فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی تا 6 میلیون

یوسف هنرمند

دوشنبه, 21 شهریور 1401

بهترین گوشی تا 6 میلیون

 

خرید گوشی موبایل با این قیمت موبایل قطعا کار سختی است و خریداران را به زحمت انداخته است. گوشی‌های زیادی در بازار موجود است و تولیدکنندگان گوشی موبایل سعی کرده‌اند تا در قیمت‌های مختلف گوشی موبایل هوشمند تولید کنند و خرید را برای کاربران راحت کنند. انتخاب گوشی موبایل تا سقف ۶ میلیون تومان شاید کار سختی باشد و در این مقاله قرار است تا به بهترین گوشی تا 6 میلیون بپردازیم.

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11

گوشی شیائومی Redmi Note 11 یکی از بهترین گوشی تا 6 میلیون است که یک گوشی میان رده بوده و نباید از یک میان رده انتظار استفاده از شیشه و فلز را داشت. این محصول از پلاستیک باکیفیت ساخته شده که دوام خوبی دارد. این محصول دارای طراحی جذاب است که حس خوبی را به خریدار منتقل می‌کند. قاب پشتی از پلاستیک بوده و اثر انگشت به راحتی برروی آن باقی نمی‌ماند. در قاب پشتی 4 دوربین به همراه یک فلش داخل کادر مستطیل شکل قرار گرفته که بیرون زدگی مناسبی دارد.

گوشی Redmi Note 11 از پکیج دوربین، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8MP، سنسور تشخیص عمق 2MP، سنسور ماکرو 2MP و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی استفاده کرده که کیفیت خوبی شاهد هستیم. دوربین اصلی دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که کیفیت بسیار خوبی در شرایط نوری مناسب دارد. درکل شاهد مقداری نویز هستیم و روشنایی این دوربین کم و شارپنس پایین است. سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی دارای روشنایی و شارپنس خوبی نیستش و تصاویر را به شکل خمیده نشان نمی‌دهد.

Redmi Note 11 از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپری استفاده کرده که عملکرد مناسبی دارد. باتری این محصول مثل دیگر رقبا هست و شاهد برتری خاصی نیستیم ولی از نظر عملکرد راضی کننده هستش. در استفاده‌های معمولی حدود یک روز را شارژ دریافت خواهید کرد و اگر بخواهید از گوشی خود پردازش‌های سنگین طلب کنید قطعا کمتر خواهد شد. شیائومی از یک آداپتور ۳۳ واتی برای این محصول استفاده کرده است که فست شارژ را پشتیبانی می‌کند و در عرض یک ساعت می‌تواند گوشی را فول شارژ کند. درکل شاهد شارژدهی و آداپتور خوبی هستیم که راضی کننده خواهد بود.

 

گوشی-موبایل-شیائومی-Redmi-Note-11

 

گوشی موبایل Redmi Note 11 از یک نمایشگر AMOLED 108 بهره برده که از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. این صفحه نمایش دارای روشنایی مناسب، عمق رنگ مشکی خوب و کنتراست عالی هستش که کیفیت تصویر خوبی را درکل تحویلتان می‌دهد. از نظر کیفیت صفحه نمایش، شاهد صفحه نمایشی باکفیت هستیم که تنها ایراد آن همین حاشیه‌های زیاد است.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 از اسپیکر استریویی بهره برده که دارای کیفیت مناسبی نیز است. صدای اسپیکر بالایی از اسپیکر اصلی قاعدتا کمتر هستش ولی درکل این سیستم صوتی صدایی خوب و بلند و با کیفیت تولید می‌کند. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 از پردازنده Snapdragon 680 استفاده می‌کند که عملکرد پردازشی خوبی دارد. از نظر پردازشی شاهد یک پردازنده خوب و نسبتا قوی هستیم که به خوبی پردازش‌ها را مدیریت می‌کند. این گوشی در کارهای سبک و روزمره به خوبی عمل می‌کند و در پردازش‌های سنگین نیز نسبتا خوب است.

 

گوشی موبایل شیائومی POCO M4 Pro 4G

گوشی موبایل poco m4 pro شیائومی یکی دیگر از بهترین گوشی تا 6 میلیون هستش که در بخش طراحی نسبت به رقبای خودش حرف زیادی برای گفتن دارد و شاهد طراحی بسیار مناسبی از این گوشی هستیم. متریال استفاده شده در این محصول خوب بوده و کیفیت خوبی را از همان ابتدایی که گوشی را در دست می‌گیرید حس خواهید کرد. بدنه‌ی poco m4 pro پلاستیکی بوده اما حس یک گوشی شیشه‌ای را منتقل می‌کند. بدلیل قاب براق پنل پشتی این اتفاق می‌افتد و واقعا حس خوبی است. جای اثر انگشت برروی قاب پشتی باقی می‌ماند و شاید اذیت کننده باشد. در قاب پشتی شاهد یک پکیج عالی دوربین هستیم که در یک قاب مستطیلی شکل قرار گرفته است. دوربین اصلی و دو لنز و یک AI در کنار یکدیگر هستند که البته دوربین اصلی کمی تمایز بوده و بالاتر از بقیه لنزها قرار دارد.

poco m4 pro شیائومی در بخش دوربین دارای تغییراتی با نسخه 5G خودش دارد که قرار است به آن‌ها نیز بپردازیم. این محصول دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بوده که تصاویر بسیار خوبی ثبت می‌کند. رنگ‌ها به واقعیت نزدیک‌ هستند و وایت بالانس به خوبی صورت می‌گرفت و شارپنس هم خیلی خوب بود. نویز در این محصول کم است و همین موضوع یک نکته مثبت می‌باشد. اگر شرایط نوری مناسب باشد قطعا تصاویر ثبت شده مناسب هستند و راضی‌تان می‌کنند.

گوشی موبایل poco m4 pro شیائومی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که این باتری عملکرد بسیار خوبی دارد و جزو یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌گردد. این باتری می‌تواند یک روز کامل در استفاده‌های معمولی دوام بیاورد که به شدت خوب و مناسب است ولی در استفاده‌های سنگین باید انتظار کمتری از آن داشته باشید. شیائومی از یک آداپتور ۳۳ واتی برای این گوشی استفاده کرده تا با سرعت بیشتری گوشی شارژ شود. این محصول حدودا در یک ساعت فول شارژ می‌شود که واقعا عالی است. در بخش باتری شیائومی زمان بیشتری گذاشته و سعی کرده تا بهترین شارژدهی را ارائه دهد.

 

گوشی-موبایل-شیائومی-POCO-M4-Pro-4G

 

گوشی poco m4 pro شیائومی از یک صفحه نمایش امولد با رفرش ریت ۹۰ هرتزی بهره می‌برد که دارای رزولوشن ۱۰۸۰ می‌باشد. این نمایشگر کیفیت خوبی دارد و می‌تواند راضی‌تان کند و از نمایشگری که برروی نسخه 5G این گوشی بود قطعا بهتر هستش و خروجی بهتری را ارائه می‌دهد. این نمایشگر دارای روشنایی زیادی نیست و شاید این موضوع در زیر نور خورشید کمی اذیت کننده باشد.

گوشی موبایل poco m4 pro شیائومی دارای اسپیکرهای استریویی بوده این اسپیکرها عالی عمل می‌کنند. این اسپیکرها دارای صدایی عالی هستند و کیفیت صدایی فوق العاده‌ای دارند. همچنین تفکیک صدا به خوبی صورت می‌گیرد و بلندی آن نیز مناسب است. شاهد یکی از بهترین اسپیکرها در این بازه قیمتی هستیم.

گوشی موبایل poco m4 pro شیائومی از پردازنده هلیو G96 بهره می‌برد که این پردازنده از نسخه‌ی 4G بوده و نمی‌توان انتظار زیادی از این پردازنده در پردازش‌های سنگین داشت. به نسبت رقبا این پردازنده عملکرد ضعیف تری دارد و در پردازش‌های سنگین نمی‌توانید انتظار گرافیک بالا را داشته باشید. این پردازنده در پردازش‌های سنگین و رو به سبک عالی است و بدون هیچ مشکلی تمامی خواسته‌های شما اجرا می‌شود. اگر زیاد با این پردازنده بازی کنید قطعا پس از یک ساعت بازی، شاهد لگ و باگ خواهید بود ولی در محیط کاربری همه چیز روان است اگر استفاده سنگین نداشته باشید. اگر پردازنده برایتان اهمیت بالایی دارد و دوست دارید تا با گوشی‌تان بازی کنید، این پردازنده بدردتان نمی‌خورد و بهتر است به سراغ نسخه 5G این گوشی بروید.

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9T 5G

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 9T یکی دیگر از بهترین گوشی تا 6 میلیون است که سعی شده در این گوشی اصالت حفظ شود. دوربین‌های اصلی که در پشت دستگاه قرار دارند، ما را یاد گوشی Poco X3 می‌اندازند و شکل دایره‌ای به خود گرفته‌اند. در قاب پشتی این گوشی موبایل هوشمند از شیشه محافظ گوریلاگلس استفاده نشده و جنس آن از پلاستیک می‌باشد. همچنین فریم آن نیز از جنس پلاستیک فشرده بوده که با وجود این که پلاستیک قوی به نظر نمی‌آید اما ثابت شده که مقاومت آن خوبی دارد. نمایشگر برخلاف قاب پشتی توسط گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود که نگرانی شما را از بابت شکستگی ناشی از افتادن گوشی تا حد زیادی از بین می‌برد. طراحی قاب پشتی خوش‌دست بوده و لبه‌های آن قرار گرفتن این محصول را در دست بهتر کرده است. حسگر اثرانگشت این دستگاه در قسمت کناری آن قرار گرفته که کمی به نظر می‌رسد دسترسی به آن سخت می‌باشد.

در قسمت دوربین، می‌توان گفت که آن طوری که انتظار می‌رفت کیفیت بالایی ندارد و نباید اصولا انتظار زیادی داشته باشید. این دوربین تنها ۴۸ مگاپیکسل قدرت دارد که نسبت به هم‌رده‌های خود کمی ضعیف‌تر است. دوربین سلفی نیز که در گوشه‌ای از صفحه نمایش قرار گرفته است ۱۳ مگاپیکسل است و توانایی فیلم‌برداری آن 1080p و با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه می‌باشد. این درحالی است که دوربین اصلی قرار گرفته در پشت محصول می‌تواند با کیفیت 4K و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند.

باتری شیائومی ردمی نوت 9T از نوع لیتیم پولیمری بوده که 5000 میلی‌آمپر ساعت گنجایش دارد که رقم خوبی برای این گوشی به حساب می‌آید. شارژر این موبایل از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی برخوردار بوده که می‌تواند 33 درصد از حجم باتری را در تنها ۳۰ دقیقه شارژ کند. این عملکرد خوب نشان‌ دهنده این است که کاربر در درجه اول به ندرت پیش می‌آید که در طول روز به شارژر نیازمند شود و در مرحله دوم اگر هم نیازمند شد شارژ سریع این دستگاه، او را سریعا به خواسته خودش می‌رساند.

 

Redmi-Note-9T-5G

 

نمایشگر ۶.۵۳ اینچی ردمی نوت 9T تقریبا برای دست‌های کوچک بزرگ به نظر می‌رسد و در آن از پنل IPS استفاده شده و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی به نوعی نقطه قوت این صفحه نمایش است. بالاترین حد از روشنایی در این گوشی به ۴۵۰ نیت می‌رسد که به این معنی می‌باشد که در زیر نور آفتاب تقریبا مشکلی نخواهید داشت. در تنظیمات این محصول این امکان وجود دارد که حالت خودکار تصحیح رنگ فعال شود و رنگ‌های پس از فعال شدن این بخش کمی بهینه‌تر ارائه می‌شوند. نسبت تصویر به بدنه در این گوشی ۸۴ درصد ذکر شده که برای یک میان‌رده آمار خوبی محسوب می‌شود.

اسپیکر ردمی نوت 9T مثل خیلی از گوشی‌های دیگر از نوع استودیو است که نوید یک صدای باکیفیت را می‌دهد. به لطف این ویژگی هیچ نویز اذیت کننده‌ای در حجم صدای بالا شنیده نمی‌شود و به راحتی می‌توانید به موسیقی مورد علاقه خود با صدای بلند گوش کنید و نگرانی از افت کیفیت آن نداشته باشید. این محصول جک ۳.۵ میلی‌متری هم در خود جای داده است که در همان قسمت پایینی و در مجاورت سوکت شارژ قرار گرفته است.

پردازنده‌ی موجود در گوشی ردمی نوت 9T زیاد چنگی به دل نمی‌زند و MediaTek MT6853 Dimensity 800U (7nm) نام دارد. نسخه‌های پایین دیمنسیتی برخلاف مدل‌های بالاتر آن زیاد عملکرد خوبی ندارند و انتظار زیادی نمی‌توان از آن‌ها داشت. چیپست به کار رفته در پردازنده گرافیکی هم از کیفیت هم سطح با پردازنده مرکزی برخوردار است و Mali-G57 MC3 نام دارد. در مجموع انتظار عملکرد خوبی از مجموعه این پردازنده‌ها نمی‌توان داشت و اجرای برنامه‌های سنگین مانند بعضی از بازی‌ها در آن راضی‌کننده نمی‌باشد.

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10S 4G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10S 4G یکی دیگر از بهترین گوشی تا 6 میلیون است که طراحی خاصی دارد. این گوشی دارای وزنی مناسب است و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید. در قسمت پشتی محصول شاهد یک قاب شبیه ردمی نوت ۱۰ پرو هستیم که در سمت چپ آن می‌توان سنسور‌های دوربین را مشاهده کرد. شیائومی در گوشی شیائومی Redmi Note 10S از سنسور‌های قوی‌تری استفاده کرده که بتوان با آن تصاویر بسیار باکیفیت را ثبت کرد. شیائومی در این محصول خود از یک دوربین چهارتایی استفاده کرده که سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بوده که عملکرد خوبی دارد.

گوشی شیائومی Redmi Note 10S از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره برده که می‌تواند جوابگوی نیازهای شما باشد. این باتری ظرفیت خیلی خوبی دارد و می‌تواند به راحتی انرژی لازم برای سخت افزار را تامین کند. این باتری از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که همین موضوع باعث شده تا باتری خیلی سریع و تنها در عرض یک ساعت فول شارژ شود. آداپتور این محصول یک آداپتور ۳۳ واتی است که به خوبی و خیلی سریع باتری را شارژ می‌کند.

 

Redmi-Note-10S-4G

 

گوشی شیائومی Redmi Note 10S یک نمایشگر از نوع امولد دارد که اندازه آن 6.43 اینچ و رزولوشن آن 1080 در 2400 است. تصاویر در این نمایشگر با نسبت 20:9 نمایش داده می‌شود. درست است که این نمایشگر یک نمایشگر امولد است اما شاید کارکردن در زیر نور خورشید کمی سخت باشد. شیائومی در این محصول از یک نمایشگر ۶۰ هرتزی استفاده کرده که جوابگوی نیازهای روزانه شما می‌باشد و خبری از نمایشگر 90 یا 120 هرتز نیست. درنهایت شاهد یک نمایشگر خوب هستیم که کار راه انداز است و می‌تواند راضی کننده باشد. گوشی Redmi Note 10S دارای سیستم پخش صدای استریویی بوده که کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌کند.

گوشی موبایل Redmi Note 10S از یک پردازنده Mediatek Helio G95 استفاده می‌کند که با معماری 12 نانومتری اسخته شده است. این پردازنده عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است و می‌توانید اکثر کارهای سبک و سنگین را با آن انجام دهید. طبق تست‌های صورت گرفته شاهد یک پردازنده خوب هستیم که عملکرد قابل قبولی دارد و می‌تواند نیازهای روزانه شما را برآورده سازد. اگر گیمیر هستید و با گوشی خود بازی کنید باید ذکر کنم که این گوشی عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های سنگین به نمایش می‌گذارد.

 

گوشی سامسونگ مدل GALAXY A22 5G

گوشی سامسونگ A22 یکی دیگر از بهترین گوشی تا 6 میلیون است که با ۴ رنگ به بازار عرضه شده. در قاب پشتی شاهد بدنه‌ای پلاستیکی هستیم که کمی مات بوده و به صورت تخت طراحی شده. وزن این محصول ۲۰۳ گرم است که با ضخامت مناسب آن به خوبی می‌توانید در دست بگیرید و برای ساعت‌های طولانی با آن کار کنید. نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی، تقریبا 82 درصد بوده و خبر از یک نمایشگر نسبتا بزرگ را می‌دهد. در بالای صفحه نمایش نیز می‌توان دوربین سلفی را که در ناچ قطره‌ای قرار گرفته را مشاهده کرد.

در بخش دوربین گوشی A22 عملکرد جالبی ندارد و شاهد سنسور ۳ تایی هستیم که سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی می‌باشند. سنسور اصلی این محصول یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بوده که به صورت پیش فرض تصاویر با کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌کند که با کمک تکنولوژی کوآدبایر تصاویر 48 مگاپیکسلی خواهیم داشت. تصاویر گرفته شده با سنسور اصلی کیفیت خوبی دارند و در روشنایی خیلی باکیفیت هستند اما در شب شاهد نویز هستیم.

گوشی A22 دارای یک باتری 5000 میلی آمپری بوده که از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد که از شارژ سریع 15W پشتیبانی می‌کند. این محصول می‌تواند حدود یک ساعت و نیم فول شارژ شود که زمان خوبی است. طبق تست‌هایی که ما از این گوشی گرفتیم، زمان شارژدهی نیز بسیار خوب و راضی کننده بوده و می‌تواند یک روز کامل را شارژدهی کند.

 

GALAXY-A22-5G

 

سامسونگ در A22 از پنل TFT استفاده کرده است که عملکرد بهتری نسبت به پنل‌های IPS دارند. این نمایشگر 6.6 اینچی دارای رزولوشن 1080 در 2400 می‌باشد که دارای نرخ تازه سازی 90 هرتزی می‌باشد که نمایش تصاویر و رابط کاربری را روان‌تر می‌کند و درکل تجربه کاربری بهتری را دریافت خواهید کرد.

گوشی A22 دارای سیستم صدای مونو است که تمام صدا از اسپیکر پایینی گوشی پخش می‌شود و خبری از اسپیکرهای استریویی نیست. از نظر کیفیت صدا باید ذکر کنیم که باکیفیت بوده و بلندی آن نیز خوب است. اگر صدا را بلند کنید قطعا دچار مشکل می‌شوید و نمی‌توانید صداهای مختلف را از هم تشخیص دهید اما در صداهای پایین و کم مشکلی وجود ندارد و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

گوشی A22 دارای پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 (MediaTek Dimensity 700 5G) با معماری 7 نانومتری می‌باشد که می‌تواند نیازهای روزانه و کمی سنگین را به خوبی پردازش کند و مشکلی وجود نخواهد داشت. این گوشی طبق تست‌های ما توانست بازی کالاف دیوتی موبایل را با کیفیت Medium اجرا کند که نسبتا خوب است. همچنین این پردازنده از تکنولوژی 5G بهره می‌برد که امکان اتصال به این شبکه قدرتمند را به شما می‌دهد.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A13

گوشی سامسونگ A13 یکی دیگر از بهترین گوشی تا 6 میلیون است که اصلا حس خوبی به کاربران نمی‌دهد. قاب پشتی این محصول یک دست بوده ولی کیفیت خوبی ندارد و اثر انگشت را به راحتی به خود جذب می‌کند. در قاب پشتی شاهد دوربین چهارگانه این گوشی هستیم که به صورت پشت سرهم قرار گرفته‌اند و در کنار این دوربین‌ها شاهد فلش دوربین هستیم که به خوبی انجام وظیفه می‌کند. در پایین این قاب شاهد لوگوی زیبای سامسونگ هستیم که به خوبی خودنمایی می‌کند. در پایین این لوگو نیز یکسری نوشته وجود داره. همچنین سامسونگ دورتا دور این گوشی را نیز همانند قاب پشتی پلاستیکی کرده و شاهد یک فریم یکدست هستیم.

گوشی سامسونگ A13 دارای دوربین چهارگانه می‌باشد که دوربین اصلی آن یک دوربین 50 مگاپیکسلی است. تصاویر به صورت پیش فرض 12 مگاپیکسلی ثبت می‌شوند ولی تصاویر خوبی هستند و برای بازه‌ی قیمتی خودش قابل قبول می‌باشد. لنز اصلی داینامیک رنج مناسبی دارد و جزئیات تصاویر نیز در این گوشی معمولی بوده و نباید انتظار زیادی از دوربین این گوشی داشته باشید. تصاویر خیلی شارپ نیستند و رنگ و نور نیز خوب است. تصاویر پرتره توسط سنسور 50 مگاپیکسلی گرفته می‌شود که در حالت معمولی تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی گرفته می‌شود. تصاویر پرتره خوب هستند و در بیشتر مواقع سوژه اصلی به خوبی تشخیص داده شده و از بکگراند جدا می‌شود ولی نباید زیاد از این دوربین توقع داشته باشید.

گوشی سامسونگ A13 دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود. در استفاده‌های معمولی رو به زیاد تقریبا یک روز کامل را جوابگو است ولی یک ساعت بازی کردن، مثل کالا دیوتی می‌تواند حدود ۱۵ درصد از شارژش را کم کند. از نظر شارژدهی گوشی خوبی است و یک آداپتور 15 واتی فست شارژ درون جعبه آن وجود دارد که می‌تواند حدود ۲ ساعت گوشی را فول شارژ کند. این گوشی در عرض نیم ساعت می‌تواند حدود ۳۰ درصد شارژ شود که تقریبا خوب است.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A13

 

گوشی سامسونگ A13 همچنین دارای یک نمایشگر با پنل PLS LCD است که دارای کیفیت ۱۰۸۰ می‌باشد. این نمایشگر دارای روشنایی زیاد خوبی نیست و زیر نور خورشید قطعا اذیت خواهید شد. جزئیات نیز در این گوشی زیاد خوب نیست و شاید نتوانید به خوبی تصاویر را با جزئیات تشخیص دهید. دقت رنگ‌ها نیز اصلا خوب نیست و به سمت سری میزنه ولی وضوح تصویر خوب است. گوشی A13 سامسونگ فقط نرخ تازه سازی 60 هرتزی دارد و در بخش نمایشگر هم خیلی خوب نیست که بتوانید بهش اتکا کنید.

گوشی سامسونگ A13 دارای اسپیکرهای معمولی و دارای بلندی صدایی بدی نیستیم که تفکیک صدایی خوبی هستیم. اگر انتظار بیس از این اسپیکرها دارید باید بگویم که این اسپیکرها بیس خاصی تولید نمی‌کنند و اگر موسیقی بیس دار بگذارید قطعا هیچ بیسی حس نخواهید کرد. جک ۳.۵ میلی متری هم در این گوشی وجود دارد که می‌توانید خیلی راحت از هندزفری استفاده کنید.

گوشی سامسونگ A13 همچنین دارای پردازنده اگزینوس 850 است که این پردازنده بدرد کارهای سبک و روزمره می‌خورد و اگر قصد داشته باشید با آن بازی‌های سنگین نظیر کالاف دیوتی کنید، قطعا اذیت خواهید شد. طبق تست‌های صورت گرفته، بازی‌ها در حالت Medium نیز بازهم لگ و باگ دارند و پردازنده توان پردازشی خوبی ندارد. جدای از بازی در محیط کاربری هم لگ و باگ وجود دارد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-49

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند