فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون

یوسف هنرمند

چهارشنبه, 23 شهریور 1401

بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون

 

با بالاتر رفتن قیمت روز گوشی، شاید خرید برای خیلی از افراد سخت شده باشد و ندانند دقیقا چه گوشی باید خریداری کنند. اگر طرفدار گوشی‌های سامسونگ هستید، قطعا می‌دانید که این گوشی‌ها چقدر خوب هستند و در این راهنمای خرید قرار است تا به چندین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان بپردازیم، پس تا آخر این راهنمای خرید همراه فروشگاه آریا باشید.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52 4G

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52 4G یکی از محصولات راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون است که طراحی آن به ما یک گوشی باکیفیت در حد موبایل‌های پرچمداران را القا می‌کند که همین ویژگی باعث شده تا این محصول از دیگر محصولات رقبا بهتر باشد. گلکسی A52 دارای طراحی خاصی بوده تا بتواند جوان پسندانه‌تر بنظر برسد که البته در این زمینه موفق بوده. سامسونگ در این محصول به خوبی توانسته عمل کند و با طراحی که تحویل داده توانسته کاربر را به سمت خودش بکشد. قاب پشتی گلکسی A52 شبیه به پلاستیک مات بوده که کیفیت بالایی دارد و در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و آبی روانه‌ی بازار شده است. سامسونگ در زمان عرضه این محصول از کلمه Awesome استفاده کرده که به معنای بی‌نظیر است و واقعا نیز قاب این دستگاه بی‌نظیر طراحی شده است.

گلکسی A52 دارای 4 لنز است که در گلکسی A52 خبری از لنز تلفوتو نیست و سامسونگ به جای این لنز از لنز تشخیص عمق استفاده کرده که همین موضوع باعث شده تا خبری از زوم‌ اپتیکال و زوم ۳۰ برابری در این گوشی نباشد. لنز اصلی این محصول ۶۴ مگاپیکسل بوده و یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دو لنز با سنسورهای ۵ مگاپیکسلی نیز برروی این گوشی قرار گرفته است. تصاویری که با گلکسی A52 ثبت شد واقعا باکیفیت بودند و رنگ بندی عالی نیز داشتند. تصاویر اولتراواید زاویه دید خوبی داشتند ثبت رنگ و جزئیات به خوبی صورت می‌گرفت. دوربین سلفی نیز کیفیت خوبی دارد و می‌تواند تصاویر سلفی خوبی را به ثبت برساند. اما در شب تصاویر دارای نویز می باشند اما ثبت جزئیات خوب بوده و می‌توان تصاویر خوبی از دل آن‌ها خارج کرد.

در اپلیکیشن دوربین این محصول شاهد سطح بزرگنمایی نیم برابری، یک برابری، دو برابری، چهار برابری و ده برابری هستیم. این گوشی می‌تواند به صورت خودکار 30 صحنه را شناسایی کند که اگر صحنه‌ای شناسایی نشد سامسونگ این قابلبت را برای شما در نظر گرفته که بتوانید با گزینه بهبود صحنه این کار را به صورت دستی انجام دهید. همچنین در این اپ شاهد فلاش LED و فیلترهای متعددی نیز هستیم. گوشی سامسونگ گلکسی A52 از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌ آمپر ساعت استفاده کرده که انتظار می‌رفت شاهد یک باتری 5000 میلی‌آمپری باشیم. باتری این گوشی در پخش مداوم ویدئو توانسته ۸ ساعت دوام بیاورد که به صورت کلی رضایت بخش است. در حالت High Smoothness نیز این گوشی توانست 105 ساعت دوام داشته باشد که نسبت به نمایشگر و پردازنده‌ای که دارد خوب است.

 

بهترین-گوشی-سامسونگ-تا-۸-میلیون

 

صفحه نمایش این محصول در دو حالت و با نرخ بازسازی 90 هرتزی و 60 هرتزی می‌تواند کار کند که اگر از حالت 90 هرتزی آن استفاده کنید،‌ قطعا شارژ شما زودتر تمام می‌شود و منطقی‌تر بوده که برروی 60 هرتز قرار دهید. سامسونگ در این محصول از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی استفاده کرده. گوشی سامسونگ گلکسی A52 نسبت به مدل‌های قبلی، از یک صفحه نمایش باکیفیت‌تری استفاده کرده که از نرخ بازسازی 90 هرتزی در نمایشگر این گوشی استفاده شده. همچنین سامسونگ در این محصول از حداکثر روشنایی 800 نیتی استفاده کرده که جوابگوی نیازهایتان خواهد بود. با روشنایی 800 نیتی در صفحه نمایش این محصول دیگر در زیر نور خورشید و فضاهای با نور زیاد مشکلی در استفاده از گوشی نخواهید داشت.

صفحه نمایش گلکسی A52 از نظر فضای رنگی sRGB هم از دقت بالایی برخوردار بوده و رنگ‌ها در آن به خوبی نمایش داده می‌شوند. همچنین سامسونگ دو نمایه Vivid و Natural را در این گوشی قرار داده تا بتوانید نوع نور را تنظیم کنید. اما با تمامی این مواردی که ذکر کردیم، گلکسی A52 کیفیت HDR را دارا نیست، اما از Widevine L1 پشتیبانی می‌کند که می‌توان ویدئوها را با کیفیت فول اچ دی مشاهده کرد. با این ویژگی دیگر چشمان شما کمتر آسیب می‌بیند و خسته می‌شود و امکان تغییر برای زمان‌‌های مختلف نیز وجود دارد. یکی از مواردی که در گوشی سامسونگ A52 شاهد آن بودیم که واقعا قابل توجه بود بخش اسپیکر این گوشی بود. اسپیکر گلکسی A52 یک اسپیکر استریویی بوده که در پایین فریم گوشی قرار گرفته. میکروفون این موبایل نیز به نوعی کار همین اسپیکر را انجام می‌دهد که کمک این دو به هم باعث شده تا کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشیم. گلکسی A52 جدا از اینکه اسپیکر استریویی دارد، می‌تواند صداها را با کیفیت صدای Dolby Atmos نیز پخش کند.

گلکسی A52 از پردازنده اسنپدراگون 720G بهره می‌برد که از این چیپست در گوشی A72 نیز استفاده شده. اسنپدراگون 720G پردازنده‌ای قدرتمندی بوده که می‌تواند به راحتی و بدون داغ شدن تمامی اپ‌ها و بازی‌ها را اجرا کند. پردازنده این گوشی بسیار قدرتمند بوده و همانطور که گفته شد می‌تواند بازی‌ها را به راحتی اجرا کند.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A33 5G

گوشی سامسونگ A33 5G یکی دیگر از بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون است که از نظر طراحی خیلی شبیه گوشی گلکسی A52 است. در گلکسی A33 شاهد بیرون زدگی دوربین‌ها به صورت ملایم هستیم که حس خوبی به کاربر می‌دهند. این محصول طراحی مناسبی دارد که نظر هرکاربری را به خودش جلب می‌کند. این گوشی موبایل پوششی مات دارد و به خوبی در برابر اثر انگشت مقاومت نشان می‌دهد و درواقع خیلی کم اثر انگشت برروی آن باقی می‌ماند. صفحه نمایش گلکسی A52 سامسونگ یک نمایشگر کاملا تخت بوده که انحنای کمی دارد. سامسونگ از گوریلا گلس ۵ برروی نمایشگر این گوشی استفاده کرده که مقاومت خوبی در برابر ضربات خواهد داشت. گواهی IP67 در این گوشی استفاده شده که در برابر آب و گرد و غبار می‌تواند مقاوم باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G دارای ترکیب دوربینی A32 بوده و تفاوتی با نسل قبلی خودش ندارد. در این محصول شاهد دوربین واید ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل بوده در این گوشی به خوبی عمل می‌کند. در این محصول شاهد لرزشگیر اپتیکال هستیم. دوربین گلکسی A33 در شرایط نوری خوب می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را به ثبت برساند. تصاویر ثبت ده دارای جزئیات بالایی هستند و رنگ‌ها نیز به خوبی و باکیفیت بالا ثبت و ضبط شده‌اند. قابلیت HDR نیز در این گوشی به خوبی عمل می‌کند و حتی این قابلیت بیش از حد عمل کرده و کار را خراب می‌کند. شاید سوال شده باشد که عملکرد دوربین در شرایط نوری بد چطور است. دوربین A33 5G در شب و شرایط نوری بد بهتر از حد انتظار عمل کرده که همین موضوع یک نکته مثبت برای این مدل است. دوبین سلفی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

گلکسی-A33-5G

 

گوشی سامسونگ A33 5G از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده که طبق ادعای سامسونگ با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا دو روز شارژدهی کند. طبق تست‌های صورت گرفته شاهد بازدهی به شدت خوب بودیم و این گوشی تا حدود یک روز و نیم با شارژ فول توانست شارژدهی کند که واقعا عالی بود. میان رده جدید سامسونگ از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که متاسفانه شارژر در داخل جعبه وجود ندارد و مجبور به خرید جداگانه آن خواهید بود. صفحه نمایش گلکسی A33 5G نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته و این صفحه نمایش از سوپر امولد ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند که ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

این نمایشگر یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی نمی‌باشد ولی از یک نمایشگر استاندارد ۶۰ هرتزی خیلی بهتر عمل می ‌کند و قطعا با اولین تجربه رضایت شما را جلب خواهد کرد. طبق تست‌هایی که ما از نمایشگر این محصول گرفتیم،‌ شاهد کنتراست بالا،‌ رنگ‌های طبیعی و شاداب بودیم که در تمامی شرایط نوری به خوبی خودنمایی می‌کرد. این نمایشگر امکان تنظیم پویای نرخ رفرش را ندارد و اگر برروی حالت ۹۰ هرتزی قرار دهید روی همان حالت می‌ماند. سامسونگ در این گوشی از اکسینوس ۱۲۸۰ استفاده کرده که جدیدترین چیپ میان‌رده سامسونگ است. این چیپست با فناوری ۵ نانومتری ساخته شده و از پردازنده ۸ هسته‌ای با ترکیب ۲ هسته قدرتمند ۲.۲۴ گیگاهرتزی کورتکس A78 و ۶ هسته کم‌مصرف ۲.۰ گیگاهرتزی کورتکس A55 بهره می‌برد. وظیفه پردازش گرافیکی نیز برعهده Mali-G68 است که عملکرد خوبی دارد. سامسونگ برای این گوشی از ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده که حافظه داخلی آن نیز ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت می‌باشد که بسته به انتخاب خودتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A32 4G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A32 4G یکی دیگر از بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون است که طراحی ساده و در عین حال چشم نوازی دارد. در این محصول خبری از شلوغی زیاد نیست و سامسونگ طراحی جذابی را مانند محصولات بالارده خود برای این گوشی در نظر گرفته. طراحی A32 با دیگر گوشی‌های میان رده تفاوت دارد و همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، چیدمان دوربین‌ها بدون قرار گرفتن در هیچ ماژولی توانسته ظاهری متفاوت را به یک گوشی میان‌رده بدهد. طبق انتظار سامسونگ از پلاستیک برای فریم دستگاه و قاب پشتی استفاده کرده و وزن این محصول با وجود استفاده از پلاستیک، بالا بوده و برابر با 205 گرم و ضخامتی برابر با 9.1 میلی‌متر است. به دلیل ضخیم و سنگین بودن، مطمئنا گوشی خوش دستی نخواهد بود و کار با یک دست کمی سخت می‌باشد.

دوربین‌های استفاده شده در سامسونگ گلکسی A32 خوب بوده و توانایی ثبت تصاویر با کیفیت بالا را دارد. لنزهایی که در گلکسی A32 استفاده شده شامل لنز اصلی با سنسور 48 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر اولترا واید، لنز 5 مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر ماکرو، لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخص عمق و دوربین سلفی با سنسور 13 مگاپیکسلی است. امکان فیلم‌برداری 1080P و 30 FPS را خواهید داشت. تصاویر ثبت شده توسط لنز اصلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که چنین کیفیتی را در دیگر گوشی‌های میان رده کمتر مشاهده خواهید کرد.

 

گلکسی-A32-4G

 

سامسونگ از باتری مناسبی در Galaxy A32 5G استفاده کرده و به کاربران اجازه استفاده حدود یک روز و نیم تا دو روز را بدون نیاز به شارژ مجدد را داده است. اگر کارهای گرافیکی سنگین یا بازی‌های ویدئویی با گرافیک بالا را انجام دهید، تقریبا حدود یک روز می‌توانید بدون نیاز به شارژ استفاده کنید. اگر قصد داشته باشیم تا نگاه دقیق‌تری به مشخصات آن داشته باشیم، سامسونگ باتری‌ با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر استفاده کرده است که عدد مناسبی نسبت به نمایشگر به حساب می‌آید. همچنین این گوشی از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. در نهایت لازم به ذکر است سامسونگ در این بخش کوتاهی نکرده و باتری مناسبی را برای محصول خود در نظر گرفته است. صفحه نمایش 6.5 اینچی این محصول واقعا جذاب است. در کنار بزرگ بودن صفحه نمایش که یکی از ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید، شاهد معایبی نیز خواهیم بود که شامل شفافیت پایین و دیده شدن پیکسل‌ها با چشم است. پنل صفحه نمایش از جنس LCD است و کیفیت HD ارائه می‌دهد. از نظر روشنایی، شاهد نمایشگر خوبی هستیم و حداکثر روشنایی آن در حالت میانه قرار دارد. جدا از نکات ذکر شده، لازم به ذکر است که سامسونگ حسگر اثر انگشت را که برروی صفحه نمایش بود، حذف کرده و از حسگر اثر انگشت کناری استفاده کرده است.

اسپیکر گلکسی A32 نسبت به رقبا چندان خوب عمل نکرده و سامسونگ در این مورد کمی کوتاهی کرده است. استفاده از یک اسپیکر باکیفیت باعث شده تا صدای بلندی از خود ارائه دهد اما کیفیت آن چندان مورد قبول نباشد مخصوصا زمانی که صدا به حداکثر خواهد رسید، در حالی که رقبای این شرکت، در گوشی‌های میان‌رده خود از دو اسپیکر استفاده کرده‌اند. اما به طور کل، کیفیت صدا و میزان صدا در حالت قابل قبولی می‌باشد. گوشی سامسونگ A32 دارای پردازنده مرکزی MediaTek MT6853 Dimensity 720 5G (هفت نانومتری) همراه با 6 گیگابایت رم و ظرفیت 128 گیگابایت می‌باشد، پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G57 MC3 است که تجربه بازی کردن برروی آن قابل قبول می‌باشد. این گوشی از نظر سخت افزاری، مناسب برای اجرای بازی‌های ویدئویی سنگین نخواهد بود و گزینه‌های بهتری برای گیمرها وجود دارد. چیپست این گوشی می‌توانست بهتر باشد ولی سامسونگ کمی کوتاهی کرده و همین موضوع باعث شده در این بخش، گوشی‌های میان‌رده بهتری برای گیمرها و افرادی که قصد انجام کارهای گرافیکی سنگین دارند، وجود داشته باشد.

 

گوشی موبايل سامسونگ Galaxy M33

گوشی سامسونگ m33 یکی دیگر از بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان است که از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد. این گوشی در نگاه اول حس یک گوشی باکیفیت و همچنین کمی پایین رده را به شما می‌دهد. در پنل پشتی گوشی شاهد یک پنل باکیفیت هستیم که بدنه‌ی آن همانند میان رده‌های رو به بالا طراحی شده و حس خوبی انتقال می‌کند. اما شاید کمی دوربین و مکان قرار گیری آن توی ذوق بزند و زیاد جذاب نباشد. در پنل جلویی نیز شاهد تغییر خاصی نیستیم و همانند دیگر گوشی‌های میان رده سامسونگ طراحی شده است. پنل پشتی به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی اثر انگشت را جذب می‌کند. در پنل جلویی نیز یک نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی قرار گرفته که طراحی آن دقیقا همانند میان رده‌های دیگر سامسونگ است. در بالای نمایشگر شاهد دوربین سلفی و در بالای دوربین سلفی شاهد اسپیکر مکالمه هستیم. در پایین نمایشگر نیز می‌تواند حاشیه کم آن را مشاهده کرد که می‌توانست نباشد. درکناره‌های نمایشگر نیز می‌تواند حاشیه‌های کم آن را مشاهده کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی m33 دارای سیستم دوربین چهارگانه بوده که لنز اصلی آن 50 مگاپیکسل می‌باشد. همچنین این دوربین از یک دوربین 5 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، عملکردی بسیار مناسبی دارد و راضی کننده است. به صورت پیش فرض، دوربین برروی ۱۲ مگاپیکسل بوده که کاربران می‌توانند برروی ۵۰ مگاپیکسل تنظیم کنند و در این سنسور شاهد ثبت تصاویر با جزئیات بسیار بالا نیستیم ولی جزئیات مناسب است. خداروشکر سامسونگ از قابلیت Scene Optimizer در این گوشی استفاده کرده که می‌تواند رنگ تصاویر را تنظیم کند. تصاویر در شب نیز واقعا خوب هستند و Night Mode نیز می‌تواند تصاویر خوبی را ثبت کند. دوربین فوق عریض این گوشی نیز تصاویر خوبی را به ثبت می‌رساند و شاهد زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای هستیم.

 

Galaxy-M33

 

گوشی سامسونگ m33 دارای باتری بزرگ و حجیم ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که ترکیب آن با پردازنده 5 نانومتری اگزینوس عالی شده و می‌تواند ساعت‌های طولانی شارژدهی کند. شارژدهی و باتری این گوشی آنقدر خوب بوده که نه تنها یک روز بلکه می‌تواند روزهای زیادی را شما را بی‌نیاز از شارژ کردن دوباره کند. اگر گیمر هستید و دوست دارید با گوشی بازی کنید، بازهم نگران نباشید، این گوشی می‌تواند با وجود اجرای پردازش‌های سنگین بیشتر از یک روز به شما شارژ دهد. طبق تست‌های صورت گرفته برروی باتری این گوشی شاهد آن بودیم که اگر از گوشی خود کارهای سنگین بکشید و یکسره نمایشگر آن روشن باشد می‌تواند تا ۱۰ ساعت شارژدهی کند. اگر زیاد با گوشی خود کار خاصی انجام ندهید قطعا تا یک روز و نیم نیز شارژ خواهید گرفت. حتی اگر نرخ نوسازی نمایشگر را برروی ۱۲۰ هرتز قرار دهید نیز میزان شارژدهی یکسان است و تغییر در زمان شارژدهی نخواهد کرد. سامسونگ در جعبه‌ی این گوشی شارژر قرار نداده و باید شارژر این گوشی را به صورت جداگانه خریداری کنید.

گوشی سامسونگ m33 دارای یک نمایشگر LCD است که در موبایل‌های میان رده مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته قبلا سامسونگ از نمایشگرهای آمولد در محصولات میان رده خود استفاده می‌کرد. اما باید به این نکته توجه کنیم که سامسونگ بخاطر این به سراغ نمایشگر LCD رفته که در این گوشی از شبکه 5G و چیپست قوی‌تر استفاده کرده و این موضوع باعث شده تا هزینه سامسونگ برای این گوشی زیاد شود و مجبور شده تا از یک جاهایی بزنه.

نمایشگر +Full HD مورد استفاده در این گوشی، وضوح و روشنایی خوبی داشته و توانایی خوبی هم در نمایش رنگ‌ها دارد و درکل راضی کننده است و اصلا با یک نمایشگر بی‌کیفیت طرف نیستیم. نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی نیز در این گوشی استفاده شده که با روان بودن تمام می‌توانید به اجرای بازی‌ها و برنامه‌های خود بپردازید. گوشی سامسونگ m33 از نظر سیستم صوتی چنگی به دل نمی‌زند و قطعا راضی کننده نخواهد بود. در این گوشی خبری از اسپیکرهای استریویی نیست و سامسونگ تصمیم گرفته از اسپیکر نسبتا ضعیفی استفاده کند که کیفیت صدا و بلندی صدای خوبی نیز ندارد. قابلیت Voice Focus سامسونگ برای پخش صدایی با وضوح بالا و بدون نویز هم کمک زیادی به بهود صدا نمی‌‌کند.

گوشی سامسونگ m33 از نسل جدید چیپست اگزینوس بهره می‌برد که توانایی پردازشی بالایی دارد. این پردازنده قوی در کنار باتری عالی و رابط کابری و سیستم عامل بروز و خوب باعث شده تا کاربران بتوانند بهترین خروجی را دریافت کنند. طبق تست‌های صورت گرفته هیچ کندی را حین کار کردن با این تلفن هوشمند تجربه نکردیم و همه چیز خوب بود و به خوبی جوابگوی نیازهای شما است.

 

گوشی موبايل سامسونگ Galaxy M23

گوشی سامسونگ m23 یکی دیگر از بهترین گوشی سامسونگ تا ۸ میلیون تومان بوده که طراحی بسیار خوبی دارد. در قاب پشتی این محصول شاهد یک طراحی زیبا هستیم که ماژول دوربین در بالا سمت چپ آن قرار گرفته. فلش دوربین نیز در سمت راست سنسورها قرار گرفته و در پایین قاب پشتی نیز می‌توان لوگوی زیبای سامسونگ را مشاهده کرد. اثر انگشت نیز به خوبی برروی قاب پشتی باقی می‌ماند که مشکل خاصی نیست و اگر از قاب محافظ استفاده کنید کاملا مشکل حل خواهد شد. گوشی گلکسی m23 از نظر دوربین نسبت به نسل قبلی کاهش داشته است. در این گوشی شاهد سه سنسور هستیم که سنسور اصلی آن ۵۰ مگپیکسلی بوده و تصاویر بسیار خوبی را ثبت و ضبط می‌کند. از نظر کیفیت تصویر شاهد پیشرفت نسبت به نسل قبلی هستیم که کاملا راضی کننده خواهد بود و می‌توانید با آن تصاویر و ویدئوهای عالی را ثبت کنید. در نور کافی قطعا کیفیت عالی است و جزئیات نیز به خوبی مشخص است. اما در نور کم شاهد کمی نویز هستیم که زیاد در چشم نیستند و می‌توان چشم پوشی کرد. درکل کیفیت تصاویر نسبت به نسل قبلی خیلی بهتر شده و راضی کننده است.

 

Galaxy-M23

 

گوشی گلکسی m23 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد که به راحتی می‌تواند جوابگوی نیازهای شما باشد. طبق تست‌های صورت گرفته این باتری به خوبی می‌تواند یک روز و یا حتی بیشتر دوام بیاورد. اگر زیاد با گوشی خود کار خاصی انجام نمی‌دهید و در حد وب گردی و تماس و این جور چیزهاست، قطعا می‌توانید انتظار شارژدهی ۱.۵ روز را هم داشته باشید. ولی اگر به دنبال بازی کردن و کارهای سنگین هستید باید برروی همان یک روز حساب کنید. گلکسی m23 دارای یک نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی می‌باشد که از نوع TFT LCD است. این نمایشگر شاید بدلیل Super AMOLED نبودن کمی در ذوق بزند ولی سامسونگ نمایشگر این گوشی را فدای 5G بودن آن کرده. نرخ تازه سازی این نمایشگر نیز ۱۲۰ هرتز می‌باشد که به خوبی می‌تواند جوابگوی نیازهای شما باشد. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی کار کردن با این گوشی را قطعا لذت بخش‌تر خواهد کرد و برنامه‌ها و بازی‌ها با روان بودن بیشتری اجرا می‌شود.

گوشی سامسونگ m23 دارای اسپیکرهای معمولی می‌باشد و خبری از اسپیکرهای استریویی نیست. سامسونگ همچنین فناوری Dolby Atmos را نیز به اسپیکرهای این گوشی اضافه کرده که تا صدا افزایش یابد و بهتر قابل تشخیص باشد. همچنین سامسونگ ذکر کرده است که اگر هدست گلکسی بادز را به این گوشی وصل کنید، سامسونگ M23 از صدای 360 درجه فراگیر هم پشتیبانی خواهد کرد که واقعا جذاب است. گوشی سامسونگ m23 به چیپست اسنپدراگون 750G مجهز شده است که در مقایسه با M23، سرعتی بالاتر داشته و از امکاناتی مثل شبکه 5G، وای فای 6 و بلوتوث نسخه 5.0 هم پشتیبانی می‌کند که واقعا خوب است. طبق تست‌های صورت گرفته حداکثر سرعت دانلود و آپلود فایل به ترتیب به 3.7 و 1.6 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد که واقعا عالی است.

 

گوشی موبایل سامسونگ M52 5G

گوشی سامسونگ m52 از پلاستیک ساخته شده که کیفیت خوبی دارد اما حس بد و پایین رده‌ای را به کاربران منتقل می‌کند. مخصوصا قاب پشتی که با آن طراحی‌اش قشنگ حس و حال یک گوشی پایین ره را القا می‌کند. قاب پشتی براق است و اثر انگشت برروی آن به خوبی می‌ماند. اگر سامسونگ از این خط‌ها استفاده نمی‌کرد شاید بهتر بود. در بالا سمت چپ قاب پشتی نیز شاهد دوربین هستیم که بیرون زدگی کمی دارد و زیاد اذیت کننده نیست، اما اگر می‌خواهید در سطوح صاف از گوشی استفاده کنید حتما از یک قاب محافظ استفاده شود تا لق نزند. در پایین نیز شاهد لوگوی زیبای سامسونگ هستیم که خوش می‌درخشد. فریم دور تا دور گوشی نیز از جنس پلاستیک است و شاید این پلاستیک بودن زیاد کمی تو ذوق بزند. در لبه‌ی سمت راست گوشی شاهد دکمه‌ی پاور و دکمه‌های کم و زیاد کردن پاور هستیم که حسگر اثرانگشت با دکمه پاور ادغام شده. در لبه‌ی سمت چپ گوشی نیز تنها خشاب سیم‌کارت قرار گرفته. در لبه‌ی پایینی گوشی نیز می‌توان درگاه Type-c، اسپیکر و میکروفون را مشاهده کرد. لبه‌ی بالایی گوشی نیز یک میکروفون دیگر قرار گرفته و دیگر چیزی نیست.

گوشی سامسونگ m52 دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌باشد که دیافراگم آن ۱.۹ می‌باشد. همین دیافراگم بزرگتر در این گوشی باعث خواهد شد تا بتوانید تصاویر با کیفیت بهتر و بالاتری را به ثبت برسانید اما تصاویر عالی عالی نیستند و کمی ایراد دارند. اولین ایرادی که می‌توان به تصاویر با این دوربین گرفت همین نویز در شرایط نوری بد هستش. همچنین دوربین این گوشی دیتیلش پایینی دارد و بالانس تصاویر آن نیز کمی اذیت کننده خواهد بود ولی داینامیک رنج اوکی هستش. درکل شاهد یک دوربین کار راه انداز در این رنج قیمتی هستیم. گوشی سامسونگ m52 دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد که می‌توانید تا یک روز کامل برروی آن حساب باز کنید و به راحتی از آن استفاده کنید. اگر قصد داشته باشید از این گوشی پردازش‌های سنگین را درخواست کنید، بازهم انتظار یک روز کامل شارژدهی را باید داشته باشید. برای مثال ما بازی سنگینی مثل کالاف دیوتی موبایل را برروی این گوشی نصب و اجرا کردیم و برای یک ساعت بازی تنها ۱۳ درصد از شارژ آن کم شد.

 

سامسونگ-M52-5G

 

اگر دوست دارید بیشتر از یک روز از این باتری شارژ بگیرید، می‌توانید نرخ نوسازی نمایشگر را برروی ۶۰ هرتز قرار دهید و اینطوری راحت می‌توانید یک روز و نیم از باتری شارژ بگیرید. البته نباید از گوشی پردازش‌های سنگین طلب کنید. این گوشی از یک آداپتور ۲۵ واتی بهره می‌برد که می‌تواند خیلی سریع گوشی را شارژ کند. اگر بخواهید گوشی را فول شارژ کنید باید حدود یک ساعت و نیم صبر کنید. گوشی سامسونگ m52 دارای یک نمایشگر سوپر امولد پلاس می‌باشد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی ۱۰۸۰ است و فوق العاده سریع است و وقتی با آن کار می‌کنید کیف می‌کنید از کیفیت بالای تصاویر. رنگ‌ها واقعا خوب هستند و شارپ نیز عالی است. عمق رنگ مشکی نیز در این نمایشگر عالی بوده و کنتراست رنگ‌ها واقعا خوبه. تنها مشکلی که می‌توان به این نمایشگر گرفت، روشنای آن است که ممکن است کمی در زیر نور خورشید اذیت کننده باشد.

گوشی سامسونگ m52 دارای اسپیکر مونو می‌باشد که سامسونگ در این بخش کم کاری کرده و به جای استفاده از اسپیکر استریویی از اسپیکرهای مونو استفاده کرده. از نظر بلندی صدا باید ذکر کنم که خوب نیست و بلندی خاصی بهتون تحویل نمیده. اما کیفیت صدا خوبه و میتونه راضی کننده باشه که خوشبختانه این کیفیت صدا از بلندی اون مهم‌تره. سامسونگ از جک ۳.۵ میلی متری در این گوشی استفاده نکرده و همین موضوع باعث خواهد شد تا اگر بخواهید از هندزفری استفاده کنید، یا باید هندزفری بلوتوثی داشته باشید یا یک هندزفری Type-c خریداری کنید. گوشی سامسونگ m52 دارای پردازنده اسنپدراگون 778G می‌باشد که پردازنده این گوشی با پردازنده داخل گوشی گلکسی A52s یکی است و تفاوتی ندارند.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-51

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند