فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

جدیدترین گوشی شیائومی

یوسف هنرمند

جمعه, 06 خرداد 1401

جدیدترین گوشی شیائومی

 

چند وقتی است که نام برند شیائومی به شدت بر سر زبان‌ها افتاده و اکثر افرادی نیز گوشی‌های این برند را در دست دارند. برند شیائومی چندین سالی است که در کنار غول‌های فناوری دنیا نظیر اپل و سامسونگ نامش به خوبی می‌درخشد و دارای تنوع محصولات بسیار زیادی است و سعی داشته تا به تمامی طیف کاربران اهمیت دهد و نیاز همه‌ی کاربران را در نظر بگیرد و گوشی با کیفیت و قیمت مناسب روانه‌ی بازار کند. لازم به ذکر است که شیائومی گوشی‌های خودش را با سود بسیار کم روانه‌ی بازار می‌کند و هدفش این بوده تا کاربر را راضی نگه دارد و در این زمینه موفق نیز شده است و کاربران با هزینه‌ی بسیار کمتر نسبت به رقبا به یک گوشی با امکانات دست خواهند یافت.

گوشی‌های شیائومی دارای کیفیت و امکانات بسیار خوبی نسبت به قیمت‌شان هستند و همین موضوع باعث شده تا خریداران متعددی به سمت خرید گوشی‌های این برند بروند. اگر گیمر هستید و دوست دارید با گوشی خود بازی کنید قطعا اگر به سراغ گوشی‌‌های پرچمدار اپل و سامسونگ بروید باید هزینه‌ی بسیار سنگینی را پرداخت کنید،‌ اما با هزینه‌ای کمتر می‌توانید یک گوشی شیائومی در حد پرچمداران اپل و سامسونگ بخرید که حتی از نظر کیفیت ساخت نیز با این دو برند محبوب رقابت می‌کنند.

حتی اگر کارهای سنگین دیگر بجز بازی کردن با گوشی خود انجام می‌دهید، نظیر عکسبرداری و فیم‌برداری و حتی طراحی‌های سنگین، بازهم شیائومی انتخاب بهتری نسبت به گوشی‌های اپل و سامسونگ می‌تواند باشد. همانطور که ذکر شد بحث قیمت گوشی شیائومی در میان است و شیائومی سود بسیار کمتری برروی گوشی‌هایش می‌کشد و همین موضوع باعث شده تا به راحتی تمام بتواند بخشی از بازار را به دست بگیرد. حال در ادامه به جدیدترین گوشی شیائومی موجود در بازار می‌پردازیم، پس تا آخر این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

 

گوشی موبایل Poco X3

گوشی موبایل Poco X3 یکی از جدیدترین گوشی شیائومی می‌باشد که در رده محصولات میان رده قرار می‌گیرد. این محصول قیمت بسیار مناسبی نسبت به کیفیت ساخت بالا و امکانات آن دارد و همین موضوع ارزش خرید موبایل آن را بالا می‌برد. این محصول دارای نمایشگر با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است که می‌تواند به خوبی تمام رنگ‌ها را به تصویر بکشد و روشنایی آن نیز مناسب است.

 

جدیدترین-گوشی-شیائومی

 

نمایشگر این محصول از یک لایه گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد و همین موضوع باعث شده تا مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. همچنین Poco X3 دارای گواهی IP53 می‌باشد و می‌تواند در برابر قطره‌های آب و گرد و خاک مقاومت نشان دهد. سخت افزار این گوشی نیز بسیار قوی بوده و می‌تواند جوابگوی هر نیازی باشد. دوربین این محصول توان ثبت ویدئوهایی با کیفیت 4K را داراست و اگر نور محیط مناسب باشد تصاویر بسیار بسیار باکیفیتی را ثبت خواهد کرد. اما اگر نور محیط کم باشد شاهد افت کیفیت هستیم. شیائومی در پوکو ایکس ۳ از یک باتری ۵۱۶۰ ساعتی استفاده کرده که مناسب استفاده روزانه هست. همچنین این گوشی همراه با یک شارژر ۳۳ وات ساعتی راهی بازار شده که می‌تواند حدود ۷۰ درصد باتری را در عرض تنها ۳۰ دقیقه پر کند.

 

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi 11

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi 11 یکی دیگر از جدیدترین گوشی شیائومی می‌باشد که قرار است یک بررسی کلی از آن را انجام دهیم. Xiaomi Mi 11 یک گوشی پرچمدار به حساب می‌آید که نسبت به امکانات و ویژگی‌هایی که داشته، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. قیمت گوشی موبایل Xiaomi Mi 11 باعث شده تا اکثر افرادی که قصد تهیه‌ی گوشی جدید را دارند به سمت خرید این گوشی بروند. Xiaomi Mi 11 از یک نمایشگر AMOLED بهره می‌برد که کیفیت بسیار خوبی دارد و می‌تواند جوابگوی تمامی نیازهای شما باشد. در بخش دوربین نیز شاهد یک دوربین فوق‌العاده هستیم که دوربین اصلی آن دارای حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

 

گوشی-موبایل-شیائومی-Xiaomi-Mi-11

 

شیائومی در این گوشی از جدیدترین تراشه اسنپ‌‌دراگون استفاده کرده که جدای از این تراشه شاهد حافظه رم مناسب و حافظه داخلی بالا نیز هستیم. سرعت پردازش‌های این گوشی به لطف پردازنده آن و رم بالایی که دارد بسیار سریع است و به همین دلیل کارکردن با آن همیشه برایتان لذت بخش خواهد بود و به جرات می‌توان گفت که این گوشی از پس هرکاری همچون بازی‌های سنگین و طراحی‌های سنگین بر می‌آید. شیائومی از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی استفاده کرده. این گوشی همراه با یک شارژر ۵۵ وات به دستتان می‌رسد که می‌تواند در ۴۰ دقیقه باتری را فول شارژ کند.

اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار و با تمامی امکانات هستین، گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi 11 یکی از بهترین انتخاب‌هاست که می‌توانید داشته باشید. شارژ سریع در کنار سخت افزار خارق‌العاده و نمایشگر عالی باعث شده تا این گوشی به یکی از گوشی‌های با ارزش خرید بالا بدل شود.

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 Pro

گوشی Redmi Note 10 Pro یکی دیگر از جدیدترین گوشی شیائومی می‌باشد که دارای قیمتی مناسب و سخت افزاری عالی است و همین موضوع باعث شده تا مورد توجه بسیار زیادی قرار گیرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز می‌باشد که از HDR 10 پشتیبانی می‌کند و همین موضوع باعث شده تا بتواند رنگ‌ها را خیلی طبیعی‌تر و جذاب‌تر نشان دهد. شیائومی از یک نمایشگر با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در این گوشی استفاده کرده که برای تماشای فیلم و سریال و وب گردی واقعا گزینه‌ی مناسبی است.

 

گوشی-موبایل-شیائومی-Redmi-Note-10-Pro

 

سخت افزار این محصول نیز همانطور که ذکر شد، یک سخت افزار بسیار قوی است که می‌تواند از پس تمامی کارها و نیازهای شما بربیاید. دوربین Redmi Note 10 Pro نیز یکی دیگر از نقاط قوت آن به حساب می‌آید که دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و به‌ همین دلیل عکس‌هایی باکیفیت و پرجزییات ثبت می‌شود. همچنین دوربین Note 10 Pro قابلیت ضبط تصویر با کیفیت 4K را دارد.

 

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi 10T Pro

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Mi 10T Pro یکی دیگر از جدیدترین گوشی شیائومی به حساب می‌آید که دارای نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۰ هرتز است. همچنین نمایشگر این گوشی از HDR10+ بهره می‌برد و برای بازی کردن و تماشای فیلم و سریال گزینه‌ی مناسبی است. سخت افزار این محصول یک سخت افزار خوب بوده که می‌تواند نیازهای کاربران را رفع کند و در حافظه‌های مختلف تولید شده که بسته به انتخاب خود می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

 

گوشی-موبایل-شیائومی-Xiaomi-Mi-10T-Pro

 

دوربین Xiaomi Mi 10T Pro یک دوربین باکیفیت می‌باشد که در شرایط نوری مختلف نظر کاربران را به خود جلب کرده است. همچنین امکان فیلم برداری 8K با این دوربین میسر بوده و حتی می‌توانید با آن ویدئوهای 4K با نرخ ۶۰ فریم برثانیه یا ویدئوهای Full HD با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه طلب کنید.

 

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Poco F3

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Poco F3 یکی دیگر از جدیدترین گوشی شیائومی می‌باشد که توانسته با ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد نظر هواداران و خریداران را به خود جلب کند. این محصول دارای سخت افزار بسیار خوبی است و نسبت به سخت افزار و ویژگی‌هایی که دارد، دارای قیمت گوشی موبایل مناسبی نیز هست. تراشه اسنپ‌دراگون 870 5G باعث شده تا این گوشی عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های سنگین و کارهایی که نیاز به پردازش قوی‌دارند، داشته باشد. شیائومی در این گوشی از یک نمایشگر AMOLED استفاده کرده که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. نمایشگر این محصول حتی از HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند و توانایی خوبی در به نمایش درآوردن رنگ‌ها در زمان بازی کردن و فیلم دیدن دارد.

 

گوشی-موبایل-شیائومی-Xiaomi-Poco-F3

 

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Black Shark 3

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Black Shark 3 نیز یکی دیگر از جدیدترین گوشی شیائومی است که دارای نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که از HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای امکانات و ویژگی‌هایی خوبی بوده و نسبت به سخت افزاری که دارد می‌تواند اکثر نیازهای شما را برطرف کند. همچنین رم و حافظه داخلی فوق العاده این محصول باعث شده تا شاهد گوشی سریعی باشیم که به خوبی پردازش‌ها را مدیریت می‌کند. شیائومی برای Xiaomi Black Shark 3 از یک باتری ۴۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که با شارژ سریع ۶۴ واتی خود می‌تواند خیلی سریع شارژ شود.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-24

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند