فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

بهترین گوشی وان پلاس

یوسف هنرمند

جمعه, 31 تیر 1401

بهترین گوشی وان پلاس

 

وان پلاس از آن دسته برندهایی است که گوشی‌های باکیفیت و بسیار خوبی را عرضه کرده است و در این مدت کم توانسته طرفداران بسیار زیادی را جمع کند. برند چینی وان پلاس سعی داشته همانند دیگر رقبای چینی و جهانی خود گوشی باکیفیت طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کند که از این طرق بتواند طرفداران بسیار زیادی را جذب کند که در این کار موفق عمل کرده و شاهد درخشش این برند چینی حتی در بازار ایران هستیم.

خرید موبایل در این بازار پر از گوشی کار سختی است و وان پلاس آمده تا با عرضه گوشی‌هایی خاص و با قیمتی مناسب این مشکل را حل کند. اگر به دنبال یک گوشی موبایل هستید که دارای مشخصات خوبی باشد و کیفیت ساخت خوبی نیز داشته باشد و همچنین قیمت گوشی مناسبی نیز برروی آن خورده باشد، گوشی‌های وان پلاس بهترین انتخاب هستند. قیمت گوشی وان پلاس نسبت به دیگر برندها بهتر بوده و وان پلاس سعی کرده تا خریداران را درک کند و سود خودش را کمتر کند.

این برند خاص گوشی‌های خود را با سیستم عامل اندروید عرضه می‌کند و همانطور که می‌دانید این سیستم عامل برروی گوشی‌های موبایل یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل هاست. حال در این بررسی قرار است تا به معرفی بهترین گوشی وان پلاس بپردازیم و به شما بگوییم که بهترین گوشی‌های این شرکت کدام گوشی‌ها هستند. پس تا آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

 

گوشی موبایل وان پلاس 10 پرو (OnePlus 10 Pro)

اگر به دنبال یک گوشی خاص با طراحی بی نظیر هستید، گوشی وان پلاس 10 پرو برای شما ساخته شده. این گوشی دارای طراحی بسیار زیبایی بوده که می‌تواند انتظارات شما را برآورده سازد. این محصول بسیار خوش دست است و می‌توانید با آن به سادگی کار تمام کنید. فریم این گوشی از شیشه ساخته شده و با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود که مقاومت خوبی دارد. در قاب پشتی شاهد چینش دوربین‌ها به شکلی بسیار خاص و جذاب هستیم که زیبایی خاصی دارد. ۳ لنز در قاب پشتی قرار گرفته‌اند که یکی از آن‌ها فلش است که در کنار آن سه لنز قرار گرفته.

 

OnePlus-10-Pro

 

وان پلاس ۱۰ پرو دارای دوربین سه گانه است که توسط کمپانی Hasselblad ساخته شده. شاهد کیفیت خوبی از دوربین این گوشی هستیم ولی طبق انتظارات این دوربین آنقدر خفن و جذاب نیست. دوربین اصلی این گوشی مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی است که تصاویر خوب و باکیفیتی را به ثبت می‌رساند. در تصاویر گرفته شده، شاهد حالت واید خوب هستیم و شارپنس، وایت بالانس و روشنایی خیلی خوبی دارد و درکل باید ذکر کنم که سنسور اصلی تصاویر خوبی را به ثبت می رساند. برروی دوربین این گوشی به خوبی می‌توانید حساب باز کنید.

این محصول همچنین یک نمایشگر Fluid AMOLED با رزولوشن 1440×3216 و نرخ تازه سازی 120 هرتزی دارد که کیفیت تصویر بسیار خوبی ارائه می‌دهد. از این نمایشگر ایراد خاصی نمی‌توان گرفت و تنها می‌توان گفت که بشدت باکیفیت است و وان پلاس سنگ تمام گذاشته. روشنایی این نمایشگر هم خوبه و نسبت به پرچمداران سامسونگ شاید کمتر باشد ولی درکل خوب است.

وان پلاس از پردازنده Snapdragon 8 Gen1 استفاده کرده که از تکنولوژی 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این پردازنده آنقدر قدرتمند است که تمامی بازی‌ها را می‌توانید با گرافیک بسیار بالا و بدون هیچ عیب و نقصی اجرا کنید و از بازی کردن با چنین سخت افزار و نمایشگری لذت ببرید.

 

وان پلاس 9 پرو (OnePlus 9 Pro)

وان پلاس 9 پرو یکی دیگر از بهترین گوشی وان پلاس است که دارای طراحی بسیار جذابی می‌باشد. این محصول دارای یک طراحی خاص بوده که از همان اول نظرتان را جلب خواهد کرد. طراحی بسیار خاص و منحصربفرد است و در این محصول شاهد کوتاه‌تر شدن و باریک‌تر شدن گوشی هستیم که می‌توان به راحتی با آن کار کرد. مثل دیگر گوشی‌های پرچمدار شاهد استفاده از شیشه و فلز در این گوشی هستیم که کیفیت بدنه را بسیار افزایش داده است.

این محصول دارای یک دوربین چهارگانه است که کیفیت خوبی دارد که همسطح پرچمداران است. دوربین اصلی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی بوده که دارای گشودگی دیافراگم 1.8 است. تصاویر ثبت شده با این دوربین از کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برند و رنگ‌ها نیز در تصاویر به شدت خوب بودند. تصاویر از نظر روشنایی و شارپنس عملکرد واقعا خوبی دارند و نمی‌توان هیچ ایرادی از آن گرفت.

 

OnePlus-9-Pro

 

این گوشی دارای یک نمایشگر بزرگ است که از پنل AMOLED استفاده می‌کند. اندازه آن نیز 6.7 اینچ است که دارای رزولوشن 1440 در 3216 و تراکم پیکسلی 525 پیکسل برا اینچ می‌باشد. کیفیت تصویر آنقدر بالا بوده که از همان نگاه اول قطعا عاشقش خواهید شد. این نمایشگر از نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی LTPO بهره می‌برد که یک استاندار است و تقریبا در تمامی نمایشگرها قرار دارد. نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی این صفحه نمایش این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با گوشی به صورت خییلی روان‌تر کار کنید.

وان پلاس 9 پرو (OnePlus 9 Pro) دارای پردازنده Snapdragon 888 است که یک پردازنده بسیار قوی بوده و از پس هرکاری به خوبی بر می‌آید. این محصول دارای نسخه‌های ۸ و ۱۲ گیگاباتی رم است که بسته به نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

 

وان پلاس 9 (OnePlus 9)

وان پلاس 9 یکی دیگر بهترین گوشی وان پلاس است که دارای کیفیت بسیار خوبی است. این محصول دارای طراحی خاص بوده که می‌توانید به راحتی و با خیالی راحت از آن استفاده کنید. قطعا این گوشی نسبت به نسخه پرو حرفی برای گفتن ندارد اما در حد و اندازه‌ی خودش خوب عمل کرده و می‌توانید انتظار زیادی ازش داشته باشید. در بخش دوربین این گوشی نسبت به نسخه پرو شاهد حذف لرزشگیر اپتیکال و عدم پشتیبانی از فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه شده.

در بخش دوربین این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است که کیفیت تصاویر آن بسیار خوب است و می‌توانید تصاویر بسیار خوبی را ثبت کنید که ارزش دارند. در ماژول دوربین شاهد دوربین‌های دیگری نیز هستیم که باعث شده تا دوربین تکمیل شود و بتوانید هرنوع عکسی را با این گوشی ثبت کنید. نمایشگر این گوشی نیز یک نمایشگر عالی بوده که از نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و این نمایشگر 6.55 اینچی دارای رزولوشن 1080p بوده و از پردازنده قوی اسنپدراگون 888 بهره می‌برد که می‌توانید بسته به انتخاب‌تان یکی از حافظه‌های داخلی با مقدار رم دلخواه را خریداری کنید.

 

OnePlus-9

 

وان پلاس 8 پرو (OnePlus 8 Pro)

وان پلاس 8 پرو (OnePlus 8 Pro) یکی دیگر از بهترین گوشی وان پلاس بوده که دارای طراحی بسیار خوبی می‌باشد. این محصول دارای نمایشگری 6.78 اینچی است که دارای پنل امولد و رفرش ریت 120 هرتزی می‌باشد. رزولوشن این نمایشگر 3168 در 1440 پیسکل است. وان پلاس در این گوشی درکل از یک نمایشگر بسیار باکیفیت بهره برده که کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

پردازنده این محصول نیز اسنپدراگون 865 است که توان پردازشی بالایی دارد و می‌توان از پس پردازش‌های سبک و سنگین به راحتی بر بیاد.در قسمت پشتی گوشی شاهد دوربین 4 گانههستیم که حسگر 48 مگاپیکسلی IMX689 سونی در قامت دوربین اصلی آن ظاهر شده است.

 

OnePlus-8

 

وان پلاس 8 (OnePlus 8)

وان پلاس 8 (OnePlus 8) یکی دیگر از بهترین گوشی وان پلاس می‌باشد که دارای یکی از بهترین طراحی در بین گوشی‌های موبایل پرچمدار بوده و 180 گرم وزن و 8 میلی‌متر ضخامت دارد و به راحتی در دست جای می‌گیرد. در قاب پشتی شاهد شیشه هستیم. همچنین قاب پشتی دارای پوشش محافظتی گوریلا گلس 5 است که در برابر ضربات می‌تواند مقاومت نشان دهد. در اطراف قاب پشتی شاهد یکسری خمیدگی‌هایی هستیم که باعث خواهد شد تا گوشی خوش دست شود.

این گوشی دارای دوربین سه گانه بوده که سنسور اصلی 48 مگاپیکسل، سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسل و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل می‌باشد. سنسور اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی از نوع imx 586 ساخت سونی و مجهز به لرزشگیر اپتیکال و هیبریدی است که تصاویر بسیار خوبی را ثبت می‌کند. وضوح تصویر واقعا عالی بوده و جزئیات نیز به خوبی ثبت می‌گردد.

وان پلاس در این گوشی از یک نمایشگر 6.55 اینچی از نوع Fluid AMOLED استفاده کرده که دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2400 است. این نمایشگر به خوبی می‌تواند تصاویر را به نمایش بگذارد و کیفیت بسیار خوبی دارد. در بخش سخت افزاری نیز شاهد تراشه 7 نانومتری اسنپدراگون 865 (Snapdragon 865) هستیم که به خوبی از پس کارهای روزمره و حتی سنگین به سادگی تمام بر می‌آید. این گوشی در دو نسخه 128 گیگابایت با رم 8 و نسخه 256 گیگابایتی با رم 12 به بازار عرض

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-33

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند