فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

ارزان‌ترین گوشی‌های اپل

یوسف هنرمند

پنج‌شنبه, 20 مرداد 1401

ارزان‌ترین گوشی‌های اپل

 

در بازار امروزی شاهد گوشی‌های متعددی از برندهای مختلف هستیم و انتخاب در بازه‌های قیمتی مختلف کاری سخت شده. اگر قصد خرید گوشی را دارید و قیمت گوشی برایتان اهمیتی نداشته باشد، می‌توانید با دستی باز به سراغ گوشی‌های پرچمدار گران قیمت بروید و بهترین گوشی را انتخاب و خریداری کنید. برندهای مختلفی وجود دارند که گوشی‌هایی با قیمت مناسب و کیفیتی بسیار خوب عرضه می‌کنند و می‌توانید به سراغ خرید آن گوشی‌های اندرویدی بروید. اگر آیفون باز هستید و تنها با IOS کار کردید و به آن عادت دارید، خب طبیعتا بهتر است یک گوشی آیفون جدید خریداری کنید.

گوشی اپل نسبت به قیمت بالایی که در بازار دارد، کیفیت و مشخصات خوبی را تحویلتان می‌دهد و با این مشخصات و امکاناتی که دارد می‌تواند جوابگوی هر نیازی باشد، مخصوصا اگر نسخه‌های بالارده و پرو مکس آن را خریداری کنید. اگرهم قصد ندارید زیاد برای گوشی آیفون هزینه کنید، اپل دستتان را کمی باز گذاشته و می‌توانید از نسخه‌های ارزان قیمت این گوشی استفاده کنید که طراحی آن همان طراحی آیفون ۸ بوده و قرار است تا در این مقاله به این گوشی‌ها بپردازیم و آن‌ها را از تمامی جهات مورد بررسی قرار دهیم.

 

گوشی موبایل اپل آیفون SE 2020

گوشی موبایل اپل آیفون SE 2020 یک محصول رو به عقب از کمپانی اپل است که دارای نمایشگر 4.7 اینچی می‌باشد. از نظر طراحی شاهد همان طراحی قدیمی آیفون SE هستیم که نوستالژی خاصی دارد. اگر قصد خرید گوشی آیفون را دارید و دوست ندارید زیاد هزینه کنید آیفون SE بهترین گزینه می‌تواند باشد که اپل برای افرادی که قصد هزینه زیاد را ندارند عرضه کرده. این محصول با طراحی قدیمی برای خیلی از افراد حس خوبی دارد و برای بسیاری دیگر یک طراحی قدیمی بدردنخور خواهد بود.

گوشی موبایل اپل آیفون SE 2020 در بخش طراحی نمره خوبی قطعا نخواهد گرفت و طراحی آن یک طراحی قدیمی است که دیگر این نوع طراحی منسوخ شده و بدرد نخور است. اگر بخواهیم به چشم نوستالژی نگاه کنیم، طراحی بسیار بسیار است و نباید سخت گرفت. بدنه‌ی این محصول از جنس فلز بوده و فریم آن نیز آلومینیومی است که شاهد بدنه‌ای قدرتمند هستیم و می‌تواند دوام خوبی داشته باشد. SE 2020 از گواهی IP67 پشتیبانی می‌کند که این گواهی محافظتی است و می‌تواند تا نیم ساعت در عمق یک متری دوام بیاورد.

 

گوشی-موبایل-اپل-آیفون-SE-2020

 

در قاب پشتی شاهد یک دوربین هستیم که بیرون زدگی نسبتا کمی دارد. لوگوی اپل و فلش دوربین و میکروفون هم در قاب پشتی قرار گرفتن و قابل مشاهده هستن. در لبه‌ی پایینی گوشییک درگاه لایتنینگ به همراه میکروفون مکالمه و اسپیکر هستیم که در لبه‌ی راست گوشی نیز دکمه پاور و خشاب سیم کارت قرار گرفته و در لبه سمت چپ نیز دکمه کم و زیاد کردن صدا و دکمه سایلنت. در پنل جلویی یک نمایشگر با حاشیه‌های خیلی زیاد قرار دارد که حس خوبی منتقل نمی‌کند و احساس می‌کنید یک گوشی را خریداری کردید که شاید برای بسیاری حس خوب و برای بسیار حس بدی داشته باشد. درواقع فرقی بین آیفون ۸ و آیفون SE 2020 اپل نیست و هردوی این گوشی‌ها از یک زبان طراحی برخوردارن.

گوشی موبایل اپل آیفون SE 2020 از یک دوربین در قاب پشتی بهره می‌برد که حکم دوربین اصلی را بازی می‌کند. سنسور اصلی سنسور 12 مگاپیکسلی این گوشی عملکرد خوبی دارد و خبری از سنسور واید و ماکرو یا تشخیص عمق میدان در این گوشی نیست. دوربین اصلی SE 2020 کیفیت خوبی دارد و خبری از دوربین ثانویه در این محصول نیست. طبق تست و بررسی‌های صورت گرفته، کیفیت تصاویر به شدت خوب هستند و شاهد نویز بسیار کمی هستیم. رنگ‌ها هم به خوبی ثبت می‌شوند و در کل شاهد یک دوربین خوب هستیم که راضی کننده خواهد بود.

گوشی موبایل آیفون SE 2020 دارای یک باتری با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت بوده که برای چنین گوشی با این پردازنده واقعا کم است و می‌توان حس کرد که این محصول نیازمند یک باتری قوی‌تر است. طبق تست‌های صورت گرفته شاهد آن بودیم که این گوشی می‌تواند حدود ۷ ساعت با کارهای سنگین جوابگوی نیازتان باشد. اگر کار سبک انجام می‌دهید، این باتری بیشتر می‌تواند شارژدهی کند. گوشی موبایل آیفون SE 2020 نمایشگر 4.7 اینچی از نوع IPS LCD دارد که حاشیه‌های آن بسیار زیاد است و این حاشیه‌های زیاد خیلی اذیت کننده خواهند بود آن هم در سال ۲۰۲۰.

گوشی موبایل آیفون SE 2020 از پردازنده 7 نانومتری اختصاصی اپل A13 Bionic استفاده می‌کند که از نظر پردازش‌های سنگین نباید هیچ نگرانی داشته باشید چون این پردازنده آنقدر قوی است که به راحتی می‌تواند از پس کارهای سنگین بر بیاید. از این پردازنده قدرتمند در گوشی iPhone 11 Pro Max استفاده شده. گوشی موبایل آیفون SE 2020 یکی از این گوشی‌هاست که در بازه قیمتی نسبتا پایین می‌توانید به سراغش بروید و با خرید این محصول آیفون به دست شوید.

 

گوشی موبایل اپل آیفون SE 2022

این گوشی دست کمی از گوشی موبایل اپل آیفون SE 2020 ندارد و از نظر طراحی یکی هستند و اپل تصمیم گرفته تا به این طراحی نوستالژی خودش دست نزند و همین طرح را برای گوشی‌های میان دره خودش عرضه کند. این محصول نیز همانند نسخه ۲۰۲۲ بوده و تفاوت خاصی میان این محصول و نسخه ۲۰۲۰ آن وجود ندارد و شاهد پیشرفت در بخش پردازنده هستیم و دیگر بخش‌ها نیز کمی بهتر شده‌اند. از میان نسخه ۲۰۲۲ و نسخه ۲۰۲۰ این محصول بهتر است نسخه ۲۰۲۲ را انتخاب کنید تا ساپورت نرم افزاری بیشتری را دریافت کنید و همچنین باتری بهتر و پردازنده‌ای قوی‌تر را در اختیار داشته باشید.

 

گوشی-موبایل-اپل-آیفون-SE-2022

 

گوشی موبایل اپل آیفون 11

اگر به دنبال یک گوشی موبایل با کیفیت بالا هستید که بتواند سالیان زیادی پاسخگوی هرگونه نیازی باشد و هیچ مشکلی در اجرای برنامه‌های سنگین نداشته باشد، حتما یک پرچم‌دار تهیه کنید. اگر قیمت گوشی زیاد عامل مهمی برای شما در تصمیم گیری در مورد خرید گوشی نیست، پیشنهاد ما به شما این است که پرچمداران اپل را خریداری کنید تا بهترین بازدهی را دریافت کنید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد یکی از جدید‌ترین و قوی‌ترین گوشی‌های موجود در بازار که گوشی موبایل آیفون ۱۱ نام دارد صحبت کنیم آن را در میان گوشی‌های ارزان اپل جای دهیم زیرا سال‌ها از عرضه این گوشی می‌گذرد و قیمت آن به خوبی کاهش پیدا کرده و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید باشد.

قاب پشتی آیفون ۱۱ همانند نسخه‌های دیگر آیفون طراحی شده و از جنس شیشه است و از لایه محافظتی گوریلاگلس بهره می‌برد. در جلوی این گوشی از لایه محافظتی گوریلاگلس استفاده شده که صفحه بزرگ و ناچ جدید را تا حدی محافظت می‌کند و نگرانی‌های شما را از بابت شکستگی‌ها و یا خط و خش از بین می‌برد. آیفون ۱۱ در بخش دوربین بسیار خوب است و می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را تحویل کاربر دهد و قطعا این تصاویر ثبت شده راضی کننده هستند. این دو لنز در کنار هم مجموعه‌ی بسیار قوی را تشکیل داده‌اند که در کنار برنامه دوربینی که در گوشی نصب است شما را تبدیل به یک عکاس حرفه‌ای می‌کند.

 

گوشی-موبایل-اپل-آیفون-11

 

آیفون ۱۱ باتری لیتیوم-یونی دارد که ظرفیت آن 3110 میلی‌آمپر ساعت است، شاید در مرحله اول کمی رقم پایینی به نظر برسد اما در این بخش هم استفاده هوشمند از باتری این محصول، عملکرد آن را افزایش داده است. شارژر این محصول از قابلیت شارژ سریع با سرعت ۱۸ وات بهره می‌برد که همان طور که در تبلیغات این دستگاه آمده، قادر است ۵۰ درصد از گنجایش باتری گوشی موبایل آیفون ۱۱ را تنها در ۳۰ دقیقه شارژ کند. همچنین این محصول از شارژ بی‌ سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل آیفون ۱۱ یک نمایشگر ۶.۱ اینچی دارد که پنل Liquid Retina IPS در آن استفاده شده و در هر اینچ از این صفحه نمایشگر ۳۲۶ پیکسل قرار گرفته که یعنی در مجموع تعداد پیکسل‌های آن ۸۲۸*۱۷۹۲ می‌باشد. اگر به تصویر این دستگاه نگاه کنید شگفت زده خواهید شد. درکل اپل از یک نمایشگر بسیار خوب استفاده کرده که واقعا ارزش نگاه کردن دارد.

گوشی موبایل آیفون ۱۱ از پردازنده قدرتمند A13 Bionic که سریعترین پردازنده دنیاست استفاده می‌کند. این پردازنده درون خود ۸.۵ میلیارد ترانزیستور را جای داده که این مقدار تنها در چیپست ۷ نانومتری قرار گرفته‌اند. اگر کمی با پردازنده‌ها آشنایی داشته باشید، حتما تحت تاثیر این پردازنده عجیب قرار خواهید گرفت. پردازنده مرکزی این گوشی در کنار چیپست گرافیکی فوق‌العاده موجود در این گوشی،‌ جفت بسیار خوبی را تشکیل داده‌اند.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-37

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند