فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید هندزفری گردنی

یوسف هنرمند

یکشنبه, 30 مرداد 1401

راهنمای خرید هندزفری گردنی

 

هندزفری جزوی جدانشدنی از زندگی ما انسان‌ها است و تقریبا در بیشتر مواقع به آن نیاز دارید. کمپانی‌های زیادی نیازهای کاربران را دیده‌اند و سعی کرده‌اند تا در مسیر نیازهای کاربران قدم بردارند تا بتوانند هم سود خوبی ببرند و هم نیاز کاربران را در این بازار رقابتی تامین کنند. خرید هندزفری همانند خرید گوشی موبایل کار سخت و دشواری است و مستلزم زمان زیادی است و باید خریداران نسبت به نیازهایشان دنبال یک هندزفری خوب از برند دلخواهشان بگردند. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید هندزفری گردنی بپردازیم.

 

هندزفری گردنی شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones

طراحی می‌تواند یکی از مهم ترین بخش در هندزفری گردنی باشد. هدفون بی سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic یک هندزفری گردنی خوش ساخت بوده که کیفیت بسیار خوبی دارد و کیفیت ساخت بالا و ارگونومی بودن این محصول باعث شده تا شاهد درخشش آن باشیم. این هندزفری گردنی ۳۵ گرم وزن دارد و به هیچ عنوان باعث خستگی‌تان نمی‌شود. از ویژگی‌های این هدفون گردنی می‌توان به فناوری APTXT، چیپست مدرن و عمر مطلوب باتری اشاره کرد. این محصول از نوع دور گردنی بوده و می‌توانید آن را برروی گردن خود قرار دهید و هر کجا که رفتید، موزیک مورد علاقه‌تان را گوش دهید.

به لطف طراحی سبک این هندزفری می‌توانید از این محصول بلوتوثی در مسیر کار، هنگام پیاده روی در پارک، هنگام خوردن ناهار یا هنگام انجام یوگا یا هر تمرین دیگری استفاده کنید. هدفون شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic دارای سری‌های مغناطیلی است و زمانی که هندزفری در گوش‌تان نیست این دو هندزفری‌ها به یکدیگر چسبیده تا جدای از هم تکان نخورند، بنابراین به راحتی می‌توانید هنگام استفاده از آنها از گردن خود آویزان کنید. این هندزفری بسیار ظریف است و در طراحی آن بسیار دقت شده تا کاربر در زمان استفاده هیچ مشکلی پیدا نکند.

شارژدهی به شدت مهم بوده و باید توجه خاصی در این مورد داشته باشید چون اگر شارژدهی مناسب نباشد استفاده‌تان از هنزدفری کم خواهد شد. هندزفری Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic شارژدهی خوبی دارد. این محصول در زمان گوش دادن به موسیقی می‌تواند تا ۷ ساعت شارژدهی کند که بسیار مطلوب بوده و این ۷ ساعت شارژدهی بین دیگر هندزفری‌ها واقعا عالی است. باتری با ظرفیت ۱۳۷ میلی آمپر ساعتی قرار گرفته برروی این محصول، باعث می‌شود تا بتوانید با خیالی راحت از این هندزفری استفاده کنید. این هندزفری گردنی به سرعت شارژ می‌شود و می‌توانید برای شارژ کردن از شارژر گوشی موبایلتان استفاده کنید.

 

Mi-Bluetooth-Neckband-Earphones

 

این محصول در بخش مکالمه خوش درخشیده و شاهد کاهش نویز نسبتا خوبی هستیم که باعث می‌شود تا مکالمه‌ بسیار باکیفیت شود. صدای خروجی به لطف میکروفون‌های عالی، با کیفیت خیلی بالایی ارسال می‌شود و راضی کننده است. صدایی دریافتی نیز بسیار کیفیت بالایی دارد و راضی کننده خواهد بود. درکل شاهد کیفیت مکالمه بسیار بالای هستیم که قطعا این کیفیت مکالمه راضی کننده هستش.

هندزفری Mi Bluetooth Neckband Earphones کیفیت صدایی بسیار خوبی را تحویلتان می‌دهد و طبق تست‌های انجام شده، شاهد آن هستیم که بدون هیچ مشکلی می‌توانید به موسیقی دلخواه گوش دهید. طبق تست‌های صورت گرفته، کیفیت صدا به شدت خوب بوده و می‌توانید ساعت‌ها با ای هندزفری به موزیک دلخواهتان گوش دهید. شیائومی سعی کرده بهترین اسپیکرها را در این هندزفری قرار دهد تا خروجی بسیار خوبی به کاربر بدهد. این محصول یکی از بهترین هدفون‌های گردنی که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

هندزفری گردنی سامسونگ Level U2

طراحی برای خیلی از خریداران اهمیت دارد و اگر شماهم دنبال خرید یک هندزفری هستید، به احتمال زیاد طراحی برایتان اهمیت دارد. طراحی و ارگونومی بودن هندزفری به شدت مهم هست و در هنگام خرید باید به این موارد توجه کرد. اگر هندزفری برای کار شما مناسب نیست باید به سراغ بقیه مدل‌های هندزفری گردنی بروید و بهترین هندزفری مناسب خودتان را پیدا کنید. Level U2 تنها ۴۱.۵ گرم وزن دارد و خیلی سبک هستش و در استفاده‌های زیاد اذیت کننده نیستش. استفاده طولانی مدت از این هندزفری نخسته‌تان نمی‌کند و می‌توانید خیلی راحت از آن برای ساعت‌های طولانی استفاده کنید. این محصول کیفیت ساخت خوبی دارد و در مکان‌های شلوغ نیز این امکان را به شما می‌دهد تا با خیالی تخت از آن استفاده کنید. در طراحی هندزفری Level U2 تمامی نکته‌ها رعایت شده و یک طراحی به شدت خوبی هستیم که به راحتی می‌توانید از‌ آن استفاده کنید.

میزان شارژدهی خیلی مهم هستش و خریدارها به باتری اهمیت میدن. این محصول در استفاده‌های کلی می‌تواند تا ۱۸ ساعت شارژدهی کند که این میزان شارژدهی بسیار خوب است. باتری‌ این هندزفری می‌توانند تا ۱۸ ساعت شارژدهی کند که بسیار مناسب است. طبق تست‌های انجام شده، این هندزفری تا ۱۳ ساعت شارژدهی کرد که خوب بود. اگر به موسیقی علاقه دارید به موسیقی گوش دهید، این محصول تا ۸ ساعت به راحتی شارژدهی خواهد کرد که به شدت خوب است.

 

سامسونگ-Level-U2

 

هندزفری Level U2 دارای بلندگوی ۱۲ میلی متری بوده که می‌تواند صداها را خیلی مناسب پخش کند. صداها با کیفیت بسیار بالا پخش می‌شوند و مکالمه با این هندزفری بدون نقص خواهد بود. صدای خروجی هم به شدت باکیفیت است که باعث می‌شود مکالمه خوبی را تجربه کنید. در هنگام مکالمه نویز گرفته خواهد شد و در کل شاهد یک هندزفری با قابلیت‌های بسیار خوبی هستیم.

هندزفری Level U2 کیفیت صدایی خوبی دارد و اگر اهل گوش دادن به موزیک هستید، این هندزفری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما هستش. صدای تولید شده در این محصول دارای بلندی صدایی بسیار خوب و کیفیت بسیار خوب است. همچنین تفکیک صدایی نیز به خوبی صورت می‌گیرد و قطعا رضایت بخش خواهد بود. گوش دادن به موزیک با این محصول فوق العاده بهترین حس را دارد و بیس مناسب این هندزفری نیز در موزیک‌های بیس دار به کمکتان می‌آید تا شاهد بهترین صدای خروجی باشیم. درکل شاهد هیچ افت کیفیتی در هیچ شرایطی نیستیم و می‌توانید با خیالی راحت این هندزفری را خریداری کنید و استفاده کنید.

 

هندزفری گردنی سامسونگ Level U Pro

جدای از بحث زیبایی، هندزفری‌ها باید ارگونومی داشته باشند و به راحتی در گوش جای بگیرند و استفاده از آن‌ها راحت باشد. اگر عادت دارید در روز با هندزفری ورزش کنید و یا به پیاده روی بروید و یا حتی در دانشگاه و محل کار هندزفری در گوش داشته باشید، باید هندزفری خریداری بخرید که طراحی خوبی داشته باشید. هندزفری Level U Pro به خوبی طراحی شده و به لطف این طراحی خوب شاهد راحتی در استفاده حتی در زمان پیاده روی و ورزش هستیم. این محصول مناسب ورزش کردن و دویدن و فعالیت‌های سنگین است و مشکلی در استفاده نخواهید داشت اما اگر ورزش سنگین بخواهید انجام دهید، قطعا اذیتتان خواهد کرد و این نکته‌ای است که باید بدانید.

Level U Pro از پلاستیک ساخته شده که نسبت به قیمت آن، ارزش خرید بالایی دارد. این هنزفری گردنی به خوبی دور گردن شما قرار می‌گیرد و می‌توانید سری‌های هندزفری را به سادگی درون گوش قرار دهید و لذت ببرید. این محصول به شکل U طراحی شده و همین شکل آن است که جذابش کرده و شاهد یک هندزفری خاص و زیبا هستیم. سری‌های هندزفری دارای آهنگربا هستند که باعث شده این سری‌ها آزاد نباشند و به یکدیگر بچسبند.

میزان شارژدهی مهم‌ترین موردی که یک هندزفری بلوتوثی باید داشته باشد و میزان شارژدهی خیلی مهم هستش و برای خریداران به شدت اهمیت دارد. این هندزفری با هر بار شارژ شدن می‌تواند ۹ ساعت شارژدهی کند و در حالت استندبای هم می‌تواند حدود ۳۰۰ ساعت شارژ نگه دارد. این هندزفری دارای یک باتری از نوع لیتیوم یونی است که به خوبی شارژدهی می‌کند. مدت زمان شارژ شدن آن نیز خوب است و می‌توانید این محصول را با آداپتور گوشی سامسونگ خود شارژ کنید.

 

Level-U-Pro

 

هندزفری Level U Pro دارای کیفیت مکالمه بسیار عالی است که قطعا راضی‌تان می‌کند. صداهای مزاحم محیط به خوبی کاهش پیدا می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا کیفیت مکالمه بهتر شود. درکل شاهد یک مکالمه شفاف و بدون نویز هستیم که قطعا راضی کننده خواهد بود.

هندزفری گردنی

هندزفری گردنی یکی از انواع هندزفری‌ها می‌باشد که کمپانی‌های ساخت لوازم جانبی گوشی آن را با گونه‌ای خاص طراحی کرده‌اند. این نوع هندزفری‌ها به راحتی برروی گردن قرار می‌گیرند و می‌توانند ساعت‌ها برروی گردن بمانند و بدون اینکه خسته‌تان کنند می‌توانید از آن استفاده کنید. این نوع هندزفری‌ها توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانید بسته به نیازتان و چک کردن مشخصات این هندزفری‌ها، یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. هچنین طراحی‌های مختلفی برروی این نوع هندزفری‌ها شاهد هستیم و هر کمپانی سعی کرده تا خاص بودن را در طراحی به رخ بکشد.

 

طراحی هندزفری گردنی

طراحی یکی از مهم ترین موارد در راهنمای خرید هندزفری گردنی است که باید به آن توجه کنید. اگر طراحی یک هندزفری گردنی خوب باشد، می‌توانید خیلی ساده از آن در بلند مدت استفاده کنید. هندزفری‌های گردنی اصولا ساده و سبک هستند و این طراحی خاص باعث شده تا به راحتی درون گوش جای بگیرند و بتوان از آن‌ها در بلند مدت استفاده کرد. بدلیل طراحی خاص این نوع هندزفری، باتری بهتر و تکنولوژی بهتری نیز برروی آن‌ها قرار داده شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

باتری هندزفری گردنی

باتری و میزان شارژدهی یکی دیگر از مواردی است که باید در راهنمای خرید هندزفری گردنی بدانید. همچنین باتری یکی دیگر از مواردی که باید کمپانی‌های بزرگ در زمان طراحی یک هندزفری خوب و مناسب به آن توجه‌ی ویژه‌ای کنند. هرچه میزان شارژدهی یک هندزفری بیشتر باشد قاعدتا استفاده‌ی کاربران از آن محصول بالاتر می‌رود. کمپانی‌های زیادی به باتری هندزفری‌های گردنی توجه می‌کنند و سعی می‌کنند بهترین بتری را قرار دهند تا میزان شارژدهی بیشتر شود. بیشتر هندزفری‌های کمپانی‌های مختلف دارای باتری بسیار خوبی هستند و این میزان شارژدهی واقعا مناسب است.

 

راهنمای-خرید-هندزفری-گردنی

 

چیپست و بلوتوث هندزفری گردنی

چیپست و بلوتوث یکی دیگر از مواردی است که باید در راهنمای خرید هندزفری گردنی بدانید. تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و کمپانی‌های مختلفی سعی می‌کنند تا از این تکنولوژی بهره ببرند و محصولات بسیار خوبی عرضه کنند. همچنین خیلی از این کمپانی‌ها سعی دارند از تکنولوژی روز جا نمانند تا بتوانند فروش خودشان را افزایش دهند. کمپانی‌های مختلفی نیز همانند کمپانی اپل و شیائومی، سعی دارند تا محصولاتشان را با تکنولوژی روز عرضه کنند و بروز بودن را می‌توان در هندزفی‌های گردنی تولید شده توسط این شرکت مشاهده کرد. چیپست‌های قرار داده شده در هندزفری‌های اپل بروز هستند و از نسخه‌های جدید بلوتوث بهره می‌برند تا بتوانند اتصالی امن و خیلی سریع را قدیمتان کنند. ای چیپست‌های قوی و کم مصرف میزان شارژدهی را نیز افزایش می‌دهند و می‌توان برروی آن‌ها به خوبی حساب باز کرد.

 

کیفیت صدا و میکروفون هندزفری گردنی

کیفیت صدا یکی دیگر از مواردی است که در راهنمای خرید هندزفری گردنی باید به آن توجه کنید. کاربران هندزفری گردنی خریداری می‌کنند تا بتوانند صدایی بسیار خوب را داشته باشند و این صدای خوب قطعا باعث خواهد شد تا در زمان گوش دادن به موزیک و مکالمه، بهترین حس را داشته باشید. میکروفون نیز یکی دیگر از مواردی است که حتما باید به آن توجه کرد. میکروفون صدای شما را برای مخاطبتان ارسال می‌کند و همانطور که می‌دانید مکالمه نوعی ارتباط دو طرفه است و اگر صدای مخاطبتان برای شما به خوبی میاید، صدای شما هم باید به خوبی ارسال شود تا مکالمه‌ای باکیفیت را شاهد باشید.

 

کیفیت ساخت هندزفری گردنی

تولیدکنندگان هندزفری گردنی سعی کرده‌اند همیشه بهترین کیفیت را ارائه دهند. اگر یکبار از محصولات این کمپانی‌های بزرگ خرید کرده باشید، می‌دانید که کیفیت ساخت بسیار بالا است.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-43

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند