فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار با قیمت مناسب

یوسف هنرمند

دوشنبه, 08 اسفند 1401

بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار با قیمت مناسب

 

لپ تاپ های مخصوص بازی، دستگاه های جذاب; اما متفاوت هستند و انتخاب مدل مناسب با توجه به بودجه و نیاز هر کاربر دشوار است. در این مقاله بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار ایران را معرفی می کنیم و به شما کاربران عزیز خواهیم گفت که چه لپ تاپ هایی می توانند نیازهای شما را رفع کنند و قیمت مناسبی نیز دارند، پس در ادامه مقاله بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار با قیمت مناسب همراه فروشگاه آریا باشید.

وقتی به دوستان خود می گویید که قصد خرید یک لپ تاپ مخصوص بازی را دارید، احتمالاً نظر آنها را دریافت خواهید کرد. برخی از افراد به شما می گویند که از لپ تاپ بازی صرف نظر کنید و به جای آن یک کنسول بازی بخرید. برخی دیگر که خود را «بازی‌ کننده رایانه شخصی» می‌ دانند، فهرست بلند بالایی از معایب لپ‌تاپ‌ های گیمینگ را فهرست می‌ کنند و خرید دسکتاپ بازی را انتخاب مناسبی می‌ دانند.

در نهایت هیچ کدام از حرف هایشان اهمیتی ندارد و این شما هستید که دستگاه مورد نیازتان را انتخاب باید کنید و بدانید که چه چیزی از دستگاه خود می خواهید. سوال بزرگ این است که چقدر حاضرید هزینه کنید؟ ما لپ تاپ های بازی را گران ترین لپ تاپ ها می نامیم. اگر قیمت لپ‌تاپ‌ ها را در ایران بررسی کنید، متوجه می‌شوید که قیمت برخی از لپ‌ تاپ‌ های بازی با ماشین‌ های تولید داخل برابر است.

برای یک PC گیمر، شخصی که کامپیوتری را برای بازی انتخاب کرده است، فقط یک چیز مهم است: کارت گرافیک! در نهایت، این کارت گرافیک است که تعیین می کند کدام بازی ها را می توانید با چه کیفیتی بازی کنید. بنابراین هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ ابتدا باید به کارت گرافیک موجود در دستگاه توجه کنید. لپ تاپ هایی را انتخاب نکنید که کارت گرافیک جداگانه ندارند و از پردازنده گرافیکی تعبیه شده در CPU استفاده می کنند. زیرا بازی های قدیمی را فقط در پایین ترین سطح تنظیمات گرافیکی می توانید اجرا کنید.

بنابراین، به عنوان یک قاعده کلی، بهترین کامپیوتر بازی کامپیوتری است که قدرتمندترین GPU را داشته باشد. در مرحله بعد کیفیت تصویر بهتر، رم بیشتر و پردازنده قدرتمندتر را انتخاب کنید. حال به بهترین لپ تاپ های گیمینگ با قیمت مناسب می پردازیم.

 

 

بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار با قیمت مناسب

بهترین لپ تاپ های گیمینگ در بازار زیاد هستند و می توانید به راحتی و در بازه های قیمتی مختلفی، لپ تاپ گیمینگ خریداری کنید. در ادامه به بهترین لپ تاپ های گیمینگ بازار با قیمت مناسب می پردازیم و به شما لپ تاپ هایی با قیمت و مشخصات مناسب را معرفی خواهیم کرد.

 

لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3-Q

لنوو در صنعت رایانه های شخصی همان نقشی را ایفا می کند که شیائومی در صنعت تلفن همراه انجام می دهد. یعنی دستگاه جذابی را با ارزش خرید بالا وارد بازار خواهد کرد. «Lenovo IdeaPad Gaming 3» یکی از اقتصادی ترین لپ تاپ های گیمینگ بازار ایران با مدل های مختلف با سخت افزارهای متفاوت به شمار می رود. لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 با پردازنده Intel Core i5-11300H و گرافیک Nvidia RTX 3050 قدرت کافی برای اجرای بازی ها با حداقل تنظیمات و انجام برخی کارهای گرافیکی نیمه سنگین را دارد. 

علاوه بر این، این لپ تاپ گیمینگ مقرون به صرفه دارای 8 گیگابایت رم DDR4 با 256 گیگابایت SSD، صفحه نمایش مات 15.6 اینچی FHD با نرخ تازه سازی 120 هرتز، دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه Type-C است. در حالی که بهتر است هنگام بازی لپ تاپ خود را به برق وصل کنید، باتری 45 وات ساعتی Idiapad Gaming 3 در حالت عادی حدود 2 تا 4 ساعت دوام می آورد. پس از خرید لپ تاپ گیمینگ Lenovo IdeaPad 3، توصیه می شود رم و فضای ذخیره سازی دستگاه خود را در اسرع وقت ارتقا دهید.

 


 


لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3-VA

مدل محبوب دیگر «IdeaPad Gaming 3» نسخه 2022 لنوو تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد و به جز پردازنده i5-12450H (نسل دوازدهم اینتل) و ویندوز 11 اولیه، ویژگی های مشابهی را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته طراحی به روز و پریمیوم تر، صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS LCD با فرکانس 120 هرتز با وضوح FHD، گرافیک Nvidia RTX 3050 (قدرت 85 وات)، 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت SSD از دیگر ویژگی های لپ تاپ گیمینگ لنوو است. با تنظیمات گرافیکی خوب و نرخ فریم بالاتر از همه انواع بازی ها عملکرد خوبی داشت.


لپ تاپ گیمینگ اچ پی Victus 15-FA0031DX-A

این لپ تاپ مجهز به پردازنده Core i5 اینتل، رم 16 گیگابایتی قابل ارتقا تا 32 گیگابایت، حافظه هیبریدی متشکل از 512 گیگابایت حافظه SSD، کارت گرافیک Nvidia GTX1650، نمایشگر IPS و دو فن مجزا است که سیستم خنک کننده را می سازند. لپ تاپ به طور کامل پاسخگوی نیاز گیمرها است. لپ تاپ Victus 15-FA0031DX-A که قیمت پایین تری نسبت به دو مدل فوق دارد و برای بازی نیز مناسب است که در این رنج قیمتی خوب قرار می گیرد.
 


لپ تاپ مخصوص بازی ایسر Nitro 5 AN515-57-597C-AB

این لپ تاپ با مجهز شدن به کارت گرافیک قدرتمند RTX 3050 با حافظه گرافیکی 128 بیتی GDDR6 می تواند تمامی بازی های روز را با بالاترین تنظیمات انجام دهد. علاوه بر این تصویر، صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS با نرخ رفرش 144 هرتز، پردازنده Intel Core i5 11400H، رم 32 گیگابایتی، حافظه 1 ترابایتی پرسرعت PCIe SSD و سیستم خنک کننده حرفه ای باعث شده تا این لپ تاپ گیمینگ توجه افراد را به خود جلب کند.

 


 

لپ تاپ Crosshair 15 B12UGZ ام اس آی

صفحه نمایش 15.6 اینچی QHD 165 هرتزی با پنل IPS LCD، پردازنده جدید و قدرتمند Core i7-12700H اینتل و هشت گیگابایت گرافیک 140 واتی Nvidia GeForce RTX 3070 ترکیبی کامل و کاملاً قابل استفاده را ایجاد می کند. لپ تاپ Crosshair 15. SI؛ همچنین طراحی جذاب این محصول با 32 گیگابایت رم، 1 ترابایت SSD و باتری 90 وات ساعتی و پورت های مختلف HDMI، Type C و USB3 این دستگاه بازی بی نظیر را همراهی می کند.
 

لپ تاپ Legion 5 Pro-D لنوو

پردازنده قدرتمند 7 نانومتری Ryzen 7 5800H و گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 8GB 140W از ویژگی های اصلی لپ تاپ Lenovo Legion 5 Pro هستند. صفحه نمایش 16 اینچی مات 165 هرتزی با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل، رم 16 گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD به همراه 4 پورت USB3، دو پورت Type-C، طراحی جذاب و اندازه مناسب طراحی شده است که می تواند اکثر نیازهای شما را به خوبی رفع کند.
 

لپ تاپ Legion 5-NC

اگرچه پردازنده قدرتمند و بهینه سازی شده Ryzen 7 5800H AMD تا حدودی قدیمی است و با گرافیک 130 واتی RTX 3060 در لپ تاپ Lenovo Legion 5 ترکیب شده است، اما عملکرد بسیار خوبی را در اجرای بازی های مختلف و سخت نشان می دهد. از دیگر ویژگی های Legion 5 می توان به صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS LCD با فرکانس 165 هرتز با وضوح FHD، 1 ترابایت SSD و 16 گیگابایت رم اشاره کرد.

 


لنوو TUF Gaming F15 FX507ZE-A

جالب ترین انتخاب در این رده از خانواده TUF ایسوس است. مدل با پردازنده مخصوص اینتل یعنی مدل معروف i7 12700H، گرافیک قدرتمند Nvidia RTX 3050Ti با 4 گیگابایت حافظه GDDR6، 16 گیگابایت حافظه رم و 144 هرتز، انتخاب جالبی برای هر گیمر حرفه ای است.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-107

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند