فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان

یوسف هنرمند

شنبه, 07 خرداد 1401

بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان

 

اگر قصد خرید موبایل داشته باشید قطعا در سایت‌های مختلف در حال گشت و گذار هستید تا بتوانید بهترین گوشی مناسب خودتان را پیدا و خریداری کنید. لازم است بدانید که برندهای مختلفی هستند که گوشی‌های با ویژگی‌های متعدد و با قیمت‌های مختلفی طراحی و تولید کرده‌اند و برای فروش گذاشته‌اند. گوشی‌های پرچمدار که قیمت موبایل بسیار بالایی دارند و نسبت قیمت به امکانات قطعا مناسب است اما هر فردی نمی‌تواند این گوشی‌ها را خریدار کند. گوشی‌های میان رده روبه بالا می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای اکثر افرادی باشند که با هزینه‌ای معقول دوست دارند یک گوشی در سطح یک پرچمدار را در دست داشته باشند.

اگر بخواهیم تنها یک گوشی خوب و مناسب را در بازه ۱۵ میلیون تومانی نام ببریم واقعا کار سختی است و نمی‌توان گفت که کدام گوشی در این بازه قیمتی مناسب است. از آن طرف نیز رقابت بسیار خوبی در بین کمپانی‌های تولید کننده گوشی موبایل در جریان است که این رقابت درنهایت به نفع خریدار تمام می‌شود و می‌تواند با مبلغ مناسبی یک گوشی خوب و مناسب خودش را خریداری کند. حال در این مقاله قصد داریم تا بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم، پس تا آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S20 FE 5G

قطعا یکی از بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان را می‌توان با جرات گلکسی S20 FE 5G نام برد. S20 FE 5G یکی از گوشی‌هایی است که سامسونگ به بازار عرضه کرده است و این گوشی دارای پنل جلویی از جنس شیشه‌ بوده و درکل کیفیت بسیار خوبی دارد. همچنین این گوشی از نمایشگر Super AMOLED با ابعاد ۶.۵ اینچ بهره برده که دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی می‌باشد و از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول همانند پرچمدارهای بازار دارای گواهی IP68 است و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-S20-FE-5G

 

گلکسی S20 FE 5G دارای پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 865 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 650 می‌باشد که می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. همچنین گلکسی S20 FE 5G در سه نسخه حافظه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت، حافظه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت و حافظه ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت عرضه شده است و بسته به نیازتان می‌تواند هرکدام را که دوست داشتید خریداری کنید. دوربین این گوشی نیز یک دوربین بسیار عالی بوده که می‌تواند جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد و تصاویر با کیفیتی را به ثبت برساند. سامسونگ در S20 FE 5G از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده که می‌تواند راحت یک روز کامل را شارژدهی کند.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73

گوشی سامسونگ گلکسی A73 یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان می‌باشد که دارای طراحی شیک و جوان پسندانه‌ای است و می‌تواند حس بسیار خوبی به کاربر دهد. این گوشی در سال 2022 عرضه شده و سامسونگ سعی کرده تا بهترین سخت افزار و ویژگی‌ها را برروی آن سوار کند تا خریداران به ویژه جوانان بتوانند با راحتی آن را خریداری کنند. همچنین لازم به ذکر است، با اینکه این گوشی، یک گوشی میان رده می‌باشد اما بسیاری از قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار را به شما هدیه می‌دهد.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A73

 

سامسونگ در گلکسی A73 از پردازنده بسیار خوب اسنپدراگون 778G استفاده کرده که از رم‌های ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه‌های 128 یا 256 گیگابایتی پشتیبانی‌ می‌کند که بسته به نیاز می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. در بخش نمایشگر نیز سامسونگ از یک نمایشگر super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده است که می‌تواند جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد. در بخش دوربین نیز، این گوشی دارای چهار لنز که شامل یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی، لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و لنز 5 مگاپیکسلی عمق می‌شود برخردار است.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A53

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A53 یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان می‌باشد که به جرات می‌توان گفت نسبت قیمت از ارزش خرید موبایل بالایی برخورد است. این گوشی در سال ۲۰۲۲ عرضه شده و دارای طراحی بسیار جذابی می‌باشد و می‌تواند حس بسیار خوبی به شما دهد. گلکسی A53 باکیفیت از پردازنده اگزینوس 1280 با 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که بسته به انتخاب خود می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A53

 

نمایشگر این محصول یک نمایشگر 6.5 اینچی OLED بوده که می‌تواند کیفیت تصویر بسیار خوبی به شما تحویل دهد. همچنین نرخ تازه سازی نمایشگر این محصول 120 هرتز بوده و درخششی 800nits دارد. گلکسی A53 از شبکه پرسرعت 5G پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از مزایای این شبکه پرسرعت در آینده‌ای نزدیک بهره‌مند شوید.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52s 5G

گلکسی A52s 5G یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان می‌باشد که همانند دیگر گوشی‌های پیشنهاد شده دارای طراحی جذابی است. سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر سوپر آمولد استفاده کرده است که دارای نرخ تازه سازی 120 هرتزی می‌باشد. همچنین این گوشی دارای ۴ دوربین بوده که می‌تواند تصاویر باکیفیتی را تحویل شما دهد.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A52s-5G

 

پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G با رم 4، 6 یا 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. لازم به ذکر است که بسته به نوع استفاده می‌توانید رم و حافظه داخلی دلخواه را انتخاب و خریداری کنید. این گوشی بروزترین سیستم عامل اندروید را در خود دارد و می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای خریداران باشد.

 

گوشی موبایل آیفون SE 2020

همه‌ی ما می‌دانیم که اپل همیشه گوشی‌های پرچمدار با قیمت بالا را روانه‌ی بازار می‌کند و همیشه سعی کرده تا گوشی‌های خاص باقیمت بالا را به دست مشتری دهد. گوشی موبایل آیفون SE 2020 یکی از بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان است اما این‌بار شاهد یک گوشی میان رده از اپل هستیم که قیمت بسیار مناسبی دارد. این گوشی برای آن دسته از افراد ساخته شده که به دنبال خرید یک گوشی اپل با قیمتی مناسب و سخت افزاری خوب هستند. طراحی این گوشی همانند نسل گذشته خود بوده که بسیار باکیفیت است و گواهی IP67 را داراست که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

 

گوشی-موبایل-آیفون-SE-2020

 

اپل از نمایشگر باکیفیت در این گوشی استفاده کرده که دارای روشنایی ۶۲۵ نیت و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ است که می‌تواند راضی کننده باشد. لازم به ذکر است که تنها ۶۵ درصد از بدنه را نمایشگر تشکیل داده. SE 2020 دارای پردازنده اختصاصی Apple A13 Bionic می‌باشد که یکی از پردازنده‌های بسیار قدرتمند بازار به حساب می‌آید که می‌تواند شما را از همه لحاظ راضی کند. این محصول دارای ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است که بسته به نیازتان می‌توانید یکی از این حافظه‌ها را انتخاب کنید.

 

گوشی موبایل شیائومی Mi 10T Pro 5G

گوشی موبایل شیائومی Mi 10T Pro 5G یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان می‌باشد که امکانات جذاب و ویژه‌ای دارد و باعث خواهد شد تا به به جای اینکه به سمت خرید گوشی‌های پرچمدار بروید به سمت خرید این گوشی روی بیاورید. این گوشی دارای بدنه‌ای شیشه‌ای بوده و نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD با ابعاد ۶.۶۷ اینچ است. نمایشگر این محصول از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و فناوری HDR10+ بهره می‌برد. روشنایی آن نیز ۵۰۰ تا ۶۵۰ نیت است که بسیار مناسب می‌باشد.

 

گوشی-موبایل-شیائومی-Mi-10T-Pro-5G

 

می ۱۰ تی پرو از پردازنده قدرتمند Snapdragon 865 5G و پرازنده گرافیکی Adreno 650 بهره می‌برد که دارای رم ۸ گیگابایتی است. اگر حافظه برای شما مهم است، این گوشی در دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی تولید شده که بسته به نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به لطف دوربین فوق‌العاده این محصول شاهد قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K و 4K هستیم. دوربین سلفی آن نیز ۲۰ مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری باکیفیت 1080p است.

 

گوشی موبایل هوآوی Nova 8

گوشی هوآوی Nova 8 یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان می‌باشد که دارای طراحی بسیار جذاب و جوان پسندانه‌ای است. پس از تحریم ایالات متحده امریکا و فراز و نشیب‌های پیش روی این برند، حال شاهد یک گوشی با سیستم عامل اختصاصی هوآوی هستیم. نمایشگر این گوشی دارای قابلیت ۹۰ هرتزی و فناوری HDR10 می‌باشد که تصویر بسیار خوبی را به شما تقدیم می‌کند.

هوآوی Nova 8 از پردازنده Kirin 820E و پردازنده گرافیکی Mali-G57 بهره می‌برد که دارای رم ۸ گیگابایت و حافظه‌های داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایتی است. دوربین این محصول نیز از چهار لنز تشکیل شده که شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو برخوردار می‌شود. با این محصول می‌توانید تصاویر 4K ثبت کنید و بهترین لحظاتتون رو به تصویر بکشید.

 

گوشی-موبایل-هوآوی-Nova-8

 

گوشی موبایل شیائومی می 11i

گوشی شیائومی می 11i یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان می‌باشد که دارای امکانات متعددی است. این محصول دارای قیمت مناسبی بوده که می‌تواند توجه خریداران را به خود جلب کند. نمایشگر این گوشی میان رده با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی و فناوری HDR10+ و روشنایی ۹۰۰ تا ۱۳۰۰ نیتی روانه‌ی بازار شده است. نسبت نمایشگر به بدنه نیز ۸۵.۹ درصد است و شیائومی در این گوشی از محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده کرده.

می 11i از پردازنده بسیار قوی بهره می‌برد که می‌تواند جوابگوی نیازهای کاربران باشد. همچنین این محصول با ۸ گیگابایت رم و دو نسخه حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده که بسته به نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در بخش دوربین نیز این محصول به یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض، یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ۵ مگاپیکسلی تله‌فوتو ماکرو مجهز شده که قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K و 4K را داراست.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-25

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند