فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

گوشی‌ موبایل سامسونگ سری A

یوسف هنرمند

جمعه, 06 خرداد 1401

گوشی‌ موبایل سامسونگ سری A

 

اگر قصد خرید گوشی موبایل داشته باشید، قطعا میزان بودجه‌ای که قصد دارید هزینه کنید برای تهیه یک گوشی موبایل و استفاده‌ای که قرار است از آن کنید بشدت مهم است تا بتوانید یک گوشی موبایل مناسب برای خودتان تهیه کنید. اگر آدمی نیستید که با گوشی بازی‌های سنگین و یا طراحی‌های گرافیکی انجام دهد، خب قاعدتا باید یک گوشی میان رده ارزان قیمت خریداری کنید زیرا چنین گوشی جوابگوی نیازهای شما را می‌دهد. اگر سخت افزار،‌ باتری، دوربین و توان پردازش گرافیکی گوشی برای شما اهمیت دارد و دوست دارید با گوشی خود بازی کنید قاعدتا باید یک گوشی میان رده رو به بالا خریداری کنید که خواسته‌های شما را به راحتی پاسخ دهد.

 

قیمت گوشی سامسونگ سری a

اگر قصد دارید یک گوشی میان رده خریداری کنید، قطعا برندهای متعددی پیش روی شما هستند. از شیائومی و هوآوی و موتورولا گرفته تا برندهای باتجربه‌ای مثل سامسونگ. شرکت سامسونگ یک شرکت پرآوازه می‌باشد که توانسته است در این چندسال گوشی‌های سامسونگ پایین رده، بالارده و میان رده خوبی طراحی و تولید کند. از آنجا که همه‌ی شما با محصولات این شرکت آشنا هستید، زیاد وارد جزئیات نمی‌شویم و قرار است در این مقاله به بهترین گوشی‌ موبایل سامسونگ سری A این برند بپردازیم،‌ پس همراه فروشگاه آریا باشید.

 

گوشی‌ موبایل سامسونگ سری A

کمپانی بزرگ سامسونگ گوشی‌های میان رده خود را با نام سری A روانه‌ی بازار می‌کند که هواردان زیادی دارند. گوشی‌های سری A سامسونگ گوشی‌هایی هستند که نسبت به سخت افزار و ویژگی‌هایی که دارند، قیمت گوشی موبایل بسیار مناسبی نیز داشته‌اند و به جرات می‌توان گفت که بیشترین فروش سامسونگ در بخش گوشی‌های هوشمند در سری A خلاصه می‌شود.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A53 5G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A53 5G، گوشی‌ موبایل سامسونگ سری A می‌باشد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این گوشی دارای طراحی بسیار شیک و جوان پسندانه است که می‌تواند هرکاربری را به سمتش بکشد. با در دست گرفتن گوشی به شما حس و حال یک گوشی پرچمدار باکیفیت دست خواهد داد. همچنین A53 5G دارای گواهی IP67 است که در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌باشد.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A53-5G

 

نمایشگر این گوشی یک نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را داراست و می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیتی را به تصویر بکشد. همچنین رنگ‌ها نیز در این نمایشگر خیلی خوب نمایش داده می‌شوند. سامسونگ در این گوشی میان رده از یک سخت افزار خوب استفاده کرده که جوابگوی تمامی نیازهای شما می‌باشد. اگر قصد بازی کردن با گوشی خود را دارید، این گوشی می‌تواند یکی از انتخاب‌ها باشد.

دوربین گلکسی A53 نیز دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و می‌توانید تصاویر بسیار خوب و باکیفیتی را ثبت کند. همچنین امکان فیلم برداری 4K در این گوشی امکان پذیر می‌باشد. سامسونگ در این گوشی از یک باتری 5000 میلی‌آمپری ساعتی استفاده کرده که می‌تواند جوابگوی نیازهای روزانه شما باشد.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52s 5G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52s 5G، یکی دیگر از گوشی‌ موبایل سامسونگ سری A است که دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و زمانی که گوشی را در دست می‌گیرید حس یک گوشی پرچمدار باکیفیت به شما دست خواهد داد. این گوشی از گواهی IP67 بهره می‌برد و می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت نشان دهد.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A52s-5G

 

سامسونگ در این گوشی میان رده از یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع Super AMOLED که نرخ تازه سازی 120 هرتز را داراست استفاده کرده است. این نمایشگر به خوبی می‌تواند رنگ‌ها را به نمایش درآورد و قطعا از نمایشگر آن راضی خواهید شد. سخت افزار این گوشی نیز یک سخت افزار مناسب برای تمامی کارها بوده و اگر حتی گیمر هستین، این گوشی می‌توان اکثر بازی‌های روز را با فریم ریت بالا به اجرا درآورد. سامسونگ از پردازنده اسنپدراگون 778 در این گوشی استفاده کرده که لازم به ذکر است که این پردازنده می‌تواند چندین نرم افزار را همزمان اجرا کند و در اجرای جدیدترین بازی‌ها هیچگونه مشکلی ندارد.

باتری این گوشی نیز یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی است که طول عمر بالایی دارد و می‌تواند به راحتی به شما یک روز کامل شارژ دهد.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52 یکی دیگر از گوشی‌ موبایل سامسونگ سری A می‌باشد که دارای طراحی بسیار شیک و جوان پسندانه‌ای است. این گوشی همانند دیگر گوشی‌هایی که معرفی کردیم دارای طراحی فوق‌العاده‌ای بوده و با در دست گرفتن آن حس یک گوشی پرچمدار را خواهید داشت که از کیفیت بسیار بالای برخوردار است. این محصول نیز از گواهی IP67 بهره برده است و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A52

 

سامسونگ از یک نمایشگر Super AMOLED برای این گوشی استفاده کرده که دارای نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی می‌باشد و می‌تواند به خوبی رنگ‌ها را به نمایش درآورد. در این نمایشگر تمامی تصاویر با جزئیات دقیق مشخص هستند و قطعا استفاده از آن شما را راضی می‌کند. سخت افزار این گوشی هم برای تمامی کارها از جمله بازی کردن، طراحی و وب گردی و ... مناسب بوده و می‌تواند از پس چندین کار به صورت همرمان برآید. در بخش دوربین نیز، سامسونگ از یک دوربین خوب برای این دستگاه استفاده کرده است که قابلیت فیلم‌برداری 4K را داراست.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A32 5G

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A32 5G نیز همانند دیگر گوشی‌های معرفی شده، گوشی‌ موبایل سامسونگ سری A می باشد که دارای طراحی بسیار خوبی است. این گوشی نسبت به گوشی‌‌هایی که پیش‌تر معرفی شد سطح پایین‌تری دارد و نباید انتظار یک طراحی خیلی خوب را از آن داشته باشیم. اما طراحی بدنه این گوشی نیز جذابیت خاص خود را دارد و جنس بدنه نیز باکیفیت است و حس خوبی را القا می‌کند.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A32-5G

 

سامسونگ در این گوشی از پردازنده مدیاتک ۷۲۰ استفاده کرده که نسبت به قیمتی که این گوشی دارد، یک پردازنده مناسب و خوب است. دوربین این محصول نیز عملکرد خوبی دارد و برای استفاده‌های معمولی بسیار مناسب می‌باشد و تصاویر خوب و باکیفیتی را ثبت می‌کند. باتری A32 5G نیز که یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود دارای عمر طولانی بوده که می‌تواند یک روز کامل را به راحتی به شما شارژ دهد.

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A13

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A13 نیز یک گوشی‌ موبایل سامسونگ سری A است که جزو گوشی‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرد. این محصول برای افرادی ساخته شده که قصد دارند یک گوشی ارزان قیمت خریداری کنند و قصد انجام کارهای سنگین با گوشی خود را ندارند.

 

گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-A13

 

سامسونگ در این گوشی از یک نمایشگر بزرگ با کنتراست بالا استفاده کرده که روشنایی خوبی دارد و می‌توانید حتی در زیر نور آفتاب به راحتی از آن استفاده کنید. نمایش رنگ‌ها نیز خوب است و می‌تواند شما را راضی کند. نسبت به قیمتی که دارید پرداخت می‌کنید نباید انتظار سخت افزار، نمایشگر و درکل یک گوشی بسیار بالارده را داشته باشید، اما سامسونگ سعی کرده است تا تمامی موارد در این گوشی را به خوبی طراحی کند تا مشکلی از نظر کیفیت و استفاده نباشد.

دوربین‌های این گوشی نیز عملکر خوبی دارند و می‌توانند برای عکس‌های معمولی مناسب باشند. اصولا نباید انتظار کیفیت بالا را از دوربین این محصول داشت اما با این وجود تصویر از کیفیت خوبی برخورد هستند و سامسونگ سعی کرده است تا در این بخش هم خیلی کم از گوشی بزند.

بهترین گوشی سامسونگ سری a
سامسونگ a54
آخرین مدل سامسونگ سری a
سامسونگ a53
جدیدترین گوشی سامسونگ 2024
 

 

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-23

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند