فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

گلکسی A23 این بار با تراشه 5G معرفی شد

یوسف هنرمند

دوشنبه, 19 دی 1401

گلکسی A23 این بار با تراشه 5G معرفی شد

 

سری A سامسونگ سال‌هاست که توانسته بخش زیادی از نیاز بازار‌های جهانی را برطرف کند. شاید دلیل موفقیت آن را بتوان در وجود سخت افزار نسبتا خوب در این گوشی‌ها دانست. مدل‌هایA33 ، A53 و A73 آخرین مدل‌های این سری در سال 2022 بودند و با تغییرات فراوانی که در آنها به وجود آمده بود، توانستند رضایت خریداران را به خود جلب کنند. اما به تازگی مدل5G  A23 توسط این شرکت کره‌ای معرفی شده است که در ادامه همراه فروشگاه آریا باشید تا به آن بپردازیم.

 

تراشه Galaxy A23 5G 

اولین تغییری که در Galaxy A23 5G شاهد آن هستیم، استفاده از چیپست Snapdragon 695 5G به جای Snapdragon 680 می‌باشد، که این تراشه در مدل قبلی وجود داشت. این ارتقای تراشه نه تنها به شما این امکان را می‌دهد تا از نسل پنجم اینترنت استفاده کنید؛ بلکه سبب بهبود عملکرد بخش گرافیکی دستگاه نیز می‌شود. در واقع باعث می‌شود تا تصویر با حداکثر سرعت در 120 فریم در ثانیه طراحی شود و عملکرد فوق‌ العاده‌ای بر روی صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 1080p می‌شود. همچنین پنل استفاده شده در این صفحه نمایش از نوع PLS LCD می‌باشد.

نرخ نوسازی 120 هرتزی موجود در این گوشی باعث می‌شود کارها به صورت بسیار روان‌تر انجام شود. وجود رابط کاربری One UI 5 نصب شده بر روی اندروید 13 در این دستگاه، حتی توانسته سرعت عملکرد آن را بیشتر از این مقدار نیز بکند.

 

گلکسی A23 این بار با تراشه 5G معرفی شد

 

اما در مورد ظاهر این گوشی می‌توان گفت که تفاوت آنچنانی نسبت به مدل‌های دیگر سری A ندارد. صفحه نمایش آن توسط محافظ شیشه‌ای گوریلاگلس‌، محافظت می‌شود و قاب دور و پشتی گوشی از جنس پلاستیک است. A23 5G هیچ مقاومتی در برابر نفوذ آب ندارد؛ ویژگی‌ای که در مدل‌های A33‌ و بالاتر از آن که پنل AMOLED دارند، الزامی است.

حتی اگر این گوشی برای بازار‌های سطح پایین ساخته شده باشد، وجود لنز 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در آن، بسیار هیجان انگیز است. در کنار لنز اصلی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر که وظیفه تصویر برداری در حالت ماکرو و تشخیض عمق را دارند، وجود دارد. اما در سمت مخالف این لنز‌های دوست داشتنی، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد که می‌توان گفت سامسونگ در اینجا بسیار ابتدایی عمل کرده است.

در مورد دیگر مشخصات این گوشی می‌توان گفت که این دستگاه دارای اسلات جداگانه برای قرار دادن MicroSD می‌باشد و از جک 3.5 میلی‌متری بهره می‌برد. ویژگی NFC در آن فعال است و همچنین باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی در آن وجود دارد که می‌توان آن را به کمک شارژر 25 واتی‌اش در زمان کوتاهی شارژ کرد.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-73

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند