فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

جدیدترین گوشی هوآوی

یوسف هنرمند

دوشنبه, 09 خرداد 1401

جدیدترین گوشی هوآوی

 

شرکت هوآوی یک شرکت پرآوازه چینی می‌باشد که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این کمپانی بزرگ محصولات متعددی نظیر مودم‌های اینترنت، گوشی موبایل و لپ تاپ و بسیاری دیگر از محصولات را طراحی و تولید می‌کند که کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارند. اگر شماهم تنها برای یکبار از محصولات این شرکت بزرگ استفاده کرده باشید، متوجه خواهید شد که هوآوی سعی داشته تا به نیازهای کاربران پاسخ دهد و محصولاتش را نیز با قیمت گوشی بسیار مناسبی به بازار عرضه می‌کند تا قدرت خرید مردم بالا برود.

هوآوی در بخش طراحی و تولید گوشی موبایل توانسته است جایگاه خوبی را در دنیا کسب کند و حتی در داخل کشور ما نیز شاهد طرفداران زیادی از این برند هستیم. هواوی جدای از تولید گوشی موبایل هوشمند، لپ تاپ‌های بسیار باکیفیتی نیز تولید می‌کند که همگی دارای قیمتی مناسب در کنار کیفیت عالی هستند. همین کیفیت عالی باعث شده تا هوآوی فروش خوبی در سرتاسر دنیا کسب کند و به یکی از غول‌های فناوری در دنیا بدل شود.

هوآوی تا چندین سال پیش بسیار خوش درخشیده بود و در تمامی مراکز خرید گوشی بزرگ شاهد محصولات این کمپانی بودیم،‌ اما از حدود ۲ سال پیش که تحریم‌های ایالات متحده امریکا علیه این شرکت اوج گرفت، شاهد تحریم سرویس گوگل برای گوشی‌های این شرکت هستیم که همین موضوع باعث شده تا فروش این برند به شدت کاهش پیدا کند. اما هوآوی دست بردار نبود و در این مدت توانست برای خودش یک سیستم عامل طراحی کند که جوابگوی تمامی نیازهای کاربران باشد.

حال در ادامه قصد داریم تا به جدیدترین گوشی هوآوی بپردازیم و بهترین و جدیدترین گوشی‌های هوآوی که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند را باهم بررسی کنیم. همانطور که می‌دانید، هواوی گوشی‌های خودش را برای طیف وسیعی از کاربران طراحی و تولید می‌کند و در این مقاله نیز گوشی‌های پرچمدار،‌ میان‌رده و پایین رده با ارزش خرید بالا را معرفی خواهیم کرد.

 

جدیدترین گوشی هوآوی

همانطور که پیش‌تر نیز ذکر شد، هوآوی گوشی‌های بروزی را در تمامی کلاس‌های خود عرضه می‌کند. قطعا گوشی Huawei P50 یکی از بهترین گوشی‌های این کمپانی بوده که در کلاس پرچمدار قرار می‌گیرد و توانسته تا با گوشی‌های پرچمدار دیگر برندها رقابت سرسختی را داشته باشد. حال در ادامه به جدیدترین و بهترین گوشی‌های هوآوی در تمامی کلاس‌ها می‌پردازیم.

 

گوشی موبایل Huawei P50

گوشی Huawei P50 جدیدترین گوشی هوآوی می‌باشد که به تازگی روانه‌ی بازار شده است. این گوشی پرچمدار امکانات بی‌نظیری دارد و هوآوی برای نمایشگر آن از یک نمایشگر OLED با رزولوشن ۲۷۰۰ × ۱۲۲۴ پیکسل استفاده کرده است که حس و حال بسیار خوبی به کاربر می‌دهد. این گوشی پرچمدار دارای طراحی بی‌نظیر است و زمانی که گوشی را در دست می‌گیرید حس و حال بسیار خوبی به شما منتقل می‌شود.

 

گوشی-موبایل-Huawei-P50

 

هوآوی در بخش دوربین این گوشی نیز از یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که کیفیت عالی دارد و با استفاده از آن می‌توانید تصاویر بسیار باکیفیتی را به ثبت برسانید. تراشه فوق‌العاده قوی Snapdragon 888 4G به همراه باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری نیز از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این گوشی داراست. همچنین شارژ سریع ۶۶ واتی نیز در این گوشی قرار داده شده است که به سرعت می‌تواند گوشی را شارژ کند.

 

گوشی موبایل Huawei Mate 40 Pro 4G

Huawei Mate 40 Pro 4G یکی دیگر از جدیدترین گوشی هوآوی می‌باشد که دارای مشخصاتی بی‌نظیر بوده و قیمتی مناسب دارد. این گوشی دارای کیفیت ساخت بسیار بسیار بالایی دارد و طراحی آن نیز چشم‌نواز است. نمایشگر این گوشی نیز یک نمایشگر OLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی می‌باشد که می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به شما تحویل دهد. همچنین با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی نیز بازی کردن با این گوشی از همیشه جذاب‌تر می‌شود.

 

Huawei-Mate-40-Pro-4G

 

هوآوی در این گوشی از تراشه اختصاصی Kirin 9000 با فناوری ساخت ۵ نانومتری استفاده کرده که برای کارهای سنگین و بازی طراحی شده است. این پردازنده، به راحتی می‌تواند جدیدترین بازی‌ها را با کیفیتی عالی اجرا کند. دوربین این محصول یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری آن نیز ۴۴۰۰ میلی‌آمپری ساعت ظرفیت دارد.

 

گوشی موبایل Huawei Mate X2 4G

گوشی موبایل Huawei Mate X2 4G یکی دیگر از جدیدترین گوشی هوآوی بوده که در سبک تاشو طراحی و ساخته شده است. هواوی این گوشی را به امکانات بسیار خوبی مجهز کرده که از جمله این امکانات می‌توان به نمایشگر ۸ اینچی OLED و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این محصول از تراشه Kirin یعنی کایرین ۹۰۰۰ بهره می‌برد که می‌تواند تمامی کارهای شما را بدون کوچکترین لگی انجام دهد.

 

Huawei-Mate-X2-4G

 

همچنین هواوی در این گوشی از دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که این گوشی را به یکی از بهترین گوشی‌های موبایل جهت عکس‌برداری و فیلم‌برداری بدل کند. فست شارژ ۵۵ واتی یکی دیگر از امکاناتی است که ذکر شد. این گوشی نسبت به ویژگی‌هایی که دارد قیمت بالایی دارد و قیمت موبایل آن در بازار کهانی به بیش از ۲۰۰۰ دلار می‌رسد.

 

گوشی موبایل Huawei Enjoy 20 SE

Huawei Enjoy 20 SE یکی از جدیدترین گوشی هوآوی است که از رده پرچمدار خارج است و در رده اقتصادی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی هستین، این گوشی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست، زیرا که دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی و رزولوشن Full HD Plus می‌باشد و در کنار آن نیز شاهد یک تراشه Kirin 710A هستیم که جوابگوی اکثر کارهای روزمره شما است. هواوی در این گوشی اقتصادی از دوربین سه گانه ۱۳ مگاپیکسلی استفاد کرده که تصویر خوبی را به ثبت می رساند. جدای از این موارد شاهد یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی هستیم.

 

Huawei-Enjoy-20-SE

 

گوشی موبایل Huawei nova 8 Pro 5G

Huawei nova 8 Pro 5G نیز یکی دیگر از جدیدترین گوشی هوآوی می‌باشد که در رده پرچمداران قرار می‌گیرد که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با رزولوشن ۲۶۷۶ * ۱۲۳۶ پیکسل است که می‌تواند تصاویر باکیفیت خوبی را نمایش درآورد. همچنین هواوی در این گوشی از یک تراشه Kirin 985 5G استفاده کرده که می‌توان با استفاده از آن تمامی کارهای روزانه را به راحتی تمام انجام داد.

 

Huawei-nova-8-Pro-5G

 

دوربین این محصول نیز یک دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی بوده که قابلیت ضبط تصاویر باکیفیت را داراست. هواوی در این محصول از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی استفاده کرده که می‌تواند حدود یک روز شارژدهی کند.

 

گوشی موبایل Huawei nova 8 SE Youth

Huawei nova 8 SE Youth یکی دیگر از جدیدترین گوشی هوآوی بوده که در رده میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد. نمایشگر این محصول یک نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن Full HD Plus و باتری آن نیز یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی موجود در این گوشی قابلیت ضبط تصاویر باکیفیت را داراست.

 

Huawei-nova-8-SE-Youth

 

گوشی موبایل Huawei nova 8 5G

Huawei nova 8 5G یک گوشی عالی بوده که از تکنولوژی ۵G بهره می‌برد. هواوی در این محصول خود از یک نمایشگر OLED استفاده کرده که کیفیت تصویر خوبی را داراست. همچنین دوربین ۴ گانه ۶۴ مگاپیکسلی نیز بسیار راضی کننده می‌باشد و می‌توانید با آن تصویر بسیار باکیفیتی را به ثبت برسانید. Huawei nova 8 5G از تراشه Kirin 985 5G بهره می‌برد.

 

Huawei-nova-8-5G

 

گوشی موبایل Huawei P50 Pro

Huawei P50 Pro یکی دیگر از جدیدترین گوشی هواوی به حساب می‌آید که جزو یک گوشی پرچمدار است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این محصول دارای یک نمایشگر OLED با رزولوشن فوق‌العاده ۲۷۰۰ × ۱۲۲۴ پیکسل است که امکانات متنوعی را داراست. هواوی در این گوشی امکانات متعددی را همچون ۴ لنز متنوع با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۳۶۰ آمپر ساعتی با فست شارژ ۶۶ واتی قرار داده که می‌تواند شما را بسیار راضی کند. این محصول با تراشه‌های قدرتمند Kirin 9000 و Snapdragon 888 4G به بازار عرضه شده است که بسته به انتخاب می‌توانید یکی از آن‌‌ها را تهیه کنید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-27

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند