فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی میان رده 2021

یوسف هنرمند

چهارشنبه, 29 تیر 1401

بهترین گوشی میان رده 2021

 

بهترین گوشی میان رده 2021 شاید از دید هرکسی یک گوشی خاص باشد که علاقه‌ی زیادی به برند و مشخصاتش دارد. شرکت‌های زیادی در زمینه‌ تولید گوشی‌های میان رده هوشمند در حال فعالیت هستند و هر چند مدت شاهد عرضه یک گوشی از این غول‌های فناوری هستیم که بازار میان رده‌ها را هدف قرار داده‌اند. خرید موبایل قطعا در این بازار پر از گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، هوآوی و دیگر برندها کار سختی است نیاز به تخصص دارد. بسیاری از خریداران نیز به دلیل بالا رفتن قیمت گوشی موبایل به دنبال خرید گوشی موبایل میان رده هستند و بازار فروش گوشی‌های میان رده حسابی داغ است. حال در این مقاله قرار است تا به بهترین گوشی میان رده 2021 بپردازیم، پس تا آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

 

شیائومی 11 تی پرو 5G

یکی از بهترین گوشی میان رده 2021 همین گوشی شیائومی 11 تی پرو 5G است که دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار زیادی می‌باشد. شیائومی در این گوشی سنگ تمام گذاشته و شاهد طراحی بسیار زیبایی هستیم. جنس بدنه‌ی این گوشی از شیشه است و شیائومی سعی داشته تا خلاقیت به خرج دهد و گوشی متمایزی تولید کند. از نظر کیفیت ساخت باید ذکر کنم این محصول از کیفیت ساخا بسیار بالایی بهره می‌برد که قطعا شما را راضی می‌کند. در پشت بدنه‌ی وشی شاهد یکسری خط هستیم که زیبایی خوبی به گوشی بخشیده‌اند. این گوشی دارای وزنی معادل ۲۰۴ گرم است که در رنگ‌های متعددی تولید شده و می‌توانید بسته به سلیقه‌تان یکی را انتخاب کنید.

در پنل جلویی این گوشی میان رده نیز یک نمایشگر بزرگ قرارگرفته است که نسبت نمایشگر به بدنه ۸۶ درصد است. این گوشی دارای گواهی IP53 است و تنها می‌تواند در برابر پاشش آب مقاومت کنه. درنهایت باید ذکر کنم که با طراحی خوبی رو به رو هستیم که راضی کننده خواهد بود.

شیائومی در این گوشی از یک نمایشگر باکیفیت استفاده کرده که دارای رزولوشن 1080 و رفرش ریت 120 هرتز می‌باشد. همچنین پنل این گوشی یک پنل امولد است که 6.67 اینچ است. این نمایشگر می‌تواند یک میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد که این موضوع باعث خواهد شد که رنگ‌ها به خوبی نمایش داده شوند و شاهد عمق رنگی خوبی باشیم. تراکم پیکسلی این نمایشگر نیز ۳۹۵ پیکسل بوده و از محتواهای HDR10+، Dolby Vision و یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. کیفیت این نمایشگر واقعا عالی است و اصلا نمی‌توان ایرادی گرفت، رنگ‌های بسیار زنده و جذاب، شارپنس خوب و درکل شاهد یک نمایشگر عالی هستیم.

 

شیائومی-11-تی-پرو-5G

 

در گوشی شیائومی 11T 5G شاهد دوربین‌هایی باکیفیت خوب هستیم. در این محصول شاهد یک سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی،‌ یک سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و یک 5 مگاپیکسلی ماکرو هستیم که کیفیت خوبی دارند. سنسور اصلی این گوشی یک سنسور 108 مگاپیکسلی است که شارپنس خوبی دارد و تصاویر بسیار خوبی را به ثبت می‌رساند. البته شاهد مقدار کمی نویز نیز هستیم که شاید به چشم نیاید و درکل مشکل بزرگی نیست. این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که تقریبا می‌تواند جوابگوی نیازهای روزانه شما باشد. شیائومی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی برروی این گوشی استفاده کرده که این گوشی را بدون رقیب می‌کند. این گوشی در عرض ۲۰ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌شود.

شیائومی در بخش سخت افزار نیز از تراشه‌ پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده کرده که این پردازنده کم رقیب بوده و می‌تواند از پس تمامی کارهای شما بر بیاید. اگر دوست دارید با گوشی خود بازی سنگین انجام دهید، پردازنده قدرتمند این گوشی به راحتی پردازش‌های مربوطه را بدون کوچکترین لگ و باگی انجام می‌دهد.

 

گلکسی S20 FE 5G

یکی دیگر از بهترین گوشی میان رده 2021 گلکسی S20 FE 5G است که می‌تواند یکی از رقیب‌های پرچمداران باشد. یکی از بخش‌هایی که جذابیت این گوشی را بیشتر می‌کند، همین بخش طراحی آن است. طراحی این محصول می‌تواند خریداران زیادی را با انواع سلیقه مجذوب خود کند. با در دست گرفتن این گوشی و نگاهی به قاب پشتی و قاب جلو، احتمالا متوجه شباهت‌هایی در طراحی این گوشی خواهید شد. شاهد استفاده از پلاستیک باکیفیت در این گوشی هستیم که با در دست گرفتن گوشی، احساس کیفیت بالا به شما دست خواهد داد و مشکلی از نظر کیفیت ساخت نیست. یکی از بزرگترین تفاوت این گوشی با گوشی‌های پرچمداران شرکت سامسونگ، استفاده از پلاستیک است.

این گوشی ۱۹۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز 8.4 میلی متر بوده و از گواهینامه IP68 نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی بدلیل دارا بودن گواهی IP68 می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب با عمق ۱.۵ متر دوام بیاورد. در بخش نمایشگر نیز شاهد یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد همراه با بهره‌مندی از نرخ تازه سازی 120 هرتز هستیم که توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. نرخ تازه سازی 120 هرتز می‌تواند تجربه‌ای بسیار جذاب برایتان باشد. پشتیبانی از رزولوشن FHD+ و HDR10+ باعث شده تا شاهد کیفیت تصویر بالایی باشیم.

 

S20-FE-5G

 

در بخش دوربین شاهد حضور قدرتمند این گوشی هستیم که همراه با سه لنز برای دوربین اصلی ظاهر شده که توانسته توجه افراد مختلفی را به خود جلب کند و همانطور که می‌دانید، این گوشی دارای سه لنز می‌باشد که لنز اصلی سنسور 12 مگاپیکسلی دارد و مجهز به OIS شده است. لنز دوم نیز سنسور 8 مگاپیکسلی دارد و دارای OIS و توانایی سه برابر زوم اپتیکال است. لنز سوم نیز  یک سنسور 12 مگاپیکسلی دارد و لنز اولترا واید می‌باشد. درکل تصاویر ثبت شده عالی هستند و جای هیچ ایراد خاصی نیست و می‌توانید با دوربین این گوشی بهترین تصاویر را ثبت کنید.

سامسونگ در این گوشی از اگزینوس 990 استفاده کرده که در هنگام خرید می‌توانید حافظه رم نسخه‌های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی را انتخاب کنید. این سخت افزار قدرتمند برای گیمرهای مختلف عالی است می‌توانند با گوشی خود ساعت‌ها بازی کنند بدون آنکه شاهد لگی باشند.

 

هواوی Nova 9

یکی دیگر از بهترین گوشی میان رده 2021 همین گوشی هواوی Nova 9 است که هواوی با این گوشی به خوبی خودی نشان داده. این محصول دارای قاب پشتی شیشه‌ای است و شاهد نور افکت جذابی هستیم و درکل این طراحی زیباست. فریم اطراف گوشی پلاستیک باکیفیت است و هواوی بدلیل کاهش وزن این گوشی این تصمیم را گرفته. وزن این گوشی ۱۷۵ گرم بوده و ضخامت آن نیز ۷.۸ میلی متر می‌باشد.

در بخش نمایشگر هواوی سعی کرده تا بهترین باشد. این محصول دارای نمایشگری با لبه‌های خمیده استفاده می‌باشد که همین موضوع باعث شده حدود 90 درصد از فضای روبرویی به صفحه نمایش اختصاص پیدا کند. پنل این گوشی از نوع اولد است و با اندازه 6.57 اینچی از رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند. برای این نمایشگر نرخ نوسازی 120 هرتزی و HDR10 در نظر گرفته شده است و از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. هواوی همچنین از یک باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر در این گوشی استفاده کرده که واقعا خوب است. هواوی Nova 9 از چهار لنز اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان استفاده می‌کند. این دوربین‌ها به دارای سنسورهای ۵۰، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسلی است و درون پانچ هول بالای نمایشگر جای گرفته است.

 

Nova-9

 

هواوی از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 778G 4G در این گوشی استفاده کرده که می‌تواند به خوبی از پس کارهای سبک و سنگین شما بر بیاید و کارهای روزمره به راحتی آب خوردن است. ۸ گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به خوبی جوابگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

گلکسی A53 5G

گلکسی A53 5G یکی دیگر از بهترین گوشی میان رده 2021 است که از نظر طراحی، یک گوشی خوش ساخت بوده که بدنه‌ی آن تماما از پلاستیک باکیفیت ساخته شده و حس بی‌کیفیت بودن را منتقل نمی‌کند. اثر انگشت برروی این گوشی به راحتی باقی می‌ماند و شاید این مورد یکی از ایراداتی باشد که می‌توان به این گوشی گرفت. بدنه‌ی پشتی این محصول بسیار خط و خش پذیر بوده و اگر می‌خواهید که گوشی شما دچار خط و خش نشود باید از یک قاب محافظ استفاده کنید. این گوشی دارای وزنی معادل 189 گرم است و ضخامت آن نیز 8.1 میلی متر می‌باشد. درکل شاهد یک گوشی بسیار خوش ساخت هستیم که حس خوبی به کاربر می‌دهد.

سنسور اصلی A53 از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی تشکیل شده که تصاویر بسیار خوبی را به ثبت می‌کند و رنگ‌ها و جزئیات به خوبی دیده می‌شود که قطعا نظر کاربر را به سمت خود جلب می‌کند. سنسور ۵ مگاپیکسلی هم که با آن تصاویر پرتره را می‌توان ثبت نمود از کیفیت خوبی برخورداره و تصاویر پرتره‌ای که ثبت کردیم خوب بودند و کیفیت خوبی داشتند. این محصول از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید نیز پشتیبانی می‌کند و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز عملکرد خوبی دارد.

 

A53-5G

 

این محصول سامسونگ از یک نمایشگر سوپر امولد با رزولوشن Full HD و کیفیت 1080 بهره می‌برد که از +HDR10 پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این محصول فوق‌العاده خوب بوده و رنگ‌ها به بهترین شکل نمایش داده می‌شوند. نرخ تازه سازی این نمایشگر نیز ۱۲۰ هرتز است که نیاز هرکاربری را می‌تواند برطرف کند. درکل سامسونگ در بخش نمایشگر نیز به خوبی درخشیده و شاهد یک نمایشگر عالی هستیم که رنگ‌ها و درکل تصاویر بسیار خوبی را نمایش می‌دهد. حداکثر روشنایی 830 نیتی نیز برای این نمایشگر در نظر گرفته شده.

شاهد پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ هستیم که قلب تپنده این گوشی بوده و عملکرد پردازنده در اجرای بازی‌ها چنگی به دل نمی‌زند و در اصل برای این کار ساخته نشده که بخواهید با آن بازی کنید و تنها می‌توانید با آن به شبکه‌های اجتماعی سر بزنید و از کارهای روزمره خود لذت ببرید. پردازنده گرافیکی Mali-G68 نیز در کنار پردازنده اصلی قرار گرفته و امور گرافیکی را برعهده دارد. شاهد یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز هستیم که یک روز کامل را می‌تواند شارژدهی کند و راضی کننده است عملکرد این باتری.

 

گلکسی A52s 5G سامسونگ

گلکسی A52s 5G سامسونگ یکی دیگر از بهترین گوشی میان رده 2021 بوده که در این گوشی شاهد طراحی عالی هستیم که حس یک پرچمدار را به شما دست خواهد داد و سامسونگ سعی داشته تا با طراحی این گوشی خودی به رقبا نشان دهد. همانطور که می‌دانید، سامسونگ در طراحی A52 خود بیشتر تمرکز را برروی قاب پشتی قرار داده و این قاب پشتی آن نیز واقعا زیبا و خواستی شده. قاب پشتی شبیه پلاستیک مات است که کیفیت بسیار بالای دارد و اصلا حس پلاستیکی بودن دریافت نمی‌کنید. این گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و آبی روانه‌ی بازار شده است و می‌توانید بسته به سلیقه‌تان یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

همانطور که به خوبی اطلاع دارید در این گوشی شاهد 4 لنز هستیم که کیفیت تصاویر بسیار خوب بوده و قطعا راضی‌تان می‌کند. کاربران می‌توانند از حالات متعددی نظیر AR Doodle، Food Mode و Single Take استفاده کنند و محدودیتی در این دوربین دیده نمی‌شود. درکل تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بودند و رنگ‌ها و شارپنس نیز خوب بودند و می‌ةوانید با دوربین این گوشی به دل طبیعت بزنید و تصویر برداری کنید.

 

A52s-5G

 

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی برخوردار است که نسبت به مدل‌های قبلی، دارای نمایشگر باکیفیت‌تری بوده و از نرخ بازسازی 90 هرتزی در نمایشگر این گوشی استفاده شده. سامسونگ در این محصول از حداکثر روشنایی 800 نیتی استفاده کرده که واقعا خوب است و می‌توانید در زیر نور خورشید به راحتی کار کنید. برروی صفحه‌نمایش، محافظ گوریلا گلس ۵ قرار گرفته که از این نمایشگر محافظت می‌کند. تراشه‌ی اسنپدراگون 778G با پشتیبانی از تکنولوژی 5G قلب تپنده این گوشی است و به خوبی می‌تواند از پس پردازش‌های سنگین و سبک بر بیاید. این تراشه از پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای برخوردار شده و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 642L دارد. این گوشی در دو حافظه‌ی رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند گوشی A52s 5G را در یکی از دو حافظه‌ی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی خریداری کنند.

 

شیائومی 11T 5G

شیائومی 11T 5G یکی دیگر از بهترین گوشی میان رده 2021 است که از شیشه ساخته شده و جنس بدنه‌ی آن نیز از شیشه است و شیائومی سعی داشته تا خلاقیت به خرج بده و گوشی متفاوتی طراحی کنه. از نظر کیفیت ساخت باید ذکر کنم که این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخورداره که قطعا شما را راضی کننده هستش. همچنین نمایشگر این محصول با گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌شود. از نظر طراحی این گوشی حس و حال خوبی را منتقل می‌کند و شیائومی سعی کرده بهترین عملکرد طراحی را از خود نشان دهد.

این گوشی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی،‌ یک سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید و یک 5 مگاپیکسلی ماکرو دارد که کیفیت خوبی دارند و قطعا راضی‌تان می کنند. سنسور اولترا واید یک سنسور 8 مگاپیکسلی بووده که زیاد تعریفی نیست و تنها می‌تواند در شرایط نوری خوب تصاویر خوبی بگیرد. سنسور ماکرو نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی بوده که عملکرد عالی دارد و می‌توانید با آن تصاویر فوق العاده‌ای ثبت کنید.

 

شیائومی-11T-5G

 

شیائومی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن FHD+ استفاده کرده که دارای تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ است. این نمایشگر دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که از HDR10+، Dolby Vision و یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌‌کند. درکل نمایشگر این محصول یک نمایشگر باکیفیت است که تصاویر را به خوبی نمایش می‌دهد و می‌توانید با آن فیلم و سریال‌های بسیار باکیفیت را مشاهده کنید. شیائومی در بخش سخت افزار به سراغ تراشه ۶ نانومتری دیمنسیتی 1200 5G رفته که عملکرد آ» خیلی خوب است و می‌توانید تمامی برنامه‌ها و بازی‌ها را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. همچنین رابط کاربری MIUI 12.5 بر مبنای اندروید ۱۱ عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

گلکسی M52 5G سامسونگ

گلکسی M52 5G سامسونگ یکی دیگر از بهترین گوشی میان رده 2021 بوده که از تکنولوژی 5G بهره می‌برد. این محصول از پلاستیک ساخته شده که کیفیت خوبی دارد اما حس بد و پایین رده‌ای را شاید منتقل کند. قاب پشتی که با آن طراحی‌ قشنگ حس و حال یک گوشی پایین ره را انتقال می‌دهد. قاب پشتی این گوشی براق بوده و اثر انگشت برروی آن به خوبی می‌ماند. در بالا سمت چپ قاب پشتی شاهد دوربین هستیم که بیرون زدگی کمی دارد ولی بهتر است از یک قاب محافظ استفاده کنید تا این بیرون زدگی در سطوح صاف اذیت کننده نباشد.

این محصول دارای سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است که دیافراگم آن ۱.۹ بوده و همین دیافراگم بزرگتر باعث شده تا بتوانید تصاویر با کیفیت بهتر و بالاتری را به ثبت برسانید سعی کنید در نورهای خوب عکسبرداری کنید وگرنه در نور ناکافی شاهد نویز خواهید بود. دوربین اولترا واید این گوشی دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو نیز برروی این گوشی قرار گرفته. در بخش نمایشگر نیز سامسونگ از مایشگر سوپر امولد با اندازه‌ی ۶.۷ اینچی و رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند که تراکم ۳۹۳ پیکسل بر هر اینچ را دارد. نرخ بروزرسانی نمایشگر این گوشی ۱۲۰ هرتز است که نسبت ۲۰ به ۹ را دارد.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون G778 برروی این گوشی سوار شده که قدرت خوبی دارد. پردازنده این گوشی خوب است و می‌توانید جدیدترین بازی‌ها و بروزترین آن‌ها را با کیفیت و گرافیک بالا بدون کوچکترین لگی تجربه کنید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-31

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند