فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

راهنمای خرید هندزفری گردنی

یوسف هنرمند

شنبه, 26 شهریور 1401

راهنمای خرید هندزفری گردنی

 

هندزفری‌های مختلفی در بازار موجود هستند و قطعا خرید هندزفری با وجود انواع هندزفری در بازار آن هم با این قیت‌های بالا کاری سخت است. هر هندزفری برای نیازی ساخته شده است و کاربران برای ذفع نیازهایشان اقدام به خرید هندزفری موردنظرشان می‌کنند. هندزفری‌های زیادی در بازار موجود است که تنها بسته به نیازتان می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. این هندزفری‌ها از برندهای مختلفی هستند و مدل‌های مختلفی نیز دارند. در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به راهنمای خرید هندزفری گردنی بپردازیم.

 

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U Pro

هدفون بی سیم مدل Level U Pro سامسونگ یکی از محصولات راهنمای خرید هندزفری گردنی است که این هندزفری با استاندارد خاصی طراحی و تولید شده به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. این هندزفری‌ اصولا دارای طراحی  ارگونومیک و عالی بوده که از گوش اصلا بیرون نمی‌افتد و میزان صدای تولید شده و کیفیت و بیس و تفکیک صدایی نیز از مهم‌ترین موارد به شمار می‌آید که این هندزفری تمامی این موارد را دارا می‌باشد و قطعا صدایی بسیار خوب و شفافی را دریافت خواهید کرد. یک هندزفری عالی باید ارگونومی باشد و به سادگی از گوش بیرون نیافتد و در گوش جای بگیرد. اگر عادت دارید که با هندزفری‌تان ورزش کنید و یا به پیاده روی بروید و درکل همیشه در گوش‌تان باشد، این هندزفری یکی از بهترین هندزفری‌هاست که قطعا راضی‌تان می‌کند. هندزفری Level U Pro به خوبی طراحی شده و به لطف این طراحی بی‌نظیر می‌تواند به سادگی تمام از آن استفاده کنید. این محصول بسیار مناسب ورزش کردن می‌خورد و مشکلی در استفاده نخواهید داشت اما اگر ورزش سنگین بخواهید انجام دهید، قطعا اذیتتان خواهد کرد و این نکته‌ای است که باید بدانید.

 

Level-U-Pro

 

این محصول از پلاستیکی ساخته شده که نسبت به قیمتی که دارد از ارزش خرید بالای برخوردار است. به خوبی دور گردن شما قرار می‌گیرد و می‌توانید سری‌های هندزفری را به سادگی درون گوش قرار دهید و لذت ببرید. این هندزفری همانطور که از نامش پیداست به شکل U طراحی شده و همین شکل آن است که جذابش کرده است و شاهد یک هندزفری خاص و شکیل هستیم. سری‌های هندزفری دارای آهنگربا است که باعث شده این سری‌ها آزاد نباشند و به یکدیگر بچسبند و حس خوبی و منتقل کنند. شارژدهی یکی از مهم‌ترین مواردی که یک هندزفری بلوتوثی باید داشته باشد و میزان شارژدهی خیلی مهم خواهد بود و برای کاربران و خریداران به شدت اهمیت دارد. این هندزفری با هر بار شارژ شدن می‌تواند ۹ ساعت شارژدهی کند که به شدت عالی است و در حالت استندبای نیز می‌تواند حدود ۳۰۰ ساعت شارژ نگه دارد. این محصول دارای یک باتری از نوع لیتیوم یونی است که به خوبی شارژدهی می‌کند. مدت زمان شارژ شدن آن نیز خوب است و می‌توانید این محصول را با آداپتور گوشی سامسونگ خود شارژ کنید.

Samsung Level یک اپلیکیشن است که به راحتی به هندزفری شما متصل شده و می‌توانید تنظیات زیادی را برروی این هندزفری پیاده سازی کنید و تمامی موارد را مدیریت کنید. جلوه صدا و تبدیل گفتار به نوشتار در این هندزفری وجود دارد و می‌توانید تنظیمات حرفه‌ای صدا را به دلخواه تنظیم کنید. 25 جلوه صوتی شامل راک، پاپ و جاز قابل انتخاب بوده و بسته به نیاز می‌‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر گوشی سامسونگ دارید، این محصول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. هندزفری Level U Pro دارای کیفیت مکالمه بسیار خوب است که قطعا راضی‌تان می‌کند. صداهای مزاحم محیط به خوبی کاهش پیدا می‌کند و همین موضوع باعث خواهد شد تا کیفیت مکالمه بهتر شود. درکل شاهد یک مکالمه شفاف و بدون نویز هستیم که قطعا راضی کننده خواهد بود.

کیفیت صدا یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که قطعا برای تمامی خریداران مهم بوده و هست. هندزفری Level U Pro کیفیت صدایی بسیار خوبی دارد و قابلیت نویز کنسلینگ آن می‌تواند به خوبی صداهای اطراف را کم کند. این هندزفری بلوتوثی گردنی کیفیت صدای 24 بیتی و 2 عدد اسپیکر 13 میلی‌متری دارد که سامسونگ ادعا کرده که از تکنولوژی UHQA استفاده کرده است و همین موضوع باعث افزایش کیفیت خواهد شد که شاید متوجه چنین تکنولوژی نشوید. طراحی ارگونومی این هندزفری باعث شده تا گردن و گوش‌های شما خسته نشود و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هندزفری است.

 

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2 یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری گردنی است که اگر قصد خرید هندزفری را دارید و دوست دارید یک هندزفری از سامسونگ خریداری کنید، این هندزفری می‌تواند یکی از انتخاب‌های خوب و مناسب باشد. طراحی یکی از مهم‌ترین مواردی که خریداران به آن توجه خاصی می‌کنند و قطعا برای همه‌ی خریداران مهم است که طراحی به چه صورت است. طراحی و ارگونومی بودن هندزفری مهم بوده و در زمان خرید باید به این موارد به شدت توجه شود. اگر ای محصول برای کار شما مناسب نباشد باید به سراغ بقیه مدل‌ها رفت و در آخر بهترین مدل را که برای شما ساخته شده را پیدا کرد و خریداری کرد. هندزفری Level U2 یکی از این مدل هاست که کیفیت ساخت بالایی دارد و به صورت کاملا ارگونومی ساخته شده.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2 ۴۱.۵ گرم وزن دارد و بسیار سبک بوده و حتی در استفاده‌های طولانی مدت نیز شما را اذیت نخواهد کرد. با استفاده طولانی نگران هیچ مشکلی نباشید و خیالتان از بابت خستگی و درد عضلات راحت باشد. این هندزفری کیفیت ساخت بالایی دارد و در مکان‌های شلوغ نیز این امکان را بهتان می‌دهد تا با خیالی راحت استفاده کنید. در طراحی Level U2 تمامی نکات رعایت شده است و یک طراحی به شدت خوب را شاهد هستیم که به راحتی می‌توانید از‌ آن استفاده کنید. باتری و میزان شارژدهی به شدت مهم بوده و هست و خریداران به باتری اهمیت خاصی می‌دهند. اگر نگران باتری هستید باید ذکر کنم که باتری این محصول خیلی دیر تمام می‌شود، هندزفری Level U2 یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد. Level U2 در استفاده‌های معمولی تا ۱۸ ساعت نیز شارژدهی می‌کند که بسیار خوب است. باتری‌های این محصول تا ۱۸ ساعت شارژدهی می‌کنند که مناسب بوده. طبق تست‌های انجام شده، توانستیم ۱۳ ساعت شارژ دریافت کنیم از این هندزفری که بازهم بسیار خوب بود. اگر به موسیقی علاقه داید و دوست دارید زیاد به موسیقی گوش دهید، این محصول تا ۸ ساعت به راحتی شارژدهی خواهد کرد که عدد بسیار خوبی است. در حالت استندبای نیز ۵۰۰ ساعت شارژ دریافت خواهید کرد.

 

Level-U2

 

هندزفری بلوتوثی Level U2 برای متصل شدن به گوشی‌ و یا هر دستگاه دیگری نیازی به کابل و سیم ندارد و به صورت بی سیم و با بلوتوث این اتصال صورت می‌گیرد. این بی سیم بودن به شما ازادی خاصی می‌دهد که حد و مرزی ندارد. Level U2 از نسخه ۵ بلوتوث استفاده کرده که  جدیدترین نسخه بلوتوث به حساب می‌آید و اتصالی امن و بسیار ساده‌ای را درکل تقدیمتان می‌کند. تا شعاع ۱۰ متری می‌توانید از این هندزفری استفاده کنید و به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید و یا حتی مکالمه داشته باشید. هنگامی که تماس ورودی داشته باشید، بر روی گردنی این هدفون ویبره‌ای احساس خواهید کرد تا متوجه تماس بشوید و می‌توانید با دکمه‌های قرار داده شده برروی این هندزفری مدیریت را در دست بگیرید. هندزفری بلوتوثی Level U2 دارای بلندگوی ۱۲ میلی متری بوده که می‌تواند صداها را خیلی خوب پخش کند. صداها با کیفیت بسیار بالا پخش خواهند شد و مکالمه با این هندزفری قطعا بدون نقص خواهد بود. صدای خروجی نیز بسیار باکیفیت است که باعث می‌شود مکالمه خوبی را تجربه کنید. در هنگام مکالمه نویز گرفته خواهد شد و در کل شاهد یک هندزفری با قابلیت‌های بسیار خوبی هستیم.

هندزفری Level U2 دارای کیفیت صدایی خوبی بوده و اگر اهل گوش دادن به موزیک هستید، این هندزفری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما می‌تواند باشد. صدای تولید شده در این محصول دارای بلندی صدایی بسیار خوب و کیفیت بسیار خوب است. همچنین تفکیک صدایی نیز به خوبی صورت می‌گیرد و قطعا رضایت بخش خواهد بود. گوش دادن به آهنگ با این هندزفری فوق العاده بهترین حس را دارد و بیس مناسب این هندزفری نیز در موزیک‌های بیس دار به کمکتان می‌آید تا شاهد بهترین صدای خروجی باشیم. درکل شاهد هیچ افت کیفیتی در هیچ شرایطی نیستیم و می‌توانید با خیالی راحت از این هندزفری استفاده کنید.

 

هدفون بی سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic

هدفون بی سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic یکی دیگر از محصولات راهنمای خرید هندزفری گردنی است که باکیفیت بوده و ارزش خرید بالایی دارد. شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی موبایل هوشمند بوده که از سال ۲۰۱۰ میلادی شروع به فعالیت کرده است و توانسته محصولات بسیار خوب و با قیمت مناسبی را عرضه کند. هندزفری Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic یکی از این هندزفری‌ها می‌باشد که مخصوص جوانان بوده و دارای طراحی بسیار خوبی نیز است. طراحی یک از مهم ترین مواردی که در زمان خرید یک هندزفری باید مدنظر داشته باشید. هدفون بی سیم Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic یک هندزفری خوش ساخت بوده که کیفیت بسیار خوبی دارد و همین کیفیت ساخت بالا و ارگونومی بودن این محصول باعث شده تا شاهد درخشش آن باشیم. این محصول تنها ۳۵ گرم وزن داشته و به هیچ عنوان باعث خستگی نخواهد شد و می‌توانید ساعت‌های طولانی از آن استفاده کنید. از ویژگی‌های این هندزفری می‌توان به فناوری APTXT، چیپست مدرن و عمر مطلوب باتری اشاره کرد. این محصول از نوع دور گردنی بوده و می‌توانید آن را برروی گردن خود قرار دهید و هر کجا که رفتید، موزیک مورد علاقه‌تان را گوش دهید.

 

Mi-Bluetooth-Neckband-Earphones

 

از این هندزفری می‌توانید در مسیر کار، هنگام پیاده روی در پارک، هنگام خوردن ناهار یا هنگام انجام یوگا یا هر تمرین دیگر استفاده کنید. شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic دارای سری‌های مغناطیسی بوده و وقتی که هندزفری در گوش‌تان قرار ندارد این دو هندزفری‌ها به یکدیگر چسبیده تا جدای از هم تکان نخورند، پس به راحتی می‌توانید هنگام استفاده از آنها از گردن خود آویزان کنید. این هندزفری بسیار ظریف بوده و در طراحی آن بسیار دقت شده تا کاربر در زمان استفاده هیچ مشکلی پیدا نکند. شارژدهی یک هندزفری به شدت مهم است و باید توجه خاصی در این مورد داشته باشید زیرا اگر شارژدهی مناسب نباشد عملا استفاده شما از این هندزفری کم می‌شود. هندزفری Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic یکی از این هندزفری‌ها بوده که شارژدهی خوبی دارد. این محصول در زمان گوش دادن به موزیک تا ۷ ساعت شارژدهی می‌کند که بسیار مناسب است. باتری این محصول دارای ظرفیت ۱۳۷ میلی آمپر ساعتی است و می‌توانید با خیالی راحت از این هندزفری استفاده کنید. این باتری به سرعت فول شارژ شده و می‌توانید برای شارژ کردن آن از شارژر گوشی موبایلتان استفاده کنید و به راحتی آن را شارژ کنید. چه در خانه، چه در مدرسه و یا بیرون از منزل یا هنگام ورزش باشید، شارژدهی این هندزفری آنقدر خوب است که نیازهایتان را برطرف می‌کند.

هندزفری Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic از بلوتوث 4.2 بهره برده که در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. پروتکل‌های بلوتوثی که این هدفون پشتیبانی می‌کند، شامل HFP، HSP، A2DP و AVCRP است. این هندزفری از مواد ABS با کیفیت بالا و جلوه‌ای بسیار خوب ساخته شده و می‌تواند امکانات خوبی برایتان فراهم کند. با استفاده از دکمه‌های قرار گرفته در این هندزفری، می‌توانید یکسری فرمان‌ها صادر کنید تا هندزفری شما آن را به به خوبی انجام دهد. Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic مکالمه‌ی خوبی را در اختیارتان می‌گذارد و شاهد کاهش نویز نسبتا خوبی نیز هستیم که باعث می‌شود تا مکالمه‌تان خوب باشد. صدای خروجی به لطف میکروفون‌های خوب این هندزفری با کیفیت بسیار بالایی ارسال می‌شوند و راضی کننده هستند. صدایی که شما از مخاطبتان دریافت می‌کنید خیلی کیفیت بالایی دارد و راضی کننده خواهد بود. درکل شاهد کیفیت مکالمه بسیار بالای هستیم که قطعا این کیفیت مکالمه راضی کننده است.

Mi Bluetooth Neckband Earphones مدل Basic دارای کیفیت صدایی بالایی است و طبق تست‌های صورت گرفته از این محصول، شاهد آن بودیم که بدون هیچ مشکلی می‌توانید به موسیقی دلخواهتان گوش فرا دهید. طبق تست‌های صورت گرفته، آنقدر کیفیت صدا خوب هستش که بتوانید ساعت‌ها با آن به موزیک مورد علاقه‌تان گوش دهید و خسته نشوید. شیائومی سعی کرده بهترین اسپیکرها را در این هندزفری قرار دهد تا خروجی بسیار خوبی به کاربر بدهد. این محصول ترکیبی شگفت انگیز از دیافراگم کامپوزیت دارد و با فناوری آکوستیک کویل متحرک بزرگ که باعث می‌شود صدا گرد تر و پرتر ،واقعی و با دوام به نظر برسد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-54

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند