فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین

یوسف هنرمند

شنبه, 24 دی 1401

بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین

 

روز ولنتاین یکی از مهم ترین روزهای زندگی بسیاری از زوج هاست و آن‌ها به فکر خرید هدیه ولنتاین برای همسر یا شریک زندگی خود هستند. این روزها خرید هدایای دیجیتالی برای روز ولنتاین بسیار شیک و پرطرفدار است و اولین چیزی که در هنگام خرید برای روز ولنتاین به ذهن همه می‌رسد، تلفن همراه، ساعت هوشمند، تبلت و سایر وسایل دیجیتال رایج است. خوبی لوازم دیجیتال این است که می‌توانید در رنج‌های قیمتی مختلف خرید خوبی داشته باشید. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به بهترین هدیه ولنتاین دیجیتالی بپردازیم و به شما بگوییم که چه هدایایی می‌توانید خرید کنید.

 

خرید گوشی موبایل برای ولنتاین

  1. گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A53 5G
  2. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A23
  3. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 5G
  4. گوشی موبايل سامسونگ Galaxy M33 5G

خرید ساعت هوشمند برای ولنتاین

  1. ساعت هوشمند اپل واچ سری 7
  2. ساعت هوشمند اپل واچ سری 3
  3. ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS3 LS04

خرید تبلت برای روز ولنتاین

  1. تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 SM-T875
  2. تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X
  3. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite sm--t225

خرید لپ تاپ برای روز ولنتاین

  1. لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 - DK
  2. لپ تاپ ایسوس X543MA Celeron N4000 Intel
  3. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15ITL05

هدیه ولنتاین ارزان قیمت

  1. هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T19
  2. هدفون بی سیم هایلو مدل MoriPods
  3. هدفون بی سیم هایلو مدل GT7
  4. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro
  5. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite
  6. اسپیکر بلوتوثی تی اند جی Tg-113
  7. پاوربانک شیائومی Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر

 

خرید کادو ولنتاین

خرید کادو ولنتاین می‌تواند بهترین کار برای نشان دادن ابراز احساسات به همسرتان و یا کسی که دوستش دارید است. بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین را در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت تا بتوانید بهترین هدایای دیجیتالی با قیمتی مناسب را خریداری کنید. در ادامه همراه فروشگاه اینترنتی آریا باشید تا به این مقاله بپردازیم.

 

خرید گوشی موبایل برای ولنتاین

  1. گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A53 5G
  2. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A23
  3. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 5G
  4. گوشی موبايل سامسونگ Galaxy M33 5

 

خرید گوشی موبایل این روزها شاید کمی سخت باشد و باتوجه به افزایش قیمت‌ها کمی تردید در خرید داشته باشید، اما ولنتاین می‌تواند بهانه‌ای خوب برای خرید یک هدیه خوب برای فرد خاص‌تان باشد تا بتوانید شریک زندگی‌‌تان را سورپرایز کنید. گوشی‌های زیادی در بازار موجود هستند و برندهای مختلفی در تولید گوشی‌های هوشمند و خاص مهارت خاصی دارند که برای مثال می‌توان به سامسونگ، اپل، هواوی و شیائومی اشاره کرد. 

 

خرید انواع گوشی در فروشگاه آریا: قیمت انواع گوشی

این برندهای تولید کننده گوشی موبایل هوشمند، در مدل‌های مختلفی محصول تولید می‌کنند و اگر قصد ندارید زیاد هزینه کنید و یک گوشی پرچمدار خریداری کنید، می‌توانید یک گوشی میان رده قدرتمند را به شریک زندگی‌تان هدیه دهید. در ادامه محصولاتی را معرفی خواهیم کرد که می‌‌توانند بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین باشند، پس تا آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

برای مثال سامسونگ با تولید گوشی‌های سری A خود سعی کرده بهترین گوشی‌ها را با قیمتی مناسب عرضه کند. همچنین اپل نیز با سری SE خود تونسته گوشی با قیمتی مناسب عرضه کند که می‌توانید با خیالی راحت خریدتان را انجام دهید. شیائومی و هواوی نیز گوشی‌های میان رده‌ی خوبی را عرضه کرده اند که با قیمتی مناسب می‌توانید یک کادوی ولنتاین خوب را هدیه دهید که در ادامه به یکسری از گوشی‌های با ارزش خرید بالا می‌پردازیم.

 

بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین

 

گوشی موبايل سامسونگ گلکسی A53 5G

یکی از گوشی‌هایی که ارزش خرید بالایی برای ولنتاین دارد و جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین قرار می‌گیرد، گوشی گلکسی A53 5G است که نسبت به مشخصات و سخت افزاری که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این محصول دارای دوربینی باکیفیت بوده و می‌توانید تصاویر خیلی خوبی را ثبت و ضبط کنید. تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی گلکسی A53 5G تصاویر بسیار خوبی را ثبت کرده که قطعا راضی کننده است. همچنین دوربین سلفی این محصول نیز خوب بوده و می‌تواند تصاویر خوبی را ثبت کند. جدای از دوربین شاهد نمایشگر باکیفیتی نیز هستیم که قطعا تماشای فیلم و عکس را بسیار جذاب می‌کند. رنگ‌ها در این نمایشگر بسیار خوب است و قطعا راضی خواهید بود.

سامسونگ در این گوشی از یک باتری بسیار خوب نیز استفاده کرده است که با شارژ سریعی که دارد قطعا نیازهایتان را رفع خواهد کرد و می‌توانید با شارژری که دارید، باتری را خیلی سریعتر از همیشه شارژ کنید. سخت افزار موجود برروی این گوشی نیز خوب بوده و راضی‌تان می‌کند و می‌تواند نیازهای متوسط رو به بالای شما را نیز رفع کند و مشکل پردازشی نخواهید داشت.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A23

گوشی میان رده A23 سامسونگ یکی از گوشی‌های محبوب با عملکرد خوب است و می‌تواند هدیه‌ای مقرون به صرفه و مناسب برای روز ولنتاین برای کاربرانی باشد که کار زیادی با موبایل خود انجام نمی‌دهند. اگر شریک زندگی‌تان یک گوشی می‌خواهد که زمان زیادی را شارژدهی کند، این گوشی می‌تواند نیازهای شما را رفع کرده و بیشتر از یک روز شارژدهی کند. این محصول از اندروید ۱۲ استفاده می‌کند که سیستم عامل جدید را نیز دریافت کرده و برای کارهای روزمره و متوسط بسیار عالی است. تنها ایرادی که از این گوشی می‌توان گرفت، نمایشگر با روشنایی کم و آداپتور ۱۵ واتی آن است.

 

خرید کادو ولنتاین

 

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 5G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73 یکی از گوشی‌های میان رده و خوش ساختی است جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین قرار می‌گیرد و حتی مورد توجه بسیاری از طرفداران و کاربران قرار گرفته است. گلکسی A73 نیز مانند سایر گوشی‌های میان رده بازار وارد ایران شد تا با رقبایی مانند S21 FE و Xiaomi 11T رقابت کند. سال گذشته این گوشی حرفی برای گفتن نداشت اما امسال کره‌ای‌ها تصمیم گرفتند این گوشی میان رده را به سخت افزار و امکانات ویژه‌ای مانند گوشی‌های پرچمدار بازار مجهز کنند که ارزش خرید آن را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

جالب است بدانید که سامسونگ در این گوشی از دوربین 108 مگاپیکسلی استفاده کرده است که نسبت به قیمت آن در بازار ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی از سایر گوشی‌های سری A سامسونگ بهتر است و در واقع بزرگترین عضو این خانواده است و توانسته این خانواده اصیل را سرافراز کند. از نظر طراحی، سامسونگ A73 با بدنه پلاستیکی روانه بازار شد. طراحی قاب این گوشی واقعا زیباست اما کیفیت پلاستیک آن چندان خوب نیست اما قابل قبول است. وقتی برای اولین بار گوشی را در دست می‌گیرید، احساس می‌کنید که یک گوشی پرچمدار را در دست دارید. قاب پشتی نیز بسیار جذاب است و می‌بینیم که ظاهری جذاب را به گوشی داده است.

سامسونگ A73 با دوربین 108 مگاپیکسلی وارد میدان شد اما از نظر ماژول دوربین این گوشی 36 درصد کوچکتر از ماژول به کار رفته در گلکسی اس 21 اولترا و گلکسی اس 22 اولترا است. درست است که با یک دوربین 108 مگاپیکسلی، انتظارات شما از دوربین این گوشی افزایش می‌یابد و می‌خواهید با کیفیت 8k عکاسی کنید، اما با توجه به محدودیت‌های پردازنده گوشی، در نهایت می‌توانید با کیفیت 4k عکاسی کنید.

سامسونگ در گلکسی A73 خود از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که قابل تعویض نیست. همچنین این باتری از شارژ سریع 25 وات بر ساعت پشتیبانی می‌کند که می‌تواند گوشی را خیلی سریع شارژ کند. با باتری ارائه شده توسط سامسونگ برای این گوشی می‌توان گفت حداقل یک روز کامل پاسخگوی نیاز شماست و می‌توانید یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید. اگر قصد خرید گوشی گلکسی A73 5G را دارید، می‌توانید این محصول را از فروشگاه آریا خریداری کنید.

 

گوشی موبايل سامسونگ Galaxy M33 5G

اگر می خواهید گوشی با قیمت و امکانات مناسب برای شریک زندگی‌تان در روز ولنتاین خریداری کنید، قطعا باید به سراغ گوشی میان رده‌ای بروید که با هزینه کمتر امکانات زیادی را در اختیار آن قرار دهد. خرید گوشی موبایل در ماه‌های اخیر واقعا سخت شده و اکثر مردم به دنبال گوشی‌های مقرون به صرفه هستند و سامسونگ قیمت گوشی‌های سامسونگ خوبی را در این رده دارد تا کاربران توان خرید آن را داشته باشند.

گوشی m33 سامسونگ گوشی است که در رنج قیمتی خود طراحی بسیار خوبی دارد. این گوشی در نگاه اول حس یک گوشی رده بالا را القا می‌کند، اما قیمت مناسبی نیز دارد. در پنل پشتی گوشی شاهد یک پنل باکیفیت هستیم که بدنه آن به گونه‌ای طراحی شده است که میان رده باشد و تاثیر خوبی بگذارد. اما شاید دوربین و موقعیت مکانی آن کمی آزاردهنده باشد. تغییر خاصی در پنل جلویی مشاهده نمی‌کنیم و مانند دیگر گوشی‌های میان رده سامسونگ طراحی شده است.

 

Galaxy M33 5G

 

گوشی m33 سامسونگ مجهز به سیستم دوربین چهارگانه است و لنز اصلی آن 50 مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی به یک دوربین 5 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بسیار خوب عمل می‌کند و واقعا می‌توان به قابلیت‌های آن اعتماد کرد و شاهد تصاویر خوبی در این رنج قیمتی هستیم. دوربین به طور پیش فرض روی 12 مگاپیکسل تنظیم شده است، در حالی که کاربران می‌توانند تصاویر 50 مگاپیکسلی نیز بگیرند. باتری بسیار خوب و بزرگ این گوشی نیز ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که واقعا بهترین میزان شارژدهی را تقدیم‌تان می‌کند.

Samsung m33 دارای صفحه نمایشی است که اغلب در گوشی‌های میان رده استفاده می‌شود. البته سامسونگ در محصولات میان رده خود از صفحه نمایش‌های AMOLED استفاده کرده است. کیفیت نمایشگر راضی کننده است و می‌تواند نیازهایتان را برآورده سازد. سامسونگ m33 از چیپست نسل جدید Exynos استفاده می‌کند که قدرت پردازشی بالاتری دارد. این پردازنده قدرتمند در کنار بهترین باتری و رابط کاربری و بهترین سیستم عامل به روز شده، کاربران را قادر ساخته تا بهترین خروجی را داشته باشند. به صورت این کلی این گوشی موبایل با قیمتی مناسب جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین است که می‌توانید آن را از فروشگاه آریا با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید.

 

خرید ساعت هوشمند برای ولنتاین

  1. ساعت هوشمند اپل واچ سری 7
  2. ساعت هوشمند اپل واچ سری 3
  3. ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS3 LS04

 

خرید ساعت هوشمند برای ولنتاین می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار مناسب باشد تا کسی که دوستش دارید را سورپرایز کنید. ساعت هوشمند نیز مانند گوشی موبایل جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین است که می‌تواند بهترین هدیه باشد. در هنگام خرید ساعت هوشمند دقت کنید که حتما با برند تولید کننده گوشی کسی که دوست دارید یکی باشد تا بتواند از تمامی ویژگی‌های ساعت هوشمند استفاده کند و نهایت لذت را ببرید. ساعت‌های هوشمند دارای چندین نوع هستند و برخی از آن‌ها دارای ویژگی‌های بسیار خوب و جذابی هستند و حتی برخی از این مدل‌ها نیز ضد آب بوده و می‌توانند اکثر نیازهای شما را پوشش دهند.

 

خرید انواع ساعت هوشمند در فروشگاه آریا: قیمت ساعت هوشمند

 

خرید ساعت هوشمند برای ولنتاین

 

ساعت هوشمند اپل واچ سری 7

ساعت هوشمند اپل مجموعه‌ای جالب و پرکاربرد از لوازم جانبی است که طرفداران اپل در کنار سایر دستگاه های اپل منتظر رونمایی از آن بودند. اپل ۷ ساعت هوشمند در ۲ سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری روانه بازار کرد. این ساعت هوشمند با صفحه نمایش خمیده نسبت به ساعت های هوشمند قبلی اپل معرفی شده است. همچنین قاب نسبت به سری قبلی کوچکتر خواهد بود. اپل 7 ساعت هوشمند خود را در رنگ های سبز، آبی، قرمز، مشکی و نور ستاره معرفی کرد. 

جنس بدنه نیز آلومینیوم است. این ساعت دارای ویژگی های خاصی مانند سنسور اکسیژن خون و برنامه سلامت ECG می باشد. اپل واچ سری 7 دارای صفحه نمایش لمسی خازنی است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند OLED بوده و در برابر ترک و گرد و غبار مقاوم است. باتری این ساعت هوشمند 18 ساعت دوام می آورد. باتری نسبت به ساعت هوشمند قبلی حدود 33 درصد بهبود یافته است و تنها 45 دقیقه طول می کشد تا ساعت هوشمند شما تا 80 درصد شارژ شود. روشنایی صفحه نمایش سری جدید اپل واچ حدود 70 درصد بهبود یافته است.

 

ساعت هوشمند اپل واچ سری 3

این روزها گجت های هوشمند به بخش مهمی از زندگی روزمره ما انسان ها تبدیل شده اند و تقریبا بخش بزرگی از زندگی ما به آن وابسته است. انواع ابزارها وجود دارد و تقریباً همه آنها برای کارهای خاصی مورد نیاز هستند. ساعت های هوشمند یکی از محبوب ترین گجت های امروزی هستند و کاربردهای آن ها در زندگی روزمره ما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت هوشمند اپل سری 3 جی پی اس مدل 38 میلیمتری قاب آلومینیومی با بند اسپورت کاری است که شما باید بیشتر انجام دهید.

این محصول ساخت کمپانی خوشنام و خوش نام اپل می باشد که محصولات مختلف آن در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این مدل در برابر آب (تا عمق 50 متر) مقاوم است که ویژگی بسیار خوبی محسوب می شود. علاوه بر این، باتری 300 میلی آمپری آن می تواند تا 10 ساعت عمر باتری را دوام بیاورد، بنابراین نگران تمام شدن باتری نباشید. از ویژگی های این ساعت می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، گام شمار و سنسور ضربان قلب اشاره کرد.

 

 ساعت هوشمند اپل واچ سری 3

 

ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS3 LS04

ساعت هوشمند هیلو مدل RS3 LS04 می‌تواند یکی از بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین باید که محصولی جدید و ساعت مچی اقتصادی از زیر مجموعه شیائومی هیلو می باشد. این ساعت زیبا مجهز به GPS داخلی است و نسبت به امکاناتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. شکل این ساعت گرد و زیبا طراحی شده و جنس آن آلومینیومی است. وزن این ساعت تنها 46 گرم است و در طول روز از آن خسته نخواهید شد. مواد به کار رفته در این ساعت ضد حساسیت بوده و کیفیت بالای این ساعت به وضوح قابل مشاهده است. صفحه نمایش این ساعت AMOLED و رزولوشن 390 در 390 پیکسل است. 

صفحه نمایش خوب این محصول به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی مانند نور خورشید به خوبی آن را ببینید و اطلاعات را بخوانید. این ساعت دارای 14 حالت ورزشی است که اکثر فعالیت های بدنی و ورزشی را پوشش می دهد و می تواند به خوبی در خدمت شما باشد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد. این ساعت می تواند به طور خودکار وضعیت خواب شما را بررسی کند و میزان، مرحله و زمان خواب را تجزیه و تحلیل کند. این ساعت مجهز به یادآوری بی تحرک است تا به شما یادآوری کند که زیاد یک جا ننشینید. تمرینات تنفسی را برای کاهش استرس به شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند با ریتم خاصی نفس بکشید. ساعت هوشمند هیلو RS3 LS04 دارای باتری لیتیومی 230 میلی آمپری است که حدود 21 روز دوام می آورد.

 

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch4 40mm

صفحه نمایش این نسخه از Samsung Galaxy Watch4 دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی است و در توسعه آن از فناوری Super AMOLED استفاده شده است. وضوح صفحه نمایش 396 در 396 پیکسل است و تصاویر واضحی را نمایش می دهد. این ساعت سنسورهای مختلفی دارد که اندازه گیری فعالیت های روزانه را برای شما آسان می کند. این حسگرها شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و مانیتور ضربان قلب می باشد. 

با پوشیدن این ساعت از تمامی مسئولیت هایی که در طول روز بر دوش دارید رها می شوید. ضد آب بودن این ساعت به شما این امکان را می دهد که در هنگام شنا از آن استفاده کنید. لبه های این محصول جدید سامسونگ حساس به لمس هستند. صفحه نمایش Galaxy Watch4 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربران می توانند بلافاصله با یک لمس صفحه نمایش به اپلیکیشن های مختلف دسترسی داشته باشند. سامسونگ گلکسی واچ 4 مانند برادر بزرگترش که سال گذشته عرضه شد به صفحه نمایش همیشه روشن مجهز شده است.

 

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch4 40mm

 

خرید تبلت برای روز ولنتاین

  1. تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 SM-T875
  2. تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X
  3. تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite sm--t225

 

خرید تبلت برای روز ولنتاین می‌تواند یکی دیگر از بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین باشد. ممکن است شریک زندگی‌تان و یا کسی که دوستش دارید واقعا نیاز به یک تبلت خوب داشته باشد، در ادامه برخی از تبلت‌ها خواهیم پرداخت که در رنج قیمتی مختلفی است و می‌توانید با خیالی راحت این تبلت‌‌های خفن را خریداری کنید.

 

خرید انواع تبلت در فروشگاه آریا: قیمت تبلت

 

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 SM-T875

تبلت گلکسی تب اس 7 سامسونگ یکی از تبلت‌های خوب است که صفحه نمایش این محصول از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و حداکثر 274 پیکسل در هر اینچ را نمایش می‌دهد. ظرفیت داخلی این تبلت 128 گیگابایت بوده و می‌تواند مکان بسیار خوبی را برای ذخیره تعداد زیادی فایل باشد و با استفاده از حافظه microSD می‌توان این ظرفیت را افزاسش داد. 

سنسور دوربین اصلی این تبلت 13 مگاپیکسلی بوده که کیفیت نسبتا خوبی دارد و راضی‌تان می‌کند. دوربین سلفی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S7 SM-T875 از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد، می‌تواند و برای تماس تصویری مناسب باشد. سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.5 به صورت پیش فرض در این محصول وجود دارند که قطعا آپدیت‌های آتی را دریافت خواهید کرد.

 

خرید تبلت برای روز ولنتاین

 

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X

تبلت های سری تب لنوو از جمله تبلت های میان رده و خوب بازار هستند که قطعا می‌توانند جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین باشند. این تبلت با پشتیبانی از سیم کارت نسل چهارم 4G و نمایشگر 7 اینچی به بازار عرضه شده است که جواب نیازهای روزانه شما را به خوبی می‌دهد. نمایشگر این تبلت از نوع LCD است و با فناوری IPS ساخته شده است و رزولوشن 1024 در 600 پیکسل را نشان می‌دهد و برای تماشای فیلم و عکس مناسب است. 

تبلت لنوو مدل TAB M7 7305X شما را قادر می‌سازد تا از کارت حافظه microSD استفاده کنید و لذت ببرید. این محصول تراشه Mediatek MT8765B را در دل خود دارد که اطلاعات را با یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز پردازش می‌کند. این محصول دارای سنسور 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی است و به عنوان دوربین اصلی عمل می‌کند و تصاویر گرفته شده با این محصول مناسب است.

 

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite sm--t225

تبلت Galaxy Tab A7 Lite جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین است که ارزش خرید بالایی دارد. این محصول مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری متوسط ​​و در دسترسی دارد و می‌تواند نیازهای روزانه شما را رفع کند. نمایشگر Tab A7 یک صفحه نمایش 8.7 اینچی TFT است که رزولوشن این نمایشگر 1280 در 800 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 189 پیکسل است. چیپست مورد استفاده در Tab A 8.0 چیپست میان رده اسنپدراگون 429 بوده که دارای پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 می‌باشد. این تبلت قدرت پردازشی متوسطی را در اختیارتان قرار می‌دهد کهمی‌تواند نیازهای روزانه شما را رفع کند. سامسونگ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite sm--t225 را به دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز کرده است که تصاویر متوسط و مورد قبولی را ثبت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های تبلت میان رده جدید سامسونگ می‌توان به سیستم عامل اندروید 11، درگاه USB Type-C 2.0 و باتری قدرتمند 5100 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. خرید تبلت سامسونگ گلکسی تب A7 لایت به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند کارهای روزمره را انجام دهند.

 

خرید لپ تاپ برای روز ولنتاین

  1. لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 - DK
  2. لپ تاپ ایسوس X543MA Celeron N4000 Intel
  3. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15ITL05

 

خرید انواع لپ تاپ در فروشگاه آریا: قیمت لپ تاپ

چند سالی است که لپ تاپ‌ها جایگزین کامپیوترهای رومیزی برای بسیاری از کاربران شده است و توسط بسیاری از دانشجویان و کارمندان و اعضای حرفه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید فکر کنید که برای خرید لپ تاپ به بودجه زیادی نیاز دارید، اما در واقع می‌توانید با بودجه‌ای معقول یک لپ تاپ خوب و مناسب برای استفاده روزانه شریک زندگی‌تان بخرید. لپ تاپ نیز می‌تواند جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین باشد و اکثر نیازهای فرد استفاده کننده را پوشش دهد. در ادامه به چندین لپ تاپ با قیمتی مناسب برای هدیه دادن ولنتاین می‌پردازیم.
 

خرید لپ تاپ برای روز ولنتاین

 

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 - DK

لننو از آن دسته برندهایی است که در تولید لپ تاپ‌های حرفه ای و عمومی بسیار مهارت دارد و خرید یک لپ تاپ خوب نیز می‌تواند جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین نیز باشد. لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 - DK یکی از آ» لپ تاپ‌ها می‌باشد که در رنج قیمتی خودش مناسب بوده و می‌تواند نیازهای روزانه و متوسط شما را رفع کند. این محصول دارای پردازنده قدرتمند نسل دهم و گرافیک MX130 با 4 گیگابایت است. Ideapad 3 نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای مصارف صنعتی باشد و نیازهای کاربارن را به خوبی رفع می‌کند. نمایشگر این محصول بسیار مناسب بوده و کییت بالایی نیز دارد و ویژگی‌های موجود در این لپ تاپ همه و همه باعث خواهند شد تا شما بتوانید نیازهایتان را رفع کنید.

 

لپ تاپ ایسوس X543MA Celeron N4000 Intel

لپ تاپ ایسوس مدل X543MA در ابعاد 27.2 × 251 × 381 میلی متر و وزن 1.9 کیلوگرم تولید شده و طراحی خاص آن باعث شده تا خریداران زیادی روی به خرید آن بیاورند. سایز این لپ تاپ 15.6 اینچ با رزولوشن 1080 در 1920 و پنل LCD با نور پس زمینه FHD و TFT LED با صفحه نمایش مات که تصاویر را با وضوح بالا نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با این نمایشگر به سادگی فیلم و سریال مورد علاقه‌تان را تماشا کنید و لذت ببرید. لپ تاپ ایسوس X543MA دارای پورت‌های زیادی بوده، یک پورت HDMI، دو درگاه USB 2.0، یک پورت Type-A USB 3.1 (Gen 1) و یک جک صوتی COMBO که می‌توانند اکثر نیازهای شما را رفع کنند.

 

لپ تاپ ایسوس X543MA Celeron N4000 Intel

 


لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 5 15ITL05

لپ تاپ 15.6 اینچی Lenovo IdeaPad 5 15ITL05 یکی از محصولات سری Lenovo IdeaPad با طراحی خاص می‌باشد که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که برای استفاده روزمره و استفاده چند رسانه‌ای مناسب است. ضخامت بدنه این لپ تاپ 19.9 میلی متر و وزن آن 1.66 کیلوگرم بوده و برای حمل مداوم آن مشکل چندانی نخواهید داشت. این لپ تاپ لنوو دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح Full HD و پنل IPS با روکش مات است که باعث می‌شود با وجود نور زیاد بازهم راحت از دستگاه خود استفاده کنید. این لپ تاپ دارای اسپیکرهایی قدرتمند است که می‌توانند صدای زیادی را تولید کنند. این محصول از سخت افزار خوبی بهره می‌برد و می‌تواند برای کادوی روز ولنتاین نیز به شدت محصول خوبی باشد که می‌توانید از فروشگاه آریا خریداری کنید.

 

هدیه ولنتاین ارزان قیمت

  1. هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T19
  2. هدفون بی سیم هایلو مدل MoriPods
  3. هدفون بی سیم هایلو مدل GT7
  4. هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro
  5. هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite
  6. اسپیکر بلوتوثی تی اند جی Tg-113
  7. پاوربانک شیائومی Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر

 

هدیه ولنتاین ارزان قیمت از آن دسته مواردی است که می‌تواند جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین باشند و بسیاری از افراد قصد دارند با هزینه کمی یک هدیه بسیار خوب دیجیتالی به شریک زندگی‌شان بدهند و آن را خوشحال کنند. محصولات بسیار زیادی هستند که جزو هدیه ولنتاین ارزان قیمت قرار می‌گیرند و برای هدیه ولنتاین می‌توانند بسیار مناسب باشند. خرید گوشی، خرید لپ تاپ، خرید ساعت هوشمند و خرید تبلت را باهم مورد بررسی قرار دادیم و متوجه شدیم چه مواردی می‌توانند ارزش خرید بالایی داشته باشند و در ادامه هدیه ولنتاین ارزان قیمت می‌پردازیم و همچنین می‌توانید خرید خودتان را از طریق فروشگاه اینترنتی آریا انجام دهید.

 

هدیه ولنتاین ارزان قیمت

 

هدفون بی سیم کیو سی وای مدل T19

هندزفری بی سیم QCY T19 یکی از آن دسته محصولاتی است که جزو بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین قرا می‌گیرد و وزن کمی داد و به خوبی درون گوش جای می‌گیرد و به این سادگی‌ها نمی‌افتد. دستگاه های اندروید نسخه 6 یا بالاتر و iOS 11 یا بالاتر توانایی اتصال بهینه از طریق بلوتوث را به این هندزفری دارند،. یکی از بهترین ویژگی‌های هندزفری QCY T19 حالت حذف نویز فعال آن است که به 3 روش مختلف قابل تنظیم است، اما در نظر داشته باشید که زمانی که حالت حذف نویز فعال است، شارژ بیشتری مصرف می‌شود. به طور کلی این محصول یکی از محصولات بسیار خوب و مناسب برای هدیه دادن است که ارزش خرید بالایی نیز دارد و می‌توانید از فروشگاه آریا آن را خریداری کنید.

 

هدفون بی سیم هایلو مدل MoriPods

هندزفری‌های بی سیم به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده‌اند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روز ولنتاین هستند. این نوع هندزفری بسیار کاربردی است و طرفداران زیادی دارد. شیائومی یکی از تولیدکنندگان پیشرو هدفون بی سیم است که به راحتی به تمامی گوشی‌ها متصل می‌شود و می‌توان از آن استفاده کرد. هندزفری بلوتوثی هیلو مدل MoriPods یکی از محصولاتی است که ارزش خرید بالایی دارد و برای هدیه دادن نیز بسیار مناسب است. تنوع رنگ و طرح این محصول برای هر سلیقه‌ای مناسب است و یکی از بهترین هدایای ولنتاین ارزان به حساب می‌آید.

 

هدفون بی سیم هایلو مدل MoriPods


هدفون بی سیم هایلو مدل GT7

هایلو یک برند فناوری چینی است که در زمینه هندزفری و ساعت‌های هوشمند تخصص دارد. این برند یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است و در سال‌های اخیر به لطف تولید محصولاتی با قیمت پایین و امکانات بالا، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. هدفون بی سیم هایلو مدل GT7 دارای کیفیتی بالا و قیمتی مناسب است و می‌تواند نیازهای شما را رفع کند و همچنین برای یک هدیه ولنتاین ارزان قیمت بسیار مناسب است.

 

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro

هدفون بی سیم Level U Pro سامسونگ یکی دیگر از بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین است که دارای قیمتی بسیار مناسب می‌باشد. مزیت هدفون گرد دور گردنی این است که شما نگران جایی نیستید که آن را قرار دهید و همیشه همراه شما خواهد بود و حس خوبی نیز به شما انتقال می‌دهد. هدفون بی سیم Level U Pro دارای کیفیتی بسیار خوبی بوده و می‌تواند نیازهای شما را رفع کند و همچنین صدای خرجی نیز بسیار باکیفیت است و حجم صدای تولید شده نیز بسیار خوب است. بیس تولید شده نیز عالی است و برای کسانی که گوشی سامسونگ دارند این هندزفری بهترین گزینه می‌باشد.

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite یکی از ارزان ترین و بهترین هدفون‌های موجود در بازار است و هم اکنون نسخه جهانی آن در دسترس است و می‌توانید اقدام به خرید کنید و برای روز ولنتاین به شریک زندگی‌تان هدیه دهید. این هندزفری یکی از هندزفری‌های بسیار خوب شیائومی است که ارزش خرید بالایی دارد و به خوبی به گوشی شما وصل شده و می‌توانید ساعت‌ها با استفاده از آن به موسیقی گوش فرا دهید. این هندزفری بلوتوثی صدای خوبی دارد و می‌تواند بیس خوبی نیز تولید کند. 

 

هدفون بی سیم شیائومی مدل Redmi Buds 3 Lite

 خرید انواع هدفون و هندزفری در فروشگاه آریا: قیمت هدفون و هندزفری


اسپیکر بلوتوثی تی اند جی Tg-113

اسپیکر قابل حمل TJ 113 به لطف اسپیکرها، موسیقی را با کیفیت خوب پخش می‌کند و وضوح بسیار بالایی نیز دارد. JBL TG-113 ظاهری زیبا همراه با کیفیت ساخت خوب و حداکثر توان ۱۰ واتی می‌تواند نیازهای شما را رفع کند. این اسپیکر بلوتوثی دارای یک بند در بالا و کناره می‌باشد که می‌توانید این محصول را به راحتی با چسباندن آن به کیف خود استفاده کنید و از کوه و مناظر لذت ببرید. وزن این اسپیکر تقریباً 512 گرم می‌باشد و این اسپیکر بلوتوثی ضد آب است و با خیالی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

پاوربانک شیائومی Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاوربانک ردمی 20000 یک محصول مناسب برای روز ولنتاین می‌باشد و دارای دو ورودی USB و پشتیبانی از انواع روش‌های شارژ سریع می‌باشد، این محصول بهترین دوست شما در خارج از منزل، محل کار یا مسافرت است. با پاوربانک Redmi می‌توانید دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید و هیچوقت بدون شارژ نخواهید بود. این شارژر می‌تواند به صورت خودکار و هوشمند ورودی مناسب برای هر دستگاه را در نظر بگیرد و شارژی بسیار مناسب را به شما هدیه دهد. با استفاده از پاوربانک Redmi می‌توانید انواع دستگاه‌های هوشمند مانند دوربین، تبلت، تلفن و ساعت‌های هوشمند را در تمام طول روز شارژ کنید. این محصول بهترین هدایای دیجیتالی برای ولنتاین می‌تواند باشد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-78

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند