فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی نوکیا

یوسف هنرمند

جمعه, 24 تیر 1401

بهترین گوشی نوکیا

 

اگر قصد خرید گوشی را دارید، قطعا قیمت گوشی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. شاید خرید آنلاین موبایل کمی سخت باشد ولی می‌توانید به صورت حضوری تشریف ببرید و گوشی را در دست بگیرید و اون حس و حال گوشی را اگر دوست داشتید از فروشگاه آریا به صورت اینترنتی گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید. قیمت گوشی نوکیا بسیار مناسب بوده و نوکیا برروی قیمت گوشی‌هایش بسیار حساس بوده تا خدایی نکرده خریداران دچار مشکلی نشوند و بتوانند با هر بودجه‌ای که دارند یک گوشی خوش قیمت را خریداری منن و درکل نوکیا به دنبال سهم بازار بیشتر است.

همانطور که می‌دانید، برند نوکیا یک برند بسیار معروف بوده و بسیار قدیمی می‌باشد و همیشه گوشی‌هایی باکیفیت بالا را تولید و روانه‌ی بازار کرده است تا خریداران از کیفیت بالای آن رضایت کامل داشته باشند. اگر به دنبال خرید یک گوشی میان رده و اقتصادی هستید، شاید نوکیا بتواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید باشد. درحال که بسیاری از تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند به سمت تولید و طراحی گوشی‌های پرچمدار خفن در حال حرکت هستند، نوکیا در حال تولید گوشی‌های میان رده و اقتصادی بسیار خوبی است تا بتواند با این کار سهم بازار خوبی نیز کسب کند.

درکل گوشی‌های نوکیا همیشه قابلیت‌های بسیار خوبی را نسبت به قیمت‌شان ارائه می‌کنند که همی موضوع باعث خواهد شد تا خریداران زیادی به سمت خرید آن‌ها بروند. حال اگر قصد خرید گوشی موبایل میان رده و یا گوشی اقتصادی را دارید،‌ گوشی‌های نوکیا می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب روی میز باشد برای خرید. پس در ادامه همراه من باش تا به بهترین گوشی نوکیا بپردازیم.

 

بهترین گوشی نوکیا

نوکیا یکی از کمپانی‌های قدیمی می‌باشد که همه‌ی ما با گوشی‌‌های بسیار سگ جون و سرسختش می‌شناسیم. این برند خاص دوباره برگشته و سعی دارد دوباره سهم بازار زیادی را همانند گذشته کسب کند. همانطور که پیش‌تر ذکر شد،‌ شاهد گوشی‌های خوبی از نوکیا هستیم که در ادامه قرار است به بهترین این گوشی‌ها بپردازیم و کمی به سمت بررسی کلی آن‌ها حرکت کنیم. اگر آماده هستید پس بزنید بریم.

 

بهترین-گوشی-نوکیا

 

گوشی موبایل Nokia 9 Pureview

یکی از بهترین گوشی نوکیا گوشی Nokia 9 Pureview می‌باشد، گوشی که شاید بتوان آن را جدیدترین پرچمدار نوکی دانست به این دلیل که دارای قابلیت‌های بسیار خوب می‌باشد و همچنین ارزش خرید بالایی نیز دارد. ویژگی‌های این گوشی در پنل پشتی آن و سنسورهای دوربینش مشخص است و می‌توانید به راحتی متوجه شوید که چه تکنولوژی‌های عالی برروی این گوشی قرار داده شده است.

شاید باورش سخت باشد که پرچمدار جدید نوکیا در بازار قیمت بسیار کمتری نسبت به رقبا دارد و با وجود قیمت پایین‌تر نسبت به رقبا قطعا خریداران به سمت خرید این گوشی روی می‌آورند تا گوشی‌هایی که پول برندشان را از خریداران دریافت می‌کنند. پس اگر می‌خواهید یک گوشی هوشمند مخصوص عکاسی و بدون صرف هزینه زیاد داشته باشید، احتمالاً این مدل برای شما مناسب خواهد بود. شاید این گوشی در عکاسی زیاد حرف خاصی در کنار رقبا نداشته باشد اما می‌توانید با مقدار هزینه‌ای که در برابر خرید آن پرداخت می‌کنید راضی شوید. درحال حاضر این گوشی یکی از بهترین و خفن‌ترین گوشی‌های نوکیا می‌باشد.

 

گوشی موبایل Nokia 8.3 5G

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های نوکیا، گوشی موبایل Nokia 8.3 5G است. گوشی که دارای قیمت بسیار مناسبی است و همچنین برروی این گوشی یک نمایشگر بزرگ ۶.۸۱ اینچی FHD+ با اندروید خام و تنظیمات دوربین در کنار پشتیبانی از اینترنت پرسرعت ۵G قرار گرفته است. درواقع نوکیا با تولید این گوشی پلی را به سمت ورود به دنیای زیبای ۵G باز کرد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی که توسط Zeiss مهندسی شده، پیشرفت بزرگی نسبت به سایر مدل‌های اخیر در خانواده نوکیا است.

نوکیا سعی کرده برروی دوربین این گوشی خیلی مانور دهد و شاهد حالت اختصاصی ویدئوی سینمایی در این گوشی نیز هستیم که دارای قابلیت‌های H-Log اختیاری و با حداکثر کیفیت و سرعت ۴K@30fps می‌باشد. نوکیا قول داده که برای این گوشی به مدت ۲ سال بروزرسانی اندروید ارسال کند و شاهد یک باتری بزرگ و قوی نیز برروی این گوشی نیز هستیم که ارزش خرید آن را نسبت به قیمتی که دارد بالا می‌برد.

 

گوشی موبایل Nokia 7.2

یکی دیگر از گوشی‌های خوب و یکی از بهترین گوشی نوکیا همین گوشی موبایل Nokia 7.2 می‌باشد که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده. این گوشی کمی قدیمی بوده ولی به واسطه طراحی خوب و قیمت مناسبی که دارد می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. اسنپدراگون ۶۶۰ در کنار ۴/۶ گیگابایت رم عملکرد بسیار خوبی را در اجرای برنامه یا بازی‌های سبک دارد و می‌تواند کارهای شما را به سادگی تمام انجام دهد. در این گوشی شاهد لنزهای سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی هستیم که تصاویر خوبی را به ثبت می‌رساند و می‌توانید از آن به سادگی تمام استفاده کنید.

 

بهترین-گوشی-نوکیا

 

گوشی موبایل Nokia G21

Nokia G21 یکی دیگر از بهترین گوشی نوکیا می‌باشد که در سال ۲۰۲۲ عرضه شده ولی نباید هیچ انتظار بالایی از آن داشته باشید زیرا این گوشی یک گوشی کاملا اقتصادی است. این گوشی دارای تراشه Unisoc T606 بوده که وظیفه کارهای پردازشی را برعهده دارد. این گوشی می‌تواند از پس کارهای سبک و بازی‌های سبک به خوبی بر بیاید و هیچگونه مشکلی در اجرای اپلیکیشن‌ها نخواهید داشت.

نمایشگر استفاده شده در این گوشی از نوع IPS LCD بوده که کیفیت خوبی در این رنج قیمتی دارد و می‌تواند انتظارات شما را برآورده سازد. همچنین این نمایشگر دارای رفرش ریت ۹۰ هرتزی است که به خوبی و روانی می‌توانید با گوشی خود کار کنید. ترکیب دوربین سه گانه‌ی واید ۵۰ مگاپیکسلی، ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، تنوع نسبتاً خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی دارای یک باتری حجیم ۵۰۵۰ میلی‌آمپری است که به خوبی می‌تواند از پس کارهای شما بر بیاید و به راحتی مدت زمان زیادی را شارژدهی می‌کند.

 

گوشی موبایل Nokia G11

گوشی موبایل Nokia G11 جزو یکی از بهترین گوشی نوکیا در بازه قیمتی خودش است که دارای دوربینی مناسب بوده و می‌توانید تصاویر خوبی را با آن به ثبت برسانید. حداکثر رم در نظر گرفته شده برای این گوشی ۴ گیگابایت است و شاید در اجرای چندین اپلیکیشن باهم کم بیاورد ولی در کل مناسب است نسبت به قیمتی که دارد و می‌ةواند کار راه انداز باشد. این مدل برای دوربین از لنزهای سه‌گانه‌ی واید ۱۳ مگاپیکسلی، ماکرو و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده که اگر منصفانه قضاوت کنیم، فقط در حدیست که کار شما را راه بیندازد و از بهترین گوشی‌های نوکیا انتظار بیشتری در زمینه دوربین می‌رود. پردازنده این گوشی نیز یک پردازنده مناسب بوده که می‌تواند از پس کارهای سبک شما بربیاید و به راحتی به کارهای روزانه‌تان برسید. باتری این محصول نیز به خوبی جوابگوی نیازهایتان است و می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

گوشی موبایل Nokia C2 2nd Edition

گوشی موبایل Nokia C2 2nd Edition یکی از بهترین گوشی‌ نوکیا است که جزو اقتصادی‌ترین گوشی نیز به حساب می‌آید. این محصول در سال ۲۰۲۲ عرضه شده و می‌تواند کارآمد باشد. این مدل از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی IPS LCD استفاده کرده که تراکم پیکسلی و رزولوشن پایینی دارد. در بخش دوربین نیز لنز تک‌گانه ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود و برای تامین انرژی این گوشی، نوکیا به یک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپری بسنده کرده. در کل چنین مشخصاتی شاید کمی بدردنخور باشد و تنها بشود به عنوان گوشی دوم از آن استفاده کرد.

 

 

گوشی موبایل Nokia XR20

گوشی موبایل Nokia XR20 یکی از بهترین گوشی نوکیا از نظر باتری است که می‌تواند شارژدهی طولانی داشته باشد. این گوشی از نظر ساخت و طراحی بسیار زیبا بوده و در نگاه اول قطعا مجذوبش خواهید شد. نوکیا در این گوشی چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سخت‌افزار داخلی قابل‌قبولی را ارائه می‌دهد. این گوشی اصلا به عمر باتری‌اش معروف است و می‌تواند بیشتر از یک روز را شارژدهی کند که واقعا عالی است. تصاویر ثبت شده با این دوربین نیز خوب است و در شرایط نوری خوب می‌توانید تصاویر خوبی را به ثبت برسانید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شبکه پرسرعت ۵G، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و محیط کاربری روان و آسان اشاره کرد.

 

گوشی موبایل Nokia C20

گوشی موبایل Nokia C20 یکی دیگر از گوشی‌های خوب نوکیاست که دارای پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بوده و برای انجام کارهای معمول روزانه مناسب است. این دستگاه مجهز به صفحه‌نمایش ۶.۵۲ اینچی با وضوح +HD است که دوربین سلفی بصورت ناچ در آن قرار گرفته و کیفیت خوبی هم ارائه می‌دهد. این گوشی را می‌توان بهترین گوشی پایین رده نوکیا دانست که از ارزش خرید بالایی برخوردار است. اگر قصد ندارید زیاد هزینه کنید،‌ این گوشی می‌تواند یکی از انتخاب‌هایتان باشد.

 

گوشی موبایل Nokia X20

این گوشی نیز یکی از گوشی‌های خوب نوکیاست که در سال 2021 عرضه شده و می‌توانید با قیمتی مناسب آن را خریداری کنید. این محصول دارای دوربین خوبی بوده که قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت را داراست. این گوشی اندرویدی با سه سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و عمر باتری فوق‌العاده در اختیار کاربران قرار گرفته است. سخت افزار این گوشی کمی ضعیف است و شاید نتواند آنطور که انتظار می‌رود خوش بدرخشد. باتری این محصول نیز عملکرد خوبی دارد و می‌تواند شما را راضی کند. این گوشی نیز برای افرادی که قصد ندارند تا زیاد برای گوشی هزینه کنند گزینه‌ی مناسبی است.

گوشی موبایل Nokia 6.1 یکی دیگر از بهترین گوشی نوکیا است که شاید یک گوشی قدیمی به نظر برسد اما دارای مشخصات خوبی است. این گوشی دارای طراحی مستحکم بوده که می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. همچنین این مدل مشخصات بسیار خوبی مثل چیپست مناسب و صفحه نمایش عالی دارد. نمایشگر این مدل هنوز هم بعد از گذشت حدود ۴ سال، یکی از بهترین‌های بازار از نظر وضوح و تراکم پیکسلی است. درکل این گوشی مخصوص کسانی است که به دنبال یک گوشی مقاوم هستند.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-29

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند