فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

نمایشگرهای Flex Hybrid OLED قابلیت تاشدن و کشیده شدن دارند

یوسف هنرمند

دوشنبه, 19 دی 1401

نمایشگرهای Flex Hybrid OLED قابلیت تاشدن و کشیده شدن دارند

 

شرکت کره‌ای سامسونگ جدید‌ترین صفحه نمایش خود را با عنوان Flex Hybrid OLED معرفی کرد. این پنل فراتر از آنچه در مورد یک صفحه نمایش می‌توان تصور کرد ظاهر شده و قابلیت تاشدن و به صورت کشویی باز شدن را همزمان داراست. این نمایشگر می‌تواند هنگامی که از یک طرف کشیده می‌شود، تبدیل به یک پنل 10.5 اینچی با نسبت 4:3 شود و حتی شما می‌توانید این مقدار را نیز دوباره افزایش دهید و صفحه نمایشی با بزرگی 12.4 اینچی و نسبت 16:10 را فعال کنید. این محصول جدید سامسونگ به زودی در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های آینده تست و استفاده خواهد شد و عرضه جهانی می‌شود.

صفحه نمایش Flex Hybrid OLED

این محصول و همچنین دو صفحه نمایش کشویی دیگر در نمایشگاه CES 2023 که در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد، به نمایش گذاشته شدند.

 

 

نمایشگرهای Flex Slidable Solo و Flex Slidable Duet که دو محصول دیگر سامسونگ بودند را می‌توان از یک طرف و یا هر دو طرف کشید تا یک ‌OLED 14 اینچی، به یک پنل 17.3 اینچی تبدیل شود. تمام این پنل‌ها حساس به لمس می‌باشند و با معرفی آنها شاید افق جدیدی برای شرکت‌های سازنده تلفن همراه به وجود آمده است که می‌تواند به آنها در ساخت گوشی‌‌های هوشمند قدرتمند‌تری کمک کند. همچنین این احتمال وجود دارد که این نمایشگرها به زودی در بازار جهانی عرضه نشوند و روند کاری آنها کمی طولانی شود.

در واقع اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم، شرکت بزرگ سامسونگ، صفحه نمایش‌هایی اختراع کرد که هم کشیده می‌شوند و هم تا می‌شوند که این امر برای علاقه‌مندان به کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند بسیار هیجان‌انگیز است.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-71

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند