فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

جدیدترین گوشی نوکیا

یوسف هنرمند

شنبه, 25 تیر 1401

جدیدترین گوشی نوکیا

 

نوکیا یکی از بهترین برندهای تولید کننده گوشی موبایل و یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی از جمله گوشی موبایل است. در حالی که بسیاری از تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند به سمت طراحی و تولید گوشی‌های پرچمدار خفن رفته‌اند اما در این طرف میدان بازی، نوکیا در حال تولید گوشی‌های میان رده است که طرفداران بسیار زیادی دارد و سعی می‌کند تا سهم بازار بزرگی را از این کار به دست آورد که موفق نیز بوده است. اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید و قیمت گوشی برایتان مهم بوده، قیمت گوشی نوکیا بسیار مناسب بوده و می‌تواند یکی از برندهای مناسب برای خرید باشد.

نوکیا همیشه سعی داشته تا گوشی تولید کند که ارزش خرید بالایی داشته باشد و کیفیت بسیار خوبی نیز داشته باشد. حال پس از گذشت چندین سال هنوز آن کیفیت قدیمی خودش را حفظ کرده و با پایبند بدن برروی اصول خود قدم در دنیای گوشی‌های هوشمند گذاشته است. نوکیا سعی کرده تا در کشورهای مختلف گوشی‌هایی را عرضه کند که کاربران زیادی به دنبال چنین گوشی با طراحی بسیار زیبا، قیمت مناسب و مشخصات و کیفیت عالی هستند و با این استراتژی قصد دارد تا از بزرگترین تولید کنندگان چینی و کره‌ای خودش پیشی بگیرد و تا اینجای کار که موفق بوده، پس می‌توان نتیجه گرفت به احتمال زیاد در آینده نیز جزو یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی هوشمند خواهد بود.

در ابتدای این مقاله قصد دارم تا نام چهار مدل گوشی را نام ببرم که قرار به بازار عرضه شود و این گوشی‌ها G100 ،C200 ،C100 و G400 هستند که جزو گوشی‌های اقتصادی یاد می‌شوند و از اندروید ۱۲ پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها بدرد کسانی می‌خورد که به دنبال یک گوشی بروز هستند و دوست ندارند زیاد هزینه کنند و گوشی می‌خواهند که کار راه انداز باشد. نوکیا این گوشی‌ها را با بهترین کیفیت در اختیار خریداران قرار داده است.

 

جدیدترین گوشی نوکیا

نوکیا در سال‌های اخیر گوشی‌های مختلفی را طراحی و تولید و روانه‌ی بازار کرده است که کیفیت بسیار خوبی داشتند و خریداران به سمت خرید آن‌ها هجوم بردند. این برند نام آشنا قطعا شما را یاد آن گوشی‌های قدیمی خودش می‌اندازد که واقعا بهترین بودند و بسیار مقاوم و دارای مشخصات خوبی نیز بودند و می‌توانند کار بسیاری از کاربران را راه بی‌اندازند. نوکیا در سال‌های اخیر به شدت فعال بوده و گوشی‌های اقتصادی و ساده گرفته تا میان رده و پرچم دار را تولید و روانه‌ی بازار کرده است.

حال در ادامه قرار است تا به جدیدترین گوشی نوکیا بپردازیم و طیف گسترده‌ای از این گوشی‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. این گوشی‌ها دارای قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی می‌باشند و ارزش خرید بالایی دارند. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به جدیدترین گوشی نوکیا بپردازیم.

 

گوشی نوکیا Nokia 9 pureview

جدیدترین گوشی نوکیا، گوشی Nokia 9 pureview است که قابلیت‌های بسیار زیادی را در خود جای داده. این گوشی پرچمدار دارای بهترین ویژگی‌ها بوده که یکی از ویژگی‌ عالی این گوشی دوربین پنج گانه آن است که ارزش خرید این گوشی را برای افرادی که به دنبال یک دوربین عالی در گوشی هستند را بالا می‌برد. این گوشی نسبت به گوشی‌های هم رده خودش در بازار اصلا گران نیست و بسیار خوش قیمت نیز هست.

 

Nokia-9-pureview

 

چیدمان دوربین‌ها همانند شش ضلعی به همراه یک فلش LED و سنسور ToF 3D camera می‌تواند شما را خیره خودش کند. هر 5 دوربین استفاده شده در این دستگاه از رزولوشن 12 مگاپیکسلی برخوردار هستند و از دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برند. قاب پشتی هیچ برآمدگی ندارد و این دوربین‌ها آنقدر خوب طراحی شده‌اند که سطحی صاف پ سیقلی دارند. این گوشی همچنین دارای ابعادی معادل 155x 75 x 8 میلی‌متر و وزن 172 گرم می‌باشد. فریم این گوشی از آلومینیوم ساخته شده و قاب پشتی نیز از جنس شیشه است که شاید این شیشه را در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیز سخت بتوان پیدا کرد.

نسبت نمایشگر به پنل گوشی 79.7 درصد است و نمایشگر آن نیز دارای تراکم 538 پیکسل می‌باشد که بسیار خوب است. نوکیا از تراشه قدرتمند 10 نانومتری Qualcomm SDM845 Snapdragon 845 و پردازنده گرافیکی Adreno 630 در این گوشی استفاده کرده که با ۶ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی مناسب مجهز شده است. این گوشی از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند و همچنین باتری آن نیز یک باتری لیتیوم پلیمری 3320 میلی آمپر ساعتی است که غیر قابل تعویض است. این باتری قابلیت شارژ سریع 18 واتی و همچنین قابلیت شارژ سریع بی سیم 10 واتی را دارد. نوکیا از اندروید ۹ پای برروی این گوشی استفاده کرده و رابط کاربری آن نیز Android One است. درکل شاهد یک گوشی با مشخصات بسیار خوب در این بازه قیمتی هستیم که جزو پرچمداران نوکیا است.

 

گوشی نوکیا Nokia 8.3 5G

گوشی نوکیا Nokia 8.3 5G یکی دیگر از جدیدترین گوشی نوکیا است که دارای قیمت بسیار مناسبی می‌باشد. این گوشی اولین گوشی از برند نوکیاست که از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند و به راحتی با استفاده از این گوشی می‌توانید به شبکه 5G متصل شوید. ابتدا راجب رنگ بندی این گوشی بگوییم که نوکیا نوآوری به خرج داده از طرح رنگی به نام Polar Night در این گوشی استفاده کرده که طراحی آن واقعا زیبا شده است. نمایشگر این گوشی یک نمایشگر 6.81 اینچی است که کیفیت تصویر Full HD+ را ارائه می‌دهد و نوع نمایشگر نیز IPS LCD می‌باشد. نوکیا از جدیدترین تکنولوژی PureDisplay در این گوشی استفاده کرده.

 

Nokia-8.3-5G

 

درکل شاهد یک نمایشگر بسیار خوبی هستیم که تصاویر باکیفیتی را به تصویر می‌کشد و راضی‌تان می‌کند. نوکیا به صورت پیش فرض از اندروید 10 برروی این گوشی استفاده کرده که شاهد آپدیت تا ۲ سال خواهید بود و ارتقای امنیتی نیز تا ۳ سال به راحتی عرضه می‌شود. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل است که در مقایسه با مدل‌های قبلی از سنسور تصویر قوی‌تری استفاده شده است. سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید، زاویه فوق گسترده ایجاد می‌کند و سنسور تشخیص عمق و لنز ماکرو هم 2 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی نیز یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی بوده که کیفیت بسیار خوبی را در اختیارتان می‌گذارد، همچنین این دوربین از قابلیت‌های ویدیویی زیادی پشتیبانی می‌کند.

نوکیا در دوربین این گوشی سنگ تمام گذاشته و شاهد ضبط ویدئو 4k و پشتیبانی از Native HDR هستیم. در کنار این مشخصات عالی شاهد باتری 4500 میلی‌ آمپر ساعتی هستیم که انرژی مور نیاز گوشی را به راحتی تامین می‌کند.

 

گوشی نوکیا Nokia 7.2

گوشی نوکیا Nokia 7.2 یکی دیگر از جدیدترین گوشی نوکیا است که نوکیا در ساخت آن توجه زیادی کرده و شاهد طراحی خوبی هستیم. این گوشی دارای رنگ‌هایی جذاب و زیبا، امکانات و ویژگی‌های بسیار خوب و دوربین سه گانه روانه‌ی بازار شده که ارزش خرید آن را بالا می‌برد. قاب پشتی دستگاه دارای یک جلوه مات است که بسیار این گوشی را زیبا کرده. در قاب پشتی شاهد دوربین سه گانه‌ای هستیم که به خوبی از پس کارهای خودش بر میاید و می‌توانید برروی آن حساب باز کنید.

 

Nokia-7.2

 

در پایین بیرون زدگی دوربین در قاب پشتی می‌توان حسگر اثر انگشت و فلش دوربین را نیز مشاهده کرد. در پایین حسگر اثرانگشت نیز لوگوی نوکیا قرار گرفته. در قسمت پایینی فریم این گوشی شاهد درگاه USB-C و اسپیکر و میکروفون اصلی هستیم. ابعاد این گوشی 159 در 75 در 8 میلی‌متر می‌باشد و وزنی معادل 180 گرم دارد. این محصول دارای نمایشگر 6/3 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی 400ppi و نسبت 19:9 است. از دیگر قابلیت‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توان به وجود استاندارد HDR10 و قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (Always-on display) اشاره کرد.

کیفیت نمایشگر از سایر نمایشگرهای مشابه بسیار بهتر است و تصاویر خیلی خوب و با وضوح بالا نمایش داده می‌شود. این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و یخی روانه بازار شده است و می‌توانید آن را تهیه کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین گوشی‌های نوکیا که ارزش خرید بالایی دارند را معرفی کنیم که دوستانی که این مقاله را مطالعه می‌کنند بدانند که کدام گوشی نوکیا واقعا ارزش خرید بالایی دارد. همانطور که گفته شد، نوکیا یکی از بهترین و قدیمی‌ترین کمپانی‌های حال حاضر دنیاست که گوشی‌های خوبی را تولید می‌کنند و نسبت به دیگر برندها نیز این گوشی‌های تولیدی دارای کیفیت خوبی هستند.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-30

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند