فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

تصاویر تازه ای از S23 لو رفت

یوسف هنرمند

یکشنبه, 18 دی 1401

تصاویر تازه ای از S23 لو رفت

 

معروف‌ترین و قدرتمندترین مدل از سری گوشی‌های سامسونگ، سری S آن نام دارد که تقریبا هر ساله مدل جدید آن با قابلیت‌های جدید و سخت‌ افزار قدرتمندتری نسبت به مدل‌های قبلی خود روانه بازار می‌شود. آخرین مدل از سری S که S22 نام دارد در فوریه 2022 معرفی شد و با تغییرات گسترده‌ای که داشت، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

سری Galaxy S23 سامسونگ که گفته می‌شود متشکل از Galaxy S23، Galaxy S23 Plus و Galaxy S23 Ultra می‌باشد، اوایل ماه آینده به طور رسمی عرضه می‌شود. تصاویر فاش شده‌ای که قبلا از این گوشی منتشر شده بود تقریبا گویای چگونگی این مدل از سامسونگ از لحاظ ظاهری بودند، اما به تازگی مجموعه جدیدی از رندرها منتشر شده است که مدل‌های Vanilla و Ultra را در رنگ‌های مختلف به ما نشان می‌دهد.

 

تصاویر تازه ای از S23 لو رفت

 

ظاهر S23

S23 و S23+ از لحاظ ظاهری شبیه به هم خواهند بود. هر دو دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی هستند که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ قرار گرفته اند و فلش LED در سمت راست اولین دوربین از بالا قرار دارد. در قسمت زیرین قاب پشتی شاهد لوگوی سامسونگ هستیم که به زیبایی هک شده است و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور این دستگاه در سمت راست قاب این پرچم‌دار کره‌ای قرار گرفته‌اند.

S23 Ultra طراحی هندسی‌تری دارد و می‌توان شکل آن را به یک جعبه تشبیه کرد و نحوه قرار گیری دوربین‌ها به صورت P شکل است. مانند نسخه‌های غیر اولترای S23، این مدل نیز دارای لوگوی سامسونگ در پنل پشتی است و دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور در این مدل نیز در سمت راست گوشی قرار دارد. همچنین وجود خطوط آنتن در بالا و پایین این گوشی نشان دهنده این است که S23 Ultra دارای قاب فلزی است. هنوز خبری از سامسونگ در مورد سری Galaxy S23 وجود ندارد، اما می‌توانید انتظار داشته باشید که با نزدیک شدن به شایعات در اوایل فوریه، بیشتر در مورد آن بشنوید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-69

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند