فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی تا 7 میلیون

یوسف هنرمند

دوشنبه, 03 مرداد 1401

بهترین گوشی تا 7 میلیون

 

گوشی‌های متعددی در حال تولید شدن است و روز به روز شاهد عرضه گوشی‌هایی با قیمت‌های متعددی هستیم. گوشی‌های پرچمدار، میان رده و اقتصادی به خوبی جای خوش کرده‌اند و گل سر سبد این محصولات نیز گوشی های میان دره است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این گوشی‌ها دارای امکانات و ویژگی‌های خوبی می‌باشند و کاربران با صرف هزینه‌ای کم می‌توانند گوشی بسیار خوب را خریداری کنند که هم دوربین خوبی دارد و هم پردازنده‌ی خوبی. جدای از این موارد شاهد نمایشگر عالی و دیگر اجزای سخت افزاری خوب هستیم. خرید موبایل کار سختی شده و با توجه به بالا رفتن قیمت موبایل، کاربران و خریداران زیادی ممکن است ندانند کدام گوشی خوب است. قیمت گوشی‌های سامسونگ، هواوی و شیائومی مناسب بوده و کاربران زیادی روی به خرید این گوشی‌ها در بازه قیمتی ۷ تومن می‌آورند. حال در ادامه قصد داریم تا به بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان بپردازیم و به شما بگوییم که کدام گوشی‌ها تا این بازه قیمتی ارزش خرید دارند. پس تاز آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A32

یکی از بهترین گوشی تا 7 میلیون، گوشی سامسونگ A32 است که یکی از گوشی‌های میان‌رده خوب بازار که از شبکه پرسرعت 5G پشتیبانی می‌کند. این محصول ویژگی‌های مختلفی نسبت به نسخه معمولی خودش دارد می‌تواند به طور کلی بهتر عمل کند. طراحی این گوشی ساده و چشم نوازه. خبری از شلوغ کاری‌های بی خودی نیست و سامسونگ طراحی جذابی را مثل محصولات بالارده در نظر گرفته. طراحی این محصول با بقیه گوشی‌های میان رده تفاوت دارد. چیدمان دوربین‌ها توانسته ظاهری متفاوت را به یک گوشی میان‌رده بدهد. برروی بدنه جلویی شاهد قرارگیری ناچ قطره‌ای هستیم که دوربین سلفی گوشی درون آن قرار گرفته.

دوربین‌های این محصول خوب بوده و توانایی ثبت تصاویر با کیفیت بالا را دارند. لنزهایی که در این گوشی استفاده شده شامل لنز اصلی همراه با سنسور 48 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر اولترا واید، لنز 5 مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر ماکرو، لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخص عمق و دوربین سلفی با سنسور 13 مگاپیکسلی می‌شود.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A32

 

در این گوشی شاهد نمایشگر  6.5 اینچی هستیم که می‌تواند توجه افراد مختلفی را به خود جذب کند. پنل صفحه نمایش از جنس LCD بوده و کیفیت HD ارائه می‌کند. از نظر روشنایی، شاهد نمایشگر خوبی خواهیم بود و حداکثر روشنایی آن در حالت میانه قرار دارد. گوشی سامسونگ A32 دارای پردازنده مرکزی MediaTek MT6853 Dimensity 720 5G به همراه با 6 گیگابایت رم و ظرفیت 128 گیگابایت است، پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G57 MC3 است که تجربه بازی کردن برروی آن قابل قبول بوده و در طی اجرای بازی‌های سنگین مثل کال آف دیوتی موبایل، سطح داغ شدن قابل قبولی داشته ولی اجرای این بازی‌های ویدئویی برای آن کمی سخت خواهد بود.

 

گوشی موبایل گلکسی M32 سامسونگ

یکی دیگر از بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان قطعا سامسونگ M32 هستش که از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و شاهد کیفیت خوبی هستیم. یک مزیت که نسبت به جنس شیشه دارد این است که خط و خش و یا شکستگی اتفاق نمی‌افتد نگرانی خاصی نباید داشته باشید. در پنل جلویی این گوشی، از لایه محافظتی گوریلاگلس 5 استفاده شده تا از گوشی‌تان در برابر صدمات احتمالی محافظت شود. این گوشی در بحث طراحی خوب عملکرده و شاهد یک گوشی با طراحی زیبا و خوب هستیم.

در بخش دوربین نیز این گوشی از دوربین 64 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و سه دوربین دیگر با سنسور‌های اولتراواید، ماکرو و عمق در کنار سنسور اصلی کیفیت عکس فوق‌العاده‌ای را ثبت می‌کنند. این دوربین‌ها از قابلیت‌های پانوراما، HDR و ماکرو پشتیبانی می‌کنند که می‌توانند تصاویر بسیار خوب و باکیفیتی را ثبت کنند. دوربین سلفی نیز یک دوربین ۲۰ مگاپیکسل است که از بقیه گوشی‌های هم رده خودش بهتر عمل کرده و شاهد تصاویر بسیار خوبی هستیم. سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی استفاده می‌کند که بسیار رنگ‌ها دقیق و گرم هستند که این نقاط قوت را می‌توان از پنل سوپرآمولد دانست. تعداد پیکسل‌های این محصول نیز 411 پیکسل در اینچ می‌باشد و این نمایشگر زیبا از نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌‌برد که می‌تواند کار کردن با این گوشی را خوشایندتر کند.

 

گوشی-موبایل-گلکسی-M32-سامسونگ

 

عملکرد سخت افزاری این گوشی نسبت به مبلغ پرداختی خوب است و این دستگاه دارای چیپست Helio-G80 است که دارای 8 هسته با فرکانس‌های 2 و 1.8 گیگاهرتز بوده و دارای پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 می‌باشد که تقریبا عملکرد معمولی دارد و می‌تواند از پس بازی‌های سبک و نمیشه سنگین بر بیاید. درکل شاهد یک گوشی میان دره خوبی هستیم که ارزش خرید بالایی دارد.

 

گوشی موبایل ردمی نوت 11s

ردمی نوت 11s یکی دیگر از بهترین گوشی تا 7 میلیون می‌باشد که دارای طراحی به شدت خاصی می‌باشد که می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. شیائومی این محصول را نسبت به سلیقه جوانان طراحی کرده و شاهد یک گوشی بروز و زیبا هستیم و زمانی که آن را در دست می‌گیرید حس بسیار خوبی به شما دست خواهد داد. در بخش دوربین نیز شاهد بزرگترین مزیتی هستیم که این گوشی نسبت به رقبا دارد همین دوربین خارق‌ العاده باعث شده تا ارزش خرید این گوشی چندین برابر بیشتر شود. جالب است بدانید که در این دوربین چهارگانه شاهد لنز اصلی 108 مگاپیکسلی هستیم که از سایر لنزها قوی‌تر است. پایین این ماژول شاهد سه لنز دیگر هستیم که در کنار لنز آخر می‌توان فلش LED را مشاهده کرد.

شیائومی در این گوشی از یک نمایشگر بسیار با کیفیت استفاده کرده که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. این محصول از نمایشگر امولد بهره می‌برد که حدود ۸۵ درصد از پنل جلویی را تشکیل داده. درکل شاهد نمایشگری بزرگ هستیم که حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. رزولوشن این صفحه نمایش نیز 2400×1080 پیکسل بوده دارای تراکم پیکسلی 409PPI است و می‌تواند کیفیت تصویر خوبی را به نمایش بگذارد.

 

ردمی-نوت-11s

 

ردمی نوت ۱۱s از پردازنده 12 نانومتری هشت هسته‌ای Mediatek Helio G96 استفاده کرده که از دو هسته‌ی قدرتمند Cortex-A76 با سرعت کلاک 2.05 گیگاهرتز و 6 هسته‌ی Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز بهره می‌برد. این پردازنده می‌تواند از پس کارهای سبک و روزانه‌ مثل وب‌گردی، تماشای فیلم و سریال و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و حتی بازی‌های سبک بربیاید.

 

گوشی موبایل هوآوی Y9a

گوشی موبایل هوآوی Y9a یکی دیگر از بهترین گوشی تا 7 میلیون می‌باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی می‌باشد. هوآوی اعلام کرده که برای طراحی این گوشی زحمات بسیاری کشیده شده و این کمپانی سعی دارد تا از طبیعت برای طراحی این محصول الهام گیرد. درکل شاهد یک طراحی بسیار بسیار خوبی هستیم که به شدت عالی شده. این گوشی دارای دوربین‌های بسیار خوبی می‌باشد که ارزش خرید این گوشی را بالا می‌برند. دوربین اصلی این محصول دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بوده که نسبت به رقبای خود خوب عمل کرده و هوآوی چیزی برای این بخش کم نگذاشته است.

 

گوشی-موبایل-هوآوی-Y9a

 

بخشی که این گوشی در آن درخشان عمل کرده، نمایشگر آن است که هوآوی از پنل IPS LCD استفاده کرده. این نمایشگر 6.63 اینچی بوده و نسبت تصویر 20:9 همراه با گوشه‌های گرد 84.8 درصد دارد. دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی باعث شده تا نمایشگر در دسترس تر و بزرگتر باشد و حس بهتری نیز داشته باشد. وضوح تصویر 2400× 1080 پیکسلی در این نمایشگر نیز به شدت خوب است. هواوی در بخش سخت افزاری این گوشی از تراشه‌ی ۱۲ نانومتری Helio G80 مدیاتک استفاده کرده که توانایی خوبی دارد و می‌تواند کارهای روزمره شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. 6 هسته‌ی Cortex-A55 همراه با فرکانس 1.8 به عنوان CPU و ماژول 2 هسته‌ای و 950 مگاهرتزی Mali-G52 به‌عنوان GPU به حساب می‌آیند. این گوشی در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایتی LPDDR4x و حافظه‌ی ذخیره‌ سازی 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شده است.

 

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 10s

یکی دیگر از بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان قطعا گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 10s می‌باشد که دارای طراحی بسیار خوبی است. شیائومی طراحی خاصی را پیاده سازی کرده که بسیار خوش دست شده. این محصول دارای وزن مناسبی بوده و به راحتی می‌توان با آن کار کرد. این گوشی دارای بدنه‌ای پلاستیکی بوده که باکیفیت است و حس بدی منتقل نمی‌کند. شیائومی در این گوشی از سنسور‌های قوی‌تری استفاده کرده که بتوان با آن تصاویر بسیار باکیفیت را ثبت کرد. از یک دوربین چهارتایی استفاده شده که سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی است.

این محصول دارای نمایشگر از نوع امولد بوده که اندازه آن 6.43 اینچ و رزولوشن آن 1080 در 2400 است. تصاویر در این پنل با نسبت 20:9 نمایش داده می‌شود. شیائومی در این محصول از یک صفحه نمایش ۶۰ هرتزی استفاده کرده که جوابگوی نیازهای روزانه است. همچنین این محصول از یک پردازنده Mediatek Helio G95 استفاده می‌کند که با معماری 12 نانومتری اسخته شده. این پردازنده عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و می‌توانید اکثر کارهای سبک و سنگین را با آن انجام دهید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-35

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند