فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

جهت اطلاع از تاریخ ارسال سفارشات اسفند کلیک کنید

بهترین گوشی شیائومی

یوسف هنرمند

جمعه, 30 اردیبهشت 1401

بهترین گوشی شیائومی

 

در کشور ما برندهای تولید کننده گوشی موبایل متعددی وجود دارند اما می‌توان باجرات گفت هوآوی، سامسونگ و شیائومی از محبوب‌ترین آن‌ها به حساب می‌آیند. دلیل محبوبیت این سه برند، تولید گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده همراه با کیفیت و مشخصاتی جذاب است. معمولا شرکت شیائومی محصولاتی میان‌رده را روانه بازار می‌کند که می‌توان با جرات گفت که این سری گوشی‌های میان‌رده، می‌توانند با گوشی‌های بالارده اقتصادی رقابت سرسختی داشته باشند. 

مشخصاتی که در گوشی‌های میان‌رده شیائومی دیده می‌شود، بیشتر در گوشی‌های گران قیمت دیگر برندها دیده می‌شود. شیائومی از نظر کیفیت و مخصوصا مشخصات سخت افزاری چیزی کم نمی‌گذارد و تا جایی که امکان دارد، سعی می‌کند تا گوشی‌هایی قدرتمند را روانه بازار کند، به طوری که افرادی که با بودجه محدود قصد انجام بازی‌های ویدئویی سنگین را با تنظیمات گرافیکی مناسب و رو به بالا را دارند، روی به خرید گوشی‌ میان‌رده این شرکت می‌آورند. در بخش‌های دیگر نیز مانند طراحی و کیفیت ساخت، معمولا برندهای زیر مجموعه این شرکت مانند Redmi سنگ تمام می‌گذارند به طوری که شاهد طراحی منحصر به فردی هستیم. در بخش دوربین نیز شیائومی رقبای سرسختی دارد اما همیشه سعی داشته تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. در بخش نمایشگر، باتری و اسپیکر نیز این برند معمولا عملکرد بسیار خوبی داشته و سعی داشته تا یک پله از رقبای خود جلوتر باشد.

 

بهترین گوشی شیائومی

شرکت شیائومی یکی از تولید کنندگان بزرگ تلفن همراه می‌باشد که گوشی‌های متعددی را تولید و روانه بازار می‌کند. حال قرار است تا در این مطلب به بهترین گوشی‌های موجود شرکت شیائومی بپردازیم، پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

گوشی شیائومی Xiaomi 11t pro

Xiaomi 11 t pro یکی از بهترین گوشی شیائومی می‌باشد که از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این گوشی را می‌توان رقیب سرسخت برای گوشی‌های بالارده معرفی کرد. Xiaomi 11 t pro با ویژگی‌های بسیار جذاب خود، می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. در بخش طراحی، شاهد گوشی با طراحی جذاب و منحصر به فردی هستیم. دوربین‌های سه گانه در یک ماژول مستطیلی شکل قرار دارند و بدنه دستگاه در مدل‌های سفید و آبی آسمانی بسیار جذاب است و با تغییر زاویه دید، رنگ‌ها تغییر می‌کنند که می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد. کیفیت ساخت بالا نیز از دیگر مزایای این محصول به حساب می‌آید، با در دست گرفتن این گوشی، اصلا احساس بی کیفیتی به شما دست نخواهد داد و برعکس، احساس در دست گرفتن یک گوشی بالارده را خواهید داشت. 

 

بهترین-گوشی-شیائومی

 

از طرفی دیگر دوربین‌های استفاده شده برروی این گوشی از قابلیت‌های بالایی برخوردار هستند. نسبت به دیگر رقبا، دوربین‌های آن عملکرد بسیار خوبی دارند اما انتظار بالاتری را از آن داشتیم. نمایشگر این محصول یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید. استفاده از نمایشگر OLED ارزش خرید این محصول را بیش از پیش افزایش داده است. این نمایشگر همراه با نرخ تازه سازی 120 هرتز باعث شده تا کار با رابط کاربری، انجام بازی‌های ویدئویی و تماشای ویدئو واقعا لذت بخش باشد. این نرخ تازه سازی باعث خواهد شد تا حرکات صفحه نمایش روان و نرم به نظر برسند. پایداری فوق العاده در پردازش‌های سنگین باعث می‌شود تا بتوان در مدت زمان بالایی به انجام بازی‌های ویدئویی پرداخت و شاهد افت پردازشی نباشیم. 

شارژر 120 واتی نیز بسیار خوب عمل می‌کند تا بیشتر از هر گوشی شاهد شارژ شدن سریع این گوشی باشیم. معمولا در گوشی‌های میان‌رده شاهد استفاده از شارژر 30 واتی هستیم اما این گوشی پا را فراتر از انتظارات گذاشته و شاهد شارژر 120 واتی هستیم. اسپیکرهای قدرتمند هارمان کاردن نیز از قدرت بالایی برخوردار هستند و صدایی فراگیر را همراه با شفافیت و کیفیت به ارمغان خواهند آورد. از نقاط ضعف این محصول می‌توان به وزن نسبتا زیاد، داغ شدن بدنه گوشی در حال انجام کارهای سنگین مانند انجام بازی‌های ویدئویی اشاره کرد.

 

گوشی Black shark 4

اگر قصد داشته باشیم تا یکی از بهترین گوشی شیائومی گیمینگ موجود در کشورمان را به شما معرفی کنیم، مطمئنا Black shark4 جزو اولین پیشنهادها خواهد بود. شیائومی یکی از برندهایی است که دارای خط تولید اختصاصی گوشی‌های گیمینگ است و همین موضوع باعث شده تا افرادی که قصد انجام بازی‌های ویدئویی سنگین، همراه با گرافیک بالا را دارند، روی به خرید این سری بیاورند. این محصول نیز دارای نقاط قوت و ضعف خود می‌باشد که در ادامه به طور خلاصه به آن‌ها خواهیم پرداخت. از نقاط قوت این محصول ابتدا می‌توان به طراحی گیمینگ آن اشاره کرد. چنین طراحی برای افرادی که خوره بازی دارند و طراحی‌های گیمینگ برایشان ارزش بالایی دارد، جذابیت این گوشی نسبت به دیگر گوشی‌ها بالاتر خواهد بود. 

 

Black-shark-4

 

صفحه نمایش 120 هرتزی باعث شده تا حرکات نمایشگر بیشتر از گذشته نرم و روان به نظر برسند. این موضوع برای افرادی که می‌توانند در بازی‌های خود از نرخ فریم بالایی برخوردار شوند، بسیار اهمیت دارد و می‌تواند لذت انجام بازی‌های ویدئویی را بیش از پیش افزایش دهد. شارژ فوق سریع 120 واتی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید که به تازگی برروی اکثر گوشی‌های بالارده شرکت شیائومی شاهد آن هستیم، چیزی که کمتر در برندهای دیگه می‌بینیم. از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به قیمت گوشی مناسب اشاره کرد که باعث شده تا ارزش خرید این محصول افزایش یابد. از نقاط ضعف آن نیز می‌توان به گرم شدن گوشی و باتری با ظرفیت نسبتا کم اشاره کرد که انتظار بالاتری از این گوشی در این بخش داشتیم.

 

گوشی شیائومی Xiaomi 11 Lite 5G NE

سری لایت از گوشی‌های پرچم‌دار محصولات شرکت شیائومی به حساب می‌آیند که یکی از بهترین گوشی شیائومی نیز به حساب می‌آید. خوشبختانه شیائومی به دلیل کمبود تراشه در اوایل کرونا، دست به استفاده از تراشه قوی‌تر در این گوشی زده است و این موضوع چیزی به غیر از مشخصات قوی‌تر برای کاربران ندارد. طراحی این محصول در ابتدا شما را مجذوب خود خواهد کرد. طراحی جذاب و در عین حال باریک باعث شده تا Xiaomi 11 Lite 5G NE بسیار جذاب به نظر برسد. این طراحی، مزیت‌هایی را هم به همراه داشته که در این میان می‌توان به وزن بسیار سبک اشاره کرد. در بخش دوربین، این گوشی عملکرد مورد انتظار را نداشته که می‌توانست شیائومی در این بخش بهتر عمل کند. در بخش دوربین کمی کم کاری احساس می‌کنیم و دیگر رقبای این محصول، در این بخش بهتر عمل کرده‌اند. 

 

گوشی-شیائومی-Xiaomi-11-Lite-5G-NE

 

نمایشگر این محصول یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید، بخشی که شیائومی از نمایشگر OLED استفاده کرده که دقت بالای رنگ‌ها می‌تواند شما را مجذوب خود کند. از طرفی دیگر، شیائومی با استفاده از باتری با ظرفیت مناسب، شارژدهی مناسبی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. این گوشی حدود یک روز تا یک روز نیم می‌تواند به راحتی تمامی نیازهای شما را بدون شارژ مجدد، برآورده سازد. تراشه استفاده شده برروی Xiaomi 11 Lite 5G NE نیز نسبت به نسخه 4G پیشرفت‌هایی داشته و شاهد عملکرد بهتری هستیم. در نهایت می‌توان گفت که این گوشی باتوجه به مشخصات آن نسبت به قیمت، ارزش خرید بالایی دارد.

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G

می‌توان باجرات گفت که سری ردمی نوت همیشه درخشان است. این سری در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد اما مشخصات آن‌ها بسیار عالی است. معمولا این سری گوشی همراه با استقبال فراوان روبه‌رو می‌شود. از ردمی نوت 8 پرو این محبوبیت در کشور ما شروع شد و هنوز ادامه داشته است. حال ردمی نوت 11 پرو دارای ویژگی‌های مختلفی است که در ابتدا اولین چیزی که چشم اکثر افراد به آن دوخته می‌شود، پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G است. این گوشی نیز مانند نسل‌های قبلی خود دارای نقاط قوت فراوانی است که در این میان می‌توان به طراحی زیبا و جذاب همراه با کیفیت ساخت بالا اشاره کرد. طراحی شیشه‌ای این گوشی باعث شده تا از لحاظ کیفیت ساخت مطمئن باشیم. همچنین Redmi Note 11 Pro 5G یکی از محصولات خوش دست به حساب می‌آید و برای دست‌های کوچک تا بزرگ اندازه بوده. 

 

گوشی-موبایل-شیائومی-Redmi-Note-11-Pro-5G

 

از طرفی دیگر نمایشگر 120 هرتزی همراه شده با نمایشگر OLED باعث شده تا رنگ‌های به نمایش درآمده بسیار جذاب و دقیق باشند و از طرفی دیگر قابلیت 120 هرتزی این محصول باعث شده تا حرکات صفحه نمایش بیشتر از گذشته روان و نرم به نظر برسند. عرضه این گوشی با شارژر سریع 67 واتی و ظرفیت بالای باتری باعث شده تا شاهد شارژدهی بسیار خوب و سرعت شارژ شدن بالا باشیم. از نقاط منفی این محصول می‌توان به تراشه‌ی ضعیف‌تر از نسل قبل و رقبا اشاره کرد. اکثر طرفداران این سری منتظر استفاده تراشه‌ای قوی‌تر بودند اما برخلاف انتظارات شاهد تراشه‌ای ضعیف‌تر نیز بودیم. در بخش دوربین نیز انتظارات بالاتری داشتیم و برخلاف انتظارات شیائومی به جای اضافه کردن قابلیت‌های مختلف، قابلیت فیلم‌برداری 4K را نیز حذف کرد. همچنین حذف قابلیت فوکوس خودکار دوربین ماکرو نیز از دیگر نقاط ضعف این محصول به حساب می‌آیند.

 

گوشی شیائومی Xiaomi Redmi Note 11 S

Xiaomi Redmi Note 11S یکی دیگر از گوشی‌های نسل نهمی سری ردمی می‌باشد که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلفی است. طراحی جذاب همراه با کیفیت ساخت بالا باعث شده تا این گوشی جذاب به نظر برسد. از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به تاییدیه IP53 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد. شارژ سریع این گوشی یکی دیگر از بخش‌هایی است که می‌تواند پس از خرید گوشی موبایل بسیار کاربردی باشد، مدت زمان شارژ شدن این گوشی کمتر از رقبای خود است. عمر باتری نیز بسیار بالا می‌باشد و یک الی یک و نیم روز می‌تواند بدون نیاز به شارژ، خواسته و نیازهای شما را برآورده سازد. 

 

گوشی-شیائومی-Xiaomi-Redmi-Note-11-S

 

اسپیکرهای Xiaomi Redmi Note 11 S نیز عملکرد بسیار عالی دارند که این ویژگی باعث شده تا بتوان حتی بدون استفاده از هدفون، به موسیقی‌ها با صدایی شفاف و باکیفیت بالا گوش داد. از نقاط منفی این محصول نیز می‌توان به عدم پشتیبانی از فیلم‌برداری 4K اشاره کرد. Redmi Note 11 S همانند گوشی ردمی نوت 11 پرو از این قابلیت محروم است در صورتی که ما شاهد این قابلیت برروی گوشی‌های نسل قبلی مانند ردمی نوت 9 پرو هستیم. این گوشی در زمان عرضه همراه با اندروید 12 عرضه نخواهد شد در صورتی که اکثر گوشی‌ها در حال حاضر با این سیستم عامل عرضه می‌شوند و این مورد می‌تواند یکی دیگر از نقاط ضعف این گوشی باشد.

 

موبایل Xiaomi Redmi Note 10 Pro

این گوشی را می‌توان همچنان یکی از بهترین گوشی شیائومی حال بازار معرفی کرد. در بخش طراحی شاهد بخشی منحصر به فرد هستیم. طراحی این گوشی با دیگر گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار کاملا متفاوت است. شاهد چیدمان متفاوت دوربین‌ها نسبت به نسل قبل می باشیم. کیفیت ساخت نیز از دیگر نقاط قوت این محصول به حساب می‌آید که باعث شده تا با در دست گرفتن این گوشی، به هیچ عنوان احساس بی‌کیفیتی نکنید و برعکس، شاهد کیفیت ساخت بالا باشید که می‌تواند حس حال گوشی‌های بالارده را به شما القا کند. بدنه‌ی شیشه‌ای همراه با گواهی IP53 از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند. 

 

موبایل-Xiaomi-Redmi-Note-10-Pro

 

در اکثر بخش‌ها، شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم. بخش دوربین یکی از بخش‌هایی است که نسبت به نسل قبل، پیشرفت چشمگیری داشته. دوربین اصلی Xiaomi Redmi Note 10 Pro به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز شده که باعث شده تا ثبت تصاویر با کیفیت به هیچ عنوان کار سختی نباشد. نمایشگر OLED نیز دارای روشنایی بالایی است که می‌توان گفت لذت انجام بازی‌های ویدئویی، کار با رابط کاربری و تماشای ویدئو را بیش از پیش افزایش داده است. عرضه با شارژر 33 واتی نیز باعث می‌شود تا نیازی به خرید شارژر جداگانه نباشد. از نقاط منفی این محصول می‌توان به شارژدهی متوسط و عملکرد ضعیف دوربین‌ها در تاریکی اشاره کرد که با در نظر گرفتن نقاط قوت آن، می‌توان از این نقاط ضعف چشم‌پوشی کرد.

 

گوشی شیائومی Xiaomi Redmi 10 Prime

این گوشی یکی از جدیدترین و البته یکی از بهترین گوشی شیائومی است که به تازگی روانه بازار شده. از مزایای گوشی شیائومی ردمی 10 پرایم می‌توان در ابتدا به به باتری باظرفیت بالا اشاره کرد. طراحی این گوشی منحصر به فرد بوده و کیفیت ساخت بالا نیز باعث شده تا با در دست گرفتن آن، احساس مدل‌های پرچم‌دار به شما دست دهد. این ویژگی باعث شده تا بدون نیاز به شارژ، بتوانید حدود یک تا یک روز و نیم از این گوشی نهایت استفاده را ببرید. دوربین اصلی هم توانایی به ثبت رساندن تصاویر خوبی را در شب و روز دارد و با استفاده از آن، ثبت تصاویر باکیفیت و شفاف دیگر کار سختی نخواهد بود.

اسپیکرهای استریو هم قابلیتی است که معمولا در گوشی‌های میان‌رده میبینیم اما Xiaomi Redmi 10 Prime توانایی‌های بیشتری را در این بخش نشان داده که می‌تواند صدایی فراگیر را همراه با کیفیت و شفافیت بالا ارائه دهد. این ویژگی باعث خواهد شد تا برای گوش دادن به موزیک، نیاز ضروری به هدفون نباشد چرا که اسپیکرهای این گوشی دست کمی از هدفون ندارند. پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD و قیمت مناسب نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آیند.

 

گوشی-شیائومی-Xiaomi-Redmi-10-Prime

 

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین گوشی شیائومی موجود که از طرف شرکت شیائومی را معرفی کنیم. همچنین سعی کردیم تا با معرفی گوشی‌های بروز، شاهد قابلیت‌های جدیدتری نیز باشیم. در نهایت می‌توان گفت که شرکت شیائومی همیشه با عرضه گوشی‌های خوب و باکیفیت سعی داشته است تا کاربران خود را راضی نگه دارد. اگر برای شما طراحی و کیفیت ساخت بالا مدنظر است، Xiaomi 11 t pro مطمئنا بهترین گزینه حال حاضر خواهد بود. این گوشی یک رقیب بزرگ برای گوشی‌های بالارده اقتصادی و پرچم‌دار به حساب می‌آید. اگر برای شما دوربین و ثبت تصاویر باکیفیت بسیار حائز اهمیت است، پیشنهاد می‌شود تا به نسل قبلی یعنی ردمی نوت 10 پرو روی آورید چرا که دوربین 108 مگاپیکسلی این محصول دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های بالایی است که می‌تواند شما را شگفت زده کند. در بخش نمایشگر نیز Xiaomi 11 t pro یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. 

این گوشی با نمایشگر 120 هرتزی خود می‌تواند در انجام بازی‌های ویدئویی، کار با رابط کاربری و تماشای ویدئو شما را همراهی کند. همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر شد، نمایشگر 120 هرتزی این محصول باعث خواهد شد تا حرکات صفحه نمایش بیش از پیش نرم و روان به نظر برسد. در بخش سخت افزار نیز، اکثر گوشی‌های شیائومی عملکرد خوبی دارند ولی ما در این مقاله چندین مورد گوشی گیمینگ نیز معرفی کردیم تا افرادی که قصد انجام بازی‌های ویدئویی یا انجام کارهای گرافیکی سنگین را دارند، روی به خرید آن‌ها بیاورند. در نهایت می‌توان گفت که گوشی‌های معرفی شده از ارزش خرید بالایی نسبت به برچسب قیمتی برخوردار هستند. Xiaomi 11 t pro را می‌توان بهترین گوشی حال حاضر معرفی کرد که شیائومی سعی کرده تا با کار برروی اکثر بخش‌ها، پیشرفت قابل توجهی را شاهد باشیم.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-18

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند