فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی تا 10 میلیون

یوسف هنرمند

جمعه, 07 مرداد 1401

بهترین گوشی تا 10 میلیون

 

خرید گوشی سخت شده و شاهد سخت گیری بیشتری از سوی خریداران هستیم. قیمت روز گوشی برای تمامی خریداران مهم است و خرید آنلاین موبایل راهی است تا خریداران بتوانند بهتر تصمیم بگیرند و گوشی با قیمت مناسب‌تر پیدا کنند. در این مقاله قرار است تا گوشی‌های مختلفی را پیشنهاد دهیم که تا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند و ارزش خرید بالایی نیز دارند و می‌توانید این گوشی‌ها را با خیالی راحت خریداری کنید. پس تا آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G

گلکسی A52s 5G یکی از بهترین گوشی تا 10 میلیون که قرار به آن بپردازیم. این محصول دارای طراحی خاصی بوده تا بتواند جوان پسندانه‌تر بنظر برسد. سامسونگ در این گوشی به خوبی توانسته خودی نشان دهد و با طراحی آن از همه جهات کاربر را به سمت خودش جلب می‌کند. سامسونگ در طراحی این محصول بیشتر تمرکز را برروی قاب پشتی قرار داده و قاب پشتی آن نیز واقعا زیبا شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G دارای 4 لنز است که در گلکسی A52s خبری از لنز تلفوتو نیست و سامسونگ به جای این لنز از تشخیص عمق استفاده کرده که همین موضوع باعث شده تا خبری از زوم‌ اپتیکال و زوم ۳۰ برابری در این گوشی نباشد. لنز اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل بوده و شاهد یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دو لنز با سنسورهای ۵ مگاپیکسلی نیز هستیم.

 

بهترین-گوشی-تا-10-میلیون

 

تصاویری که با گلکسی A52s ثبت شده واقعا کیفیت خوبی دارند و رنگ بندی عالی می‌باشد. تصاویر اولتراواید زاویه دید خوبی دارند و ثبت رنگ و جزئیات به خوبی صورت می‌گیرد. دوربین سلفی نیز دارای کیفیت خوبی است و می‌تواند تصاویر سلفی خوبی را به ثبت برساند.

سامسونگ در این محصول از نمایشگر ۶.۵ اینچی استفاده کرده که نسبت به مدل‌های پیشین، دارای نمایشگر باکیفیت‌ تری است و از نرخ بازسازی 90 هرتزی در نمایشگر این گوشی استفاده شده. همچنین در این گوشی از حداکثر روشنایی 800 نیتی استفاده شده که واقعا خوب است. در گلکسی A52s از پردازنده اسنپدراگون 720G استفاده شده که از این چیپست در گوشی A72 نیز استفاده شده بود. اسنپدراگون 720G پردازنده قدرتمندی است که می‌تواند به راحتی و بدون داغ شدن تمامی اپ‌ها و بازی‌ها را اجرا کند. گوشی سامسونگ A52s یک گوشی میان رده با قابلیت‌های بسیار زیاد که جوانان را هدف قرار داده.

 

گوشی سامسونگ Galaxy M52

گوشی سامسونگ Galaxy M52 یک از بهترین گوشی تا 10 میلیون است که از پلاستیک ساخته شده است و کیفیت خوبی دارد اما حس بد و پایین رده‌ای به کاربران منتقل می‌کند. قاب پشتی که با آن طراحی‌اش قشنگ‌اش حس یک گوشی پایین‌ره را القا می‌کند، شاید زیاد جذاب نرسد. این قاب براق و اثرانگشت برروی آن به خوبی می‌ماند و اگر سامسونگ از این خط‌ها استفاده نمی‌کرد شاید بهتر بود و حس بهتری را القا می‌کرد. درکل شاهد یک طراحی معمولی هستیم که شاید زیاد خوب نباشد.

سامسونگ از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرده که دیافراگم آن ۱.۹ دارد. همین دیافراگم بزرگتر در این گوشی باعث شده تا بتوانید تصاویر باکیفیت بهتر و بالاتری را به ثبت برسانید اما تصاویر عالی نیستند و کمی ایرادات دارند. اولین ایرادی که می‌توان به تصاویر با این دوربین گرفت همین نویز در شرایط نوری بد هستش. دیگر لنزها نیز تصاویر خوبی را ثبت می‌کنند و تصاویر راضی کننده هستند. این محصول دارای نمایشگر سوپر امولد پلاس است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این محصول ۱۰۸۰ و فوق العاده سریع است و وقتی با آن کار می‌کنید کیف می‌کنید از کیفیت بالای تصاویر. رنگ‌ها واقعا خوب هستند و شارپ نیز عالی است. عمق رنگ مشکی نیز در این نمایشگر عالی بوده و کنتراست رنگ‌ها واقعا خوب است.

 

Galaxy-M52

 

گوشی سامسونگ m52 دارای پردازنده اسنپدراگون 778G است که پردازنده این گوشی با پردازنده داخل گوشی گلکسی A52s یکی و تفاوتی ندارند. اگر کمی با این گوشی کار کنید حس روان بودن را کامل حس خواهید کرد چقدر اپلیکیشن و بازی‌ها راحت اجرا می‌شوند و همه‌ی این موارد به لطف پردازنده خوب آن است. درکل این گوشی یک گوشی بسیار خوب در بازه قیمتی خودش است و ارزش خرید بالایی دارد.

 

گوشی شیائومی پوکو F3

گوشی شیائومی پوکو F3 یکی دیگر از بهترین گوشی تا 10 میلیون می‌باشد که دارای دوربین‌های بزرگی در پشت گوشی است و اسم پوکو با همان فونت زیبایش در زیر قاب پشتی دیده می‌شود. این دستگاه از محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس هم در جلو در قسمت نمایشگر و هم در قاب پشتی بهره می‌برد که یکی از مزیت‌های قابل توجه آن است و دیگر نگرانی از بابت شکستن آن نباید داشته باشید. اندازه آن 6.67 اینچ است که تقریبا برای دست‌های کوچک بزرگ محسوب می‌شود. این محصول از استاندارد IP53 بهره می‌برد.

دوربین سه‌گانه‌ قاب پشتی بسیار شبیه به مدل پوکو X3 Pro و به جزء سنسور تشخیص عمق دیگر لنزها بسیار خوب ظاهر شده‌اند. لنز اصلی 48 مگاپیکسل که شرکت سونی آن را طراحی کرده و دیگری که وظیفه عکاسی فوق عریض را دارد 8 مگاپیکسلی است که کیفیت خوبی را شاهد هستیم. آخرین سنسور 5 مگاپیکسلی و به طور حرفه‌ای با آن می‌توانید به عکاسی ماکرو بپردازید. قابلیت‌های HDR و پانوراما در این گوشی قرار گرفته است.

 

گوشی-شیائومی-پوکو-F3

 

نمایشگر گوشی موبایل شیائومی poco F3 به تنهایی عاملی که به سراغ رقبای این محصول نروید. این نمایشگر از پنل AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی و قابلیت عجیب HDR10+ و با شدت نور حیرت‌ انگیز 1300 نیت بهره می‌برد که هر کدام از این ویژگی‌ها ساعت‌ها جای بحث دارند. یکی از قوی‌ترین چیپست‌های موجود در این گوشی به کار رفته که اجرا کردن سخت‌ترین برنامه‌ها و انجام دشوارترین کارها جز وظیفه‌های معمولی آن محسوب می‌شود. پردازنده به کار رفته در این گوشی یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 5G (7nm) می‌باشد که هشت هسته‌ دارد. در کنار این زیبای دوست داشتنی پردازنده گرافیکی Adreno 650 دیده می‌شود که نوید یک همکاری فوق‌العاده بین این دو پردازنده را می‌دهد. اگر به دنبال یک گوشی قوی و قدرتمند هستید، این گوشی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

 

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو یکی دیگر از بهترین گوشی تا 10 میلیون است که دارای طراحی ساده و زیبا است. دوربین چهارگانه‌ای که در گوشه‌ای از قاب پشتی قرار دارد، با شکل مستطیلی خود مصداقی است بر طراحی زیبای هندسی این میان‌رده چینی. در قسمت بالایی سنسور IR blaster، یک اسپیکر صدای بلند و جک ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد. در قسمت زیرین نیز شاهد اسپیکر دیگری هستیم که وجود این دو نوید یک صدای باکیفیت را می‌دهند که در ادامه به آن می‌پردازیم. در کنار جایگاه USB-C خشاب سیم‌کارت‌ها را می‌بینیم.

دوربین‌های عکاسی این گوشی فوق العاده هستند و همان‌طور که گفته شد لنزهای چهارگانه‌ای در قاب پشتی در یک مجموعه مستطیلی قرار گرفته‌اند. لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده که رقم بسیار حیرت‌آوری برای یک میان‌رده محسوب می‌شود. لنزهای دیگر به ترتیب ۲،۸ و ۲ مگاپیکسل هستند که وظیفه ثبت تصاویر فوق‌ عریض، ماکرو و سنسور تشخیص عمق بر عهده آنهاست. تصاویر بسیار خوب هستند و قطعا راضی‌تان می‌کنند.

 

ردمی-نوت-11-پرو

 

این محصول از پنل Super AMOLED بهره می‌برد. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی با شدت نور حداکثر ۱۲۰۰ نیت، جزء ویژگی‌های این میان رده جذاب است. نمایشگر فوق‌العاده قوی این محصول ۶.۶۷ اینچی است که رزولوشن 1080*2400 پیکسلی دارد که به این معناست که تراکم پیکسلی در آن ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ می‌باشد.

شیائومی در این محصول از پردازنده MediaTek Helio G96(12nm) استفاده کرده که عملکرد ضعیف‌تری دارد. معمولا میان‌رده‌ها در یکی از بخش‌های خود نسبت به دیگر بخش‌ها ضعیف‌ترند. این میان‌رده در این بخش کمی ضعیف‌تر بوده ولی در دیگر بخش‌ها بسیار قدرتمند بوده است. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G57 MC2 نام دارد. درکل این دو پردازنده در کنار هم عملکرد قابل قبولی دارند اما انتظار زیادی از آنها نمی‌توان داشت.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A52

گوشی سامسونگ گلکسی A52 یکی دیگر از بهترین گوشی تا 10 میلیون است که ارزش خرید بالایی دارد. طراحی این محصول به ما یک گوشی باکیفیت در حد موبایل‌های پرچمداران را القا می‌کند که همین ویژگی باعث می‌شود این محصول از دیگر گوشی‌های رقیب خودش سرتر شود. سامسونگ در این محصول به خوبی توانسته خودی نشان دهد و با طراحی آن از همه جهات کاربر را به سمت خودش بکشاند. همانطور که کاملا نیز مشخص، سامسونگ در طراحی A52 خود بیشتر تمرکز را برروی قاب پشتی قرار داده و این قاب پشتی آن نیز واقعا زیبا و خواستی شده است. دیگر قسمت‌ها نیز همانند پنل جلویی بسیار زیبا هستند و شاهد یک طراحی بسیار خوب و جوان پسندانه هستیم.

تصاویری که با گلکسی A52 ثبت شد واقعا باکیفیت هستند و رنگ بندی عالی نیز داشتند. تصاویر اولتراواید زاویه دید خوبی دارند و ثبت رنگ و جزئیات به خوبی صورت می‌گرفت. دوربین سلفی نیز کیفیت خوبی دارد و می‌تواند تصاویر سلفی خوبی را به ثبت برساند. اما در شب عکس‌ها دارای نویز هستند اما ثبت جزئیات خوب بوده و می‌توان تصاویر خوبی از دل آن‌ها خارج کرد.

 

گلکسی-A52

 

سامسونگ در این محصول خود از نمایشگر ۶.۵ اینچی استفاده کرده که نسبت به مدل‌های پیشین، شاهد نمایشگر باکیفیت‌تری هستیم که از نرخ بازسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین در این محصول از حداکثر روشنایی 800 نیتی استفاده شده که واقعا خوب است. با روشنایی 800 نیتی در نمایشگر این گوشی دیگر در زیر نور خورشید و فضاهای با نور زیاد مشکلی در استفاده از گوشی نخواهید داشت. رنگ‌ها به خوبی نمایش داده می‌شوند و دو نمایه Vivid و Natural در این گوشی قرار داده شده که می‌توانید بسته به نیاز یکی را انتخاب کنید.

سامسونگ A52 از پردازنده اسنپدراگون 720G استفاده کرده که از این چیپست در گوشی A72 نیز استفاده شده بود. اسنپدراگون 720G آنقدر پردازنده قدرتمندی که می‌تواند به راحتی و بدون داغ شدن تمامی اپ‌ها و بازی‌ها را اجرا کند. البته که در بازی‌های خیلی سنگین شاهد داغ شدن هستیم که اذیت کننده نیست. این پردازنده قدرتمند نیاز شما را برای داشتن یک سخت افزار خوب برطرف می‌کند و می‌توانید برروی آن حساب باز کنید.

 

گوشی سامسونگ گلکسی A32

گوشی سامسونگ گلکسی A32 یکی دیگر از بهترین گوشی تا 10 میلیون که طراحی آن بسیار چشم نواز است. در این محصول خبری از شلوغ کاری‌های الکی نمیبینیم و سامسونگ طراحی جذابی را مثل محصولات بالارده خود برای این گوشی در نظر گرفته. طراحی این محصول میان رده تفاوت دارد و چیدمان دوربین‌ها بدون قرار گرفتن در هیچ ماژولی توانسته ظاهری متفاوت را به یک گوشی میان‌رده بدهد. در پنل جلویی شاهد یک نمایشگر خوب هستیم که دوربین سلفی در بالای آن قرار گرفته. سامسونگ از پلاستیک برای فریم دستگاه و قاب پشتی استفاده کرده و وزن این محصول با وجود استفاده از پلاستیک، بالا بوده و برابر با 205 گرم و ضخامتی برابر با 9.1 میلی‌متر دارد.

این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ است که نمایشگر 6.5 اینچی این محصول می‌تواند توجه افراد مختلفی را به خود جلب کند. در کنار بزرگ بودن نمایشگر که یکی از ویژگی‌های این محصول بوده و است، شاهد معایبی کمی هم هستیم که شامل شفافیت پایین و دیده شدن پیکسل‌ها با چشم می‌باشد. این پنل از جنس LCD است و کیفیت HD ارائه می‌دهد که کیفیت خوبی دارد.

 

گلکسی-A32

 

دوربین‌های استفاده شده در گوشی گلکسی A32 خوب هستند و توانایی ثبت تصاویر با کیفیت بالا را دارند. لنزهایی که در این گوشی استفاده شده شامل لنز اصلی همراه با سنسور 48 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر اولترا واید، لنز 5 مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر ماکرو، لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخص عمق و دوربین سلفی با سنسور 13 مگاپیکسلی می‌شود. امکان فیلم‌برداری 1080P و 30 FPS را خواهید داشت. درکل شاهد دوربین‌هایی خوب هستیم که کیفیت خوبی دارند و قطعا از داشتن یک دوربین خوب بی‌نیازتان می‌کنند.

این محصول دارای پردازنده مرکزی MediaTek MT6853 Dimensity 720 5G (هفت نانومتری) همراه با 6 گیگابایت رم است که پردازنده گرافیکی این محصول Mali-G57 MC3 بوده و تجربه بازی کردن برروی آن قابل قبول می‌باشد. این گوشی بازی‌های سنگین مثل کالاف دیوتی موبایل را اجرا می‌کند که سطح داغ شدن آن قابل قبول بود ولی اجرای این بازی‌های ویدئویی برای آن کمی سخت خواهد بود. درکل شاهد یک محصول میان رده خوب هستیم که امکانات و ویژگی‌های خوبی دارد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-36

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند