربردی کمی دشوار خواهد شد. قیمت‌ هندزفری‌ها نیز به لطف یکسری عوامل دارای نوسان بوده و حتی شاهد افزایش قیمت نیز بوده‌ایم. در ادامه قرار است تا به راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان بپردازیم، پس تا آخر این راهنمای خرید همراه فروشگاه آریا باشید.

 

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2 یکی از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان است که طراحی بسیار خوبی دارد و این طراحی بسیا خوب قطعا راضی کننده خواهد بود. ارگونومی بودن هندزفری و استفاده راحت از آن به شدت حائز اهمیت است و در زمانی که خرید می‌کنید باید به این موارد توجه کنید. اگر هندزفری برای شما مناسب بود باید به سراغ بقیه هندزفری‌ها بروید. هندزفری‌های زیادی در بازار وجود دارند و می‌توانید با خیالی راحت به دنبال بهترین هندزفری برای خودتان بگردید. هندزفری Level U2 یکی از این مدل هندزفری‌ها است که کیفیت ساخت بالایی دارد و به صورت کاملا ارگونومی ساخته شده است. اگر نگران باتری هندزفری‌تان هستید و دوست دارید هندزفری خریداری کنید که باتری‌ آن دیرتر تمام شود، هندزفری Level U2 یکی از بهترین انتخاب ها می‌تواند باشد چون باتری بسیار خوبی درون آن جای گرفته. این هندزفری در استفاده‌های معمولی می‌تواند تا ۱۸ ساعت شارژدهی داشته باشد که بسیار مناسب است. طبق تست‌های صورت گرفته این هندزفری ۱۳ ساعت شارژدهی داشته که عدد بسیار مناسبی است. اگر به موسیقی علاقه داید و دوست دارید زیاد به موسیقی گوش دهید، این محصول تا ۸ ساعت به راحتی شارژدهی خواهد کرد که عدد بسیار خوبی است. در حالت استندبای نیز ۵۰۰ ساعت شارژ دریافت خواهید کرد.

 

Level-U2

 

Level U2 برای اتصال به هر دستگاهی نیازی به کابل ندارد و به صورت بی سیم و با استفاده از بلوتوث این اتصال را صورت می‌دهد تا بدون هیچ سیمی بتوانید آزادانه به تمامی فعالیت‌هایتان بپردازید. این هندزفری از نسخه ۵ بلوتوث استفاده می‌کند که همین موضوع باعث شده اتصالی امن و سریعی را تجربه کنیم. تا شعاع ۱۰ متری می‌توان از این هندزفری استفاده کرد و به موزیک مورد علاقه‌ گوش داد. وقتی که تماس ورودی دارید، بر روی گردنی این هدفون ویبره‌ای احساس خواهید کرد تا متوجه تماس بشوید. هندزفری Level U2 دارای اسپیکرهای ۱۲ میلی متری بوده که می‌تواند صداها را خیلی خوب به گوش‌تان برساند. صداها با کیفیت خیلی خوب پخش می‌شوند و مکالمه با این هندزفری قطعا بدون عیب و نقص خواهد بود. صدای خروجی نیز بسیار باکیفیت بوده که باعث می‌شود مکالمه خوبی را تجربه کنید. در هنگام مکالمه نویز گرفته خواهد شد و در کل شاهد یک هندزفری با قابلیت‌های بسیار خوبی هستیم.

هندزفریبلوتوثی Level U2 دارای کیفیت صدایی بسیار خوبی می‌باشد که اگر اهل گوش دادن به موزیک هستید و دوست دارید همیشه هندزفری درون گوش‌تان باشد، این هندزفری می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. صدای تولید شده در این محصول دارای بلندی صدایی بسیار خوب و کیفیت بسیار خوب است. همچنین تفکیک صدایی نیز به خوبی صورت می‌گیرد و قطعا رضایت بخش خواهد بود. گوش دادن به موزیک با این محصول فوق العاده بهترین حس را دارد و بیس مناسب این هندزفری نیز در موزیک‌های بیس دار به کمکتان می‌آید تا شاهد بهترین صدای خروجی باشیم. درکل شاهد هیچ افت کیفیتی در هیچ شرایطی نیستیم و می‌توانید با خیالی راحت این هندزفری را خریداری کنید و استفاده کنید.

 

هدفون بی سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic

هدفون بی سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان است که راحی بسیار خوبی دارد. هدفون بی سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic یک هندزفری خوش ساخت بوده که کیفیت خیلی خوبی نیز دارد و کیفیت ساخت بالا و ارگونومی بودن این محصول باعث شده تا نظر کاربران را به خوبی جلب کند. این هندزفری تنها ۳۵ گرم وزن دارد و به هیچ عنوان باعث خستگی شما نخواهد شد. از ویژگی‌های این هدفون می‌توان به فناوری APTXT، چیپست مدرن و عمر مطلوب باتری اشاره کرد.

این محصول از نوع دور گردنی بوده و می‌توانید آن را برروی گردن خود قرار دهید و هر کجا که رفتید، موزیک مورد علاقه‌تان را گوش دهید. شارژدهی یک هندزفری به شدت مهم است و باید توجه خاصی در این مورد داشته باشید زیرا اگر شارژدهی مناسب نباشد عملا استفاده شما از این هندزفری کم می‌شود. هندزفری Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic یکی از این محصولات است که شارژدهی خوبی را تحویلتان می‌دهد. این محصول در زمان گوش دادن به موسیقی می‌تواند تا ۷ ساعت شارژدهی کند که بسیار خوب است. این باتری دارای ظرفیت ۱۳۷ میلی آمپر ساعت است و می‌توانید با خیالی راحت از این محصول استفاده کنید. این باتری به سرعت شارژ می‌شود و می‌توانید برای شارژ کردن آن از شارژر گوشی موبایلتان استفاده کنید و به راحتی آن را شارژ کنید. چه در خانه، چه در مدرسه و یا بیرون از منزل یا هنگام ورزش باشید، شارژدهی این هندزفری آنقدر خوب است که نیازهایتان را برطرف می‌کند.

 

Mi-Bluetooth-Neckband-Earphones

 

هندزفری Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic از بلوتوث 4.2 استفاده می‌کند که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود. پروتکل‌های بلوتوث پشتیبانی شده توسط هدفون عبارتند از HFP، HSP، A2DP و AVCRP. این هندزفری از مواد ABS مرغوب ساخته شده و جلوه بسیار خوبی دارد و می‌تواند امکانات خوبی را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از دکمه‌های این هندزفری می‌توانید یک سری دستورات را صادر کنید تا هندزفری شما به خوبی این کار را انجام دهد.

هندزفری مدل Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic نیز در بخش مکالمه می‌تواند درخشان باشد و شاهد کاهش نویز نسبتا خوبی هستیم که باعث می‌شود مکالمه شما بسیار خوب صورت گیرد. به لطف میکروفون‌های خوب این گوشی صدای خروجی بسیار با کیفیت و راضی کننده است. صدایی که از مخاطب خود دریافت می‌کنید نیز بسیار با کیفیت است و راضی کننده خواهد بود. در کل شاهد کیفیت بسیار بالایی در مکالمه هستیم که قطعا رضایت بخش است. هندزفری Mi Bluetooth Neckband Earphone از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است و بر اساس تست‌های این محصول دیدیم که می‌توانید بدون مشکل به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید. طبق تست‌های انجام شده، کیفیت صدا به قدری خوب است که می‌توانید ساعت ها بدون خستگی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. شیائومی سعی کرده بهترین اسپیکرها را در این هدست قرار دهد تا خروجی بسیار خوبی به کاربر بدهد. این محصول دارای ترکیبی شگفت انگیز از دیافراگم کامپوزیت و فناوری آکوستیک سیم پیچ متحرک بزرگ است که صدا را گردتر و کامل تر، زنده تر و ماندگار می‌کند.

 

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T8

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T8 یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان است که طراحی بسیار خوبی دارد. طراحی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در حین خرید باید به آن توجه کرد و اگر هندزفری دارای طراحی خوبی باشد و آن طراحی مناسب گوش شما باشد، به خوبی درون گوش شما جای می‌گیرد و می‌توانید به سادگی از آن‌ استفاده کنید و لذت ببرید. هندزفری QCY T8 یکی از این هندزفری‌ها است که کیفیت ساخت مناسبی دارد و به خوبی درون گوش جای می‌گیرند. این محصول شباهت زیادی با نسل قبلی این هندزفری دارد و در واقع طراحی این آن محصور سر لوحه طراحی این محصول شده است. درکل طراحی خوب بوده و نیازهایتان را برطرف خواهد کرد. تنها تفاوت مدل T8 نسبت به نسل قبلی، حلقه طلایی روی ساقه ایربادها است که آن را متمایز کرده است.

باتری و نرخ شارژ برای همه خریداران بسیار مهم است و هر چه میزان شارژ بیشتر باشد، استفاده از هندزفری قطعا بیشتر است. هندزفری QCY T8 باتری خوبی دارد و این باتری خوب می‌تواند اکثر نیازهای شما را برطرف کند. به لطف بلوتوث نسخه 5 و چیپست کم مصرف، میزان شارژدهی این هدست بسیار خوب است و می‌تواند تا 4 ساعت شارژدهی کند. هندزفری QCY T8 از بلوتوث نسخه 5 بهره می‌برد و همچنین چیپست قدرتمند این محصول باعث شده تا این هندزفری بسیار سریع و آسان به تلفن همراه یا هر دستگاه دیگری متصل شود. اتصال بسیار سریع و امن است و می‌توانید با خیال راحت و سریع هر دستگاهی را متصل کرده و از آن استفاده کنید. به لطف پردازنده خوب و نسخه به روز بلوتوث، اطلاعات بسیار سریع منتقل می‌شود و می توانید به راحتی صحبت کنید یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

 

هدفون-بی-سیم-کیو-سی-وای-مدل-T8

 

QCY T8 کیفیت مکالمه‌ی خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد و با این کیفیت مکالمه بالا راضی خواهید ماند. این محصول همانطور که گفته شد دارای طراحی خوبی بوده و این طراحی خوب در کیفیت صدای خروجی نیز تاثیر دارد. این هدفون مجهز به تکنولوژی کاهش نویز DSP است که تاثیر چشمگیری برای وضوح صدا در مکالمات تلفنی دارد. از گذشته تاکنون، نویز دشمن سرسخت مهندسان ارتباطی بوده که حذف مزاحمت آن، اولویت اول اغلب سازندگان تجهیزات صوتی است. در واقع اگر ادعا کنیم تماس HD بدون فناوری کاهش نویز کارایی قابل قبولی ندارد، بیراه نگفته‌ایم.

 

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T17S

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T17S یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان است که طراحی بسیار خوبی دارد. اگر طراحی هندزفری مناسب نباشد قطعا در استفاده از آن دچار مشکل خواهید شد. همچنین ممکن است در استفاده طولانی مدت به گوش شما آسیب برساند. هندزفری QCY T17S یک هندزفری خوش ساخت است که ظاهر زیبایی دارد و قطعا در همان نگاه اول عاشق طراحی آن خواهید شد. طراحی هندزفری مدل QCY T17S خاص و متفاوت از بسیاری از هندزفری‌ها است و به خوبی شیک بودن و خاص بودن آن را درک خواهید کرد. این هندزفری ابعاد خاصی ندارد و بسیار کوچک است و طبق یافته‌های ما حدود 10 درصد از سایر طرح‌های QCY کوچکتر است. وزن این محصول نیز مناسب است و به لطف چنین طراحی می توانید به راحتی در هر شرایطی و در هر مکانی از آن استفاده کنید.

طبیعتاً هرچه نرخ شارژ یک محصول بیشتر باشد، بیشتر می‌توانید از آن استفاده کنید. هندزفری QCY T17S دارای باتری‌هایی است که می‌تواند تا 7.5 ساعت در حالت پخش موسیقی دوام بیاورد. همچنین در حالت تماس شاهد مدت زمان 4.5 ساعت هستیم. عمر باتری در حالت استندبای حدود 100 ساعت بوده و کیس این محصول دارای باتری 380 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند به خوبی نیاز شما را برطرف کند. اگر شارژ هر کدام از این هندزفری‌ها تمام شد، می‌توانید آن را در قاب قرار دهید تا هندزفری‌ها شارژ شوند و بتوانید دوباره از آن‌ها استفاده کنید. QCY T17S از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده می‌کند، این نسخه از بلوتوث می تواند سرعت اتصال را برای شما به ارمغان بیاورد و هر زمان که بخواهید به دستگاهی متصل شوید، می توانید این کار را خیلی سریع و آسان انجام دهید. همچنین این اتصال بسیار امن است و شاهد سرعت بالایی در انتقال اطلاعات هستیم. این گوشی از تراشه Qualcomm QCC3070 بهره می‌برد که به لطف این چیپست خوب می توانید به خوبی تماس صوتی برقرار کنید و قطعا هیچ مشکلی در اتصال وجود نخواهد داشت. برد این محصول تا 10 متر می‌رسد و شما به راحتی می توانید بدون حمل گوشی از این محصول در داخل منزل و شرکت و یا خارج از منزل و شرکت استفاده نمایید.

هندزفری QCY T17S از سیستم مکالمه بسیار خوبی بهره برده که قطعا شما را راضی خواهد کرد. این محصول از فناوری Adopt Qualcomm CVc 8.0 برای حذف نویزهای مزاحم استفاده می‌کند و این امر کیفیت مکالمه را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و مکالمه‌ای بی عیب و نقص را تجربه خواهید کرد. این محصول قابلیت انتقال صدای بسیار شفاف را دارد و به همین دلیل کیفیت بسیار خوبی در تماس‌های صوتی ارائه می‌دهد. فرقی نمی کند در محیط شلوغ کار می کنید یا در خیابان، این محصول به راحتی صداهای مزاحم را حذف می کند. کیفیت صدا برای همه مهم است و افراد کمی هستند که می گویند کیفیت صدا برای من مهم نیست. هندزفری QCY T17S کیفیت صدای خوبی دارد و اگر به گوش دادن به موسیقی علاقه دارید قطعا این محصول شما را راضی خواهد کرد. اگر به موسیقی علاقه زیادی دارید و ساعت‌های زیادی در روز به موسیقی گوش می‌دهید، قطعا این هندزفری انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. استفاده از باتری مناسب به شما امکان می دهد تا 26 ساعت با QCY T17S به موسیقی گوش دهید. در صورت خرید این محصول نگران تمام شدن باتری هندزفری نباشید. به لطف کیف خوب و باتری قوی، می‌توانید ساعت‌های زیادی از این محصول استفاده کنید. در کل شاهد کیفیت بسیار خوب، بیس عالی و تفکیک صدای خوب هستیم که قطعا شما را راضی خواهد کرد.

 

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T13

هندزفری QCY T13 یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان است که طراحی خوبی دارد و مواد به کار رفته در ساخت این هندزفری بسیار باکیفیت است و باید خیالتان از بابت کیفیت ساخت و نوع طراحی راحت باشد. این هدفون هندزفری سبک بوده و به لطف طراحی ارگونومیک خود به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و به سختی از گوش خارج می‌شود. به لطف سری سیلیکونی این محصول می‌توان دید که به خوبی در گوش قرار می‌گیرند و فضاهای خالی گوش را پر می‌کنند تا صدای محیط کمتری به گوش شما برسد و در نتیجه کیفیت صدای بهتری را مشاهده کنید. باتری و میزان شارژ از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت. هرچه نرخ شارژ کمتر باشد، استفاده از هندزفری محدودتر خواهد شد. هندزفری QCY T13 دارای باتری های خوبی در هندزفری است که می‌تواند شما را در گوش دادن به موسیقی تا 4 ساعت همراهی کند. قاب این محصول نیز دارای باتری 380 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 80 ساعت در حالت استندبای دوام بیاورد. به لطف قاب و باتری خوبش می توانید تا 30 ساعت شارژ داشته باشید که بسیار خوب است و کاملا راضی خواهید بود. در بخش باتری، این محصول به خوبی می درخشد و در مورد رقبای خود حرفی برای گفتن دارد.

هندزفری QCY T13 از بلوتوث برای اتصال به تلفن همراه یا دستگاه های دیگر استفاده می‌کند. با بلوتوث این محصول قطعا یک اتصال ایمن و بدون وقفه را تجربه خواهید کرد که بسیار خوب است و شما را راضی خواهد کرد. QCY T13 دارای سنسورهایی است که با لمس این سنسورها می‌توانید دستورات خاصی را صادر کنید. به عنوان مثال، برای توقف یا پخش موسیقی باید دو بار لمس کنید. برای قطع و قطع کردن گوشی باید دوبار لمس کنید. برای بازگشت به موسیقی قبلی، باید هدفون سمت چپ را لمس کنید و برای رفتن به موسیقی بعدی، باید هدفون سمت راست را لمس کنید. هندزفری QCY T13 دارای فناوری HIFI است که نوید صدای شفاف و بی رنگ را می‌دهد. همچنین به لطف بلوتوث موجود، اتصال ایمن و بدون مشکل را تجربه خواهید کرد که به هیچ عنوان از کیفیت کاسته نخواهد شد. طبق تست‌های انجام شده این هندزفری کیفیت صدای خوبی دارد و صدای طرف مقابل با کیفیت بالایی به گوش شما می‌رسد. همچنین به لطف میکروفون‌های قدرتمند موجود، صدای شما با نویز کمتر و با کیفیت بالا ارسال می‌شود تا همه چیز برای یک تماس خوب آماده باشد. از نظر کیفیت صدا، این هندزفری نسبت به قیمتش بسیار پرنور و عالی است.

 

هدفون-بی-سیم-کیو-سی-وای-مدل-T13

 

هندزفری QCY T13 دارای درایورهای 7.2 میلی متری است که چهار میکروفون نیز برای آن در نظر گرفته شده است. درواقع هر ایرباد میزبان دو میکروفون می‌باشد و عملکردها آن‌ها به این صورت است که یکی مسئول دریافت صدا و رساندن آن به مخاطب پشت خط و دیگری برای حذف نویز کاربرد خواهد داشت. کیفیت صدای دریافتی بسیار خوب است و قطعا راضی‌تان می‌کند. بیس مناسب در کنار کیفیتی خوب و صدایی شفاف باعث شده تا موزیک مورد علاقه‌تان را با کیفیت مثال زدنی گوش دهید.

 

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل G1

هندزفری QCY G1 یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان است که طراحی ساده‌ای دارد که راضی کننده است و می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. درست است که کیفیت این گوشی زیاد بالا نیست و معمولی است اما نوآوری که در این گوشی وجود دارد در گوشی‌های دیگر نخواهید دید. این محصول دارای ارگونومی خاصی است و آناتومی زاویه ای هدفون باعث می‌شود که به خوبی در گوش قرار گیرد. یکی از عوامل موثر در خرید هندزفری میزان شارژ است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. هندزفری QCY G1 از باتری بسیار خوبی استفاده می کند که می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. ظرفیت هر کدام از این هدفون‌ها 45 میلی آمپر ساعت است و می‌تواند تا 8 ساعت شارژ شود که بسیار خوب است. همچنین کیس این محصول ظرفیتی نزدیک به 450 میلی آمپر ساعت دارد که می‌تواند تا 24 ساعت شما را دوام بیاورد. شارژ 24 ساعته با قاب این هندزفری بلوتوثی واقعا خوب است و می‌توانید به تمام کارهای خود رسیدگی کنید و هندزفری را هنگام خواب شارژ کنید تا برای فردا آماده شود.

هندزفری QCY G1 دارای یک صفحه لمسی ساده است که در انتهای بالای هندزفری قرار دارد. این پنل به خوبی به دستورات لمسی شما پاسخ می‌دهد و شما را راضی می‌کند. همچنین سرعت پاسخگویی به فرمان بسیار خوب و راضی کننده است و حس خوبی را القا می‌کند. برای پخش یا توقف موسیقی، روی L یا R روی هدفون دوبار ضربه بزنید، R را نگه دارید تا به آهنگ بعدی بروید، یا L را نگه دارید تا یک آهنگ به عقب برگردید. برای فعال کردن حالت بازی روی R3 ضربه بزنید. برای فعال کردن دستیار صوتی، کافی است سه بار روی AirPods L ضربه بزنید. توجه داشته باشید که کنترل‌ها از برنامه QCY قابل تنظیم نیستند. تنها عملکردی که حذف می شود، کنترل صدا است که شما را مجبور می‌کند صدای گوشی خود را افزایش دهید.

هندزفری QCY G1 کیفیت خوبی در حین مکالمه دارد. درایور 10 میلی متری داخل هر هدفون نقش اساسی دارد و هنگام برقراری تماس صوتی و تصویری کیفیت خوبی خواهید داشت. میکروفون‌های هندزفری QCY G1 نیز بسیار خوب هستند، تنها نقطه ضعف آن این است که صدای شما را کمی نازک منتقل می‌کنند، اما در کل عملکرد بسیار خوبی دارد. صدای خروجی در تماس‌های تلفنی و تصویری وضوح بسیار خوبی دارد و با صدای نویز، باد و وسایل نقلیه اطراف از کیفیت آن کاسته نمی‌شود. با توجه به تست‌هایی که از این محصول گرفتیم، کیفیت تماس کلی این محصول خوب و راضی کننده بود و می توانید با خیال راحت به گفتگو بپردازید. کیفیت صدای خروجی قطعا مهم ترین نکته‌ای است که یک گیمر باید به آن توجه کند و شرکت‌های تولیدی این را به خوبی می‌دانند و سعی می‌کنند محصولاتی تولید کنند که کیفیت خروجی خوبی برای گیمرها داشته باشد. هندزفری QCY G1 از نظر کیفیت صدای خروجی واقعا خوب است و هیچ نقصی ندیدیم. شما به راحتی می‌توانید از این هندزفری در گوشی‌های اندروید و iOS استفاده کنید و محدودیتی برای شما وجود ندارد. وقتی حالت بازی روشن است، کیفیت صدا با جزئیات فوق العاده بالا به گوش شما می‌رسد و این برگ برنده بازی و هندزفری معمولی است.

 

هدفون بی سیم هایلو مدل GT1 Pro

هندزفری haylou GT1 Pro یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی ارزان است که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و همچنین به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و به سختی از گوش بیرون می‌افتد. هیلو این محصول را از پلاستیک ABS ساخته است و علاوه بر سبک بودن، مقاومت بسیار خوبی نیز شاهد هستیم. این محصول دارای سری‌های سیلیکونی است که اجازه نمی‌دهد این هندزفری به راحتی از گوش بیرون بیفتد و همچنین وظیفه جذب صداهای اضافی را بر عهده دارد تا بتوانید هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود بهترین کیفیت را داشته باشید. باتری یکی از مواردی است که پس از طراحی باید به آن توجه کنید. اگر باتری هندزفری بلوتوثی خوب نباشد و میزان شارژدهی خوبی نداشته باشد، قطعا استفاده شما از آن محدود خواهد شد و این بد است. هندزفری haylou GT1 Pro دارای باتری بسیار خوب 800 میلی آمپری است که تنها در یک ساعت و نیم شارژ می‌شود و 26 ساعت پخش موسیقی و 300 ساعت زمان آماده به کار دارید. هر کدام از این هدفون‌ها تنها دارای ظرفیت باتری 43 میلی آمپر ساعتی هستند و می‌توانند تا 3.5 ساعت شارژ شوند. درست است که میزان شارژ این هدفون‌ها پایین است، اما شما کیف محکمی دارید و می‌توانید هدفون ها را داخل قاب قرار دهید تا شارژ شوند و دوباره از آن ها استفاده کنید.

هندزفری haylou GT1 Pro برای اتصال از بلوتوث نسخه ۵.۰ بهره می‌برد و این نسخه از بلوتوث به شدت خوب عمل می‌کند و می‌تواند با مصرف کم باتری بهترین بازدهی را داشته باشد. با این بلوتوث به راحتی به هر دستگاهی متصل شوید و بدون هیچ قطعی از آن استفاده کنید. برای اتصال هدزفری‌ها به گوشی و یا هر دستگاه دیگر، ابتدا آن‌ها را از کیس دربیاورید و به سادگی و با سرعتی بالا متصل شوید. این محصول تنها برای گوشی‌های اندروید ساخته نشده است و برای دستگاه‌های iOS نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

GT1-Pro

 

هندزفری Haylou GT1 Pro کیفیت مکالمه نسبتا خوبی دارد. به لطف بلوتوث قوی، برد بیشتری را می بینیم و می توانید تا 10 متر حرکت کنید و بدون مشکل اتصال با مخاطب خود صحبت کنید. همچنین ارتباط قوی است و کیفیت مکالمه در هنگام مکالمه یا پخش موسیقی به هیچ وجه کاهش نمی‌یابد و می‌توانید با خیالی آسوده به گفتگو بپردازید. همچنین دقت صدای هدست بلوتوث Haylou GT1 Pro به لطف فناوری های استریو WiFi از دقت صدای بالاتری نسبت به سایر نمونه‌های دیجیتال و آنالوگ برخوردار است. هندزفری Haylou GT1 Pro نیز از نظر کیفیت پخش در رده بسیار خوبی قرار دارد. این محصول صدایی پر جنب و جوش و ترکیبی از المان‌های عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد و باس نیز عالی است. باس ظریف در پس زمینه قابل توجه است و میانه‌ها با جزئیات بسیار واضح و روشن شنیده می‌شوند. به نظر می‌رسد گوش دادن به موسیقی از طریق این هدفون عالی خواهد بود و صدایی مکمل را در خروجی تجربه خواهیم کرد. در کل اگر به دنبال یک هندزفری بلوتوثی با کیفیت هستید و دوست دارید با هندزفری خود به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید، این محصول می‌تواند یکی از بهترین هندزفری‌ها باشد.

 

هدفون بی سیم هایلو مدل T15

طراحی یکی از مواردی است که هنگام خرید هندزفری باید به آن توجه کنید و اگر با هندزفری راحت نیستید بهتر است سراغ مدل دیگری بروید. هندزفری هایلو T15 یک هندزفری با ساختار ارگونومیک است که به راحتی در گوش جای می‌گیرد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. طراحی این محصول به گونه‌ای است که استفاده طولانی مدت شما را آزار نمی‌دهد و می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و به همین دلیل حس خوبی را منتقل می کند و در حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود قطعا عاشق آن خواهید شد. هندزفری هایلو T15 از بهترین باتری در میان هندزفری های موجود در حال حاضر استفاده می‌کند و به راحتی می‌تواند ساعت‌های طولانی شارژ شود. این هندزفری با ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت دارای ولتاژ و جریان ورودی 5 ولت و 1 آمپر است که از طریق پورت میکرو یو اس بی در مدت 3 ساعت شارژ می‌شود و با ولتاژ و جریان خروجی 5 ولت و 500 میلی آمپر در حدود 1.5 ساعت. ظرفیت 43 میلی آمپر ساعت تلفن ها را شارژ می‌کند. باتری هر هندزفری می‌تواند تا 3.5 ساعت مکالمه را پاسخ دهد و پس از شارژ شدن این هندزفری‌ها می‌توانید آن‌ها را در کیف قرار دهید تا دوباره شارژ شوند.

هندزفری هایلو T15 از بلوتوث نسخه 5 بهره می‌برد که به راحتی می‌توانید با این نسخه بلوتوث به تمامی دستگاه‌ها متصل شده و لذت ببرید. همچنین سرعت اتصال بسیار بالاست و این اتفاق به راحتی می‌افتد و گوشی شما یا هر وسیله دیگری که دارید خیلی سریع به هندزفری بلوتوث متصل می‌شود. به دلیل استفاده از تراشه قدرتمند در این هندزفری تا 8 برابر شاهد سرعت بسیار بالاتر انتقال اطلاعات هستیم و همچنین شعاع پشتیبانی این هندزفری به 10 متر می‌رسد. هندزفری هایلو T15 کیفیت صدای بسیار خوبی را برای مکالمات به شما می دهد و این سیستم مکالمه به قدری خوب است که می‌توانید به راحتی ساعت‌ها با مخاطبین خود صحبت کنید و بدون هیچ مشکلی در مورد مسائل مختلف بحث کنید. پشتیبانی از فرمت صوتی AAC به عنوان یکی از کدک‌های صوتی رایج، یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی این گوشی جدید است که در کنار فناوری صوتی Hi-Fi، جایی برای بحث در مورد کیفیت صدا باقی نمی‌گذارد.

هندزفری haylou T15 دارای کیفیت صدایی بسیار خوبی است که مهم ترین بخش نیز همین کیفیت خروجی صدا است که هایلو به خوبی توانسته از این بخش نیز سربلند بیرون بیاید. وجود درایور ۶ میلی متری داینامیک این هندزفری، باعث تولید صدای فوق‌العاده این محصول شده است، به نحوی که حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود به اوج هیجان و لذت شنیداری می‌رسید. درایور یکی از مهم ترین بخش‌ها هستش که در این هندزفری نیز شاهد یک درایور ۶ میلی متری هستیم.

 

هدفون بی سیم هایلو مدل W1

طراحی یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد و اگر طراحی یک محصول بد است و یا طراحی آن برای گوش شما مناسب نیست قطعا شما را آزار می‌دهد و بهتر است به دنبال هندزفری باشید. طراحی خوب قبل از خرید تا مشکلی برای گوش شما پیش نیاید. هندزفری هایلو W1 از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد، با وجود چنین طراحی قطعا این هندزفری به خوبی در گوش جا می‌گیرد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. این هندزفری از نوع داخل گوش است یعنی به دلیل ارگونومی خاص و حلقه های سیلیکونی به طور کامل در داخل مجرای گوش قرار می‌گیرد. باتری و میزان شارژ یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب یک هندزفری خوب باید به آن توجه کرد. هندزفری Haylou W1 دارای باتری با ظرفیت 32 میلی آمپر ساعت برای هر هدفون است که می‌تواند تا 6 ساعت شارژ شود. این 6 ساعت شارژ واقعاً خوب است و اگر باتری هر هدفون تمام شد، می توانید آن را در قاب قرار دهید تا دوباره شارژ شود. این کیف دارای باتری با ظرفیت 390 میلی آمپر ساعت است که می تواند این هندزفری‌ها را چندین بار شارژ کند.

هندزفری Haylou W1 برای اتصال به گوشی یا دستگاه های مختلف از بلوتوث استفاده می‌کند و می‌تواند خیلی سریع به دستگاه مورد نظر متصل شود. بلوتوث این هندزفری 5.2 است که به کمک چیپست کوالکام 3040 می‌تواند یک اتصال پایدار و خوب را تضمین کند. همچنین این تراشه و نسخه به روز بلوتوث باعث شده تا شاهد صرفه جویی در مصرف انرژی باشیم و صدا با سرعت بیشتری منتقل شود. هندزفری Haylou W1 کیفیت مکالمه بسیار خوبی دارد که قطعا شما را راضی خواهد کرد. این محصول کیفیت مکالمه بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به خوبی از پس کارهای روزمره خود برآیید و مکالمات مهم را به موقع و به راحتی انجام دهید. قطری که برای هدفون در نظر گرفته شده برابر با 7 میلی متر است، بنابراین شاهد صدای با کیفیت و وضوح بالا هستیم. همچنین صحبت با این هندزفری بسیار خوشایند و خوب است. این هندزفری بی سیم از درایور 7 میلی متری بهره می برد و با 4 میکروفون می تواند بهترین صدای خروجی را داشته باشد. میکروفون ها مجهز به حذف نویز (ENC) و CVC 8.0 هستند و از فرمت های صوتی (AAC) و (aptX Adaptive) پشتیبانی می کنند.

 

هدفون-بی-سیم-هایلو-مدل-W1

 

هندزفری Haylou W1 کیفیت صدای بسیار خوبی دارد که می‌توانید به راحتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و لذت ببرید. قطر درایور این هندزفری باعث شد بهترین صدای خروجی را ببینیم. کیفیت صدای Hi-Fi و حالت Ultra-low Latency را در این ایرفون شاهد هستیم، با این قابلیت‌ها می توانید مطمئن باشید که در مقابل رقبای خود حرفی برای گفتن دارید. با فناوری Hi-Fi می‌توانید مطمئن شوید که صدا با وضوح کامل به گوش شما می‌رسد.

 

هدفون بی سیم هایلو مدل MoriPods

طراحی یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید تا گوشی که قصد خرید آن را دارید متناسب با گوش شما باشد و اذیتتان نکند. هندزفری Haylou Moripods در چهار رنگ موجود است که بسته به انتخاب خود می‌توانید آن را انتخاب و خریداری کنید. این محصول از بافتی مات بهره می‌برد که بسیار مستحکم بوده و در برابر ضربات مقاومت می‌کند. این محصول کوچک، ظریف و قوی با طراحی نیمه در گوش است. با پیروی از مهارت در ساخت بسیار خوب این هندزفری، بافت سطح مات آن با انتشار نور پس از تماس با نور خورشید در محیط‌های باز، ظاهر و حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. هایلو برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آن از گواهی IPX4 روی این هندزفری استفاده کرده است و در واقع این محصول در برابر پاشش آب مقاوم بوده و کاملا ضد آب نیست. هندزفری Haylou Moripods از باتری داخلی لیتیوم یونی استفاده می‌کند که ظرفیت 310 میلی آمپر ساعتی دارد و با کابل USB-C شارژ می‌شود. عمر باتری این هدفون می‌تواند حدود 6 ساعت برای گوش دادن به موسیقی دوام بیاورد و با چهار بار شارژ اضافی و مصرف انرژی بسیار کم تراشه، عمر باتری در نهایت به 24 ساعت می‌رسد که عدد بسیار خوبی است. هیلو از جدیدترین فناوری بلوتوث 5.2 با پشتیبانی از AptX Adaptive و کدک AAC در این هندزفری استفاده کرده است تا میزان اتلاف انرژی را به حداقل برساند و سرعت شارژ را افزایش دهد. شارژ با کابل USB-C، گوش دادن به موسیقی بیش از 5 ساعت با شارژ کامل و تامین 4 بار شارژ اضافی توسط محفظه شارژ، علاوه بر رنگ‌های متنوع، از دیگر ویژگی های این هندزفری هایلو MoriPods است.

haylou Moripods مجهز به تراشه Qualcomm 3040 بوده که به Bluetooth 5.2 + aptX Adaptive مجهز می‌باشد. این محصول توسط یک کویل داینامیک 12 میلی متری تکمیل شده و از نظر تاخیر aptX Low Latency می‌تواند به تاخیر کم ۱۲۰ میلی ثانیه‌ای منجر شود. این محصول بدلیل دارا بودن نسخه 5.2 بلوتوث، پایدار است و هیچ مشکلی از نظر قطعی و این موارد نخواهید داشت. همچنین این محصول از از لغو نویز تماس با دو میکروفون CVC پشتیبانی می‌کند. کیفیت تماس‌ها با این تکنولوژی‌ها به شدت خوب بوده و انتقال صدا به خوبی صورت می‌گیرد. درکل این هنزفری به سادگی به گوشی موبایل و یا هر دستگاه دیگر متصل می‌شود و می‌توانید به سادگی از آن استفاده کنید.

هندزفری هایلو موریپادز کیفیت مکالمه خوبی دارد و شما را راضی خواهد کرد. کیفیت انتقال صدا در محیط‌های مختلف بسیار خوب است و می‌توانید بدون مشکل به مکالمه بپردازید. هر کدام از هندزفری‌ها دارای 2 میکروفون هستند و هر 4 میکروفون این هندزفری‌ها دارای قابلیت حذف نویز هستند و تا حد امکان صدای اطراف شما را کاهش می‌دهند. در کل با این هندزفری‌ها حتی در مکان‌های شلوغ و پر سر و صدا می‌توانید مکالمه خوبی داشته باشید. هندزفری Haylou Moripods از چیپست Qualcomm 3040 بهره می برد و نسخه بلوتوث این محصول 5.2 است که می‌تواند ارتباط بسیار خوبی برقرار کند و صداهای مختلف را نیز به خوبی از عهده بگیرد. صدا به لطف این نسخه از بلوتوث و چیپ ست پایدار است و به لطف حذف نویز CVC، تمامی صداهای مزاحم نیز در تماس ها حذف می‌شوند و در کل شاهد مکالمه بسیار خوبی خواهیم بود. کیفیت صدای خروجی نیز بسیار خوب است و با توجه به تست های انجام شده شاهد بیس بسیار خوب، تفکیک صدای عالی و وضوح خوب هستیم که قطعا در هنگام پخش موسیقی مورد علاقه تان از آن لذت خواهید برد.

 

هدفون بی سیم هایلو مدل GT7

طراحی یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت. هندزفری هایلو GT7 کیفیت ساخت بسیار خوبی در رنج قیمتی خود دارد که قطعا شما را راضی خواهد کرد. این محصول همچنین به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و ارگونومیک است. هایلو در ساخت این محصول تمام تلاش خود را کرده تا محصولی بی عیب و نقص را ارائه دهد. ما شاهد محصولی بسیار سبک هستیم و وزن هر هندزفری تنها 3.9 گرم است، این وزن بسیار کم باعث می‌شود که وزنی در گوش خود احساس نکنید و می توانید ساعت ها این هندزفری بلوتوث را در گوش خود نگه دارید. در مورد طراحی هم باید اشاره کنیم که واقعا عالیه و اصلا از گوش بیرون نمیاد و به راحتی میتونید در طول روز ورزش و کارهای دیگه‌ای که انجام میدید انجام بدید. همانطور که می دانید بعد از طراحی، باتری و شارژ بسیار مهم است و اگر میزان شارژ یک محصول کم باشد، قطعاً نمی‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید و محدود خواهید شد. هندزفری هایلو GT7 یکی از این هندزفری هاست که می تواند تا 5 ساعت شارژ شود که واقعا خوب است. همچنین اگر شارژ هر کدام از این هندزفری‌ها تمام شد، می‌توانید آن‌ها را در قاب قرار دهید تا شارژ شوند. با احتساب قاب این هندزفری تا 20 ساعت شارژ به راحتی دریافت خواهید کرد که واقعا خوب است. طبق تست‌هایی که از این هندزفری داشتیم به همان میزان شارژ دریافت خواهید کرد که البته بسته به شرایط مختلف این میزان شارژ کمی بالا و پایین می‌شود و ثابت نیست.

 

هدفون-بی-سیم-هایلو-مدل-GT7

 

هندزفری haylou GT7 در بخش مکالمه بسیار خوب است و می‌تواند صدای طرف مقابل را به خوبی بشنود. همچنین صدای شما با استفاده از میکروفون‌های موجود به گوش طرف مقابل می‌رسد و نویز با استفاده از قابلیت حذف نویز موجود حذف می‌شود که کیفیت مکالمه را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. اگر به دنبال هندزفری بلوتوثی هستید که کیفیت مکالمه خوبی را در اختیار شما قرار دهد، این محصول در رنج قیمتی خود می‌تواند یکی از این گزینه‌ها باشد. البته این را هم بگویم که کیفیت مکالمه در این بازه قیمتی خوب است و نباید انتظار زیادی از آن داشت و قطعا این گوشی نمی‌تواند توانایی و کیفیت ایرپاد پرو را داشته باشد. گوشی Haylou GT7 دارای کیفیت خروجی صدای خوبی است که این کیفیت صدای خوب به شما این امکان را می‌دهد که به موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت خوب گوش دهید. در این رنج قیمت، دیدن چنین کیفیت و بیس بسیار خوبی است. طبق تست‌های این محصول دیدیم که بیس خوب بود، تفکیک صدا خیلی خوب بود و وضوح صدا واقعا عالی بود و این موارد می‌تواند شما را راضی نگه دارد. همه این موارد باعث شده تا شاهد رضایت کاربران در صدای خروجی در این محدوده باشیم.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل AirDots Pro 2

همیشه باید ابتدا یک هندزفری برای طراحی در نظر بگیرید و سپس به سراغ چیزهای دیگر بروید زیرا طراحی مشخص می کند که آیا می توانید از آن استفاده کنید یا خیر. اگر با هندزفری راحت نیستید و نمی‌توانید از آن استفاده کنید، پس چه فایده‌ای دارد؟ بنابراین باید ابتدا به بررسی طراحی آن برویم. هندزفری AirDots Pro 2 با ظاهری زیبا و چشم نواز قطعا شما را به وجد خواهد آورد. این محصول به راحتی در گوش جای می گیرد و می‌توانید از آن استفاده کنید. ظاهر این محصول بسیار زیبا و مدرن است و با قرار دادن آن در گوش، قطعا ظاهر بسیار خوبی خواهید داشت.

باتری و میزان شارژ نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. هرچه هندزفری بهتر شارژ شود، مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید. هندزفری AirDots Pro 2 می‌تواند حدود 4 ساعت شارژ شود که بیشتر از حد انتظار ما است، اما این میزان شارژ نیز خوب است. اگر شارژ هر هندزفری تمام شد می‌توانید آن را در قاب قرار دهید تا دوباره شارژ شود و بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین با محفظه شارژ موجود، میزان شارژ این هندزفری‌ها به 14 ساعت افزایش می‌یابد که عدد نسبتا خوبی است. پورت شارژ USB-C قرار داده شده در این محصول به شما کمک می‌کند تا هر زمان که نیاز دارید، کیس را شارژ کنید. ظرفیت باتری جعبه شارژ این هدفون برابر با 250 میلی آمپر ساعت و ظرفیت هدفون 30 میلی آمپر ساعت است. هندزفری AirDots Pro 2 از بلوتوث برای اتصال به دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کند و اگر گوشی سامسونگ دارید این اتصال بسیار سریعتر و راحت تر است و می‌توانید بدون مشکل از هندزفری خود استفاده کنید. اگر گوشی با برند دیگری دارید، ممکن است برای اولین بار هندزفری را به آن معرفی کنید. هدفون‌های شیائومی هیچ دکمه‌ای روی خود ندارند، پس انتظار نداشته باشید که فرآیند جفت شدن با نگه داشتن دکمه هدفون برای مدت طولانی انجام شود. در عوض یک دکمه روی کیس شارژ وجود دارد. این دکمه را باید پنج ثانیه فشار دهید تا نماد بلوتوث هدفون در لیست گوشی ظاهر شود و تمام.

هندزفری AirDots Pro 2 دارای کیفیت بسیار خوبی برای مکالمه است و می‌توانید برای مکالمه برروی این محصول حساب باز کنید. قابلیت حذف نویز محیطی که در این هندزفری قرار گرفته است باعث می‌شود تا صدای محیط از بین برود و صدایی واضح و شفاف را هنگام تماس‌های تلفنی ارائه کند. طبق تست‌های صورت گرفته، کیفیت صدای هدفون شیائومی Airdots Pro 2 در میان بهترین‌های بازار قرار دارد. هندزفری AirDots Pro 2 دارای درایور صوتی داینامیک 14 میلی‌ متری است که نوعی باس به آن می‌دهد که شاهد صدای استریویی خوب و باس سنگین هستیم که واقعا ترکیب این دو محشر است. کیفیت صدای این هندزفری در مقایسه با هدفون شیائومی Airdots Pro و Anker Soundcore Life P2 بسیار بهتر است و شیائومی زمان بیشتری برای طراحی و کیفیت صدای آن صرف کرده است. این هندزفری دارای دو میکروفون بوده که در هر دو گوشی قرار گرفته‌اند و صدای خوبی را منتقل می‌کنند. صدای خروجی این هندزفری واقعا خوب است و به جرات می‌توان گفت که جزو بهترین های بازار می‌باشد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-56

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند