فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

نقد و برسی گوشی Galaxy S23 FE

ایمان نباتی

یکشنبه, 18 تیر 1402

نقد و برسی گوشی Galaxy S23 FE

Galaxy S23 FE اواخر امسال (سه ماهه چهارم) با یک شگفتی عرضه می شود

با توجه به اطلاعات جدیدی که در مورد Galaxy S23 FE دریافت کرده ایم، این گوشی هوشمند در سه ماهه سوم سال 2023 عرضه می شود اما فقط در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود. عرضه گسترده تر این گوشی در سه ماهه چهارم 2023 و در سه ماهه اول 2024 اتفاق خواهد افتاد.

 

پردازنده

گوشی Fan Edition آینده از پردازنده Exynos 2200 با پردازنده گرافیکی Xclipse 920 مجهز به AMD استفاده خواهد کرد

در ماه های اخیر شایعات زیاد وضد و نقیضی زیادی در مورد گلکسی اس 23 FE منتشر شده است تا سرتان را به  درد بیاورد، به خصوص اگر اخبار را به طور منظم دنبال کرده باشید. بحث اصلی بر سر این است که آیا Galaxy S23 FE واقعاً قرار است عرضه شود یا خیر یا اینکه سامسونگ برای دومین بار متوالی از ساخت نسخه فن گلکسی اس خودداری می کند.

خب، به نظر می رسد که اولی درست است، طبق آنچه می شنویم: سامسونگ واقعاً در حال برنامه ریزی برای عرضه گلکسی S23 FE است و در سه ماهه چهارم سال 2023 وارد بازار خواهد شد. که ممکن است شما را خوشحال کند یا نه.

 

Qualcomm: Galaxy S23 FE با تراشه اگزینوس در سراسر جهان عرضه می شود

سری گلکسی اس 23 اوایل سال جاری عرضه شد و منحصراً از پردازنده اسنپدراگون کوالکام پشتیبانی می‌کند، اما با نسخه فن، سامسونگ ظاهراً می‌خواهد اسکریپت را تغییر دهد: گلکسی اس 23 FE در همه بازارها از جمله تراشه اگزینوس 2200 قدرت خواهد گرفت. ایالات متحده آمریکا!

بله، اگزینوس 2200، تراشه ای که سری گلکسی اس 22 در اروپا را تامین می کند، بر اساس آنچه شنیده ایم، اس 23 FE را نیز تامین می کند. Exynos 2200 اولین تراشه سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD بود و اگر صادقانه بخواهیم بخواهیم کاملاً نامرتب بود، احتمالاً به همین دلیل است که سامسونگ تصمیم گرفت برای سری S23 با کوالکام همکاری کند.

Exynos 2200 تا زمانی که گلکسی S23 FE معرفی شود، تقریباً دو سال از عمر خود می‌گذرد، بنابراین امیدواریم مشکلاتی را که در سری گلکسی S22 شاهد بودیم، ایجاد نکند. در واقع، اگر سامسونگ قصد دارد از این تراشه برای بازار ایالات متحده استفاده کند، بهتر است مطمئن شود که اینطور است، جایی که مشتریان و طرفداران سامسونگ

سال‌ها توسط تراشه‌های اسنپدراگون در تلفن‌های رده بالا گلکسی خراب شده‌اند در حالی که مشتریان در بقیه محصولات جهان از مشکلات روزافزون تراشه های اگزینوس رنج می برد.


Galaxy S23 FE دوربین عقب ارتقا یافته را به همراه خواهد داشت


به هر حال، اجازه دهید در مورد برخی دیگر از مشخصات گلکسی S23 FE صحبت کنیم که در مورد آنها آموخته ایم. یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های S23 FE می‌تواند دوربین عقب 50 مگاپیکسلی باشد. S20 FE و S21 FE از همان دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی مدل های استاندارد S20 و S21 استفاده می کنند و با ارتقای دوربین اصلی سامسونگ به سنسور 50 مگاپیکسلی در گلکسی S22 و S23 (غیر اولترا)، ما حدس می زنیم که این کاملا طبیعی است. که S23 FE همان ارتقا را دریافت کند.

 

ذخیره سازی

S23 FE در رده های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود و ما فرض می کنیم که 6 یا 8 گیگابایت رم به همراه آن حافظه وجود خواهد داشت. همچنین متوجه شدیم که S23 FE همان باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مدل های قبلی خود را خواهد داشت، احتمالاً با شارژ سریع 25 واتی (البته ما به سامسونگ که با اضافه کردن پشتیبانی از شارژ 45 واتی و در عین حال حفظ قیمت گوشی، کمی خیرخواهانه انجام دهد، نه می گوییم) همانند S20 FE و S21 FE).

 

شماره مدل S23 FE

و در نهایت، به نظر می رسد که سامسونگ شماره مدل های سری گلکسی اس FE را با آنچه که از سال گذشته برای خط پرچمدار S استفاده کرده است، مطابقت می دهد. S23 FE دارای شماره مدل SM-S711x خواهد بود – توجه داشته باشید که سری 7xx از اعداد در اینجا همان چیزی است که سامسونگ برای سری گلکسی زد فلیپ نیز استفاده می‌کند، که نشان می‌دهد اگرچه این دستگاه‌ها دستگاه‌های سطح بالایی هستند، اما قرار نیست پرچم‌داران مناسبی در نظر گرفته شوند. .

در حالی که مطمئن می‌شویم تنها در صورتی اطلاعات انحصاری را در اختیار منبع قرار می‌دهیم، اما همیشه ممکن است تا زمانی که گوشی جدید وارد بازار شود، تعدادی از جزئیات تغییر کند. طبق معمول، هر زمان که اطلاعات جدیدی ظاهر شد، شما را در جریان قرار خواهیم داد، پس با ما همراه باشید!

ایمان نباتی

https://ttaria.com/tb-139

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند