فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

کادوی روز مادر یادت نره!!!

آرزو رستمی

پنج‌شنبه, 07 دی 1402

کادوی روز مادر یادت نره!!!

 

ما اومدیم با کلی هدیه خفن برای روز مامان با مجله آریا همراه باشید.


لیدیز اند جنتلمن میدونید روز مادر از رگ گردنم نزدیک تره؟؟؟کادویی چیزی تهیه کردین؟اصلا یادتون بود؟
اصلا جای نگرانی نیست امروزه انقد تکنولوژی پیشرفت کرده که همون روزم ثبت سفارش کنید براتون ارسال میشه.
 

تا اینجا که زحمت کشیدی خوندی برای اینکه حوصله ت سر نره یه گشتی تو فروشگاه بزن و برگرد
 

خب وقتشه یه کادوی خفن برای مامان خفنت بگیری !!


مثلا یه گوشی ، ایرپاد، اسمارت واچ ، فلش و مموری ، تبلت یا اسپیکر و..


بریم که چنتا گوشی معرفی کنیم؛ 


1. گوشی موبایل شیائومی Poco F5 با ظرفیت 256/12
2. گوشی موبایل آنر X6A با ظرفیت 128/4
3. گوشی موبایل ریلمی C51 با ظرفیت 128/4
4. گوشی موبایل سامسونگ A05S در دو ظرفیت 128/4 و 128/6

 

 بقیه گوشی های سایتمونم ببین 

 

خب با خفن ترینمون شروع میکنم که کف همتون ببره!

 

گوشی موبایل شیائومی Poco F5 با ظرفیت 256/12


باید بگم که واقعا لایق اسمی که روش گذاشتن هست واقعا بی جا بهش قاتل پرچم دار نمیگند و به معنای واقعی کلمه مثل یک تراکتور براتون کار میکنه و سیستم پردازشی فوق العاده قوی داره در حدی که زبانم قاصره باید خودتون باهاش کار بکنید و اینکه این محصول در تمامی حوزه ها حرفی برای گفتن داره و هیچ جوره دلتون رضا نمیده که از بغلش همینجوری رد بشین خلاصه که از ما گفتن بود همچنین بهترین گوشی برای گیم هستش بدون هیچ بگ و باگی براتون فریم به فریم نمایش میده. حالا میگین مامانامون که بازی نمیکنین باید بگم ما هممون آخرین ورژن گوشی دستمونه حالا چی میشه مامانامونم گوشی های باکلاس دستشون بگیرن موافق نیستیددر هر صورت این انتخاب تبدیل به بهترین انتخابتون میشه وناامید نمیشین از ما گفتننن!!
اگه دنبال یه گوشی با دوربینای فوق العاده هستین بازم پوکو اف 5 رو معرفی میکنم. همچنین فضای ذخیره سازی بالایی داره و واقعا نمیدونم دیگه چی بگم فقط بخریدش.





لپ تامونم یادت نره ببینی

 

گوشی موبایل آنر X6A با ظرفیت 128/4

از آن دسته از گوشی ارزان و اقتصادی که بسیار هم کار راه انداز است اگه برای مادراتون دنبال یک گوشی با دوربین خوب و قیمت مناسب میگردین این گزینه رو هم حتما چک کنید عمر باتری مناسب است و در استفاده های معمولی تا 1 روز را شارژ دارد عکس های با کیفیت ثبت می کند و طراحی زیبایی دارد و خوش دست است و اگه فضای ذخیره سازی کم آوردین میتونین با کارت حافظه جانبی تا 1 ترابایت ارتقا بدینش و عملکرد سیستم هم قابل قبول بوده است.



 

کنسول بازیم داریم ااا 

 


گوشی موبایل ریلمی C51 با ظرفیت 128/4


خب اگه تا میخواید تا سقف 5 میلیون هزینه کنید قطعا این انتخاب خوبی است.
این دستگاه سیستم پردازنده قوی دارد و عمر باتری بالا بوده و تا 2 روز هم ماندگاری دارد عملکرد دوربین ها هم خوب بوده و بنظرم اکثر مادر کار بسیار پیچیده ای با گوشی ها انجام نمیدهند و خرید یک گوشی با دوربین خوب بهترین انتخاب است .
و اینکه این دستگاه از صفحه نمایش بزرگی بهره مند است که از اجزای تصویر را Full HD نشان میدهد و بهترین برای فیلم و سریال دیدن است.

 


 


 

  لوازم التحریر هم داریم!!!


 

گوشی موبایل سامسونگ A05S در دو ظرفیت 128/4 و 128/6


خب همه مادیگه از پیر تا جوون میدونیم که برند سامسونگ یکی از بهتریناست پس اگه دنبال یه گوشی خوب سامسونگ تا سقف 6 یا 7 تومن میگردین این گزینه رو از قلم نندازین.
خب این دستگاه مجهز شده به آخرین سیستم عامل اندروید , سنسور اثر انگشت و پردازنده روان و خوب و همچنین از عمر و دوام بالای باتری نگم که خودتون آگاه ترین و طراحی زیبا و شکیلی هم مانند بقیه نسل های خود دارد با بهترین رزلوشن برای عکاسی و فیلمبرداری و مشاهده فیلم و سریال که خوراک مادر پدراست.

 

 

 

 

 

پاور بانک لازم نداری؟؟؟


 


خب خب اگه دلتونو گوشی نبرد بیاین با یه چیز دیگه دلتونو ببرم ◡‿◡


بههه بهههه ایرپاد و هدفون بلوتوثی 


1. هدفون گردنی بی سیم کیو سی وای مدل C2


2. هندزفری بی سیم هایلو مدل GT5


3. هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T19


4. هدفون بی سیم هایلو مدل W1




براتون چنتا از هدفونای مقرون بصرفه با کیفیت خوب آوردم ؛



هدفون گردنی بی سیم کیو سی وای مدل C2


خب الان کمتر کسی رو شاید ببینین که توی کوچه ، خیابون ، مترو و بقیه مکان های عمومی از هدفون یا هدست استفاده نکند . پس روی این کادو هم حسابی حساب باز کنید.
اگه از آن دسته از افرادی هستید که هدفون های بی سیم را گم میکنید قطعا این انتخاب بهتری برای شما است و میتونین باهاش کارهای عمومی مثل ورزش، مکالمه و.. را انجام بدین بدون اینکه آن را گم کنید.
عمر باتری در حالت مکالمه به 13 ساعت میرسید و قابلیت حذف نویز ENC و طراحی شیک و زیبایی هم دارد.


 

 

هندزفری بی سیم هایلو مدل GT5


از جمله هدفون های بلوتوثی پرطرفدار که هنگام ورزش هم میتونید استفاده کنید و نگران خراب شدنش نباشید چرا که مقاوم در برابر عرق است و لذت ببرید و همچنین این هدفون از قیمت مقرون بصرفه ای بهرمند است و امکان مکالمه تا 4 ساعت را به شما میدهد .

 



هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T19

 

بهترین هدفونمون میرسیم هدفونی که قابلیت اتصال به اندروید 6 به بالا و iOS 11 به بالا را دارد همچنین قابلیت حذف نویز ENC این هدفون یکی از ظریف ترین هاهست و گوش را در دراز مدت اذیت نمیکند و احساس سبکی خواهید کرد و در نهایت شما با 3 ساعت شارژ هدفون تا 30 ساعت از آن استفاده کنید و 5 ساعت مکالمه داشته باشید و 7 ساعت هم آهنگ گوش بدید و این محصول هم در رنج قیمتی مناسبی قرار دارد.

     
                         

هدفون بی سیم هایلو مدل W1


این محصول قیمت بالاتری نسبت به بقیه هدفون های معرفی شده دارد و مهم ترین تفاوت هم این محصول دارا بودن گواهی IPX4 که مقاوم در برابر پاشش آب بوده این دستگاه عملکرد خوبی را از خود ارائه داده است و از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است و طراحی زیبایی دارد و گوش را اذیت نمی کند و در نهایت کیفیت و شارژدهی مناسبی دارد .

 

 

با تشکر از وقتی که برای مطالعه گذاشتید.

منتظر مقاله های بعدی مجله آریا باشید.

 تجربه یه حس خوب از خرید ツ

آرزو رستمی

https://ttaria.com/tb-154

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند