فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بررسی مشخصات گوشی Realme C30

ایمان نباتی

پنج‌شنبه, 15 تیر 1402

بررسی مشخصات گوشی Realme C30

 

پردازنده Unisoc T612 باورنکردنی


 

درون خود را کاوش کنید و با گوشی هوشمند realme C30 که شخصیت شما را با ماهیت بصری خود به تمام جهان منعکس می کند، صریح صحبت کنید. با استفاده از پردازنده Unisoc T612، می‌توانید به‌طور یکپارچه چند کار را انجام دهید و همه کارهایتان را با خیال راحت انجام دهید. علاوه بر این، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی مبتنی بر هوش مصنوعی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به شما این امکان می‌دهد تا تصاویر خیره‌کننده‌ای را با تصاویر استثنایی ثبت کنید. درضمن ، این گوشی دارای 3 اسلات کارت است که دوتا برای سیم کارتها میباشد و به شما امکان می‌دهد تا از 1 ترابایت حافظه داخلی با اسلات سوم لذت ببرید. 
حالا کمی تخصصی تر این تلفن همرا ه مبتنی بر هوش مصنوعی را بررسی میکنیم

پردازنده Unisoc T612 که realme C30 را تامین می‌کند،که  یک محیط کاریه فوق‌العاده صاف و عملکرد قوی ارائه می‌کند. می‌توانید به راحتی وبا سرعت  بین برنامه‌ها جابه‌جا شوید و کارهای بیشتری را در زمان کمتری بدون تاخیرانجام دهید.

 

 باتری قوی

 

می‌توانید به‌طور یکپارچه چت کنید، فیلم‌ها را پخش کنید، و بازی‌های آنلاین را روی realme C30 عظیم با باتری بازی کنید که عمر باتری بدون وقفه را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی از کمبود انرژی، بهره‌وری خود را افزایش دهید. 


طراحی جدید چمدان


 

با تقلید از هندسه نمادین C35، این گوشی هوشمند C30 دارای طرح راه راه چمدان است که در نظر گرفته شده تا سفر و فناوری را در کنار هم قرار دهد، بنابراین هر زمان که می خواهید همراه با موبایل خود همراه داشته باشید برای شما لذت بخش خواهد بود. در حرکت هستند.

 

دوربین هوش مصنوعی 8 مگاپیکسلی عالی

 

Realme C30 با دوربین هوش مصنوعی 8 مگاپیکسلی خود طیف وسیعی از حالت‌های عکاسی مانند Time-lapse، پانوراما، ماکرو، Night Pro و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌کند که نسبت به قیمت واقعا مقرون به صرفه میباشدو به شما این امکان را می‌دهدکه  آن را دوست داشته باشید. و شگفتی همه چیزهای باشکوه در جهان را تحسین کنید.


مزیت اسلات کارت 3


 

با سازگاری دو سیم کارت Realme C30 و افزایش حافظه تا 1 ترابایت از طریق اسلات کارت microSD، می توانید هر طور که دوست دارید بین آنها جابه جا شوید و بازی ها، تصاویر و داده های اضافی را به آسانی حذف کنید یا غیر فعال کنید

ایمان نباتی

https://ttaria.com/tb-137

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند