فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین هندزفری بلوتوثی

یوسف هنرمند

یکشنبه, 23 مرداد 1401

بهترین هندزفری بلوتوثی

 

خرید هندزفری همانند خرید گوشی دارای سختی‌های مخصوص به خود است و در زمان خرید هندزفری باید تمام حواست را جمع کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. انواع هندزفری در بازار وجود دارد و دستتان در انتخاب قطعا باز است و به سادگی می‌توانید یک هندزفری خوب انتخاب و خریداری کنید. در ادامه قرار است تا به بررسی چندین هندزفری بپردازیم که جزو بهترین هندزفری بلوتوثی هستند. این هندزفری‌ها دارای بهترین کیفیت ساخت، بهترین کیفیت مکالمه و خروجی صدا هستند و همچنین ویژگی‌ها و امکانات بسیار خوبی دارند. پس آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باش.

 

هندزفری AirPods Pro

ایرپاد پرو اپل یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی است که به تازگی به بازار آمده و قرار است تا این هندزفری را مختصر مورد بررسی قرار دهیم. اگر گوشی موبایل آیفون دارید و یا یک دیوایس از اپل دارید و دوست دارید تا هندزفری را به آن دستگاه متصل کنید، بهتر است حتما از ایرپادز اپل استفاده کنید تا بتوانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید و ویژگی‌ نباشد که از تجربه آن غافل بمانید. طراحی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در زمان خرید به آن توجه خاصی کرد. اگر طراحی مناسب گوش شما نباشد قطعا با مشکلاتی دست و پنجه نرم خواهید کرد. طراحی این هندزفری مانند سری‌های قبلی است و تغییرات خاصی اتفاق نیافتاده.

کیس هندزفری AirPods Pro همانند نسل قبلی خودش بوده و تغییری را به خود ندیده. در قسمت جلویی این محصول شاهد چراغ نشانگر LED مثل نسل دوم ایرپادزها هستیم تا وضعیت شارژ و اتصال را به شما نشان دهد. همچنین یک درگاه شارژ سیمی نیز قرار داده شده که این درگاه، درگاه لایتنینگ بوده که در پایین محفظه قرار گرفته است. هر یک از هندزفری‌های این ایرپادزها جمع و جورتر و محکم‌تر شدند و با جدیدترین تکنولوژی روز ساخته شده‌اند و امکان تعویض سری را نیز مثل دیگر هندزفری‌ها دارا هستند. ایرپاد پرو مثل نسل‌های قبلی خودش دارای یک کیس است تا بتواند با استفاده از این کیس، هندزفری‌ها را دوباره شارژ کنید. این محفظه شارژ می‌تواند توان مورد نیاز هندزفری‌ها را برای 24 ساعت گوش دادن به موسیقی و 18 ساعت مکالمه با تلفن تامین کنید. کاربران با 5 دقیقه شارژ گوشی‌ها می‌توانند تا یک ساعت به موسیقی گوش دهند و یک ساعت به مکالمه بپردازند. خود ایرپادز نیز با یک بار شارژ می‌تواند 4.5 ساعت به کاربر شارژ دهد و تا بیش از 3.5 ساعت نیز امکان انجام مکالمات تلفنی را برای کاربران فراهم می‌کنند.

 

بهترین-هندزفری-بلوتوثی

 

ایرپاد پرو اپل دارای ویژگی حذف صدای مزاحم بوده که این ویژگی بسیار خوب باعث می‌شود تا صداهای اطراف حذف شوند و در حین مکالمه شاهد کیفیت مکالمه‌ی بالایی باشید. می‌توانید با نگه داشتن سنسور فشار روی گوشی این قابلیت را فعال کنند. این قابلیت اینقدر خوب کار می‌کند که زمانی هندزفری را گوش‌تان در بیاورید تازه متوجه نویزهای اطراف و سر و صداها خواهید شد. به خوبی قابلیت حذف صداهای مزاحم کار می‌کند و از اجرای دقیق آن قطعا شگفت زده خواهید شد. این محصول دارای یکی از بهترین و باکیفیت ترین صداهای خروجی است که می‌توانید داشته باشید. کیفیت صدای این محصول از ایرپادزهای معمولی بسیار بهتر بوده و یکی از دلایل استفاده از سری‌های تو گوشی آکوستیک است که در حذف صداهای مزاحم نقش ویژه‌ای بازی می‌کند. این هندزفری صداهای با فرکانس پایین و بالا را بسیار خوب پخش می‌کند.

ایرپاد پرو اپل یک هندزفری بلوتوثی که طراحی عالی دارد و به لطف این طراحی قطعا راحتی استفاده را تجربه خواهید کرد و می‌توانید به سادگی از آن استفاده کنید. همچنین نحوه قرارگیری در گوش این هندزفری‌ها به گونه‌ای است که اصلا گوشتان را خسته نمی‌کند و متوجه قرارگیری شی در گوشتان نمی‌شوید و این می‌تواند کمک کننده باشد تا در دراز مدت هم از آن استفاده کنید. این هندزفری دارای چراغ اعلان است و در بدنه‌ی هریک از هندزفری‌ها شاهد خسگرهایی هستیم تا با تاچ کردن آن‌ها بتوانید یکسری دستورات را اعمال کنید.

 

هندزفری Airpods 3

هندزفری Airpods 3 یکی دیگر از بهترین هندزفری بلوتوثی است که بسیار خوب تولید و روانه‌ی بازار شده است که واقعا کیفیت و ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. ایرپاد اپل جزو بهترین هندزفری‌های بازار است که اگر گوشی اپل دارید و یا لپ تاپ و یا دستگاه اپل دارید، بهترین گزینه برای خرید یک هندزفری خوب، قطعا ایرپادز است. ایرپاد 3 ترکیبی از طراحی ایرپادز 2 و ایرپادز پرو است که اپل تصمیم گرفته تا با تولید چنین هندزفری فاصله این دو هندزفری را کم کرده تا کاربر بتواند بهتر انتخاب کند. با ترکیب ایرپادز 2 و ایرپادز پرو به این طراحی رسیدیم. کیس این هندزفری شباهت خیلی زیادی با کیس ایرپادز پرو دارد و ابعاد آن از کیس ایرپادز پرو کوچکتر است. این محصول دارای گواهی IPX4 بوده که یعنی نسبت به آب مقاومت می‌تواند نشان دهد و شاهد مقاوم ترین هندزفری اپل نسبت به آب هستیم.

هندزفری‌های داخل باکس خیلی شباهت به ایرپادز پرو دارند ولی دیگر خبری از سری سلیکونی در این محصول نیست و دلیل این موضوع هم این است که اپل سعی کرده این هندزفری‌ها را به سبک ایرپادز 2 طراحی کند که شاید برای بسیاری این سبک طراحی مناسب نباشد و نتوانند از این ایرپادز استفاده کنند. کنترلر‌های این محصول دقیقا شبیه به ایرپادز پرو هستند و برای مدیریت باید دسته هندزفری را تاچ کنید.

ایرپاد 3 یکی از این هندزفری‌هاست که میزان شارژدهی و باتری آن شما را به وجد خواهد آورد و قطعا راضی خواهید شد. این محصول باتری خوبی دارد که می‌توان گفت جزو بهترین هندزفری‌های بلوتوثی محسوب می‌شود. ایرپاد 3 می‌تواند راحت دو روز صبح تا شب را تنها با یکبار شارژ، شارژدهی کند که واقعا عالی بوده. اگر روزی تنها ۴ الی ۵ ساعت از ایرپادز خود استفاده می‌کنید، این هندزفری بلوتوثی می‌تواند چهار روز شارژهی کند که رو دست آن پیدا نخواهید کرد.

 

هندزفری-Airpods-3

 

اپل در ایرپاد 3 از نظر کیفیت صدا در هنگام مکالمه به شدت عالی عمل کرده و میکروفون و اسپیکرها به شدت خوب عمل می‌کنند. صدای شما برای مخاطبتان بسیار باکیفیت منتقل می‌شود و صدای طرف مقابل نیز به خوببی شنیده خواهد شد. اپل سعی کرده از نظر کیفیت مکالمه بهترین باشد و هیچ مشکلی را شاهد نباشیم. ایرپاد 3 در بخش کیفیت صدا بهترین است. اپل همیشه بهترین بوده در این خصوص و حال در این ایرپادز نیز شاهد درخشش آن هستیم. ایرپادز 3 به تکنولوژی Spatialize Stereo مجهز شده که این تکنولوژی این امکان را به شما می‌دهد تا صدا را به صورت سه بعدی گوش دهید. این قابلیت همچنین برروی بیس نیز تاثیر مثبت گذاشته. حال شاهد بیس به شدت عالی هنگام گوش دادن به موزیک هستیم. کیفیت صدا و بلندی صدا این هندزفری نیز خوب بوده و شما را وجد می‌آورد. این هندزفری از نظر کیفیتی صدایی واقعا چیزی کم ندارد و در زمینه خودش بهترین هستش. درکل شاهد بهترین خروجی صدایی هستیم و اگر به فکر خرید یک هندزفری بلوتوثی باکیفیت هستید این هندزفری بهترین انتخاب برای شماست.

 

هندزفری Galaxy Buds Pro

گلکسی بادز پرو یکی دیگر از بهترین هندزفری بلوتوثی است که سامسونگ در این محصول از ترکیب Galaxy Buds Live و Galaxy Buds Plus به یک طراحی بسیار خوب رسیده که بسیار راحت بوده و با طراحی این محصول قطعا کیف خواهید کرد و حس خوبی را خواهید گرفت. شاهد طرح لوبیا دیگر نیستیم و طراحی پشتی این محصول بسیار شبیه گلکسی Buds Live است که همین موضوعات باعث شده تا شاهد نقطه ضعفی نباشیم و این محصول به راحتی درون گوش جای گیرد. سامسونگ برای این هندزفری از سه سری سیلیکونی با سایزهای مختلف استفاده کرده که این سری‌ها درون جعبه قرار گرفته‌اند. سری‌های این محصول به خوبی در سرجایش قرار می‌گیرد و به خوبی درون گوش محکم می‌شوند و وقتی در حال دویدن هستید نیز از گوشتان نمی‌افتند و این نقطه مثبتی است که در این هندزفری بلوتوثی وجود دارد.

 

هندزفری-Galaxy-Buds-Pro

 

گلکسی بادز پرو از یک باتری 472 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که هر یک از این گوشی‌های هندزفری از باتری 61 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند که باعث شده تا این هندزفری‌ میزان شارژدهی خوبی داشته باشد. طبق تست‌های صورت گرفته باتری این هندزفری ۵ ساعت با Noise Cancelling روشن می‌تواند شارژدهی کند ولی اگر این قابلیت خاموش باشد می‌تواند تا ۸ ساعت نیز شارژدهی کند که مدت زمان بسیار خوبی است. گلکسی بادز پرو برعکس هندزفری Galaxy Buds Live که کیفیت خوبی نداشت، دارای کیفیت صدایی بسیار خوبی در هنگام مکالمه است. نقطه ضعفی در بخش مکالمه و میکروفون وجود ندارد و صدای ورود و خروجی به خوبی انجام می‌شود و همه چیز با کیفیت صورت می‌گیرد. برد صدایی این محصول به شدت خوب بوده و می‌توانید با خیالی راحت آن را خریداری و استفاده کنید، همچنین هندزفری هرکجای گوشتان باشد می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید و به ورزش مورد علاقه‌تان بپردازید. اگر قابلیت Noise Cancelling را فعال کنید قطعا همه چیز بهتر خواهد شد و کیفیت مکالمه بسیار عالی می‌شود و صدای خروجی نیز در زمان مکالمه و یا گوش دادن به موزیک نیز بسیار خوب می‌شود. در زمان مکالمه بهتر است Ambient Mode را فعال نکنید زیرا در هنگام مکالمه صدای خودتان را نیز می‌شنوید که زیاد جالب نیست.

کیفیت صدا برای کسانی که به دنبال خرید یک هندزفری بلوتوثی خوب هستند بسیار مهم بوده و هست. گلکسی بادز پرو دارای کیفیت صدایی خوبی بوده که به جرات می‌توان گفت صدای خروجی بی نظیر می‌باشد. بلندی صدا، تفکیک صدایی و وضوح بسیار خوب است و نمی‌توان هیچ ایرادی از آن گرفت. گلکسی بادز پرو یک محصول با قابلیت‌های بسیار زیاد است که راضی‌تان می‌کند. ابتدا راجب طراحی این هندزفری باید بگوییم که فوق العاده‌ هستش و سامسونگ سعی کرده تا از نسخه‌های پیشین و نظر کاربران درس بگیرد و طراحی را به طور کلی تغییر دهد و شاهد یک هندزفری بسیار بهتر باشیم که کیفیت ساخت خوبی دارد و به راحتی در گوش جای می‌گیرد و نمی‌افتد. این محصول به خوبی در گوش فیکس می‌شود و حتی اگر فعالیت‌های سنگین نیز داشته باشید نیز نمی‌توانید کاری کنید تا از گوشتان بی‌افتد. کیفیت صدا به شدت خوب است و راضی‌تان می‌کند و بیس، وضوح صدا، کیفیت و تفکیک صدایی نیز به شدت خوب صورت می‌گیرد و نمی‌توان هیچ ایرادی گرفت.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-39

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند