فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بررسی گوشی سامسونگ a24

آیناز یوسفلو

چهارشنبه, 03 خرداد 1402

بررسی گوشی سامسونگ a24

 

گوشی های سامسونگ در سراسر بسیار پرطرفدار است مخصوصا سری A که در بین گوشی های میان رده به عنوان یک پرچم دار شناخته میشود. سری a24 با جذابیت ظاهری و رنگبندی متنوع میتواند نظر هرکسی را جلب کند.

 اگر به دنبال گوشی با  ظاهری مدرن و پوششی براق هستید این گوشی مناسب شماست. این گوشی دارای رنگ های مشکی، قرمز تیره، سبز روشن یا نقره ای میباشد.

از جلوه های ظاهری این گوشی که عبور کنیم مشخصات فنی و کارکرد این گوشی هم آن را تبدیل به یک گوشی ای که هرچند میان رده است اما گوشی قدرتمندی به حساب می آید. 

پس با فروشگاه آریا همراه همراه باشید تا این گوشی پرطرفدار را باهم بررسی کنیم. 

 

صفحه نمایشگر Super AMOLED به رنگ ها جان میبخشد

صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچی با وضوح 1080×2340 پیکسل است و علاوه بر ویژگی Super AMOLED امکان فول اچ دی (FHD) را هم داراست.

 که همین ویژگی ها به صفحه نمایش گوشی a24 دیدی شفاف و کاملا واضح میبخشد و خیال شما را از بابت وضوح در صفحه نمایش راحت میکند و بدون هیچ مشکلی میتوانید از  دیدن فیلم یا استریم ها نهایت لذت را ببرید.

 

با دوربین گوشی سامسونگ a24 لحظات خاص زندگی را ثبت کنید

عکس بگیرید و لحظات خاص خود را به اشتراک بگذارید. 

با آمدن گوشی های هوشمند در بازار این گوشی ها با سرعت باور نکردنی بین مردم جهان بسیار پرطرفدار شد و مردم عادی هم میتوانستند به راحتی آب خوردن از لحظات زندگی عکس و فیلم ثبت کنند 

 همچنین صرفه جویی مالی قابل توجه ای برای همگان داشت زیرا دوربین های عکاسی و دوربین های مخصوص فیلم برداری هزینه به نسبت سنگینی را به دنبال داشت.

شایان ذکر است با آمدن شبکه های اجتماعی روی گوشی ها و محبوبیت فوع العاده سریع آن بین مردم، همه خواستار گوشی هایی با دوربین های بهتر و قوی تر بودند تا بتوانند عکس های خود را در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارند. البته قابلیت دوربین این گوشی ها هم این امکان را میدهد که در حد یه عکاس حرفه ای عکس بگیرید. گوشی سامسونگ a22 دارای سه دوربین میباشد که هر سه دوربین در یک ردیف قرار گرفته اند
 از پرتره گرفته تا عکس های با زاویه باز، از هر طرف دنیای خود عکس بگیرید. با دوربین Ultra Wide مناظر وسیع را ثبت کنید و با دوربین ماکرو جزئیات کوچک را به خوبی ثبت کنید.

 با  امکان OIS در دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تاری عکس ها و ویدیوهای خود را کاهش دهید و با دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی سلفی های واقعی بگیرید.

 

با پردازنده CPU هشت هسته ای و رم 6\4 گیگابایت گوشی a24 به کارهای خود سرعت دهید

همه ما عادت داریم در وقت های بیکاری مرتب صفحه گوشی را روشن کرده و بدون هدف خاصی در برنامه های گوشی و شبکه های اجتماعی گشتی بزنیم و صفحه را اصطلاحا اسکرول (scrolling) کنیم. 

گاهی این کار باعث هنگ شدن گوشی میشود به خصوص وقتی در حال انجام کاری هستیم، که باعث وقفه در کار و ناراحتی میشود. مخصوصا اگر شما یک گیمر موبایل هستید CPU بالا باعث میشود بازی ها سریعتر اجرا شوند و از هنگی و کندی بازی ها تا حد زیادی جلوگیری کند.

با پردازنده قدرتمند هشت هسته ای گوشی َa24 از اسکرول و پخش یکپارچه لذت ببرید. با سرعتی که موردنیاز شماست کارهای بیشتر و بیشتری را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

این گوشی دارای رم 4 یا 6 گیگ است که باعث بهبودی و سرعت بخشیدن به گوشی میشود

تجربه فضای بیشتر با گوشی a24 

امروزه اکثر مردم جهان اطلاعات خود را عکس، فیلم و غیره در گوشی های خود ذخیره میکنند. البته تنها این موضوع باعث پر شدن حافظه گوشی نمیشود بلکه تمام برنامه هایی که روی گوشی خود نصب میکنیم در هنگام اتصال به اینترنت شروع به دانلود دیتا میکنند و همین موضوع باعث گرفتن حجم حافظه گوشی میشود.همچنین در اوقات فراغت اکثر ما با گوشی بازی میکنیم که خود این بازی ها هم عاملی بر پر شدن حجم گوشی های موبایل است. 

این گوشی در دو ظرفیت 128 و 256 گیگ عرضه میشود این گوشی به شما این امکان را میدهد که با خیال راحت برنامه های مورد نظر خود را دانلود کرده و از اجرای آنها لذت ببرید. همچنین این گوشی قابلیت اضافه کردن کارت حافظه با ظرفیت یک ترابایت را نیز داراست که دیگر خیال شما را هر از نظر راحت میکند..

بررسی باتری گوشی سامسونگ a24  

 شاید بتوان باتری موبایل را قلب گوشی دانست. زیرا اگر باتری دچار مشکل شود یا زود به زود باتری خالی کند ما را در انجام کارهای روزمره دچار مشکل میکند. همه ما اکثرا کارهای بانکی، ارسال فایل، تماس تصویری و تلفنی  و غیره را با همین گوشی ها انجام میدهیم.

باتری گوشی سامسونگ a24 در حالت عادی پنج هزار میلی آمپر است که که با یک بار شارژ تا 2 روز دوام میاورد، البته این موضوع برای کسانی است که استفاده زیادی از گوشی نمیعیکنند

با این حال نگران نباشید حتی اگر شما کسی هستید که زیاد از گوشی خود استفاده میکنید باتری این گوشی حداقل تا 7 ساعت دوام میاورد. همچنین کابل آن Fast Charging است که در

سریع ترین زمان ممکن گوشی شما را شارژ میکند

 سیستم عامل گوشی a24

سیستم عامل گوشی های موبایل یکی از مهمترین عامل ها به شمار می آید. چرا که اجرای تمامی برنامه های گوشی و کار با آن به عهده همین سیستم عامل است. بدون سیستم عامل خوب 

عملا استفاده از گوشی بی فایده است. سیستم عامل اندروید یکی از شناخته شده ترین و بهترین سیستم عامل  گوشی های موبایل به جز سری گوشی های اپل (آیفون) است. بعضی از گوشی های قدیم دیگر نمیتوانند آپدیت های اندروید را پشتیبانی کنند و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات زیادی میشود، از اجرا نشدن برنامه های مورد نظر گرفته تا موارد امنیتی و حمله ویروس ها به گوشی و هنگ شدن گوشی. البته ذکر کنیم که هرچه قدر سیستم عامل اندروید به روز تر باشد طراحی محیط آن زیباتر شده و کارایی و قابلیت های فراوانی را در اختیار ما میگذارد. 

گوشی a23  دارای سیستم عامل اندروید 13 است و رابط کاربری One UI 5.1 را پشتیبانی میکند که این رابط کاربری تغییرات زیادی را در بخش هایی مثل دوربین، اتصال، دسترسی سریع و راحت به برنامه ها، گرفتن اسکرین شات راحتتر و غیره میکند

 

 

امنیت گوشی سامسونگ a24

هیچکس دوست ندارد کسی به آسانی به گوشی آنها دسترسی پیدا کند. گوشی جزو وسایل شخصی به حساب می آید و همه ما اطلاعات خصوصی خود را در آن ذخیره میکنیم. با پیشرفته شدن گوشی های هوشمند جسگر اثر انگشت به آنها اضافه شده که فقط با اثر انشگت شما باز میشودف گوشی سامسونگ a23 دارای حسگر اثر انگشت و میباشد. همچنین از دیگر ویژگی امنیتی خاصی که برای این گوشی میتوان نام برد قابلیت تشخیص چهره است.

آیناز یوسفلو

https://ttaria.com/tb-127

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند