فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی‌های 2021

یوسف هنرمند

یکشنبه, 02 مرداد 1401

بهترین گوشی‌های 2021

 

جدا کردن بهترین گوشی‌های 2021 در میان این همه گوشی عرضه شده واقعا کار سختی است. گوشی‌هایی که هم ارزش خرید داشته باشند، هم قیمت مناسب و هم مشخصات عالی. با قیمت گوشی کنونی در بازار شاهد قیمت گوشی‌ سامسونگ بالا، قیمت گوشی آیفون بالا و دیگر برندهای مطرح هستیم که خرید را برای خریداران سخت می‌کند. گوشی‌های مختلفی در بازار وجود دارند که ارزش خرید بالایی دارند و گوشی‌های بسیار خوبی هستند و می‌توانید این گوشی‌ها را خریداری کنید و یکی از بهترین گزینه‌ها در بین این همه مدل و برند هستند.

در ادامه به بهترین گوشی‌های 2021 می‌پردازیم، گوشی‌هایی که در این سال عرضه شدند و مشخصات بسیار خوبی دارند و واقعا از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. گوشی‌هایی که در ادامه پیشنهاد می‌کنیم، از همه برند هستند و قیمت آن‌ها نیز از زیاد به کم تغییر می‌کند. امیدوارم این مقاله باعث شود تا بهترین گوشی مدنظرتان را در بازه قیمتی دلخواه پیدا و خریداری کنید. در ادامه همراه فروشگاه آریا در این مقاله باشید.

 

گوشی آیفون 13 پرو

آیفون ۱۳ پرو یکی از بهترین گوشی‌های 2021 است که نسبت به مشخصات و کیفیتی که دارد از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. این گوشی اصالت در طراحی خودش را حفظ کرده و شاهد بهترین طراحی با کیفیتی عالی هستیم. در این گوشی شکل کلی قرارگیری سنسورهای دوربین زیاد تغییری نداشته و لنزها همگی در یک شکل مربع شکل قرار گرفته‌اند. وزن این مدل از آیفون نسبت به مدل قبلی خود افزایش زیادی داشته و سنگینی آن هنگام در دست گرفتن دستگاه کاملا حس می‌شود.

در بخش نمایشگر نیز خوشبختانه اپل در نمایشگر آیفون 13 پرو از نرخ نوسازی 120 هرتز ییعنی بالاتر از آیفون‌های قبلی استفاده کرده. نمایشگر‌های اپل همیشه یک نقطه قوت برای آیفون‌ها در مقابل رقبای اندرویدی محسوب می‌شوند و کمتر شرکتی توانسته صفحه‌ای به قدرت و زیبایی اپل بسازد. نمایشگر 6.1 اینچی آیفون امروز ما از پنل Super Retina XDR OLED استفاده می‌کند و از نسل قبلی خود یک قابلیت OLED و ناچی کوچک‌تر برتری دارد. سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۱۳ پرو به همراه سنسور سه بعدی که وظیفه تشخیص عمق را دارد، می‌توانند بهترین تصاویر را ثبت کنند. دقت در رنگ و جزئیات در این تصاویر به شدت بالا می‌باشد و عکاسی با این دستگاه بسیار لذت بخش است. همچنین این لنزها زوم بسیار خوبی دارند و عکس‌برداری در این حالت نیز بسیار ایده‌ آل صورت می‌گیرد.

 

گوشی-آیفون-13-پرو

 

اپل در آیفون ۱۳ پرو از آخرین ورژن Apple A15 Bionic استفاده کرده که در تمامی مدل‌های آیفون ۱۳ شاهد آن هستیم. این دومین پردازنده ۵ نانومتری که توانسته چیزی حدود ۱۵ میلیارد ترانزیستور را در خود جای بدهد. این رقم نزدیک ۳۰ درصد بیشتر از مدل قبلی آن یعنی A14 Bionic است که در سری ۱۲ اپل قرار داشت. این پردازنده ۶ هسته‌ای، دو هسته غول پیکر ۳.۲۳ هرتزی و ۴ هسته دیگر را درون خود جای داده است. در این گوشی چیزی به جز زیبایی در طراحی و ساخت و قدرت در سخت‌افزار نمی‌توان یافت. این گوشی در همه بخش‌ها بسیار قدرتمند ظاهر شده و حرفی برای رقیبانش نگذاشته.

 

گوشی گلکسی S22 پلاس

گوشی گلکسی S22 پلاس یکی دیگر از بهترین گوشی‌های 2021 است که دارای طراحی خاصی بوده که قطعا نظر شما را به خود جلب می‌کند، کیفیت ساخت نیز بسیار بهتر شده و حس بسیار بهتری نیز به کاربر می‌دهد. قاب پشتی و نمایشگر این گوشی از گوریلا گلس وکتوس محافظت می‌شوند و فریم آن نیز از جنس آلومینیوم است. این گوشی دارای دوربین‌های سه گانه است که دوربین اصلی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN5 دارد. دوربین تله فوتو دارای رزولوشن ۱۰ مگاپیکسلی و قابلیت زوم سه برابری دارد. هردوی این دوربین‌ها از لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برند و شاهد کیفیت بسیار خوبی هستیم و می‌توانید با خیالی راحت با این گوشی تصویربرداری کنید.

 

S22-پلاس

 

گوشی S22 Plus از نمایشگر با کیفیت Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد که نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی دارد و از استاندارد HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر توانایی تولید ۱۷۵۰ نیت روشنایی را داراست و می‌توانید در زیر نور خورشید به راحتی با آن کار کنید. این محصول پرچمدار از پردازنده‌ اگزینوس بهره می‌برد که اگزینوس ۲۲۰۰ با یک هسته قدرتمند Cortex-X2، سه هسته کم مصرف تر Cortex-A710 و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A510 به خوبی می‌تواند از پس وظایف سنگین بر بیاید. این گوشی می‌تواند به راحتی تمام تمامی بازی‌های روز، نرم افزارهای سنگین را به راحتی اجرا کند و شاهد هیچ لگ و باگی نیز در اجرای این بازی‌ها و نرم افزارهای سنگین نیستیم. S22 Plus یک پرچمدار به تمام معناست که همه موارد به خوبی در آن رعایت شده و شاهد درخشش عالی این گوشی هستیم.

 

گوشی شیائومی Mi 11i 5G

گوشی شیائومی Mi 11i 5G یکی دیگر از بهترین گوشی‌های 2021 می‌باشد که از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی با Poco F3 دارد.. قاب پشتی این محصول از پلاستیک ساخته شده که برروی این قاب پشتی شاهد یک شیشه هستیم. در پنل جلویی گوشی نیز که به صورت کاملا تخت طراحی شده و حاشیه‌های نمایشگر کم است و نسبت نمایشگر به پنل جلویی ۸۶ درصد می‌باشد. این گوشی دارای سه سنسور می‌باشد که سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی بوده که تصاویر خوبی را ثبت می‌کند. این سنسور قابلیت عکاسی پرتره را در اختیار شما قرار می‌دهد و در این تصاویر سوژه به خوبی شناسایی می‌شود.

دوربین سلفی موبایل شیائومی Mi 11i 5G هم یک دوربین 20 مگاپیکسلی که عملکرد خوبی ندارد. کوچک بودن سنسور سلفی میتونه دلیل کیفیت پایین این دوربین باشد زیرا هرچه سنسور کوچکتر باشد قطعا نور کمتری به دوربین میرسه و تصویر بی‌کیفیت میشه. این محصول از یک نمایشگر سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل استفاده کرده که 6.67 اینچ است. این نمایشگر دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی بوده که قطعا شما را بی‌نیاز می‌کند. همچنین این نمایشگر از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این محصول از یک پردازنده عالی بهره می‌برد که یکی از قوی‌ترین و بهترین پردازنده‌های حال حاضر بازار می‌باشد. اسنپدراگون 888 5G به عنوان پردازنده این گوشی انجام وظیفه می‌کند و کارهای پردازنده گرافیکی نیز برعهده آدرنو 660 است که یک پردازنده گرافیکی بسیار قوی است.

 

Mi-11i-5G

 

درکل شاهد یک گوشی قاتل پرچمدار هستیم که از طراحی خوبی بهره می‌برد. بدنه‌ی این گوشی پلاستیکی بوده اما شیائومی از یک شیشه برروی آن استفاده کرده. همچنین نمایشگر این گوشی در کنار سخت افزار آن نقاط قوت این گوشی هستند که قطعا شما را راضی می‌کنند.

 

هواوی P50 پرو

گوشی Huawei P50 جدیدترین گوشی هوآوی است که به تازگی روانه‌ی بازار شده. این گوشی پرچمدار امکانات بی‌نظیری دارد و هوآوی برای نمایشگر آن از یک نمایشگر OLED با رزولوشن ۲۷۰۰ × ۱۲۲۴ پیکسل استفاده کرده است که حس و حال بسیار خوبی به کاربر می‌دهد. این گوشی پرچمدار دارای طراحی بی‌نظیر است و زمانی که گوشی را در دست می‌گیرید حس و حال بسیار خوبی به شما منتقل می‌شود.

هوآوی در بخش دوربین این گوشی نیز از یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که کیفیت عالی دارد و با استفاده از آن می‌توانید تصاویر بسیار باکیفیتی را به ثبت برسانید. تراشه فوق‌العاده قوی Snapdragon 888 4G به همراه باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری نیز از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این گوشی داراست. همچنین شارژ سریع ۶۶ واتی نیز در این گوشی قرار داده شده است که به سرعت می‌تواند گوشی را شارژ کند.

 

 

هواوی-P50-پرو

 

گلکسی A52s 5G

گلکسی A52s 5G یکی از بهترین گوشی‌های 2021 است که قرار است به آن بپردازیم. این گوشی دارای طراحی خاصی است تا بتواند جوان پسندانه‌تر بنظر برسد. سامسونگ در این گوشی به خوبی توانسته خودی نشان دهد و با طراحی آن از همه جهات کاربر را به سمت خودش جلب می‌کند. سامسونگ در طراحی این گوشی بیشتر تمرکزش را برروی قاب پشتی قرار داده و قاب پشتی آن نیز واقعا زیبا و خواستی شده.

در این گوشی شاهد 4 لنز هستیم که در گلکسی A52s خبری از لنز تلفوتو نیست و سامسونگ به جای این لنز از لنز تشخیص عمق استفاده کرده که همین موضوع باعث شده است تا خبری از زوم‌ اپتیکال و زوم ۳۰ برابری در این گوشی نباشه. لنز اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسل بوده و شاهد یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دو لنز با سنسورهای ۵ مگاپیکسلی نیز هستیم. تصاویری که با گلکسی A52s ثبت شد واقعا باکیفیت هستند و رنگ بندی عالی می‌باشد. تصاویر اولتراواید زاویه دید خوبی دارند و ثبت رنگ و جزئیات به خوبی صورت می‌گیرد. دوربین سلفی نیز کیفیت خوبی دارد و می‌تواند تصاویر سلفی خوبی را به ثبت برساند.

سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی استفاده کرده که نسبت به مدل‌های پیشین، دارای نمایشگر باکیفیت‌تری است و از نرخ بازسازی 90 هرتزی در صفحه نمایش این گوشی استفاده شده. همچنین در این گوشی از حداکثر روشنایی 800 نیتی استفاده شده که واقعا خوب است. در گلکسی A52s از پردازنده اسنپدراگون 720G استفاده شده که از این چیپست در گوشی A72 نیز استفاده شده بود. اسنپدراگون 720G آنقدر پردازنده قدرتمندی است که می‌تواند به راحتی و بدون داغ شدن تمامی اپ‌ها و بازی‌ها را اجرا کند.

گوشی سامسونگ A52s یک گوشی میان رده با قابلیت‌های بسیار زیاد که جوانان را هدف قرار داده. این گوشی با طراحی منحصر بفرد و جذابیت و حس و حال پرچمداران، توانسته بهترین حس را به کاربر انتقال دهد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-34

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند