فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

یوسف هنرمند

شنبه, 08 بهمن 1401

راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

 

همه ی ما با ساعت های هوشمند آشنایی داریم و به خوبی می دانیم که از وقتی که ساعت های هوشمند وارد زندگی ما شدند چقدر در استفاده از تکنولوژی و گوشی هوشمند کا را برای ما ساده تر کرده اند. ساعت های هوشمند قابلیت های متنوعی دارند که قطعا از آن ها اطلاع دارید و ما نیز در مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون به آن ها بازهم خواهیم پرداخت ولی به صورت کلی ساعت های هوشمند نوعی از گجت ها هستند که اکثر نیازهای روزانه شما را به گوشی هوشمند رفع کرده و همچنین برای فعالیت های روزانه و ورزشی و همچنین سنجش فشار خون و دمای بدن و ... نیز بسیار مناسب است. در ادامه این مقاله همراه فروشگاه آریا باشید.

 

مزایا و معایب ساعت هوشمند

  1. ردیاب تناسب اندام
  2. دسترسی آسان به اعلان ها
  3. سنجش سطح استرس
  4. پاسخ به تماس ها
  5. قیمت بالا
  6. نمایشگر کوچک
  7. نیازمند یک تلفن همراه هوشمند

راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

  1. مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 6
  2. ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS3 LS04
  3. ساعت هوشمند Mibro Color XPAW002
  4. ساعت هوشمند هایلو مدل RS4
  5. ساعت هوشمند SERiES 7 مدل Wo7Max 45Mm

خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

اگر قصد خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون را دارید به موارد زیر توجه کنید:

  1. ساعت های هوشمند هواوی و شیائومی از بهترین ها در این رنج قیمتی هستند.
  2. حتما ساعت هوشمند خریداری شده از برند گوشی تلفن همراه شما باشد.
  3. از فروشگاه آریا خریداری کنید تا از گارانتی و اصالت کالا مطمئن باشید.

 

مزایا و معایب ساعت هوشمند

امروزه فناوری های زیادی به ساعت های هوشمند مانند رهگیری فعالیت های بدنی، سنجش فشار خون، دمای بدن و سطح استرس و ... اضافه شده اند و این ساعت های هوشمند را به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تبدیل کرده اند که اکثر نیازهای شما را رفع می کنند و به شما در طول روز کمک شایانی می کنند. ساعت‌ های هوشمند فناوری‌ های قابل حمل و پوشیدنی هستند که برای استفاده روی مچ طراحی شده‌اند. ترکیب ساعت هوشمند و گوشی کار شما را آسان می کند و مجبور نیستید هنگام دویدن یا ورزش گوشی سنگین خود را حمل کنید. در ادامه مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون همراه فروشگاه آریا باشید تا به این مزایا و معایب ساعت هوشمند بپردازیم:

ردیاب تناسب اندام: بیشتر طرفداران تناسب اندام به خاطر این ویژگی عاشق ساعت های هوشمند هستند. همه ساعت‌ های هوشمند دارای قدم‌ سنج هستند، ساعت هوشمند می‌ تواند مسافت، کالری، ضربان قلب، نبض، فشار خون، خواب و سایر موارد حیاتی را که برای یک سبک زندگی سالم نیاز دارید، بررسی کند.

  • دسترسی آسان به اعلان ها: در میان بسیاری از چیزهای خوبی که ساعت های هوشمند ارائه می دهند، دسترسی سریع به پیام ها واقعاً عالی است. این ویژگی شما را از تمرکز بر روی گوشی خود باز می دارد، بنابراین پیام، تماس یا ایمیل را از دست نمی دهید و در باتری گوشی خود صرفه جویی می کنید. ایمیل ها، تماس ها، پیامک ها، اعلان های تقویم، هشدارهای خبری، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را به راحتی در ساعت هوشمند خود دریافت کنید.
  • سنجش سطح استرس: استرس عامل مهم دیگری است که ساعت هوشمند شما بر آن نظارت دارد. آنها از ترکیبی از معیارهایی مانند ضربان قلب و فشار خون برای اندازه گیری استرس استفاده می کنند. اگر مستعد استرس مزمن هستید، می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید که چه زمانی استرس دارید. حتی می توانید قبل از انجام این کار متوجه شوید که آیا استرس دارید یا خیر. اگر می خواهید با کاهش استرس سلامت خود را بهبود ببخشید، این یک ابزار مفید است.
  • پاسخ به تماس ها: اگر ساعت هوشمند شما این ویژگی را دارد، می توانید با استفاده از ساعت به تماس ها پاسخ دهید. اگر نمی توانید پاسخ دهید، برای فرستنده پیام بگذارید که بعداً تماس می گیرید.
  • قیمت بالا: اگر می خواهید یک ساعت هوشمند با امکانات خوب و سخت افزار عالی بخرید، باید بیشتر هزینه کنید. مطمئناً ساعت‌ های هوشمند ارزان‌ قیمتی وجود دارند، اما قطعا نیازهای شما را رفع نخواهند کرد.
  • نمایشگر کوچک: ممکن است بخواهید روی نمایشگری کار کنید که کاملا راحت و ساده باشد. از آنجایی که این یک ساعت مچی است، هیچ کاری نمی توانیم در مورد اندازه نمایشگر انجام دهیم و همه چیز در یک فضای کوچک و جمع و جور به نظر می رسد. ممکن است در استفاده از برنامه ها یا تایپ کردن مشکل داشته باشید و تماشای فیلم روی صفحه نمایش کوچک عالی نباشد ولی کلی از نیازهای شما را رفع خواهد کرد.
  • نیازمند یک تلفن همراه هوشمند: یکی از معایب ساعت های هوشمند این است که اگرچه ساعت های هوشمند یک ساعت هوشمند هستند و می توانند بسیاری از نیازهای شما را بدون موبایل هوشمند انجام دهند ولی بازهم اگر موبایل هوشمند نداشته باشید کارهایتان لنگ خواهد ماند.

 

 

راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

  1. مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 6
  2. ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS3 LS04
  3. ساعت هوشمند Mibro Color XPAW002
  4. ساعت هوشمند هایلو مدل RS4
  5. ساعت هوشمند SERiES 7 مدل Wo7Max 45Mm

 

با ظهور ساعت های هوشمند در بازار، بسیاری از مردم فکر می کنند که ساعت های هوشمند چندان کاربردی نیستند و ساعت های کلاسیک بهتر هستند. در سال‌های اخیر این دستگاه‌ های هوشمند به ویژگی‌ های پیشرفته‌ ای مانند مکالمه، دریافت پیامک، اندازه‌گیری ضربان قلب، نظارت بر استرس و اشباع اکسیژن خون و حتی ردیابی GPS مجهز شده‌ اند که آنها را کاربردی و بهینه کرده است که ما نیز در این مقاله قصد داریم به راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون بپردازیم.

اگر بودجه کمی دارید و قصد خرید ساعت هوشمند تا سقف 2 میلیون تومان را دارید، نگران محدودیت انتخاب نباشید، زیرا با این پول می توانید یک ساعت هوشمند ارزان قیمت و باکیفیت بخرید. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون بپردازیم.

 

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 6

اگرچه ممکن است هنگام خواندن نام محصولی مانند Huawei Band 6 به یاد دستبند های هوشمند بیفتید، اما جالب است بدانید که این محصول یک مچ بند هوشمند با ویژگی های ساعت هوشمند فراوان است: این محصول نمایشگری برای دریافت اعلان ها، پیش بینی آب و هوا، پخش. موسیقی دارد و از آن به عنوان و وسیله ای بسیار کاربردی و جذاب می توان استفاده کرد. این مچ بند دارای ویژگی هایی به ویژه تمرکز بر نظارت بر تناسب اندام و پارامترهای سلامتی نیز مجهز است.

Huawei Band 6 می تواند تمام پارامترهای مهم پایش تناسب اندام از جمله تعداد قدم ها، کالری سوزانده شده، مدت زمان فعالیت بدنی، ضربان قلب، استرس، غلظت اکسیژن خون و کیفیت خواب را اندازه گیری کند. این دستبند هوشمند از ۹۶ عملکرد مختلف بدن پشتیبانی می کند و باتری آن با یک بار شارژ تا دو هفته دوام می آورد. Huawei Band 6 یک دستبند سلامتی مقرون به صرفه با ویژگی ها و عملکردهای منحصر به فرد است که شما را از فکر خرید آن باز نمی دارد. 

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 6 در بازه قیمتی خود، طراحی و امکانات بسیار بهتری را نسبت به سایر رقبا در این بازه قیمتی ارائه می دهد. این گجت کوچک دارای ویژگی های بسیار مفیدی است که امروزه همه ما به آن نیاز داریم. Huawei Band 6 دارای ویژگی های منحصر به فردی است، در حالی که کیفیت ساخت بالا، نمایشگر برتر و عمر باتری استثنایی آن را به یک خرید عالی تبدیل کرده است و این محصول را به یکی از بهترین محصولات راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون تبدیل کرده است.

 


 

ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS3 LS04

ساعت هوشمند هیلو مدل RS3 LS04 محصولی جدید و اقتصادی از زیر مجموعه های هیلو شیائومی می باشد که این ساعت شگفت انگیز دارای GPS داخلی است و با توجه به ویژگی هایش قیمت بسیار مناسبی دارد. شکل این ساعت گرد و به خوبی طراحی شده و جنس آن آلومینیوم است. وزن این ساعت تنها 46 گرم است و در هنگام استفاده شما را خسته نمی کند. مواد به کار رفته در این ساعت ضد حساسیت بوده و کیفیت این ساعت به وضوح قابل مشاهده است. 

صفحه نمایش این محصول از نوع AMOLED و رزولوشن 390*390 می باشد. صفحه نمایش خوب این محصول به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی مانند نور خورشید اطلاعات را به خوبی ببینید و بخوانید. این ساعت دارای 14 حالت ورزشی است که بیشتر فعالیت های بدنی و ورزش را شامل می شود و می تواند کمک شایانی کرده و اطلاعات مفیدی را ارائه دهد. این ساعت می تواند به طور خودکار وضعیت خواب شما را بررسی کند و میزان، مرحله و مدت خواب شما را تجزیه و تحلیل کند. 

این ساعت همراه با یک یادآوری کم تحرکی به شما یادآوری می کند که ننشینید و فعالیت کنید و همچنین تمرینات تنفسی را برای کاهش استرس ارائه می دهد تا بتوانید با ریتم خاصی از تنفس کردن از دسترس دور بمانید. ساعت هوشمند هیلو RS3 LS04 دارای باتری لیتیومی 230 میلی آمپر ساعتی است که 21 روز دوام می آورد و این ساعت را به یکی از بهترین ساعت های راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون تبدیل می کند.

 

 

ساعت هوشمند Mibro Color XPAW002

برند Mibro زیرمجموعه شرکت معروف شیائومی است و یکی از بهترین برندهای هدفون و ساعت هوشمند می باشد. 7 ماه پس از عرضه ساعت هوشمند Mibro Air، Mibro با آپدیت جدید بازگشته و محصول خود را با نام Mibro Color عرضه کرده است. این نسخه جدید دارای عملکرد و ظاهری اسپرت است که علاوه بر قیمت مناسب، ویژگی های خوبی نیز دارد که این ساعت را به یکی از بهترین محصولات راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون تبدیل کرده است.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Color دارای طراحی اسپرت و شیک با صورت مربعی مناسب برای خانم ها و آقایان می باشد. جنس بدنه این ساعت هوشمند از جنس فلز و پلاستیک است، ابعاد قاب آن 35*43*10.2 میلی متر و وزن آن حدود 52 گرم است. در کناره قاب این ساعت هوشمند، دکمه های فیزیکی روشن/خاموش یا بازگشت به مرحله قبل تعبیه شده است. بند ساعت هوشمند Mibro Color XPAW002 از مواد سیلیکونی ساخته شده است و وزن کمی دارد، بنابراین استفاده طولانی مدت از آن بسیار راحت خواهد بود. علاوه بر این، بند قابل تعویض است، بنابراین می توانید آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

Mibro XPAW002 دارای صفحه نمایش 1.57 اینچی IPS با پوشش 2.5 بعدی و وضوح 240 در 240 پیکسل است. صفحه نمایش روشن و شفاف باعث می شود جزئیات روی صفحه به وضوح در نور روز قابل مشاهده باشند. یکی از نکات مثبت استفاده از شیائومی MiBrow Color روکش اولئوفوبیک آن است که پس از لمس اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند. یکی دیگر از نقاط قوت ساعت هوشمند Mibro Caller این است که می توان آن را از طریق اپلیکیشن Mibro Fit کنترل کرد. این سیستم بسیار خوب عمل می کند و اتصال ساعت هوشمند، ارائه اطلاعات دقیق از وضعیت بدنه و ارسال پیام های مختلف از جمله پیامک، برنامه هایی مانند واتس اپ، تلگرام و ... بسیار آسان و سریع است و همچنین با ساعت هوشمند Mibro Color XPAW002 سازگار است.

Xiaomi MiBrow Color دارای سنسور ضربان قلب است که داده های ضربان قلب ما را به مدت 24 ساعت جمع آوری می کند. به لطف سنسور خواب دقیق، این مدل ساعت MiBrow می تواند به شما در مدیریت خواب کمک کند. همچنین یک گام شمار وجود دارد که به شما امکان می دهد میزان کالری سوزانده شده در طول روز را کنترل و تخمین بزنید. سنسورها و ویژگی های دیگر شامل اندازه گیری اکسیژن خون، نمایش آب و هوا، هشدار عدم فعالیت، کنترل 15 حالت مختلف ورزشی، کرونومتر، کنترل موسیقی و کنترل تماس است.

 

 

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4

ساعت هوشمند شیائومی هایلو RS4 ساعتی را به شما ارائه می دهد که جنجال به پا خواهد کرد. جهش Haylou از ساعت هوشمند Haylou RS3 به ساعت هوشمند Haylou RS4 اولین قدم به سمت یک ساعت حرفه ای برای Haylou است. قیمت این ساعت هوشمند به اولین مزیت رقابتی این اپلیکیشن تبدیل شد و توجه کاربران دنیای دیجیتال را به خود جلب کرد. صفحه نمایش AMOLED، سنسور SpO2، سنسور ضربان قلب، نظارت بر 12 رویداد ورزشی، پشتیبانی از Alipay و باتری قدرتمند، ویژگی هایی هستند که هنگام خرید ساعت هوشمند شیائومی هایلو RS4 از دست نخواهید داد. 

به دلیل استفاده مداوم و روزانه از ساعت که با کمی تعریق همراه است، هیچ واکنش آلرژیکی ایجاد نخواهد شد. نداشتن برجستگی بزرگ روی بده و ... انتخاب خوبی برای خانم ها و افرادی با مچ های قوی خواهد بود. ساعت هیلو RS4 مجهز به صفحه نمایش 1.78 اینچی با فریم فلزی زیبا است که با وجود پنل AMOLED با کیفیت، سبک و قدرتمند خواهد بود. نمایش جزئیات و عمق رنگ به لطف پنل AMOLED بسیار عالی است. در زیر نور خورشید، نور خود را حفظ می کند و جزئیات قابل مشاهده خواهد بود. وضوح تصویر 368x448 است و از 117 ورزش مانند دوچرخه سواری، آهسته دویدن، دویدن در فضای باز، یوگا، بسکتبال و ... پشتیبانی می کند که باعث شده این ساعت جزو بهترین ساعت های راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون باشد.

 

 

ساعت هوشمند SERiES 7 مدل Wo7Max 45Mm

ساعت هوشمند WATCH 7 یکی از جدیدترین مدل های ساعت هوشمند در سال 2021 می باشد.این ساعت دارای طراحی شیک و زیبایی شبیه به ساعت اپل می باشد که دارای ویژگی های نسبتا خوبی بوده و می تواند نیازهای شما را رفع کند. فعالیت های داخل و خارج از خانه، ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون و ... را با استفاده از این ساعت می توانید بگیرید که رکورد و نمودار اندازه گیری را نیز نشان می دهد. 

این ساعت در برابر آب مقاوم است اما برای حفظ عمر ساعت هوشمند بهتر است با آب تماس نداشته باشد. کنترل ساعت از گوشی و پخش موسیقی از طریق بلوتوث یکی از قابلیت هایی است که می توان به آن اشاره کرد و همچنین امکان برقراری تماس و دریافت تماس و ارسال و دریافت پیام به زبان های مختلف از سراسر جهان نیز وجود دارد. پشتیبانی فارسی و امکان فارسی سازی منو و کل سیستم عامل. تصاویر متفاوت و متنوع و امکان زوم با اپلیکیشن و امکان تغییر پس زمینه به روش های مختلف از ویژگی های جالب و کاربردی آن است که باعث شده تا این ساعت نیز جزو بهترین راهنمای خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون قرار گیرد.

 

خرید ساعت هوشمند تا ۲ میلیون

اگر قصد خرید ساعت هوشمند دارید ابتدا باید بودجه خودتان را مشخص کنید و همانطور که مشخص است، در این بخش ما به ساعت های هوشمند تا ۲ میلیون تومان پرداخته ایم و سعی کرده ایم بهترین ساعت های هوشمند در این بازه قیمتی را به شما همراهان عزیز فروشگاه آریا معرفی کنیم. اگر قصد خرید مچ بند و ساعت هوشمند دارید، مچ بند و ساعت شیائومی و مچ بند و ساعت هواوی از بهترین گزینه ها هستند که می توانید از فروشگاه آریا با خیالی راحت و گارانتی مطمئن خریداری کنید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-79

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند