فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

لوازم جانبی موبایل که گوشی شما لازم دارد

فاطمه بخشی

شنبه, 22 آبان 1400

لوازم جانبی موبایل که گوشی شما لازم دارد

 

آشنایی با انواع مختلف لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی گوشی:همان طور که در ابتدا اشاره کردیم برخی از لوازم جانبی موبایل ضروری هستند برای آشنایی بیشتر با این لوازم با ما همراه باشید.

 

انواع لوازم جانبی

گلس گوشی:

یکی از لوازم بسیار الزامی برای گوشی های شما گلس یا محافظ صفحه نمایش است. گلس ها در انواع مختلفی عرضه می شوند که افراد می توانند بنا بر نوع نیاز خود یکی از انواع آن را انتخاب کنند.

 

گلس های پلاستیکی PET :

مهم ترین ویژگی این نوع گلس ها قیمت پایین آن ها می باشد. این مدل از محافظ صفحه گوشی موبایل مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی دارد. اما امکان انتقال ضربه را به گوشی شما دارد به همین دلیل بهتر است برای گوشی های گرانقیمت استفاده نشود.

 

گلس های پلاستیکی TPU :

این نوع گلس نسبت به نمونه ی قبلی از کیفیت بیشتری برخوردار است و علاوه بر خط  و خش و باکتری در برابر اثر انگشت نیز مقاومت نسبتا بالایی دارد.

 

گلس های  Tempered:

این نوع از محافظ صفحه های گوشی موبایل در برابر ضربه، خط و خش از مقاومت قابل توجهی برخوردار هستند و امکان جذب شوک های ناشی از ضربه های ناگهانی را دارند. مهم ترین ویژگی این نوع گلس ها این است که در صورت وارد شدن ضربه های شدید به گوشی موبایل خرد می شوند اما صفحه ی نمایشگر گوشی شما سالم خواهد ماند.

 

گلس های چند لایه:

اگر به دنبال محافظ صفحه های با مقاومت بالا هستید مدل های چند لایه گزینه ی مناسبی هستند. این گلس ها از لایه های حفاظتی به صورت چند لایه ساخته شده اند.

 

قاب گوشی:

یکی از انواع لوازم جانبی موبایل که باید همزمان با خرید تلفن همراه شما خریداری شود قاب گوشی می باشد. فراموش نکنید که قاب گوشی که برای موبایل خود انتخاب می کنید باید دارای لبه هایی باشد که ارتفاع آن از لبه های گوشی شما بیشتر باشد. این موضوع باعث می شود که گوشی شما در هنگام افتادن آسیب کمتری را تحمل کند.

 

شارژر‌های قابل حمل:

این مورد به عنوان یکی از با ارزش ترین لوازم جانبی برای موبایل شما شناخته می شود. همان طور که می دانید گوشی های هوشمند در حال حاضر به عنوان لوازمی هستند که به شدت به آن ها نیاز است. بنابراین ممکن نیست که در طول روز شارژ گوشی شما دوام بیاورد بنابراین لازم است که به دنبال شارژ یا پاور بانک هایی باشید که از قابلیت شارژ سریع برخوردار هستند.

 

کابل شارژر گوشی:

افرادی که به وسیله ی گوشی خود دیتا و اطلاعات را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود انتقال می دهند لازم است که یک کابل شارژر با کیفیت برای گوشی خود تهیه کنند.

 

کیف محافظ گوشی موبایل:

یکی از مهم ترین لوازم جانبی که باید برای گوشی های موبایل خود استفاده کنید کیف محافظ است. کیف محافظ باعث می شود که از خیالتان از جانب محافظت از صفحه نمایش و بدنه ی گوشی آسوده باشد. به این دلیل که کیف های محافظ این قابلیت را دارند که به صورت همزمان از دو قسمت حفاظت کنند. بهتر است برای محافظت از هندزفری خود یک کیف مجزا تهیه کنید.

 

باتری گوشی:

فراموش نکنید که باتری به عنوان قلب تپنده ی گوشی شما به شمار می رود. همان طور که می دانید باتری ها از میزان عمر مشخصی برخوردار هستند. در صورتی که باتری گوشی شما خراب شود باید باتری مناسب با آن را خریداری کنید. امروزه باتری گوشی های هوشمند از دو نوع Li-Po و Li-ion هستند. برای انتخاب باتری مناسب پیش از خرید با توجه به مدل گوشی تان در مورد باتری تحقیق کنید.

 

لوازم جانبی موبایل با آریا

لوازم جانبی موبایل به عنوان یک عامل بسیار مهم برای نگهداری از گوشی های هوشمند شناخته می شوند. این لوازم مانند عضو جدایی ناپذیر برای گوشی ها به شمار می روند. در برخی موارد مشاهده شده است که سهل انگاری در خرید لوازم جانبی برای گوشی همراه هزینه هایی را برای افراد به وجود بیاورد که حتب از قیمت گوشی شما بیشتر باشد.

شما در فروشگاه آریا می توانید لوازم جانبی مناسب موبایل خود را تهیه فرمایید.

فاطمه بخشی

https://ttaria.com/tb-1

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند