فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بررسی مشخصات و معرفی گوشی Realme 7 Pro

ایمان نباتی

پنج‌شنبه, 15 تیر 1402

بررسی مشخصات و معرفی گوشی Realme 7 Pro

 

معرفی گوشی Realme 7 Pro

سری‌های میان‌رده Realme هر شش ماه یکبار به‌روزرسانی می‌شوند و سری 7 جدید دقیقاً طبق برنامه عرضه می‌شوند. هر دو Realme 7 Pro و Realme 7 به جای ارتقاء تمام عیار، بیشتر شبیه نسخه های مختلف سری 6 هستند. و امروز، ما قصد داریم نسخه اروپایی Realme 7 Pro را بررسی کنیم.

 

صفحه نمایش گوشی Realme 7 Pro

در واقع، Realme 7 Pro به سختی به‌روزرسانی نسبت به Realme 6 Pro است. در حالی که صفحه نمایش Super AMOLED را به همراه دارد، پنل کوچکتری دارد و پشتیبانی از نرخ تازه سازی بالا را حذف نمی کند. Realme نظرسنجی های مختلفی را در شبکه های اجتماعی انجام داده و از کاربران خواسته است که بین ال سی دی 60 هرتزی OLED و 90 هرتز یکی را انتخاب کنند و مردم نیز صحبت کرده اند.

 

دوربین گوشی Realme 7 Pro

Realme 7 Pro دوربین تله فوتو و دوربین سلفی فوق عریض را نیز از دست داده است، اما ویژگی های جدیدی مانند بلندگوهای استریو و شارژ 65 واتی SuperDart را به دست آورده است.

تنظیم دوربین در پشت یک دوربین چهارگانه معمولی شما ارزان قیمت است - یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض am 8 مگاپیکسلی، یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی. در اینجا هیچ دوربین تله فوتو وجود ندارد، اما دوربین 64 مگاپیکسلی باید برای زوم دیجیتال با کیفیت بالا کافی باشد.

دوربین سلفی اکنون تنها دارای یک عکسبرداری در یک سوراخ نسبتاً کوچک در صفحه است و ما آن را بهتر از بریدگی دوربین دوگانه دوست داریم.

 

باتری گوشی Realme 7 Pro

در حالی که اندازه گوشی به دلیل صفحه نمایش کوچکتر 0.2 اینچی کمی کوچکتر شده است، اما هیچ یک از ظرفیت باتری را از دست نداده است - برعکس. Realme 7 Pro از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند - از 4300 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. در 6 Pro. همانطور که اشاره کردیم، از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند که در عرض 34 دقیقه شما را از حالت صاف به کامل می رساند.

 

پردازنده گوشی Realme 7 Pro

بنابراین، در اینجا برگه کامل مشخصات Realme 7 Pro است. همانطور که گفتیم - انتظار ارتقاء زیادی نداشته باشید - Realme 7 Pro حتی همان تراشه Snapdragon 720G را به عنوان Realme 6 Pro دارد. فقط چند ترفند اینجا و آنجا وجود دارد که برای افرادی که در شبکه های اجتماعی به آنها رای داده اند منطقی است.

تنها نقص عمده در این میان رده مقرون به صرفه، نرخ تجدید 90 هرتز است، اما داشتن همه آن کار سختی است. اگر مردم این را می خواستند، ما چه کسی هستیم که مخالفت کنیم، درست است؟

 

جعبه گشایی Realme 7 Pro

Realme 7 Pro در یک جعبه کاغذی زرد رنگ عرضه می شود که شامل یک شارژر 65 واتی SuperDart و یک کابل USB-C سازگار با 6.5A است.
در صورتی که با Realme 7 Pro خود نیاز به ایمنی بیشتری داشته باشید، این گوشی همچنین با یک قاب سیلیکونی شفاف همراه است.

ایمان نباتی

https://ttaria.com/tb-138

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند