فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید هندزفری گیمینگ

یوسف هنرمند

یکشنبه, 27 شهریور 1401

راهنمای خرید هندزفری گیمینگ

 

خرید هندزفری برای بسیاری از افراد با توجه به قیمت بالای هندزفری و تنوع بالای هندزفری‌ها کار سخت و دشواری است. هندزفری‌های زیادی در بازار موجود است و هرکدام دارای مشخصات خاص مخصوص به خودشان هستند و این شما هستید که بسته به نیازتان می‌توانید یکی از این هندزفری‌ها را انتخاب و خریداری کنید. هندزفری‌های خوب و مناسب باید دارای کیفیت ساخت بالا و کیفیت صدایی عالی و مکالمه خوبی باشند. همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید هندزفری گیمینگ بپردازیم.

 

هدفون بی سیم هایلو مدل T15

هندزفری haylou T15 یکی از هندزفری‌های راهنمای خرید هندزفری گیمینگ است که بسیار اقتصادی بوده و دارای ویژگی‌های بسیار خوبی بوده که کیفیت خوبی نیز دارد و راضی کننده است. این محصول در گروه TWS قرار می‌گیرد که هندزفری‌های استریویی بی سیم می‌باشند و می‌توانید آزادانه از آن استفاده کنید. طراحی یکی از مواردی که در زمان خرید باید حتما به آن دقت شود. هندزفری haylou T15 یک هندزفری با ساختاری ارگونومیک بوده که به سادگی درون گوش جای می‌گیرد و می‌توانید از آن به راحتی استفاده کنید. این هندزفری بلوتوثی به گونه‌ای طراحی شده که در استفاده‌های دراز مدت اذیت کننده نباشد و بتوان ساعت‌ها از آن استفاده کرد. این محصول دارای کیفیت ساخت بالایی است و به همین دلیل حس خوبی را منتقل خواهد کرد و در زمان گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌تان قطعا عاشقش خواهید شد.

هایلو haylou T15 از بهترین باتری موجود حال حاضر بهره می‌برد و به راحتی ساعت‌های طولانی را شارژدهی می‌کند. این هندزفری بلوتوثی با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی آمپر ی، از طریق پورت micro-USB طی ۳ ساعت شارژ شده و با ولتاژ و جریان خروجی ۵ ولت و ۵۰۰ میلی آمپر در حدود ۱.۵ ساعت می‌تواند شارژ شود. باتری هر هندزفری می‌تواند تا ۳.۵ ساعت برای مکالمه جوابگو باشد و پس از تمام شدن شارژ این هندزفری‌ها می‌توانید آن‌ها را درون کیس قرار دهید تا بازهم شارژ شوند.  haylou T15 از بلوتوث نسخه ۵ بهره برده که می‌‌توانید با این نسخه از بلوتوث به تمامی دیوایس‌ها وصل شوید و از شنیدن موسیقی مورد علاقه‌تان و مکالمه‌ای بدون عیب و نقص لذت ببرید. سرعت اتصال بسیار بالا بوده و به راحتی این اتصال انجام می‌شود و خیلی سریع گوشی‌تان و یا هر دیوایس  که دارید به هندزفری بلوتوثی haylou T15 متصل خواهد شد. بدلیل استفاده از یک چیپست قوی در این محصول، سرعت انتقال بسیار بیشتر شده و تا ۸ برابر می‌رسد و همچنین شعاع ساپورت این هندزفری به ۱۰ متر می‌رسد.

 

هدفون-بی-سیم-هایلو-مدل-T15

 

هندزفری haylou T15 کیفیت صدای خوبی برای مکالمات دارد و این سیستم مکالمه خوب بوده و به راحتی می‌توانید با مخاطبین خودتان ساعت‌ها مکالمه کنید و به هیچ مشکلی نیز بر نخورید. پشتیبانی از فرمت صوتی AAC به عنوان یکی از کدک‌های صوتی متداول، از دیگر مزایای رقابتی این هندزفری نوپا می‌باشد که در کنار فناوری صوتی Hi-Fi، جای هیچ بحثی را برای کیفیت صدا باقی نمی‌گذارد. haylou T15 کیفیت صدایی خوبی دارد که مهم ترین بخش نیز همین کیفیت خروجی صدا می‌باشد که هایلو به خوبی توانسته از این بخش نیز سربلند بیرون بیاید. وجود درایور ۶ میلی متری داینامیک این هندزفری، باعث تولید صدای فوق‌العاده این هندزفری شده است، به نحوی که حین گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود به اوج هیجان و لذت شنیداری می‌رسید. درایور یکی از مهم ترین بخش‌ها هستش که در این هندزفری نیز شاهد یک درایور ۶ میلی متری هستیم.

haylou T15 یک هندزفری اقتصادی با امکانات بسیار ویژه می‌باشد که قطعا شگفت‌زده‌تان خواهد کرد. این محصول دارای کیفیت ساخت خوبی است و کیس آن نیز بسیار مقاوم بوده و میزبان یک باتری بزرگ ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این باتری بزرگ یکی از خفن‌ترین ویژگی‌هایی که این هندزفری داراست. با این باتری بزرگ راحت تا ۳۰ روز نیازی به شارژ کیس نمی‌باشد و می‌توانید به سادگی تمام و در تمامی شرایط از هندزفری خود استفاده کنید، بدون اینکه نیازی به شارژ باشد. اگر شارژ هریک از هندزفری‌ها به پایان رسید می‌توانید آن‌ها را درون کیس قرار دهید تا دوباره شارژ شوند.

 

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل G1

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل G1 یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های راهنمای خرید هندزفری گیمینگ می‌باشد که طراحی بسیار خوبی دارد. هندزفری QCY G1 طراحی معمولی دارد که راضی کننده هستش و می‌تواند نیازهایتان را برآورده سازد. درست است این هندزفری کیفیت زیاد بالایی ندارد و معمولی است، اما نوآوری در این محصول موج می‌زند که در هندزفری‌های دیگر قطعا نخواهید دید. این هندزفری دارای ارگونومی خاصی بوده و آناتومی زاویه دار ایربادها باعث شده تا به خوبی درون گوش جای بگیرد. یکی از فاکتورهای موثر در هنگام خرید هندزفری، همین میزان شارژدهی می‌باشد. هندزفری QCY G1 از باتری بسیار مناسبی بهره می‌برد که این باتری جوابگوی نیازهایتان می‌باشد. هر یک از این ایربادها ۴۵ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند و می‌توانند تا ۸ ساعت شارژدهی کنند که بسیار عالی است. کیس این هندزفری نزدیک ۴۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته که این ظرفیت بالا می‌تواند تا ۲۴ ساعت جوابگوی نیازهایتان باشد. ۲۴ ساعت شارژدهی با کیس این هندزفری بلوتوثی واقعا خوب است و می‌توانید به تمامی کارهایتان رسیدگی کنید و در زمان خواب هندزفری را به شارژ بزنید تا برای فردا آماده باشد.

 

QCY-G1

 

QCY G1 یک پنل ساده لمسی دارد که در انتهای بالای هندزفری‌ قرار گرفته. این پنل به فرمان‌های لمسی به خوبی واکنش نشان می‌دهد و راضی‌ کننده است. سرعت پاسخگویی به فرمان بسیار خوب بوده و رضایت بخش است و حس خوبی می‌دهد. به خاطر داشته باشید که قابلیت شخصی سازی کنترل‌ها از برنامه QCY وجود ندارد. تنها عملگری که جای خالی‌اش به شدت احساس می‌شود، تنظیم ولوم بوده که شما را مجبور خواهد کرد به موبایلتان برای کم و زیاد صدا مراجعه کنید. هندزفری بلوتوثی QCY G1 کیفیت خوبی در زمان مکالمه دارد. درایور 10 میلی متری داخل هر ایرباد، نقش اساسی ایفا کرده و کیفیت مناسبی در زمان برقراری تماس صوتی خواهید داشت. میکروفون‌های هندزفری QCY G1 هم بسیار خوب هستند و تنها ایرادی که دارند این است که صدای شما را کمی نازک منتقل می‌کنند، اما درکل عملکرد بسیار خوب است. خروجی صدا در تماس‌های تلفنی و ویدیویی، وضوح بسیار بالایی دارند و با صداهای نویز، صدای باد و وسایل نقلیه اطرافتان، دچار کاهش کیفیت نمی‌شود. طبق تست‌هایی که ما از این محصول گرفتیم،

کیفیت صدای خروجی برای همه‌ی گیمرها قطعا مهم‌ترین چیزی است که باید به آن توجه کرد و شرکت‌های سازنده این موضوع را به خوبی می‌دانند و سعی می‌کنند محصولاتی طراحی کنند که کیفیت خروجی خوبی برای گیمرها باشد. هندزفری QCY G1 در بحث کیفیت صدای خروجی واقعا خوب بوده و هیچ عیب و نقصی را شاهد نبودیم. به راحتی می‌توانید از این هندزفری در گوشی‌های اندروید و آی او اس استفاده کنید و هیچ محدودیتی برایتان وجود ندارد. در هنگامی که حالت گیمینگ روشن است، کیفیت صدا با جزئیات به شدت بالا به گوشتان می‌رسد و ان موضوع برگ برنده‌ی هندزفری‌های گیمینگ و معمولی است.

 

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T12S

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T12S یکی دیگر از محصولات معرفی شده در راهنمای خرید هندزفری گیمینگ می‌باشد که طراحی بسیار خوبی دارد. اگر طراحی یک هندزفری خوب نباشد قطعا باعث اذیت و آزار خریدار خواهد شد و حتی نمی‌توان مدت زمان زیادی از آن استفاده کرد. هندزفری QCY T12s دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و طراحی بسیار عالی و ارگونومی دارد که می‌توانید آن را به سادگی درون گوش قرار دهید و استفاده کنید. هندزفری QCY T12s دارای باتری خوبی بوده که این باتری مناسب می‌تواند تا ۴ ساعت شارژدهی کند. همچنین شاهد یک کیس جمع و جور هستیم که باتری این کیس یک باتری ۳۸۰ میلی آمپر ساعتی بوده که می‌توانید تا ۲۰ ساعت از این محصول استفاده کنید. هریک از هندزفری‌ها با یکبار شارژ می‌توانند تا ۴ ساعت شارژدهی کنند که بسیار مناسب بوده. همچنین اگر شارژ هر هندزفری تمام شد، می‌توانید آن را درون کیس قرار دهید تا دوباره شارژ شوند و دوباره استفاده کنید.

هندزفری QCY T12s از بلوتوث نسخه 5.1 بهره برده که این نسخه به راحتی به هر دستگاهی متصل می‌شود و بدون هیچ مشکلی می‌توانید از هندفری‌تان استفاده کنید. نسخه 5.1 بلوتوث این محصول باعث اتصالی بدون مشکل و امن خواهد شد و این اتصال مصرف انرژی کمی نیز احتیاج دارد. به لطف چیپ قوی و نسخه بروز بلوتوث به راحتی می‌توانید از این هندزفری بلوتوثی استفاده کنید. هندزفری QCY T12s کیفیت مکالمه‌ی خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد و این کیفیت مکالمه به شدت خوب باعث خواهد شد تا بتوانید ساعت‌های طولانی‌تری به صحبت بپردازید. شاهد درایور قطور 13 میلی متری هستیم که باعث کیفیت صدایی بسیار عالی شده. صدای خروجی نیز واقعا عالی بوده و به راحتی می‌توانید صدای مخاطب را بدون دردسر بشنوید. این محصول دارای بیس خوب و شفافیت صایی بسیار خوبی می‌باشد که در ادامه به آن هم می‌پردازیم. جدای از تمامی این موارد، شاهد میکروفون‌های بسیار خوبی در این هندزفری هستیم که صدای شما را به بهترین شکل ممکن دریافت و ارسال می‌کنند و این صدای خروجی واقعا راضی کننده هستش.

 

QCY-T12s

 

هندزفری QCY T12s یک هندزفری گیمینگ نیز می‌باشد و برای گیمرها بسیار مناسب بوده، اما نباید انتظار زیادی از آن‌ها داشته باشید. به لطف کدک AAC در این هندزفری، شاهد نرخ تاخیر کمی هستیم و به سرعت صدا منتقل می‌شود و به گوش شما می‌رسد. این محصول دارای نرخ تاخیر بسیار کمی می‌باشد تا بتواند بسیار سریع و روان صدا را به گوش کاربر برساند و چیزی از هندزفری‌های گیمینگ کم نداشته باشد. گیمرهایی که قصد پرداخت هزینه‌های نجومی برای تهیه هدفون گیمینگ را ندارند، این گزینه خوش قیمت برند QCY را می‌توانند خریداری کنند.

 

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T8

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T8 یکی دیگر از محصولات معرفی شده در راهنمای خرید هندزفری گیمینگ می‌باشد که طراحی بسیار خوبی دارد. هندزفری QCY T8 یکی از این هندزفری‌ها می‌باشد که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و به خوبی درون گوش جای می‌گیرند. این هندزفری‌ شباهت زیادی با نسل قبلی خودش دارد و در واقع طراحی آن محصور سر لوحه طراحی این محصول شده. طراحی خوب بوده و نیازهایتان را برطرف خواهد کرد. تنها تفاوت مدل T8 نسبت به نسل قبلی، حلقه طلایی روی ساقه ایربادها می‌باشد که آن را متمایز کرده. باتری و میزان شارژدهی برای همه‌ی خریداران به شدت مهم است و هرچه میزان شارژدهی بالاتر باشد، قطعا میزان استفاده از هندزفری بالاتر می‌رود. هندزفری QCY T8 دارای باتری مناسبی است و این باتری خوب می‌تواند جوابگوی اکثر نیازهایتان باشد. به لطف بلوتوث نسخه ۵ و چیپستی کم مصرف، میزان شارژدهی این هندزفری بسیار خوب بوده و می‌تواند به خوبی تا ۴ ساعت شارژدهی کند.

اگر شارژ این هندزفری‌ها به پایان رسید می‌توانید هندزفری‌ها را درون کیس قرار دهید تا کیس این محصول، هندزفری‌ها را شارژ کند. طبق تست‌های انجام شده از این هندزفری و کیس آن، این محصول می‌تواند تا ۱۸ ساعت شارژدهی داشته باشد این میزان شارژدهی به لطف این کیس خوب بوده. QCY T8 از بلوتوث نسخه ۵ بهره برده و چیپست قدرتمند این هندزفری باعث شده تا این هندزفری خیلی سریع و راحت به گوشی موبایل و یا هر دستگاه دیگر متصل شود. اتصال خیلی سریع انجام می‌شود و می‌توانید خیلی امن و سریع به هر دستگاهی متصل شوید و از آن استفاده کنید. به لطف پردازنده خوب و نسخه بلوتوث بروز، اطلاعات خیلی سریع جا به جا می‌شوند و می‌توانید با خیالی راحت به مکالمه‌تان بپردازید و یا موزیک مورد علاقه‌تان را گوش دهید.

 

QCY-T8

 

هندزفری گیمینگ QCY T8 کیفیت مکالمه‌ی بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد و با این کیفیت مکالمه قطعا راضی کننده است. اگر کیفیت صدای بسیار بهتری را دوست دارید که داشته باشید، بهتر هست به دنبال هندزفری باشید که از فناوری HiFi پشتیبانی کند. البته این فناوری صوتی در رابطه با نویز و اعوجاج نیز تاثیرگذار بوده و نقش زیادی در حذف و کاهش آن‌ها دارد. با این که دستگاه‌های مجهز به این فناوری صوتی پرطرفدار برچسب قیمت بالایی دارند، اما برند QCY توانسته قیمتی ارائه دهد که در این بازار پرتلاطم، خریداران بتوانند با خیالی راحت خرید کنند. کیفیت صدا نیز یکی دیگر از مواردی که حتما باید به آن توجه خاصی کرد زیرا خریداران به دنبال خرید هندزفری هستند که کیفیت صدایی خوبی داشته باشد. هندزفری QCY T8 همانطور که گفتیم دارای طراحی خوبی بوده و این طراحی خوب در کیفیت صدای خروجی نیز تاثیر دارد. این هدفون مجهز به تکنولوژی کاهش نویز DSP است که تاثیر چشمگیری برای وضوح صدا در مکالمات تلفنی دارد. از گذشته تاکنون، نویز دشمن سرسخت مهندسان ارتباطی بوده که حذف مزاحمت آن، اولویت اول اغلب سازندگان تجهیزات صوتی است.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-55

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند