فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی های موبایل 2023

آرزو رستمی

شنبه, 25 آذر 1402

بهترین گوشی های موبایل 2023

 

معرفی بهترین های بازار 2023

همانطور که میدانید تعداد روز های باقی مانده به سال 2024 میلادی انگشت شمار است پس بهترین تایم برای جمع بندی بهترین گوشی های موبایل سال 2023 است ,
با مجله آریا همراه باشید.
همه ما میدانیم که گوشی های خوب زیادی امروزه وارد بازار میشود اعم از گوشی های موبایل سامسونگ , شیائومی , اپل , گوگل , آنر و.... 
و امروز به معرفی برخی از آنها میپردازیم و ممکن است کیس های زیادی را از قلم بیندازیم.

 

بهترین گوشی های اقتصادی 2023

وقتی جمله "گوشی های اقتصادی" به گوشمان میخورد دو برند در ذهنمان تداعی میشود سامسونگ و شیائومی
ولی امروز در این پخش قصد معروفی مدل دیگری را داریم؛


5.گوشی موبایل ریلمی C30 

شاید برخی از شما برای اولین بار نام این برند را میبینید و میشنوید پس با ما همراه باشید برای آشنایی بیشتر با این برند؛
کمپانی ریلمی تولیدکننده گوشی , ساعت هوشمند و همچنین هدفون های بلوتوثی که در برلین آلمان و شنژن چین قرار دارد که بنیانگذار این شرکت کسی نیست جز اسکای لی که بعد از استعفا از سمت خوددر شرکت اوپو این برند را بنیان گذاری کرد.
که بطور رسمی از سال 2018 کار خود را آغاز کرد و در اوت 2019 از 10 میلیون کاربر فعال عبور کرد و شروع به رقابت با همتاهای چینی خود نمود.
ریلمی c30 این محصول در آواخر ژانویه 2022 به بازار معرفی گردید و بعد از عرضه با استقبال بالایی مواجه شد چرا که این محصول در مقابل قیمت مناسب امکانات بالا و خوبی را ارائه میدهد که حس یک محصول میان رده را تداعی میکند .
طراحی ظاهری پنل پشتی این محصول تخت و مدرن است که این طراحی هم بسیار شیک و لاکچری است هم آن راگران تر نشان میدهد. وزن دستگاه چیی حدودی 182 میباشد که با در دست نگه داشتن آن در طولانی مدت موجب ناراحتی شما نمیشود . نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح HD که مناسب دیدن فیلم و سریال میباشد.
و همانطور که میدانید گوشی های سوپراقتصادی مناسب بازی نیستند ولی در این محصول شما میتوانید بازی هایی سبک با گرافیک پایین را در این دستگاه ران کنید.
و تراشه به کار رفته در این دستگاه بزرگتریم نقطه قوت دستگاه میباشد چرا که در کارهای روزمره بدون هیچ لگ و باگی عمل میکند و عملکرد تراشه از رقیب های قدری همچون سامسونگ A04 و شیائومی ردمی A1 Plus بهتر بوده است.



 


4.گوشی موبایل سامسونگ گلگسی A14

دومین محصول اقتصادی امروز از برند سامسونگ میباشد که بی شک کسی نیست که با این محصول آشنایی نداشته باشد ◕‿-
همانطور که میدانید طراحی این سری از گوشی های سامسونگ یعنی سری A سامسونگ برگرفته از سری S این کمپانی میباسد که حس گوشی میان رده و بالارده را القا میکند
و کمپانی تولید کننده تغییرات چشمگیری در طراحی و ساخت محصول بکار نبرده است و از لحاظ ظاهری شبیه به نسل های قبلی خود است. پنل پشتی تخت و از جنس پلاستیک مرغوب بوده است گوشی موبایل خوش دستی است ولی بخاطر وزن 201 گرمی آن ممکن است در دراز مدت موجب ناراحتی شما شود .
صفحه نمایش از نوع PLS LCD 6.6 اینچی با وضوح 1080 در 2408 میباشد با امکان نمایش رنگ های زنده و طبیعی که میتوان گفت در این رنج قیمت انتخاب خوبی میتواند باشد.
از نقاط منفی این دستگاه میتوان به زمان استفاده از دستگاه زیرنور آفتاب اشاره کرد که بشدت آزار دهنده میباشد و آهسته شارژ شدن دستگاه.
این گوشی با سه دوربین تعبیه شده در پنل پشتی که دوربین اول با 50 مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز , دوربین 5 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو که عملکرد دوربین قابل قبول بوده است.
همچنین پردازنده این دستگاه G80 میباشد که سرعت و پردازش قابل قبولی را ارائه میدهد که بدون لگ و باگ بازی ها را هم ران میکند.

              
 

بهترین گوشی های میان رده 2023

شاید اگر در سال های 95و96 بودیم میشد گفت فرق زیادی بین گوشی های میان رده و پرچم دار است ولی الان در سال 1402 هستیم و باید گفت در این زمان تنها تفاوت میان رده ها و پرچمداران فقط قیمت آنهاست وگرنه از لحاظ کارایی , طراحی و ساخت و.... تقریبا در یک سطح وجود دارند.

 

3.گوشی موبایل سامسونگ گلگسی A54

کمپانی سامسونگ در خلق این دستگاه چیزی کم نگذاشته است و باعث شده که برخی این گوشی موبایل میان رده را با پرچم دار اشتباه بگیرند همچنین شباهت زیاد میان A54 و S23FE سبب شده که این دو دستگاه با یکدیگر اشتباه گرفته شود.
طراحی ظاهری این دستگاه مانند باقی نسل های این محصول تخت است ولی با این تفاوت که جزیزه دوربین ها در این محصول با پنل پشتی ادغام شده است و فقط از یک حلقه فلزی برای محافظت دور دوربین ها بکارگرفت شده است .
و همانطور که میدانید در گوشی های میان رده و پرچم دار جک صدا حذف شده وبرای این موضوع باید از هدفون بلوتوثی یا از مبدل استفاده کنید.
جنس پنل پشتی از پلاستیک است که با گوریلا گلس پوشیده است و سریعا لک و چربی را به خودجذب میکند.
وزن این محصول 201 گرم است که وزن بالایی محسوب میشود و در دراز مدت موجب خستگی میشود.
این محصول با گواهی IP67 ارائه شده است که در مقابل مایعات , گردوغبار مقاوم است.
ابعاد نمایشگر محصول نسبت به نسل های قبلی کوچکتر شده ولی تغییر خاص دیگری روی آن اعمال نشده است . صفحه ای 6.4 اینچی نوع سوپر امولد با وضوح 1080 که کنتراست و وضوح خیلی خوبی دارد و رنگ ها بسیار نزدیک به واقعیت می باشد.


دوربین های A54 


سلفی 32 مگاپیکسل اصلی 50 مگاپیکسل , 12 مگاپیکسل اولترا واید و 5 مگاپیکسل ماکرو که کیفیت عکسها بسیار خوب و مناسب است بدون هیچ نویز.
در نهایت تراشه بکار رفته در این محصول اگزینوس 1380 بوده است که بهترین انتخاب کمپانی سامسونگ بوده است , قدرت پردازشی خوب و قابل قبول بدون هیچ هنگی و کندی حین کار با دستگاه امکان بالا اوردن گیم هایی همچون کالاف و بازی های سنگین دیگر با گرافیک بالا بدون لگ و کندی.

      

4.گوشی موبایل شیائومی پوکو F5

اگر شما هم بدنبال یک پردازنده قوی در حد لالیگا هستید این قسمت از مقاله را اصلا از دست ندهید؛

در اواسط اردیبهشت ماه بود که خبری حاکی از آمدن محصول جدید شیائومی سری پوکو را تایید میکرد که با توجه به اطلاعات موجود در بازار گمان میرفت که یکی از بهترین های بازار میان رده ها باشد و بعد از رونمایی و عرضه به بازار گمان ها تبدیل به اطمینان شدند چراکه این گوشی موبایل شیائومی پوکو روی دست تمامی گوشی های موجود در بازار اللخصوص گوشی های پرچم دار زده بود و لقب قاتل پرچم دار 2023 را از آن خود کرد.

شیائومی پوکو F5 جانشین F4 میباشد و به گفته برخی کاربران ورژن جدید از  Redmi Note 12 Turbo است.همچنین پوکو F5 Pro هم ورژن جدید Redmi K60میباشد.

همانطور که قبلتر گفته شد پردازنده این دستگاه بسیار قدرتمند است و همانند تراکتور برای شما کار میکند و سرعت العمل بسیاربالا و چشمگیری دارد که همین عمر تبدیل به بزرگترین نقطه قوت این گوشی موبایل شده است تراشه بکاررفته در دستگاه کوالکام اسنپ دراگون7 نسل دو با لیتوگرافی 4 نانومتری میباشد ,که باید به این خبر خوش را به دوستان گیمر خود بدهم که با توجه به این پردازنده شما با یک گوشی گیمینگ روبه رو هستید اگه تا قبل این موضوع علاقه ای به خرید این گوشی موبایل نداشتید از الان به بد نظر خود را عوض خواهید کرد.

از لحاظ ظاهری کمپانی شیائومی دوباره حرفی برای گفتن دارد چراکه این دستگاه تنوع رنگی زیبایی دارد مخصوصا رنگ سفید آن که باید حتما آن را ببینید.

صفحه نمایش از نوع OLED با رزولوشن 1080 در 2400 با رفرش ریت 120 هرتزی با روشنایی 1000 نیت که باید گفت شیائومی در این نوع از صفحه نمایش با سامسونگ به رقابت پرداخته است که واقعا عملکرد عالی دارد و ارزش خرید بالایی دارد.

در نهایت شیائومی این گوشی موبایل را با آداپتور , کابل شارژر و یک قاب ژله ای عرضه میکند .

اگر از دوستادارن محصولات شیائومی باشید میدانید که نباید این محصول را از دست داد.

 

 

و در نهایت به جذاب ترین بخش میرسیم؛

معرفی بهترین پرچم دار ناگفته نماند گوشی های معرفی شده همگی از بهترین ها هستند مخصوصا گوشی موبایل شیائومی پوکو F5 که قاتل پرچم دار لقب دارد.

 

5.گوشی موبایل آیفون 15 پرومکس

خب خب دوستانی که تا اینجا منتظر ماندن تا در مورد گوشی های اپل هم حرفی بزنیم با تشکر از صبر و شکیبایی شما ؛ بریم که داشته باشیم .

همانطور که همه آشنایی دارید آیفون از دسته از گوشی های لاکچری است که همه را وسوسه میکند که حداقل یکبار هم که شده با این گوشی کار بکنند حتی شما دوست عزیزی که در حال مطالعه این مقاله میباشید.

ولی باید گفت که این مرحله برای شمایی در ایران سکونت دارید هنوز قفل است چراکه ریجستری دو ورژن 14 و 15 گوشی موبایل آیفون هنوز نیامده است هعییی))):

پردازنده به کار رفته در این نسخه آیفون A17 Bionic میباشد که فقط در دو نسخه پرو و پرومکس این گوشی موبایل تعبیه شده است که احتمال میرود این پردازنده اولین پردازنده 3 نانومتری موبایلی دنیا باشد.

فریم این محصول تیتانیومی خواهد بود؛ همچنین اپل برای اولین بار در تاریخ دراین دو دستگاه درگاه USB-C را قرار داده است.

دوربین اصلی این محصول 48 مگاپیکسل و همچنین دوربین تله فوتو با پریسکوپ تتراپریسم ویژه برای زوم اپتیکال 5 برابر است که خبری خوبی است.

با توجه به این اخبار کمپانی اپل در این نسخه بسیار هیاهو به پا کرده است و تا اینجا اتفاقات رخ داده در این نسخه بسیار پربار بوده است و با توجه به این اتفاقات میتوان گفت برای خرید این محصول باید کلیه های خود را بفروشیم◠‿◠.

و آیفون این محصول را با یک کابل شارژرجدید دو سر تایپ سی را با لوگوی اپل و دفترچه راهنما عرضه میکند همچنین بسته بندی این محصول بسیار شکیل و مدرن بوده است.

و همانطور که گفته شده فریم این دستگاه تیتانیومی است که از مواد اولیه هوافضا ساخته شده است که بسیار در برابر خط و خش مقاوم است و نسبت به نسل قبلی خود مقداری سبکتر شده است که این اتفاق خوبی برای گوشی های آیفون میتواند باشد و همچنین طراحی آن نازک تر و زیبا تر از قبل شده است و بازی با آن خیلی راحتتر شده است.

همچنین گواهی IP68 را که مقاوم در برابر آب,گردوغبار است را کسب نموده است.و این نسخه را میتوانید در رنگهای تیتانیومی مشکی,سفید و آبی تهیه نمایید.

برای اطلاعات بیشتر منتظر مقاله اختصاصی این محصول باشید.

 

 

تمامی محصولاتی که معرفی گردید ارزش خرید بالایی دارند برای مشاوره با کارشناسان فروشگاه آریا در ارتباط باشید.

منتظر مقالات بعدی مجله آریا باشید.

باتشکر فراوان از عزیزانی که برای مطالعه این مقاله وقت گذاشتند.

 تجربه یه حس خوب از خرید ツ

آرزو رستمی

https://ttaria.com/tb-144

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند