فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

جهت اطلاع از تاریخ ارسال سفارشات اسفند کلیک کنید

جدیدترین گوشی اپل

یوسف هنرمند

جمعه, 06 خرداد 1401

جدیدترین گوشی اپل

شرکت اپل همانطور که می‌دانید یک شرکت امریکایی می‌باشد که توانسته در لیست با ارزش‌ترین شرکت‌های دنیا قرار گیرد. جالبت است بدانید در زمانی که این مقاله منتشر می‌شود، اپل با ارزش‌ترین کمپانی دنیا بوده و توانسته است سهم بزرگی از بازار گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ‌ها را از آن خود کند. طرفداران اپل کم نیستند و بسیاری از افراد هستند که تنها محصولات این کمپانی بزرگ را خریداری می‌کنند و محصولات دیگر شرکت‌های بزرگ را حتی نگاه هم نمی‌کنند. نمی‌خواییم بگوییم دیگر برندها محصولات بی‌کیفیتی را تولید می‌کنند، خیر اصلا اینگونه نیست ولی این افراد عاشق برند اپل هستند و روی این برند تعصب خاصی دارند.

شاید شمایی که این مقاله را می‌خوانید نیز یکی از این افراد باشید و تنها محصولات این شرکت پرآوازه را خریداری کنید و تعصب خاصی برروی این محصولات داشته باشید. حال قرار است در این مقاله به جدیدترین گوشی اپل بپردازیم و کمی هم گوشی جدید این کمپانی را زیر ذره بین ببریم و بررسی کنیم. اگر میخواید بدانید که جدیدترین گوشی اپل چه ویژگی‌هایی دارد و اصلا چه نام دارد، تا آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

 

جدیدترین گوشی اپل

در سال ۲۰۲۲ هستیم و اپل چندماهی است که از گوشی خود رونمایی کرده و تمامی طرفداران را به وجد آورده. اما اگر نمیدانید که جدیدترین گوشی‌های این شرکت چه نام دارند باید بگویم که اپل سری آیفون ۱۳ را روانه‌ی بازار کرده که در چهار مدل iPhone 13 ، iPhone 13 Mini ،iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro MaX عرضه شده‌اند. لازم به ذکر است که نسخه ارزان قیمت گوشی موبایل اپل نسخه مینی بوده و نسخه گران قیمت که بهترین امکانات و ویژگی‌ها را دارد نسخه پرو مکس است. این گوشی‌ها با رنگ بندی متعدد و حافظه داخلی دلخواه روانه‌ی بازار شده‌اند که می‌توانید بسته به نیازتان یکی را انتخاب و خریداری کنید.

 

جدیدترین-گوشی-اپل

 

اگر طرفدار محصولات اپل هستید،‌ گوشی موبایل آیفون ۱۳ بهترین انتخاب برای شماست، چون اپل بهترین سخت افزار، بهترین دوربین و دیگر امکانات نظیر باتری خارق‌العاده را برروی این گوشی سوار کرده تا کاربران و هواداران یک گوشی کامل را داشته باشند که می‌تواند با بهترین گوشی‌های پرچمدار دنیا رقابت کند و پیروز شود. اگر به دنبال یک گوشی کامل هستید و دوست دارید شاهکار اپل را در دست داشته باشید، آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین انتخاب است. اما اگر قصد دارید جدیدترین گوشی اپل را داشته باشید اما یک غول به تمام معنا را نمی‌خواهید، آیفون ۱۳ مینی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

بررسی جدیدترین گوشی اپل

بدون شک نسخه پرو و پرو مکس گوشی‌های اپل همیشه بهترین بوده‌اند و اختلاف زیادی از نظر ویژگی و مشخصات بین گوشی پرو و پرومکس با خسته مینی و معمولی وجود داشت. اما حال اپل امسال تصمیم گرفته تا تفاوت زیادی بین گوشی‌های تولید خود نگذارد و سعی کند تفاوت‌ها جزئی باشد. آیفون ۱۳ پرو مکس دارای ابعاد بزرگتر و باتری بهتر و نمایشگر بزرگتری می‌باشد. نسخه مینی این گوشی قطعا ابعاد کوچک‌تری داشته و راحت‌تر در دست جای می‌گیرد و شاید استفاده آن برای افرادی که دستان کوچکی دارند بهتر باشد. حال قرار است به بررسی و تفاوت این دو بپردازیم و سعی کنیم از نظر کلی آیفون ۱۳ را بررسی کنیم.

 

بررسی-جدیدترین-گوشی-اپل

 

از نظر دوربین موبایل، دوربین گوشی موبایل آیفون ۱۳ یکی از بهترین دوربین‌های حال حاضر می‌باشد که می‌تواند به خوبی تمامی نیازهای شما را برطرف سازد. طبق بنچمارک Dxomark، هردو مدل گوشی پرو و پرو مکس اپل دارای بهترین دوربین‌های حال حاضر هستند که در بین ۴ گوشی با دوربین برتر قرار گرفته‌اند. دوربین گوشی‌های آیفون ۱۳ آنقدر خوب هستند که از آن برای ساخت فیلم‌های کوتاه استفاده می‌شود. اکثر افرادی که به سمت خرید آیفون ۱۳ می‌روند اغلب بدلیل دوربین و سخت افزار عالی آن است که واقعا این ویژگی‌ها ارزش خرید آن را به شدت بالا برده است.

از بزرگترین سنسور دوربین موبایل برای جدیدترین گوشی آیفون استفاده شده است که همین موضوع باعث شده تا شاهد ثبت و ضبط تصاویر به شدت باکیفیت باشیم که نور خوبی دارند. همچنین این دوربین‌ها در شب نیز به شدت خوب عمل می‌کنند و تصاویر با ریزترین جزئیات ثبت می‌شود و شاهد نویز نیز نیستیم. یک حالت بسیار جذاب که در گوشی‌های اپل شاهد آن هستیم، حالت Cinematic Mode که غوغایی به پا کرده و اپل نیز برروی این قابلیت به خوبی مانور داده است. با حالت Cinematic Mode می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین تصاویر را ضبط کنید. اگر فیلم بردار هستید و یا دوست دارید به دل طبیعت بزنید و تصاویر عالی ثبت کنید دوربین عال آیفون ۱۳ در اختیار شماست تا بهترین تصاویر را با آن به ثبت برسانید.

نمایشگر این گوشی‌ها نیز به شدت باکیفیت هستند و اگر قصد داشته باشید با آیفون ۱۳ خود بازی کنید قطعا بهترین حس را از گوشی پرچمدار خود دریافت خواهید کرد. گوشی موبایل آیفون ۱۳ دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بوده که می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز متغییر باشد. استفاده از نرخ نوسازی متغییر باعث می‌شود تا در مصرف باتری نیز صرفه جویی شود. برای مثال اگر نیاز به نرخ نوسازی بالایی نداشته باشید اتوماتیک نرخ نوسازی کاهش پیدا کرده و مصرف باتری نیز کمتر می‌شود و اگر نیاز به نرخ نوسازی بالایی داشتید می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین نمایشگر آیفون ۱۳ تصویر بهتر، باکیفیت‌تر و روشن تری را به شما تقدیم می‌کند.

 

بررسی-جدیدترین-گوشی-اپل

 

حال اگر بخواهم راجب باتری این گوشی مختصر توضیح دهم، اپل از باتری ۴۳۵۲ میلی‌آمپر و ۳۲۴۰ میلی‌آمپر در سری آیفون‌های ۱۳ خودش استفاده کرده است نسبت به پردازنده کم مصرف می‌توانند بازدهی خوب داشته باشند.

نوبت بررسی سخت افزار این گوشی است. همانطور که به خوبی می‌دانید، اپل در محصولات خود به ویژه در محصولات آیفون همیشه سعی کرده تا سنگ تمام بگذارد و بهترین سخت افزار، نمایشگر و دوربین و باتری را بکار ببرد. اپل در تمامی گوشی‌های سری ۱۳ خودش از یک سخت افزار یکسان استفاده کرده است. این گوشی‌ها از جدیدترین چیپست ۵ نانومتری ساخت شرکت اپل یعنی Apple A15 Bionic استفاده می‌کنند که یک پردازنده بسیار بسیار قوی می‌باشد که بدرد تمامی امور از جمله کارهای طرحی، گرافیکی و بازی می‌خورد. همچنین این پردازنده، می‌تواند پردازش‌های گرافیکی سنگین را نیز به خوبی پردازش کند و بدلیل مصرف باتری پایین، شارژدهی را افزایش می‌دهد.

پس اگر به دنبال یک گوشی قدرتمند با قیمتی مناسب و ویژگی‌های عالی هستین، سری آیفون در خدمت شماست تا نسبت به بودجه خود یکی از این سری را انتخاب کنید. اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید این گوشی قطعا بهترین انتخاب است، اما اگر قصد ندارید زیاد هزینه کنید می‌توانید به سمت گوشی‌های اندرویدی با قیمتی مناسب بروید که ارزش خرید بالایی نسبت به قیمت موبایل دارند. امیدوارم مقاله جدیدترین گوشی اپل بدردتان خورده باشد، لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-22

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند