فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی

یوسف هنرمند

دوشنبه, 04 مهر 1401

راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی

 

همانطور که می‌دانید، خرید هندزفری بلوتوثی همانند خرید گوشی موبایل هوشمند کمی دردسر دارد و خریداران با این قیمت‌های بالا قطعا دچار مشکلات متعددی در انتخاب می‌شوند. حتی برخی از افراد نمی‌دانند بهترین هندزفری بلوتوثی شیائومی برای آن‌ها کدام هندزفری است. یک راهنمای خرید خوب می‌تواند به بسیاری از افراد در انتخابی درست کمک کند. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی بپردازیم، برندی که به خوبی خودش را در دل مردم جای کرده است.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل FlipBuds Pro

هندزفری FlipBuds Pro یکی از محصولات پیشنهادی در راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی است که طراحی شبیه به AirPods Pro دارد و به خوبی درون گوش جای می‌گیرد. از نظر کیفیت ساخت باید ذکر کنیم که بسیار خوب است و پلاستیک در آن باکیفیت استفاده می‌شود و با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول دو مدل خاکستری و سیاه دارد و می‌توانید یکی را انتخاب کنید و خریداری کنید. هر یک از این هندزفری‌ها تنها ۶.۱ گرم است که این یعنی با هندزفری‌هایی بسیار سبک است که به راحتی در داخل گوش می‌گیرند و در استفاده‌های بلندمدت اذیتتان نمی‌کنند. کیس شارژ پلاستیکی TWS به همراه هدفون 57.4 وزن گرم دارد که کاملا محسوس است. با توجه به اینکه دیگر خبری از نماد لایتنینگ در پشت کیس نیست، همچنان از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند و کیس خود را از طریق پورت USB-C شارژ می‌کند. باتری یکی دیگر از مواردی است که باید به آن موارد توجه کرد. هرچه میزان شارژدهی بیشتر باشد، طبیعتاً بیشتر می‌توانید از هندزفری خود استفاده کنید و کمتر نیز به شارژ کردن هندزفری نیاز داشته باشید. هندزفری FlipBuds Pro دارای باتری خوبی می‌باشد و شارژدهی آن نیز خوب است. طبق ادعای شیائومی این محصول تا ۷ ساعت شارژدهی می‌کند و حتی اگر قابل حذف نویز باشد نیز روشن باشد، بازهم شارژدهی خوبی داریم. طبق تست‌های صورت گرفته، با استفاده از کدک aptX تطبیقی، این میزان شارژدهی به ۶.۵ ساعت می‌رسد. این میزان شارژدهی که ذکر می‌شود، مخصوص هندزفری‌هاست و اگر بخواهیم تنها کیس را مدنظر داشته باشیم، میزان شارژدهی به ۲۵ ساعت افزایش می‌یابد. اگر هندزفری‌ها شارژ به پایان برسد، می‌توان آن را در کیس قرار داد، دوباره شارژ کرد و دوباره استفاده کرد. هربار شارژ کردن هندزفری‌ها توسط کیس، تا ۳۰ درصد شارژ کیس را کم می‌کند و این یعنی تا ۳ بار این کیس می‌تواند هندزفری‌ها را فول شارژ کند. پروسه شارژ شدن کیس نیز حدود 45 دقیقه زمان می‌خواهد که مناسب باشد.

 

راهنمای-خرید-هندزفری-بلوتوثی-شیائومی

 

هندزفری FlipBuds Pro دارای یک تراشه صوتی بلوتوث کم مصرف ساخت کوالکام است که مخصوص هندزفری‌های بی سیم است. این تراشه همچنین از کدک صوتی تطبیقی aptX کوالکام پشتیبانی می‌کند و بسیار کم مصرف است و می‌تواند بدون معطلی به تمامی دستگاه‌های دارای بلوتوث 5.2 متصل شود. به گفته خود شیائومی، قابلیت حذف نویز که برای بسیاری از کاربران مهم است، نویز صدا را تا 40 دسی بل حذف می کند. سه حالت کاهش نویز وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. حالت شفافیت نیز دوباره فعال می‌شود. هیچ برنامه ای برای جابجایی بین این سه حالت نویز وجود ندارد و برای اعمال تغییرات باید روی آن ضربه بزنید.

مکالمه با کیفیت درخواستی است که اکثر افراد از هندزفری دارند و دوست دارند جدا از کیفیت صدای خوب، خیلی ساده و به بهترین شکل ممکن با هندزفری خود مکالمه داشته باشند. هندزفری FlipBuds Pro در حین مکالمه نیز به عنوان یک هدست عمل می کند و میکروفون‌های قرار داده شده در این محصول صدا را به وضوح منتقل می‌کند و مخاطبان شما نیز کیفیت صدای خوبی را دریافت خواهند کرد. طبق تست های انجام شده شاهد خروجی صدای بسیار خوبی بودیم و مخاطبان نیز رضایت کامل داشتند. سه میکروفون در نظر گرفته شده برای این محصول قابلیت کاهش صدای محیط را دارند و با چیپست ANC که امواج صوتی را معکوس می کند و یک بلندگو در گوش، صدای یکنواخت محیط را با خنثی سازی امواج صوتی به حداقل می‌رساند. شیائومی نرخ حذف نویز را 40 دسی بل اعلام کرده است و شاهد عملکرد خوب این ویژگی بوده ایم که اگر به دنبال هندزفری با قابلیت حذف نویز هستید، این محصول می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

کیفیت صدا نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. اگر کیفیت صدا خوب باشد، قطعا می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را با کیفیت بهتری گوش دهید و لذت ببرید. هندزفری FlipBuds Pro تاخیر کمی دارد و کیفیت صدای عالی را ارائه می‌دهد که قطعا از آن لذت خواهید برد. برای تست، ما همچنین از TWS برای گوش دادن به موسیقی استفاده کردیم و این هندزفری به لطف درایورهای پویا 11 میلی متری، بیس واضحی تولید می‌کند. در مقایسه با نسخه‌های قبلی، صدا کمی پرتر به نظر می رسد و تریبل بهتر است. صدای خروجی شفاف و راضی کننده است. حداکثر حجم نیز خوب است.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite

هندزفری Redmi Buds 3 Lite یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی است که طراحی بسیار خوبی دارد که به خوبی در گوش قرار می‌گیرد. این محصول با درایورهای Hi-Fi 6 میلی متری عرضه می‌شود که تجربه صدای عالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این نوع هندزفری بلوتوث مقرون به صرفه بوده و دارای امکانات و امکانات فراوانی می‌باشد. این محصول دارای عملکردها و ویژگی‌های بسیاری می‌باشد که می‌توان به پشتیبانی از کنترل لمسی چند کاره، گواهی IP54 ضد آب و گرد و غبار و 5 ساعت باتری پخش مداوم اشاره کرد. باتری و میزان شارژ از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. هرچه ظرفیت شارژ یک محصول بیشتر باشد، بیشتر می‌توانید از آن استفاده کنید و کمتر به شارژر نیاز دارید. هندزفری Redmi Buds 3 Lite می‌تواند تا 5 ساعت شارژ شود که نسبتا خوب است و نیازهای شما را برآورده می‌کند. اگر کیس را هم حساب کنیم تا 18 ساعت شارژ خواهید داشت که بسیار مناسب است و پاسخگوی نیاز شما به مدت 2 روز است. می‌توانید از صبح تا شب از هدفون استفاده کنید بدون اینکه نگران میزان باتری باقی مانده باشید.

 

Redmi-Buds-3-Lite

 

هندزفری Redmi Buds 3 Lite یک هندزفری بی‌سیم است و این بی‌سیم بودن به شما آزادی کاملی برای حرکت و حتی ورزش بدون اینکه چیزی مانع شما شود، می‌دهد. هندزفری های سیمی واقعاً دست و پا گیر بودند، اما خوشبختانه هندزفری های بلوتوث دست و پا گیر نیستند و اتصال آنها از طریق بلوتوث است. این اتصال تا 10 متر پاسخگو است و حتی اگر 10 متر با دستگاه خود فاصله داشته باشید، ارتباط شما همچنان برقرار است. به لطف آخرین نسخه بلوتوث 5.2، اتصال فوق العاده پایدار و کارآمد خواهد بود، بدون وقفه و بدون ایجاد مزاحمت برای آن. هندزفری Redmi Buds 3 Lite دارای سیستم سریعی است که می تواند مکالمه را بدون معطلی ترتیب دهد و این مکالمه کم قطعا بهترین حس را به همراه خواهد داشت. صدا بدون مشکل و بدون معطلی به گوش شما می‌رسد و به شما این امکان را می‌دهد که همیشه یک قدم جلوتر از رقیب و صحبت خود باشید. کیفیت مکالمه بسیار خوب است و قطعا شما را راضی می‌کند و به راحتی می‌توانید مکالمه خود را شروع کنید و هیچ چیز مانع شما نخواهد شد. همچنین ویژگی کاهش نویز می‌تواند به شما کمک کند تا از شر صداهای مزاحم خلاص شوید.

هندزفری Redmi Buds 3 Lite دارای کیفیت صدایی بسیار خوبی است که این صدای بسیار خوب قطعا راضی‌تان می‌کند. درایور پویا 6 میلی‌متری که توسط کارشناسان آزمایشگاه صدا شیائومی به‌ خوبی تنظیم شده، صدایی واضح، باس عمیق و تفاوت‌های ظریف را تضمین می‌کند تا هر نت و یا جلوه صوتی را زنده پخش کند. اگر دکمه‌ی پخش را بزنید و موزیک شما نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد، قطعا از کیفیت پخش راضی خواهید شد و کیف خواهید کرد.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Mi Air 2 Pro

هدفون بی سیم شیائومی مدل Mi Air 2 Pro یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی است که طراحی بسیار خوبی دارد. طراحی یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید با خیالی آسوده به استفاده از هندزفری خریداری شده خود ادامه دهید. هندزفری Mi air 2 Pro یکی از این هندزفری‌هاست که با طراحی استاندارد و در عین حال بسیار ساده طراحی خوبی دارد و به خوبی در گوش جا می شود. این محصول مدل جدید ایرباد TWS است که اصلا شبیه مدل های قبلی خود نیست و در واقع از ایرپادهای اپل الگوبرداری شده است اما شکل و شمایل متفاوتی را شاهد هستیم. تفاوت این محصول با ایرپادهای اپل، روکش سرامیکی براق آن است که بر روی بدنه ایرپادها طراحی شده است.

باتری یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کرد و هر چه عمر باتری بیشتر باشد از محصول استفاده بیشتری خواهید کرد. هندزفری Mi air 2 Pro یک باتری 35 میلی آمپری دارد که در هر کدام از این هندزفری‌ها شاهد آن هستیم. کیس موجود همچنین دارای یک باتری 350 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند گوشی های هندزفری را شارژ کند. عمر باتری این هندزفری 7 ساعت است که خوشبختانه طبق آزمایشات به این عدد رسیدیم. هندزفری Mi air 2 Pro به کمک نسل 5.0 بلوتوث می تواند به دستگاه‌های مختلف متصل شود و اگر گوشی شیائومی داشته باشید قطعا این اتصال راحت تر می شود و از تمامی امکانات این هندزفری استفاده خواهید کرد. هندزفری Mi air 2 Pro دارای سه میکروفون داخلی است که نویز را به صورت هیبریدی کاهش می‌دهد. این محصول نویز را تا 35 دسی بل کاهش می‌دهد و باعث می‌شود مکالمه ای عالی داشته باشید و هیچ چیزی مکالمه شما را بی کیفیت نمی کند. همچنین به دلیل استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 شاهد تاخیر بسیار کمی در اتصال هستیم که باعث می شود شاهد ثبات در اتصال باشیم.

 

Mi-Air-2-Pro

 

طبق تست‌های انجام شده دلیلی برای مشکل داشتن مکالمه با این هندزفری وجود ندارد و به بهترین شکل مکالمه شما انجام می‌شود و این واقعا خوب است. این هدست برای گیمرها نیز مناسب است و می توانند از آن به عنوان هدست استفاده کنند تا کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشند. کیفیت صدا نکته دیگری است که باید به آن توجه کرد. هدست Mi air 2 Pro کیفیت صدای بسیار خوبی دارد که واقعا راضی کننده است. این هدست دارای درایور دینامیک 12 میلی متری، دیافراگم کامپوزیت کریستال مایع، سه میکروفون با قابلیت حذف نویز ANC یا فعال و کدک‌های صوتی پیشرفته LHDC و AAC است. هندزفری به خوبی در گوش شما ثابت می‌شود و این تثبیت مانع از ورود صداهای مزاحم به گوش شما و ایجاد ناراحتی می شود. موسیقی‌هایی که با این هدست پخش می شد کیفیت بسیار خوبی داشت و این هدست به خوبی از پس آن‌ها برمی‌آید.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Airdots Pro

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Airdots Pro یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی است که دارای طراحی بسیار خوبی می‌باشد. طراحی یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشت. اگر هدست بلوتوثی که خریداری می‌کنید طراحی خوبی نداشته باشد و به خوبی به گوش شما نچسبد، پس از مدتی استفاده قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. هدست Redmi AirDots Pro از جمله هدست‌هایی است که طراحی بسیار خوبی دارد و شیائومی سعی کرده بهترین باشد و بهترین خروجی را ارائه دهد. این هدست در رنج قیمتی خود واقعا خوب است و راضی کننده خواهد بود.

هدست Redmi AirDots Pro باتری بسیار خوبی نیز دارد. تقریباً حدود چهار ساعت و نیم با یک بار شارژ می‌توانید با این محصول به موسیقی گوش دهید. تقریباً یک ساعت طول می‌کشد تا این هدفون به طور کامل شارژ شود. شارژ قاب این محصول چند ساعت زمان می‌برد. بهتر است کیف را همیشه شارژ کنید تا در مواقع نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. این محصول عمر باتری نسبتا خوبی دارد، بنابراین می‌توانید هنگام ورزش به موسیقی گوش دهید. در کل وقتی صحبت از باتری می شود، شاهد شارژ نسبتا خوبی هستیم که می‌تواند بهتر باشد. هدست Redmi AirDots Pro از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند که می تواند سرعت و کیفیت اتصال را تضمین کند. با آخرین نسخه بلوتوث روبرو هستیم و این یکی از نکات مثبت است. با بلوتوث خوبی که این محصول دارد خیلی راحت و سریع به دستگاه‌های دیگر متصل خواهید شد و مشکلی برای اتصال نخواهید داشت. اگر قبلا به این محصول وصل شده اید، اتصال مجدد با این هدست بلوتوث واقعا کار سختی نیست و فقط کافی است بلوتوث دستگاه یا گوشی خود را روشن کرده و درب قاب را باز کرده و از هدست خود استفاده کنید. هدست با همان سهولت و در طی همان وظایف ذکر شده به گوشی یا دستگاه شما متصل می‌شود.

 

Redmi-Airdots-Pro

 

Redmi AirDots Pro در قسمت مکالمه نیز به خوبی کار می‌کند و می توانید بدون مشکل از آن استفاده کنید. میکروفون بسیار خوبی را در این هدست‌ها می بینیم که باعث می‌شود صدای شما به خوبی برای طرف مقابل ارسال شود و همچنین زمانی که قصد ضبط صدا را دارید، صدا به بهترین شکل ممکن ضبط می‌شود. هنگام پاسخگویی به تماس‌ها کیفیت صدای نسبتا خوبی را از این محصول خواهید دید. صدایی واضح و قابل فهم که شما را راضی می‌کند و می‌توانید بدون مشکل از این محصول برای مکالمات روزانه خود استفاده کنید. هندزفری Redmi AirDots Pro از نظر کیفیت صدای خروجی نیز بسیار خوب است و می‌توانید با خیالی آسوده به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و از آن لذت ببرید. با تست‌هایی که از این هدست انجام دادیم متوجه شدیم که کیفیت صدای خروجی بسیار خوب بوده و می‌توانید بدون مشکل و با بالاترین کیفیت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. نسبت به قیمت این محصول کیفیت بسیار خوبی را ارائه می دهد که واقعا ارزشمند است.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Pro

هندزفری Redmi Buds 3 Pro یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی است که از طراحی خوبی بهره می‌برد و همین طراحی خوب باعث شده این محصول به خوبی در گوش جا بیفتد. شیائومی سعی کرده ارگونومیک ترین محصول را تولید کند و در عین ارگونومی بودن، مینیمال، به خوبی در گوش جا می‌گیرد و وزن سبکی دارد. این محصول از پلاستیک فشرده مرغوب ساخته شده و برای افراد فعال بدنی مانند ورزشکاران بسیار مناسب است. وزن هر یک از این ایرپادها 4.9 گرم است و با قرار دادن آن در گوش چیزی احساس سنگینی نمی‌کنید و گوش پس از چند ساعت خسته نمی‌شود.

باتری و شارژ مناسب قطعا استفاده طولانی تری از هندزفری بلوتوث می‌کند و می توانید مدت زمان بیشتری از هندزفری خود استفاده کنید و از آن لذت ببرید. به علاوه، باتری قوی تر و شارژ بهتر به این معنی است که به شارژرهای کمتری نیاز خواهید داشت. هندزفری Redmi Buds 3 Pro باتری های بسیار خوبی دارد، هر کدام از این ایرپادها باتری 35 میلی آمپر ساعتی دارند و می‌توانند به مدت 6 ساعت انرژی لازم را برای این هندزفری‌ها تامین کنند که زمان بسیار خوبی است. کیف شارژ دارای یک باتری 470 میلی آمپر ساعتی نیز می باشد که در صورت نیاز به شارژ، می تواند هر یک از این هندزفری‌ها را شارژ کند. با قاب این محصول شاهد شارژ بیشتری هستیم که 26 ساعت شارژ بسیار خوب است. شیائومی سعی کرده هر سنگی را در باتری این محصول بگذارد و همین کار را کرده است و شاهد باتری بسیار خوبی در قاب و هندزفری هستیم.

 

Redmi-Buds-3-Pro

 

هندزفری Redmi Buds 3 Pro به دستگاه‌های مختلف دارای بلوتوث متصل می‌شود و در صورت اتصال به دستگاه می‌توانید میزان شارژ آن را مشاهده کنید. همچنین اگر گوشی شیائومی داشته باشید، این اتصال بسیار سریعتر و بهتر انجام می‌شود و مشکلی از نظر اتصال وجود نخواهد داشت. هندزفری Redmi Buds 3 Pro در صحبت کردن بسیار خوب است و با استفاده از این محصول می‌توانید مکالمات بسیار خوبی داشته باشید. شیائومی در این هندزفری بلوتوث از قابلیت حذف نویز استفاده کرده است که می تواند صداهای محیط را بپوشاند و این باعث می‌شود کیفیت صدای خروجی بهتر شود و صدایی که می‌شنوید نیز کیفیت بسیار خوبی خواهد داشت. اصولا یکی از مواردی که بسیار مهم است کیفیت مکالمه است که شیائومی سعی کرده بهترین باشد.

هدست Redmi Buds 3 Pro دارای یک درایور 9 میلی متری و سه میکروفون است که وضوح و باس خوبی را ارائه می‌دهد و در کل صدای خروجی بسیار خوبی دارد. همه پروفایل‌های صدا به خوبی متعادل بودند و حتی بلندترین صداها به لطف فناوری ANC به خوبی و با دقت شنیده می شدند. به طور کلی، اگر بخواهیم کیفیت صدا را قضاوت کنیم، صدای هندزفری بلوتوث شیائومی ردمی بادز 3 پرو بالاتر از حد خودش است. از این رو این هدست گام مثبتی برای رقابت با ابرقدرت های این عرصه مانند سونی و اپل برداشته است. پشتیبانی از کدک های SBC و AAC و حفظ ارتباط بین موبایل و هدفون با بلوتوث 5.2 از دیگر ویژگی‌هایی است که کیفیت صدای این محصول را تضمین می‌کند.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Mi Earphones 2 Basic

هدفون بی سیم شیائومی مدل Mi Earphones 2 Basic یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی شیائومی است که اگر عاشق طراحی ایرپاد هستید، شیائومی با الهام از اپل ایرپاد سعی کرده یک هدست بلوتوث بسیار خوب تولید کند که سبک ایرپاد اپل را دارد و جدا از طراحی از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است. قسمت سر این هدست به صورت داخل گوش یا داخل گوش طراحی شده است که باعث می شود هدست به خوبی در گوش قرار گیرد و در اثر تکان دادن سر یا حرکت ناگهانی از جای خود خارج نشود. بدنه هندزفری Mi Earphones 2 Basic از پلاستیک مرغوب و با چگالی بالا ساخته شده است و وزن هر هدفون تنها 4.7 گرم است.

هندزفری Mi Earphones 2 Basic از باتری 410 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که در واقع درون قاب قرار می‌گیرد و باتری های هندزفری مستقل هستند. باتری استفاده شده در هر یک از هندزفری‌های چپ و راست می تواند تا 5 ساعت شارژ شود که زمان کافی است. باتری موجود در کیس می تواند تا 15 ساعت شارژ شود و در مجموع شاهد 20 ساعت شارژ هستیم که زمان بسیار خوبی است. اگر باتری هر یک از این هندزفری‌ها تمام شد، می‌توانید آن‌ها را در قاب نگه دارید تا شارژ و استفاده شود. برای شارژ مجدد کیس می توانید از پورت USB Type-C روی آن استفاده کنید. شارژ کامل این کیس 90 دقیقه طول می کشد و با 5 تا 7 دقیقه شارژ باتری‌های هندزفری می توانید تا 1 ساعت از آن‌ها استفاده کنید. هندزفری Mi Earphones 2 Basic از بلوتوث برای اتصال و اتصال بسیار سریع و آسان به دستگاه مورد نظر استفاده می کند. همچنین اگر موبایل شما شیائومی باشد این فرآیند اتصال خیلی زودتر انجام می شود و خیلی راحت می توانید از هندزفری خود استفاده کنید. هنگامی که هدست به گوشی متصل است، یک پنجره پاپ آپ ظاهر می شود که در آن به راحتی می توانید وضعیت شارژ باقی مانده کیس شارژ و هر یک از هدست ها را مشاهده کنید. در حال حاضر این قابلیت تنها برای کاربرانی که از گوشی‌های هوشمند شیائومی، ردمی یا پوکو مجهز به رابط کاربری MIUI استفاده می‌کنند، در دسترس است.

 

Mi-Earphones-2-Basic

 

هندزفری Mi Earphones 2 Basic از دو میکروفون اختصاصی برای کیفیت بالاتر هرچه بیشتر مکالمه استفاده می‌کند که این موضوع باعث خواهد شد تا صدای شما با کیفیت بسیار بالا ارسال شود. در هنگام مکالمه، به خوبی نویز محیط کم شده و مکالمه به صورت خیلی خوب و باکیفیت صورت می‌گیرد و درکل راضی کننده هستش. هندزفری Mi Earphones 2 Basic از نظر کیفیت صدایی واقعا خوب است و شیائومی از یک دیافراگم کامپوزیتی بزرگ با انعطاف‌پذیری بالا بهره می‌برد تا تمام فرکانس‌های صوتی بدون اعوجاج و با شفافیت بالا پخش شوند. فناوری رمزگشایی صوتی AAC نیز به‌صورت نرم‌افزاری شفافیت صدا را افزایش داده و تجربه صوتی به مراتب بهتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. تمامی این موارد باعث شده تا شاهد کیفیت صدای بسیار خوب باشیم و گوش دادن به موزیک واقعا لذت بخش باشد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-57

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند