فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی تا ۸ میلیون

یوسف هنرمند

یکشنبه, 20 شهریور 1401

بهترین گوشی تا ۸ میلیون

 

خرید گوشی شاید برای بسیاری از افرد سخت باشد و ندانند که باید چه گوشی خریداری کنند که بدرد کارشان بخورد. گوشی‌های موبایل دارای قیمت‌های مختلفی هستند و هر گوشی دارای سخت افزاری متمایز، دوربینی متمایز و کلا سیستمی کاملا مجزا است و این شما هستید که بسته به نیازتان می‌تواند یکی از این گوشی‌های موبایل را انتخاب و خریداری کنید. همانطور که می‌دانید، گوشی‌های موبایل در بازه‌های مختلفی دسته بندی می‌شوند و اگر قصد خرید گوشی موبایل تا ۸ میلیون تومان را دارید، در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به بهترین گوشی تا ۸ میلیون بپردازیم.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52 4G

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52 4G یکی از بهترین گوشی تا ۸ میلیون است که طراحی این گوشی به ما یک حس باکیفیت در حد گوشی‌های پرچمداران را القا می‌کند که همین ویژگی باعث شده تا این محصول از دیگر گوشی‌های موبایل رقیب خودش سرتر شود. گلکسی A52 از طراحی خاصی بهره‌مند شده تا بتواند جوان پسندانه‌تر بنظر برسد که البته در این زمینه موفق نیز بوده. سامسونگ در این محصول به خوبی توانسته خودی نشان دهد و با طراحی آن از همه جهات کاربر را به سمت خودش بکشاند. همانطور که کاملا مشخص است، سامسونگ در طراحی A52 خود بیشتر تمرکز را برروی قاب پشتی قرار داده و این قاب پشتی آن نیز واقعا زیبا و خواستی شده است.

در گوشی A52 شاهد 4 لنز هستیم که در این گوشی خبری از لنز تله‌فوتو نیست و سامسونگ به جای این لنز از لنز تشخیص عمق استفاده کرده که همین موضوع باع شده تا خبری از زوم‌ اپتیکال و زوم ۳۰ برابری در این گوشی نباشد. لنز اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل بوده و شاهد یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دو لنز با سنسورهای ۵ مگاپیکسلی نیز هستیم. تصاویری که با گلکسی A52 ثبت شد واقعا باکیفیت بودند و رنگ بندی عالی نیز داشتند. تصاویر اولتراواید زاویه دید خوبی دارند و ثبت رنگ و جزئیات به خوبی صورت می‌گیرد. دوربین سلفی نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و می‌تواند تصاویر سلفی خوبی را به ثبت برساند که واقعا راضی کننده است. تصاویر در شب همراه با نویز هستند اما ثبت جزئیات خوب بوده و می‌توان تصاویر خوبی از دل آن‌ها خارج کرد.

 

بهترین-گوشی-تا-۸-میلیون

 

گلکسی A52 از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که انتظار می‌رفت شاهد یک باتری بزرگ‌تر 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشیم. باتری این محصول در پخش مداوم ویدئو توانست ۸ ساعت دوام بیاورد که رضایت بخش خواهد بود. سامسونگ در گلکسی A52 از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی استفاده کرده که نسبت به مدل‌های پیشین، شاهد یک نمایشگر باکیفیت‌ هستیم که از نرخ بازسازی 90 هرتزی در نمایشگر این گوشی استفاده شده است. همچنین سامسونگ در این گوشی از حداکثر روشنایی 800 نیتی استفاده کرده است که نیازتان را برطرف می‌کند. با روشنایی 800 نیتی در نمایشگر این گوشی دیگر در زیر نور خورشید و فضاهای با نور زیاد مشکلی در استفاده از گوشی نخواهید داشت.

گلکسی A52 دارای اسپیکر استریویی است که در پایین فریم گوشی قرار گرفته. میکروفون این محصول به نوعی کار همین اسپیکر را انجام می‌دهد که کمک این دو به هم باعث شده تا کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشیم. A52 جدا از اینکه اسپیکر استریویی دارد، می‌تواند صداها را با کیفیت صدای Dolby Atmos نیز پخش کند. همچنین در این گوشی شاهد تکنولوژی Dolby Atmos for Gaming هستیم که صداهای بازی را باکیفیت بالاتری پخش می‌کند.

سامسونگ در گلکسی A52 از پردازنده اسنپدراگون 720G استفاده کرده که از این چیپست در گوشی A72 نیز استفاده شده بود. اسنپدراگون 720G آنقدر پردازنده قدرتمندی است که به راحتی و بدون داغ شدن تمامی اپ‌ها و بازی‌ها را اجرا کند. البته باید ذکر کنم که در بازی‌های خیلی سنگین شاهد داغ شدن هستیم که زیاد اذیت نمی‌کند. پردازنده این محصول بسیار قدرتمند بوده و همانطور که گفته شد می‌تواند بازی‌ها را به راحتی اجرا کند.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A33 5G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A33 5G یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۸ میلیون است که از نظر طراحی خیلی شبیه به گلکسی A52 می‌باشد. در این محصول شاهد بیرون زدگی دوربین‌ها به صورت ملایم هستیم که حس خوبی به کاربر می‌دهند. این محصول طراحی بسیار خوب،‌ ساده و زیبایی دارد که نظر هرکاربری را به خود جلب می‌کند. A33 5G دارای ترکیب دوربینی گوشی A32 5G بوده و تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. در این محصول دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در این گوشی به خوبی عمل می‌کند و می‌توانید تصاویر خوبی را ثبت کنید.

گوشی سامسونگ A33 5G از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده که طبق ادعای سامسونگ با یک بار شارژ می‌تواند تا دو روز شارژدهی کند. طبق تست‌هایی که از این گوشی گفته شد، شاهد بازدهی به شدت خوبی بودیم و این گوشی تا حدود یک و نیم روز با فول شارژ توانست شارژدهی کند که واقعا عالی بود. نمایشگر گلکسی A33 5G نسبت به نسل قبلی خودش پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و این نمایشگر از سوپر امولد ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند که ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A33-5G

 

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب گلکسی A33 5G اسپیکر استریو قدرتمند آن است که از ترکیب اصلی اسپیکر اصلی و اسپیک دوم تشکیل شده. اصولا باید اسپیکر اصلی قدرتمندتر باشد و خداروشکر شاهد همچنین چیزی نیز هستیم و اسپیکر دوم به کمک اسپیکر اول آمده تا صدا بسیار بهتر،‌ بلندتر و واضح‌تر به گوش برسد. سامسونگ در گوشی جدید خودش از اکسینوس ۱۲۸۰ استفاده کرده که جدیدترین چیپ میان‌رده سامسونگ است. این چیپست با فناوری ۵ نانومتری ساخته شده و از پردازنده ۸ هسته‌ای با ترکیب ۲ هسته قدرتمند ۲.۲۴ گیگاهرتزی کورتکس A78 و ۶ هسته کم‌مصرف ۲.۰ گیگاهرتزی کورتکس A55 بهره می‌برد. وظیفه پردازش گرافیکی نیز برعهده Mali-G68 است که عملکرد خوبی دارد.

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۸ میلیون است که دارای طراحی ساده و زیبایی می‌باشد. شکل مکعب‌ گونه و هندسی گوشی Redmi Note 11 Pro آن را بسیار خاص کرده. دوربین چهارگانه‌ای که در گوشه‌ای از قاب پشتی قرار گرفته، با شکل مستطیلی خود مصداقی است بر طراحی زیبای هندسی این میان‌رده چینی. بدون شک می‌توان گفت که هدف از ساخت گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro، چیزی جزء تولید یک دوربین عکاسی باکیفیت نبوده! همان‌طور که ذکر شد لنزهای چهارگانه‌ در قاب پشتی در یک مجموعه مستطیلی قرار گرفته‌اند. لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل بوده که رقم بسیار حیرت‌ آوری برای یک میان‌رده محسوب می‌شود. لنزهای دیگر به ترتیب ۲،۸ و ۲ مگاپیکسل می‌باشند که وظیفه ثبت تصاویر فوق‌ عریض، ماکرو و سنسور تشخیص عمق را برعهده دارند. تصاویر ثبت شده با این لنزها نشان می‌دهد که در عمل هم واقعا عملکرد خوبی دارند. تصاویر گرفته شده دارای دقت بالایی در رنگ و نور هستند و نویز حتی در حالت زوم نیز کم می‌باشد.

در قسمت باتری نیز گوشی Redmi Note 11 Pro قوی ظاهر شده و باتری لیتیوم پلیمری که در آن قرار گرفته، بسیار طول عمر بالایی دارد به طوری که شما را از شارژر در طول روز بی‌نیاز خواهد کرد. در کنار این باتری بزرگ شارژر فوق‌العاده‌ای وجود دارد که توان شارژ کردن سریع باتری را دارد. این شارژر می‌تواند با سرعت ۶۷ وات این گوشی را از حالت صفر درصد در تنها ۱۵ دقیقه به ۵۱ درصد برساند. اگر به طور کامل بخواهد آن را شارژ کند فقط ۴۸ دقیقه نیاز دارد.

 

Redmi-Note-11-Pro

 

نمایشگر گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro همانند مدل 5G خود از پنل Super AMOLED بهره می‌برد. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی با شدت نور حداکثر ۱۲۰۰ نیت، جزء ویژگی‌های یک میان‌رده می‌باشد. قطعاتی که در این محصول به کار رفته واقعا خوب بودند و شاهد یک گوشی تمام و کمال هستیم، البته در رنج قیمتی خودش. نمایشگر فوق‌العاده قوی این محصول ۶.۶۷ اینچی است که رزولوشن 1080*2400 پیکسلی دارد که به این معناست که تراکم پیکسلی در آن ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ می‌باشد. وجود این قابلیت‌ها در این نمایشگر باعث شده تا تصاویر با کیفیت بسیار بالایی در این گوشی به نمایش دربیایند و بازی کردن و یا دیدن ویدئو در آن بسیار لذت بخش است.  

این گوشی موبایل دارای دو اسپیکر است. شاید در ابتدا فاصله اسپیکرها از هم زیاد به نظر برسد اما تعاملی که این دو با هم دارند خیلی راضی کننده است. تست‌هایی که از این اسپیکرها گرفته شده نشان دهنده آن است که اسپیکرهای این گوشی از رقبای خود قوی‌تر بوده و کیفیت خوبی را به نمایش می‌گذارند. پس با خیال راحت می‌توانید صدای آن را زیاد کنید و به موسیقی دلخواه خود گوش کنید و از آن لذت ببرید.

شیائومی در این گوشی به جای استفاده از تراشه Snapdragon از MediaTek Helio G96 (12nm) استفاده کرده که عملکرد ضعیف‌تری دارد. معمولا میان‌رده‌ها در یکی از بخش‌های خود نسبت به دیگر بخش‌ها ضعیف‌ترند. این میان‌رده در این بخش کمی ضعیف‌تر است ولی در دیگر بخش بسیار قدرتمند بوده است. از بحث دور نشویم و به سراغ پردازنده گرافیکی این میان‌رده چینی برویم. این پردازنده Mali-G57 MC2 نام دارد. درکل این دو پردازنده در کنار هم عملکرد قابل قبولی دارند اما انتظار زیادی از آنها نمی‌توان داشت.

 

گوشی موبایل شیائومی POCO X4 Pro 5G

گوشی موبایل شیائومی poco x4 pro با اندازه‌ای تقریبا بزرگ ۶.۶۷ اینچی خود، شکلی بسیار هندسی و مکعب گونه‌ای دارد که باعث می‌شود هنگامی که آن را در دست گرفتید، حس خوبی را به شما القا کند. نمایشگر این گوشی موبایل هوشمند به واسطه‌ی محافظ شیشه‌ای گوریلاگلس ۵، در برابر ضربه‌های ناشی از سقوط تقریبا مقاوم شده است و نگرانی از بابت آن را بسیار کاهش داده است. همچنین در قاب پشتی این گوشی نیز از شیشه به‌ کار رفته است که اطلاعاتی از اندازه مقاومت آن در دسترس نیست اما طراحی و رنگ به کار رفته در آن به زیبایی‌های این محصول اضافه کرده است. فریم این محصول از جنس پلاستیک فشرده بوده و به نوعی مقاومت کلی دستگاه را بالا برده است. 

نقطه قوت گوشی poco x4 pro چیزی جز سنسورهای قدرتمند دوربین آن نیست. دوربین اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسل است و یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو که در زیر آن قرار دارند، وظیفه ثبت تصاویر با دقت و جزئیات فراوان را دارند. برنامه دوربین آن نیز کارایی خوبی دارد و تنظیمات بسیار خوبی را شاهد هستیم که می‌توانید به صورت حرفه‌ای به عکاسی با آن بپردازید.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری این گوشی از جنس لیتیم پلیمری بوده که نوید یک باتری با عملکرد خوب را می‌دهد. شارژر این گوشی قابلیت شارژ سریع با ۶۷ وات سرعت را دارد که رقم بسیار خیره‌ کننده‌ای است. طبق ادعای شیائومی، شارژر این محصول می‌تواند باتری خالی این گوشی را در ۴۱ دقیقه به طور کامل شارژ کند. نتیجه‌ای که از بخش باتری گوشی موبایل شیائومی poco x4 pro می‌توان گرفت این است که دو نقطه قوت دارد؛ یکی گنجایش بسیار خوب باتری و دوم شارژ بسیار سریع آن. با این دو قابلیت شما به سختی به شارژر در طول روز نیازمند خواهید شد و اگر هم به شارژر نیاز داشته باشید به سرعت از آن بی‌نیاز می‌شوید و دستگاه‌تان خیلی سریع شارژ می‌شود.

 

POCO-X4-Pro-5G

 

نمایشگر این محصول به شدت قوی ظاهر شده؛ پنل AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی بیش از ۱۲۰۰ نیتی آن همگی گواهی بر این موضوع هستند. می‌توان گفت که این نمایشگر جز بهترین‌های بازار است. با این نمایشگر لذت بسیاری از بازی کردن و فیلم دیدن را خواهید برد. رزولشن صفحه 1080*2400 پیکسل بوده که با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ تصویر را با کیفیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. همان طور که در بخش‌های قبل گفته شد گوشی شیائومی poco x4 pro دارای دو اسپیکر در بالا و پایین گوشی است. نکته بسیار مهم این است که هر دو اسپیکر قابلیت استریو دارند. تعامل این دو اسپیکر به شدت راضی کننده است و صدای بسیار خوبی را بدون نویز از از آن می‌شنویم. همان‌طور که قابل پیش‌بینی هم بود، تست‌های گرفته شده از این اسپیکرها به شدت خوب بوده است و حرفی که زدیم را کاملا تایید می‌کنند. همه توانایی این اسپیکرها در اینجا ختم نمی‌شود و قابلیت Dolby Atmos خودکاری که در این گوشی قرار گرفته دیگر جای حرف و حدیثی را نگذاشته است.

شیائومی poco x4 pro از Snapdragon 695 5G استفاده کرده که یک پسرفت بزرگ نسبت به مدل قبلی این گوشی یعنی Poco x3 Pro خواهد بود. در کنار این همه مزیت وجود همچین نقطه ضعفی واقعا دور از انتظار بوده و هست. این پردازنده هشت هسته‌ای در کنار خود پردازنده گرافیکی Adreno 619 را می‌بیند که این پردازنده نیز کمی از درجه میان‌رده پایین‌تر است. شاید تنها نکته مثبتی که می‌توان در این بخش از این گوشی گفت این است که پردازنده مرکزی آن از نسل پنجم اینترنت یعنی 5G پشتیبانی می‌کند.

 

گوشی موبایل شیائومی POCO X3 GT 5G

گوشی موبایل شیائومی POCO X3 GT 5G یکی از بهترین گوشی تا ۸ میلیون است که طراحی جالبی دارد. همانند همیشه، شیائومی تصمیم گرفته تا طراحی متفاوتی را برای یک گوشی جدید در پیش بگیرد. از لحاظ ظاهری، نسبت به سلیقه افراد مختلف، ممکن است قاب پشتی این گوشی جالب به نظر نرسد. اما از طرفی دیگر، کیفیت آن خوب است و با در دست گرفتن گوشی، حس و حال یک محصول بی کیفیت به شما دست نخواهد داد. شیائومی برای این گوشی رنگ‌های جوان پسندی را انتخاب کرده. این گوشی در حال حاضر با سه رنگ آبی، مشکی و سفید به فروش می‌رسد. رنگ آبی و سفید این محصول، دارای شیارهای عمودی در قاب پشتی هستند و انتخاب چنین طراحی کاملا سلیقه‌ای است. 

در این محصول شاهد برآمدگی دوربین هستیم و معمولا این نوع طراحی می‌تواند نتایج مثبتی را در ثبت تصاویر باکیفیت به همراه داشته باشد اما در گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT این طور نیست و کیفیت تصاویر زیاد جالب نیستند. تجربه‌ی عکاسی با این گوشی آن طور که انتظار داشتیم خوب نبود و می‌توانست بهتر باشد. این محصول مجهز به دوربین سه گانه است که شامل دوربین واید با سنسور 64 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. خوشبختانه شیائومی در این بخش، یک دست و دلبازی به خرج داده و لنز اصلی را مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی کرده است.

گوشی Xiaomi Poco X3 GT 5G به باتری 5000 میلی‌ آمپر ساعتی مجهز شده. باتری این موبایل توانایی بالایی دارد و براساس اطلاعاتی که شیائومی منتشر کرده، این محصول توانایی آن را دارد تا یک روز کامل بدون نیاز به شارژ شدن در اختیار شما باشد. اما جدا از بخش حجم باتری، باید به بخش جذاب دیگر این گوشی اشاره کرد که مربوط به شارژ سریع آن می‌شود. به لطف شیائومی، Poco X3 GT به همراه یک شارژر 67 واتی عرضه شده که توانایی آن را دارد تا کمتر از یک ساعت فول شارژ شود.

 

POCO-X3-GT-5G

 

پوکو X3 GT از برخی ویژگی‌ها محروم شده که در این میان می‌توان به نمایشگر OLED اشاره کرد، البته که موارد حذف شده باعث پایین آمدن قیمت روز گوشی آن نیز شده. این گوشی از IPS LCD همراه با وضوح ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل بهره‌مند است. نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD ویژگی‌های مثبتی دارد که از مهم‌ترین آن می‌توان به نرخ تازه سازی 120 هرتزی اشاره کرد. طبق اطلاعات عرضه شده، شیائومی پوکو X3 GT توانایی تنظیم خودکار نرخ تازه سازی را دارد و باتوجه به بازی، ویدئو و ... تنظیم خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های جذاب نمایشگر این محصول می‌توان به پوشش گوریلا گلس ویکتوس برروی نمایشگر اشاره کرد.

گوشی شیائومی پوکو X3 GT دارای یک اسپیکر اصلی و اسپیکر مکالمه است. وقتی که شما قصد پخش موزیک یا تماشای ویدئو را دارید، اسپیکر مکالمه نیز به کمک اسپیکر اصلی خواهد آمد و تجربه خوبی را از شنیدن موزیک و تماشای ویدئو به شما القا خواهد کرد. ترکیب اسپیکر مکالمه و اسپیکر اصلی در لبه‌ی پایینی فریم قرار دارد. این گوشی در زمینه ارائه بلندی صدا عملکرد خوبی دارد و در زمینه پخش صدای باکیفیت توانایی بسیار خوبی دارد و می‌تواند تجربه خوبی را از گوش دادن به موزیک‌ها به شما القا کند. 

هدف عرضه گوشی موبایل شیائومی پوکو X3 GT گیمرهایی است که قصد خرید یک گوشی اقتصادی و در عین حال قدرتمند را دارند. این گوشی به تراشه قدرتمند Dimensity 1100 مجهز شده که یکی از تراشه‌های خوب شرکت مدیاتک به حساب می‌آید. Poco X3 GT اولین گوشی‌‌ای است که از میان گوشی‌های پوکو، به تراشه‌ی 6 نانومتری مجهز شده. تراشه به کار رفته در این گوشی توسط شرکت TSMC تولید و عرضه شده است. تراشه‌ی بالارده Dimensity 1100 از گرافیک 9 هسته‌ای Mali-G77 برای پردازش‌‎های گرافیکی کمک می‌گیرد.

 

گوشی موبایل شیائومی Poco F3 5G

گوشی موبایل شیائومی Poco F3 5G یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۸ میلیون است که می‌توان گفت به نوعی وجود لنزهای بزرگ دوربین در قاب پشتی امضای کار پوکو محسوب می‌شود. گوشی موبایل شیائومی poco F3 دوربین‌های بزرگی در پشت آن دارد و اسم پوکو با همان فونت زیبایش در زیر قاب پشتی قرار گرفته. این دستگاه از محافظ شیشه‌ای گوریلاگلس هم در جلو در قسمت نمایشگر و هم در قاب پشتی بهره می‌برد که یکی از مزیت‌های قابل توجه می‌باشد.

دوربین سه‌گانه‌ که در پشت این محصول قرار گرفته است بسیار شبیه به مدل پوکو X3 Pro می‌باشد. به جزء سنسور تشخیص عمق دیگر لنزها بسیار خوب ظاهر شده‌اند. لنز اصلی 48 مگاپیکسل بوده که شرکت سونی آن را طراحی کرده و دیگری که وظیفه عکاسی فوق عریض را دارد 8 مگاپیکسلی و این بار هم توسط سونی طراحی و تولید شده است. آخرین سنسور 5 مگاپیکسل است که به طور حرفه‌ای با آن می‌توانید به عکاسی ماکرو بپردازید. قابلیت‌های HDR و پانوراما از دیگر امکانات این گوشی محسوب می‌شوند. دوربین سلفی که به صورت خیلی جمع و جور و زیبا بر روی نمایشگر قرار گرفته 20 مگاپیکسلی است. فیلم‌برداری با لنز اصلی این دستگاه با کیفیت 4K امکان پذیر بوده و 30 فریم در هر ثانیه سرعت آن می‌باشد. 

باتری‌ گوشی poco F3 از جنس لیتیم پلیمری بوده که طراحی جدیدی در باتری‌ها محسوب می‌شود و باعث می‌شود عملکرد باتری ارتقا پیدا کند. گنجایش باتری این دستگاه 4520 میلی‌آمپر ساعت هستش و شارژر قدرتمند این محصول از قابلیت شارژ سریع استفاده می‌کند و می‌تواند با سرعت 33 وات آن را تنها در 52 دقیقه از صفر به صد درصد برساند. قابلیت شارژ سریع این گوشی همانند دیگر گوشی‌ها نیست و به نوعی نسخه‌ی جدیدتری محسوب می‌شود و سرعت بسیار بالاتری نسبت به رقبای خود دارد.

 

Poco-F3-5G

 

نمایشگر گوشی شیائومی poco F3 از پنل AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی و قابلیت عجیب HDR10+ و با شدت نور حیرت‌انگیز 1300 نیت بهره می‌برد. همان‌طور که ذکر شد اندازه این دستگاه 6.67 اینچ بوده که نسبت صفحه به بدنه آن تقریبا 86 درصد است. رزولوشن آن 1080*2400 پیکسل است که تراکم پیکسلی در آن 395 پیکسل در هر اینچ اعلام شده است. در کل نور و رنگی که این نمایشگر به شما ارائه می‌کند حتما شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و لذت زیادی هنگام بازی و یا دیدن فیلم از آن می‌برید. این گوشی دو اسپیکر در بالا و پایین دارد. نکته بسیار مهم این است که این اسپیکرها از قابلیت استریو بهره می‌برند که نشانگر این است که صدا با بهترین کیفیت و با کمترین نویز ممکن برای شما پخش می‌شود. پس به راحتی می‌توانید صدای آن را هنگام پخش موسیقی و یا دیدن فیلم زیاد کنید و نگران افت کیفیت آن نباشید. نکته قابل توجه دیگر این است که این گوشی جک 3.5 میلی‌متری ندارد و برای استفاده از آن باید از تبدیل استفاده کنید.

در این بخش چیزی جز زیبایی نمی‌بینید. یکی از قوی‌ترین چیپست‌های موجود در این گوشی به کار رفته که اجرا کردن سخت‌ترین برنامه‌ها و انجام دشوارترین کارها جز وظیفه‌های معمولی آن محسوب می‌شود. اینجاست که شیائومی تفاوت خود را با دیگر برندها نمایان می‌کند. داشتن این پردازنده آرزوی هر کسی است که کمی با پردازنده‌ها آشنایی دارد. پردازنده به کار رفته در گوشی موبایل شیائومی poco F3، Qualcomm Snapdragon 870 5G (7nm) می‌باشد که هشت هسته‌ای است. در کنار این زیبای دوست داشتنی پردازنده گرافیکی Adreno 650 دیده می‌شود که نوید یک همکاری فوق‌العاده بین این دو پردازنده را می‌دهد. با این دو شما از پس هر بازی، فعالیت دشوار با مصرف رم بالا و اجرا کردن مقدار زیادی از برنامه‌ها با هم برمیایید. این گوشی در قالب دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی رم عرضه می‌شود.

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11S یکی دیگر از بهترین گوشی تا ۸ میلیون است که این محصول دارای طراحی به شدت خاصی می‌باشد که می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. شیائومی این گوشی را نسبت به سلیقه جوانان طراحی کرده و شاهد یک گوشی بروز و زیبا هستیم و زمانی که آن را در دست می‌گیرید حس بسیار خوبی به شما دست خواهد داد.

دوربین، بزرگترین مزیتی که گوشی Redmi Note 11s نسبت به رقبای خودش دارد همین دوربین خارق‌العاده آن است. شیائومی با تولید شیائومی ردمی نوت ۱۱s توانست نظر بسیاری از هواداران به دوربین آن جلب کند که حتی بسیاری از رقبا انگشت به دهان بمانند. در این گوشی هوشمند شاهد قرار گیری لنزها به صورت بسیار شیک هستیم که زیبایی خاصی به قاب پشتی داده است و آن را جذاب‌تر کرده.

شیائومی ردمی نوت ۱۱s دارای یک باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند جوابگوی نیازهای روزانه شما باشد. شیائومی با وجود استفاده از یک باتری بزرگ در این محصول خیال خریداران را راحت کرده است و اگر حتی با این گوشی بازی هم کنید بازهم شاهد شارژدهی خوبی خواهید بود.

 

Redmi-Note-11S

 

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۱s نسبت به قیمتی که دارد از یک نمایشگر بسیار باکیفیت بهره می‌برد که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. این محصول از نمایشگر AMOLED بهره می‌برد که حدود ۸۵ درصد از پنل جلویی را تشکیل داده است. پس با این حساب، شاهد نمایشگری بزرگ هستیم که حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. رزولوشن این صفحه نمایش نیز 2400×1080 پیکسل بوده دارای تراکم پیکسلی 409PPI است و می‌تواند کیفیت تصویر خوبی را به نمایش بگذارد.

اسپیکر گوشی موبایل شیائومی نوت ۱۱s یکی از بهترین اسپیکرهای موجود را در بین گوشی‌ها دارد. شیائومی از دو اسپیکر در این گوشی استفاده کرده که باعث شده تا صدا با کیفیت بهتر و بلندتر پخش شود. در صداهای بلند و کم نیز شاهد کیفیت خوبی بودیم و درکل اسپیکرهای این گوشی عالی هستند.

شیائومی در گوشی ردمی نوت ۱۱s از پردازنده 12 نانومتری هشت هسته‌ای Mediatek Helio G96 استفاده کرده که از دو هسته‌ی قدرتمند Cortex-A76 با سرعت کلاک 2.05 گیگاهرتز و 6 هسته‌ی Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز بهره می‌برد. این پردازنده می‌تواند از پس کارهای سبک و روزانه‌ای مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و سریال و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و حتی بازی‌های سبک بربیاید. اگر قصد داشته باشید بازی‌های سنگین را برروی این گوشی اجرا کنید،‌ احتمالا شاهد مشکلاتی می‌شوید و بازی کردن برایتان قطعا لذت بخش نخواهد بود.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-47

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند