فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

سامسونگ Galaxy A14 5G معرفی شد

یوسف هنرمند

شنبه, 17 دی 1401

سامسونگ Galaxy A14 5G معرفی شد

 

سری A سامسونگ که گوشی‌های میان رده این شرکت کره‌ای محسوب می‌شوند، سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. از مشخصات گوشی‌های سری A سامسونگ می‌توان به سخت افزار قابل قبول، لنز‌های با کیفیت خوب دوربین و از همه مهم‌تر قیمت اقتصادی آن اشاره کرد. شرکت سامسونگ به تازگی از مدل جدید خود یعنی A14 5G رونمایی کرده است که شایعات زیادی در مورد سخت افزار آن در ماه‌های اخیر وجود داشت. اگر کامل‌تر به جزئیات آن توجه کنیم، متوجه می‌شویم که این گوشی در واقع کاملا شبیه نسخه قبلی خود یعنی Galaxy A13 5G می‌باشد. اما در مورد وجه تمایز آنها می‌توان گفت که گلکسی A14 از وضوح FHD+ و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بهبود یافته بهره می‌برد.

A14 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با پنل IPS LCD می‌باشد و همان‌طور که گفته شد از وضوح تصویر FHD+ بهره می‌برد و نرخ نوسازی آن 90 هرتز است که برای یک میان‌رده بسیار صفحه نمایش خوبی محسوب می‌شود. همانند نسخه قبلی در این مدل نیز از چیپست  MediaTek Dimensity 700 استفاده شده است. حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است که می‌توان با استفاده از MicroSD این مقدار را نیز افزایش داد. این میان‌رده کره‌ای دارای سه سنسور دوربین در قاب پشتی خود است که لنز 50 مگاپیکسلی آن به عنوان لنز اصلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی دیگر در کنار آن وظیفه عکاسی در حالت ماکرو و تشخیص عمق را دارند.

 

سامسونگ-Galaxy-A14-5G-معرفی-شد

 

یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 15 واتی درون این دستگاه وجود دارد که می‌توان گفت گنجایش این باتری برای مصرف روزانه بسیار مقدار مناسب و کارآمدی می‌باشد. همانند دیگر سامسونگ‌های موجود، در این دستگاه نیز از رابط کاربری ‌One UI استفاده شده که نسخه 5 آن بر روی اندروید 13 نصب شده است. طبق اعلام سامسونگ این دستگاه تا دو سال آپدیت برای سیستم عامل و تا چهار سال پک امنیتی دریافت می‌کند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز روشن، قرمز تیره و نقره‌ای عرضه می‌شود و قیمت پایه آن در آمریکا 200 دلار تعیین شده است.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-64

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند