فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی‌ هوآوی

یوسف هنرمند

یکشنبه, 15 خرداد 1401

بهترین گوشی‌ هوآوی

 

کمپانی هوآوی که یکی از برندهای مطرح دنیا می‌باشد توانسته در یک دهه گذشته خوش بدرخشد. این کمپانی محصولات متنوعی نظیر تلفن همراه هوشمند، لپ تاپ و تجهیزات شبکه را طراحی و تولید می‌کند و با عرضه این محصولات به بازار توانسته طرفداران بسیاری جمع کند. این کمپانی محبوب چینی حتی توانسته به بازارهای بزرگی همچون بازارهای اروپا و امریکا راه پیدا کند که با راه پیدا کردن این برند به این بازارها شاهد استقبال بی‌نظیری از سوی مردم بودیم.

هواوی حدود چندین سال است که مورد تحریم ایالات متحده امریکا قرار گرفته و همین موضوع باعث شده تا فروش محصولات این شرکت با افت شدیدی رو به رو شوند. حال هواوی پس از چندین سال توانسته با برطرف کردن مشکلات پیش روی و ارائه یک سیستم عامل جدید برای محصولات خود به بازار برگردد. در ادامه به بهترین گوشی‌های هوآوی می‌پردازیم، پس همراه فروشگاه آریا باشید.

 

گوشی موبایل Huawei P30 Pro

گوشی موبایل Huawei P30 Pro بهترین گوشی‌ هوآوی می‌باشد که می‌تواند جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد. این گوشی موبایل هوشمند، دارای یک دوربین بسیار باکیفیت بوده که می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را به ثبت برساند. لنزهای این دوبین قابلیت بررگنمایی ۵ برابری و ۱۰ برابری اپتیکال را دارا می‌باشند که حتی در نور کم نیز می‌توانند تصاویر بسیار باکیفیت را ثبت کنند.

در تست‌هایی که ما از دوربین این گوشی گرفتیم، شاهد ثبت تصاویر باکیفیت در تمامی حالات نوری بودیم. حتی در شب نیز تصاویر خوبی را می‌توانید با دوربین این گوشی بگیرید.

در بخش نمایشگر نیز این محصول از یک نمایشگر Full HD بهره می‌برد که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد‌. هوآوی با این که از یک‌ نمایشگر Full HD در این گوشی استفاده کرده است، اما شاهد روشنایی عالی، رنگ‌های بسیار باکیفیت و واقع گرایانه و خروجی تصویر فوق العاده‌ای هستیم. درکل در بخش نمایشگر با اینکه شاهد یک‌ نمایشگر فول اچ دی هستیم ولی این‌ نمایشگر واقعا راضی کننده خواهد بود.

 

گوشی-موبایل-Huawei-P30-Pro

 

گوشی موبایل هوآوی P30 Pro دارای یک پردازنده کرین ۹۸۰ بوده که از ۸ گیگابات رم پشتیبانی می‌کند که کاملا جوابگوی تمامی نیازهای شما است. اگر قرار است از گوشی خود پردازش‌های سنگین و بازی‌های روز را درخواست کنید، این محصول می‌تواند به راحتی جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد.

هواوی در این گوشی از یک باتری با ظرفیت بالا استفاده کرده که می‌تواند خیال شما را از شارژدهی عالی راحت کند. حتی اگر قرار است از گوشی خود کارهای سنگین طلب کنید و یا با گوشی خود بازی می‌کنید، باتری این گوشی می‌تواند به راحتی جوابگوی نیازهای روزانه و نیازهای با پردازش‌های سنگین شما باشد.

 

گوشی موبایل Huawei Mate 20 Pro

گوشی موبایل Huawei Mate 20 یکی از بهترین گوشی‌ هوآوی بوده که حرف‌های زیادی در تمامی زمینه‌ها همچون طراحی، سخت افزار و دوربین و باتری دارد. این گوشی بر پایه پرچمداران سری P ساخته شده که توان پردازشی بالایی دارد و می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌ها و پردازش‌ها را به راحتی انجام دهد.

این محصول دارای یک نمایشگر بزرگ و یک دوربین سه‌گانه می‌باشد که می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به ثبت برساند. هواوی در طراحی این گوشی تصمیم گرفته تا حسگر اثرانگشت را در زیر نمایشگر قرار دهد. لازم به ذکر است که نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن QHD بوده و از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند تا بتواند کیفیت رنگ‌های بالاتری را پشتیبانی کند. نمایشگر Huawei Mate 20 Pro یک نمایشگر 6.39 اینچی است که می‌تواند راحت در دست جای گیرد.

 

گوشی-موبایل-Huawei-Mate-20-Pro

 

هرچی درباره این گوشی بگوییم کم گفته‌ایم، هواوی در دوربین این گوشی از سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی و لنز تله فوتوی 8 مگاپیکسلی استفاده کرده تا بتوان با آن به دل کوه و جنگل زد و تصاویر بسیار خوبی ثبت کرد. درنهایت بگویم که هواوی در طراحی این گوشی موبایل سنگ تمام گذاشته و با یک گوشی بسیار خوب و قوی طرف هستین.

 

گوشی موبایل Huawei Mate 40 Pro

گوشی موبایل Huawei Mate 40 Pro یکی از بهترین گوشی‌ هوآوی می‌باشد که از نظر سخت افزاری حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. ابتدا از همان سخت افزار این گوشی شروع میکنم. هواوی در این محصول از یک چیپست Kirin 9000 5G (5 nm) استفاده کرده است که جوابگوی تمامی نیازهای شما می‌باشد. این محصول می‌تواند جدیدترین بازی‌ها را با کیفیتی بالا به اجرا دربیاورد و حتی در اجرای نرم افزارهای سنگین هیچگونه مشکلی ندارد.

این محصول دارای نمایشگر OLED بوده که از تکنولوژی HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بهترین تصویر با ریزترین جزئیات را تحویلتان دهد. همچنین هواوی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برای این محصول استفاده کرده که تجربه کاربری را بیش از پیش افزایش می‌دهد و برای افرادی که با گوشی خود بازی می‌کنند یک نکته حائز اهمیت است.

 

گوشی-موبایل-Huawei-Mate-40-Pro

 

دوربین Huawei Mate 40 Pro نیز دارای سه لنز 50 مگاپیکسلی،‌ 12 مگاپیکسلی و یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی می‌باشد که می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را به ثبت برساند. طبق تست‌هایی که ما داشتیم، دوربین این گوشی حتی در شب نیز تصاویر باکیفیتی را به ثبت می‌رساند که می‌تواند نظر هرکاربری را به خود جلب کند.

جدای از تمامی این موارد یک مشکل اساسی که این گوشی دارد، فقدان سرویس‌ها و خدمات گوگل است که ممکن است به تجربه کاربری شما لطمه وارد کند. اگر به خدماتی که گوگل می‌دهد وابسته هستید و نمی‌توانید به خدمات دیگر شرکت‌ها کوچ کنید پیشنهاد می‌کنم که یک گوشی دیگر تهیه کنید. اگر می‌توانید با سیستم عامل جدید هواوی کنار بیاید و وارد اکوسیستم جدید هواوی شوید، بهتان تبریک می‌گویم، زیرا این گوشی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.

 

گوشی موبایل Huawei P40 Pro Plus

گوشی موبایل Huawei P40 Pro Plus یکی دیگر از بهترین گوشی‌ هوآوی بوده که دارای یک دوربین پنج‌گانه فوق العاده قدرتمند است. این محصول بهترین دوربین را در بین تمامی گوشی‌های سال ۲۰۲۰ دارد و توانسته بسیاری از کاربران را خیره کند. دوربین این گوشی دارای امکانات بسیاری بوده که شاید هیچ کدام از این امکانات را حتی تجربه هم نکرده باشید. دوربین این محصول از بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری پشتیبانی کرده و دارای سیستم تثبیت تصویر نیز هست.

 

Huawei-P40-Pro-Plus

 

همچنین در بخش سخت افزاری نیز هواوی تصمیم گرفته تا در این گوشی از یک چیپست Kirin 990 5G استفاده کند تا قدرت این دستگاه را بالا ببرد. P40 Pro Plus نیز از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند و این به این معناست که شاهد سیستم عامل هواوی برروی این گوشی هستیم.

 

گوشی موبایل Huawei P30 Lite

گوشی موبایل Huawei P30 Lite یکی از بهترین گوشی‌ هوآوی می‌باشد که در واقع یک گوشی میان رده محسوب می‌شود. این محصول دارای سخت افزاری مناسب برای کارهای روزمره و گاهی پردازش‌های سنگین دارد که می‌تواند جوابگوی کارهای روزمره و کمی سنگین شما باشد. این محصول از بدنه‌ای شیشه‌ای و نمایشگری باکیفیت برخوردار است.

نمایشگر این محصول یک نمایشگر 6.15 اینچی با رزولوشن 1080 در 2312 پیکسل بوده و تراکم 415 پیکسل در اینچ را داراست. از نظر کیفیت تصویر شاهد یک تصویر فوق العاده عالی هستیم که بدون شک راضی کننده می‌باشد. هواوی در این گوشی تصمیم گرفته تا از دوربین سه گانه استفاده کند که شاهد تصاویر بسیار باکیفیتی باشیم. تصاویر ثبت شده در حالات مختلف عالی بودن و در شب نیز شاهد تصویری خوب هستیم.

 

گوشی-موبایل-Huawei-P30-Lite

 

Huawei P30 Lite از یک پردازنده هشت هسته‌ای بهره می‌برد که دارای رم ۴ تا ۶ گیگابایتی می‌باشد. پردازنده بکار رفته در این گوشی پردازنده، کرین 710 است که یک پردازنده میان‌رده می‌باشد که از پس کارهای روزمره و پردازش‌های نیمه سنگین بر می‌آید. درنهایت باید ذکر کنم که این گوشی یک گوشی میان رده بوده که می‌تواند اکثر نیازهای شما را برآورده سازد.

 

گوشی موبایل Huawei Mate Xs

گوشی موبایل Huawei Mate Xs یکی از بهترین گوشی‌ هوآوی می‌باشد که بسیار انعطاف پذیر است. این محصول برخلاف گوشی‌هایی مانند گلکسی زد فولد، به سمت خارج تا می‌شود تا همیشه دسترسی به کل نمایشگر برای شما امکان پذیر باشد. این محصول فوق العاده دارای سخت افزاری بسیار قدتمند است که جوابگوی تمامی نیازهای کاربران می‌باشد.

هواوی در Mate Xs از تراشه قدرتمند کرین 990 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی استفاده کرده که کاربران با این مشخصات به راحتی می‌توانند به اجرای تمامی برنامه‌ها و بازی‌ها بپردازند. این گوشی تاشو از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند و همین موضوع باعث خواهد شد تا تجربه کاربری شما تحت تاثیر قرار گیرد.

 

گوشی-موبایل-Huawei-Mate-Xs

 

گوشی موبایل Huawei Y8p

گوشی موبایل Huawei Y8p یکی از بهترین گوشی‌ هوآوی بوده که یک گوشی میان رده اقتصادی به حساب می‌آید. این محصول از یک نمایشگر اولد بهره می‌برد که همین موضوع باعث شده است تا حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر قرار گیرد. این محصول همچنین از پردازنده کرین 710F بهره می‌برد که در پردازش‌ها قدرت خوبی را به نمایش می‌گذارد. این تراشه قادر است تا بیشتر بازی‌ها را به راحتی اجرا کند و از اجرای روان آن قطعا لذت خواهید برد.

هواوی در این گوشی از دوربین سه‌گانه استفاده کرده که عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته که یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید. Huawei Y8p متاسفانه از سرویس‌های گوگل بی بهره است و همین موضوع باعث شده تا تجربه کاربری خوبی را از این گوشی شاهد نباشیم.

در ادامه لازم به ذکر است که اگر به فکر خرید گوشی و مشاهده قیمت گوشی موبایل هستید به بخش موبایل فروشگاه آریا مراجعه کنید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-28

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند