فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

گوشی های پرچمدار سامسونگ 2022

یوسف هنرمند

دوشنبه, 19 دی 1401

گوشی های پرچمدار سامسونگ 2022

 

بسیاری از افرادی که قصد خرید محصولات دیجیتال به خصوص تلفن همراه را دارند، این برند را به بسیاری از محصولات ترجیح می‌دهند. سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد در سال جاری تعداد زیادی محصول و تلفن‌های همراه پرچمدار را روانه بازار کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ 2022 بپردازیم. اگر برای خرید گوشی موبایل یا محصولات مختلف خانگی وارد بازار شده‌اید یا حتی به فروشگاه‌های اینترنتی سر زده‌اید، قطعا نام سامسونگ را از سایر نمایندگی‌ها یا مشتریان شنیده‌اید.

این موضوع نشان می‌دهد که این برند چقدر در بین مردم و مصرف کنندگان محبوب است. دلیل مهم این امر کیفیت بالای آن است. سامسونگ در تلاش است تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین، هرگز نگران پرداخت هزینه برای این محصولات نباشید و به راحتی خرید خودتان را از فروشگاه آریا انجام دهید. جدا از کیفیت، یکی از ویژگی‌های برند سامسونگ قدمت آن است. سامسونگ تقریباً 84 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و موفقیت زیادی کسب کرده است.

همه شرکت‌ها، از جمله سامسونگ، تمام هنر و قدرت خود را در گوشی‌های پرچمدار خود قرار داده‌اند تا رقبای خود را شکست دهند و پیشی بگیرند. گوشی‌های پرچمدار همیشه شناخته شده‌اند زیرا بهترین‌های شرکت خود هستند و پرچمدار گوشی‌های آن شرکت محسوب می‌شوند. سامسونگ مانند سال‌های گذشته این بار نیز تمام تلاش خود را برای تولید بهترین پرچم‌دار به کار گرفته و نسبت به سال‌های گذشته آن را ارتقا داده است تا بتواند با اپل، شیائومی و ... رقابت کند.

 

گوشی های پرچمدار سامسونگ 2022:

هر ساله سامسونگ مدل‌های پرچمداری را وارد بازار می‌کند. این دسته از گوشی‌ها که در سری‌های مختلف وجود دارند، قطعا نیازهایتان را رفع می‌کنند. سامسونگ به عنوان یک برند قابل اعتماد در بین رقبای خود در تولید تلفن همراه، تبلت و تلویزیون جایگاه بسیار خوبی کسب کرده است. در ادامه به گوشی های پرچمدار سامسونگ 2022 خواهیم پرداخت تا بتوانید این گوشی‌ها را بشناسید و در هنگام خرید راحت‌تر تصمیم گیری کنید.

 

گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا

 

گوشی سامسونگ گلکسی S22 اولترا

 

گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra یک گوشی سری S است که در لیست بهترین گوشی‌های 2022 قرار گفته است. این گوشی مانند سایر محصولات سامسونگ با دو تراشه مختلف به فروش می‌رسد که نسخه جهانی آن Exynos 2200 است. این تراشه لیتوگرافی فوق العاده نازک و مدرن 4 نانومتری است که مصرف باتری بسیار بهینه و حداقل گرمایش گوشی را به همراه دارد. گوشی اولترا s22 سامسونگ همچنین از بهترین صفحه نمایش خود یعنی Dynamic AMOLED 2X استفاده می‌کند که از تمام ویژگی‌های خوب مانند HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی و رزولوشن 3088 در 1440 پیکسل است و با تراکم پیکسلی بیش از 500 پیکسل در هر اینچ، یکی از بهترین نمایشگرهای موجود را دارد.

دوربین چهارگانه این محصول واید 108 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 10 مگاپیکسلی و تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین سلفی محصول نیز دارای لنز 40 مگاپیکسلی می‌باشد. پردازنده گرافیکی نیز در نسخه جهانی Xclipse 920 است.S22 Ultra در چهار نسخه با حافظه داخلی 256، 128، 512 و 1 ترابایت و 8، 12 و 16 گیگابایت رم در اختیار مشتریان قرار دارد.

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس

 

دومین گوشی که به عنوان بهترین گوشی سامسونگ از سری S به شما معرفی می‌کنیم، گلکسی اس 22 پلاس است. این مدل به عنوان دومین عضو سری S22 سامسونگ قیمت خرید بالایی دارد که خرید آن را به شما توصیه می‌کنیم. گلکسی اس 22 پلاس از طراحی زیبا و ظاهری کاملا جدید نسبت به مدل‌های قبلی برخوردار است. علاوه بر ظاهر شیک، طراحی راحت و خوبی نیز دارد که به شما امکان می‌دهد بدون اینکه دستتان خسته شود، برای مدت طولانی از گوشی استفاده کنید. تمامی دکمه‌ها و اجزای گوشی به درستی طراحی شده‌اند و دقیقاً همان جایی هستند که باید باشند. همچنین در حین بازی کنترل بسیار خوبی روی گوشی دارید. علاوه بر این، این گوشی دارای IP68 است که نشان می‌دهد دستگاه کاملا ضد آب است.

صفحه نمایش استفاده شده در این مدل بهترین است. گلکسی اس 22 پلاس دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی است که نرخ رفرش 120 هرتزی را نمایش می‌دهد، که بازی، تماشای ویدیو، و پیمایش و جابجایی بین صفحات را روان‌تر می‌کند. میخواهیم بگوییم که دقت رنگ صفحه واقعا عالی و با کیفیت است. صفحه نمایش روشنایی بالایی دارد که به لطف آن می‌توانید به راحتی از گوشی در آفتاب کامل استفاده کنید. تراشه استفاده شده در گلکسی اس 22 پلاس دقیقا همان تراشه‌ای است که در گلکسی اس 22 اولترا استفاده شده است. Snapdragon 888 Gen 1. قدرتمندترین و سریع ترین تراشه اندرویدی جهان، عملکرد منحصر به فردی برای اجرای انواع بازی‌ها و برنامه‌ها به شما هدیه می‌دهد.

عملکرد عکس و فیلم این گوشی نیز بسیار خوب است و می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بالا با جزئیات زیاد و کنتراست بالا بگیرد. تصاویری که می‌توانید در هر جایی استفاده کنید، حتی آنها را چاپ کنید. هنگام ضبط ویدیو، کیفیت استثنایی است و می‌تواند تا کیفیت 8K با نرخ فریم 24 فریم بر ثانیه ضبط کند.

 

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

 

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

 

گلکسی زد فلیپ 4 یک گوشی تاشو است و می‌توانید آن را به راحتی تا کنید. این ویژگی طراحی این محصول را بسیار جذاب کرده است. طبیعتا با تا شدن این گوشی از ابعاد آن نیز کاسته می‌شود. ابعاد این محصول در حالت باز شده 165.2 x 71.9 x 6.9 میلی متر است. این نشان می‌دهد که ضخامت این گوشی کم است و با محصول خوبی روبرو هستیم. با تا شدن، ابعاد آن به 84.9 x 71.9 x 15.9 میلی متر کاهش می‌یابد.

هنگامی که گوشی را به طور کامل باز می‌کنید، یک صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهید داشت که از وضوح 1080 در 2640 پیکسل (+ Full HD) پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این گوشی دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است که به احتمال زیاد در هنگام استفاده بسیار سریع خواهد بود. کیفیت تصویر روی صفحه نمایش این گوشی بسیار مناسب است و در حین استفاده از آن نیازی به نگرانی نیست، زیرا این محصول از آخرین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8+ Gen 1 استفاده می‌کند که در واقع مدل بهبود یافته تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است. استراتژی کوالکام در سال جاری کمی متفاوت بود و TSMC را به جای سامسونگ واگذار کرد تا علاوه بر تغییرات معمول، تراشه جدید را نیز تولید کند.

این گوشی دارای دوربین دوگانه است که در گوشه سمت چپ بالا قابل مشاهده است. در بالای پنل پشتی یک قاب تیره قرار دارد که لنز دوربین در سمت چپ آن قرار گرفته است. فلاش LED در پایین لنز و خارج از قاب تیره دیده می‌شود. دوربین سلفی این محصول در بالا و وسط صفحه نمایش قابل مشاهده است. این محصول در رنگ‌های جذابی مانند بنفش، گرافیت، صورتی و آبی عرضه خواهد شد. این گوشی یک گوشی بسیار عالی است که می‌تواند تمامی نیازهای شما را پاسخگو باشد.

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس22 5G

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس22 5G

 

یکی دیگر از اعضای پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 22 است که طراحی زیبا اما راحتی دارد. این گوشی طراحی بسیار استانداردی دارد و همه چیز در جایی است که باید باشد. طراحی راحت گوشی دسترسی آسان به تمام قسمت‌های گوشی را فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که گوشی و عملکرد آن را در هنگام استفاده طولانی مدت و بازی کنترل کنید. علاوه بر این، این محصول در برابر آب و گرد و غبار کاملا مقاوم است.

سامسونگ در این مدل از نمایشگر 6.1 اینچی Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. صفحه نمایش رنگ‌ها را با دقت نمایش می‌دهد که باعث می‌شود همه چیز طبیعی و زنده به نظر برسد. وضوح بالای صفحه نمایش به شما این امکان را می‌دهد که کوچکترین جزئیات را ببینید و از تماشای فیلم و بازی لذت ببرید. همچنین نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود گوشی سریعتر شود. این شامل همه چیز از پخش تا جابجایی بین صفحات است. چیزی که باقی می‌ماند روشنایی صفحه نمایش است که به شما امکان می‌دهد از گوشی در زیر نور خورشید استفاده کنید و همه چیز را به وضوح ببینید.

سامسونگ در این مدل از تراشه Snapdragon 888 Generation 1 استفاده کرده است که در حال حاضر سریع ترین و قوی ترین تراشه اندروید موجود در بازار است. همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 730، CPU می‌تواند به راحتی هر بازی و هر برنامه‌ای را اجرا کند. در تست توانستم بازی‌های حرفه‌ای و سنگین را به راحتی انجام دهیم.

برای دوربین، گلکسی S22 5G حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. شب یا روز فرقی نمی‌کند، در هر صورت کیفیت عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده توسط این گوشی عالی است. جزئیات بیشتری وجود دارد، دقت رنگ عالی است، کنتراست تصویر بالاست، وضوح بالا است. برای فیلمبرداری می‌توانید ویدیوهای با کیفیت 4K با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه ضبط کنید. ما با دوربین‌های این گوشی پرچمدار کلیپ گرفتیم، همه آن‌ها دارای جزئیات و وضوح خوبی هستند و رنگ‌ها به درستی نمایش داده می‌شوند و باعث می‌شوند ویدیو طبیعی و زنده به نظر برسد.

 

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4

 

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4

 

در نگاه اول، گلکسی زد فولد 4 تقریباً مشابه مدل قبلی خود به نظر می‌رسد. با این حال، اگر با دقت بیشتری نگاه کنیم، می‌توانیم تفاوت بین این دو را مشاهده کنیم. این گوشی طراحی زیبا و راحتی دارد و اندازه نسبتا بزرگی دارد. زمانی که گوشی در حالت باز است، می‌توان از صفحه نمایش 7.6 اینچی آن به روش‌های مختلفی استفاده کرد. در این صورت کاربر به نمایشگری با وضوح بالای 1812 در 2176 پیکسل و تراکم 373 پیکسل دسترسی خواهد داشت. روشنایی صفحه نمایش این گوشی 1200 نیت است و از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این دستگاه 90.9 درصد است.

زمانی که گوشی در حالت آنلاک است، می‌توانید از صفحه نمایش 7.6 اینچی آن به روش‌های مختلفی استفاده کنید. در این حالت صفحه نمایشی با وضوح عالی 1812 در 2176 پیکسل و تراکم پیکسلی 373 در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که روشنایی صفحه نمایش این گوشی 1200 نیت است و از HDR10+ پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه 90.9 درصد است.
این گوشی به ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی و ماژول دوربین دوگانه در پنل جلویی مجهز شده است. با بررسی گلکسی زد فولد 4 متوجه شدیم که دوربین اصلی این گوشی با سنسور 50 مگاپیکسلی و دیافراگم 1.8 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

لنز دوم این گوشی یک لنز بسیار واید با پوشش 123 درجه و دیافراگم 2.2 است. آخرین لنز این گوشی یک لنز تله فوتو است که با ماتریس 10 مگاپیکسلی و دیافراگم 2.2 در اختیار کاربران قرار گرفته است. این لنز از فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر و زوم 3 برابری پشتیبانی می‌کند.

 

گوشی سامسونگ سامسونگ گلکسی S22

 

گوشی سامسونگ سامسونگ گلکسی S22

 

Samsung Galaxy S22 یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2022 با چیپست 4 نانومتری و با 8 گیگابایت رم است. تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 در مدل‌های ایالات متحده و چین موجود است، اما سامسونگ Exynos 2200 را تراشه انتخابی برای کشورهای دیگر می‌داند. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این تراشه Exynos Xclipse 920 به همراه CPU عملکرد قابل توجهی را ارائه می‌دهد. طبق ادعای سامسونگ، عملکرد پردازنده 5 درصد، عملکرد گرافیکی 40 درصد و عملکرد واحد پردازش هوش مصنوعی 133 درصد افزایش یافته است.

سامسونگ S22 دارای همان دوربین سه گانه پشتی نسخه استاندارد سری قبلی است، اما مجموعه جدیدی از سنسورها را ارائه می‌دهد. دوربین اصلی اکنون دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است و از فناوری "Tetra binning" برای گرفتن عکس‌های خوب تا 12 مگاپیکسل با جزئیات و نور خوب استفاده می‌کند. لنز تله فوتو در Samsung s22 از 64 مگاپیکسل به 10 مگاپیکسل کاهش یافته است، اما اکنون از مزیت زوم اپتیکال 3 برابر به جای زوم هیبریدی 3 برابری برخوردار است. لنز فوق عریض همچنین به سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده است که میدان دید 120 درجه را ارائه می‌دهد.

 

گوشی سامسونگ سامسونگ گلکسی S21 اولترا

 

گوشی سامسونگ سامسونگ گلکسی S21 اولترا

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا یکی از بهترین گوشی‌های این برند است که پرچمدار سامسونگ نیز محسوب می‌شود. این گوشی برای اولین بار از S Pen پشتیبانی می‌کند. این به این معنی است که شما می‌توانید از این ویژگی به صورت کاملا اختیاری استفاده کنید. جالب ترین نکته در مورد این دستگاه که یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2022 است این است که حتی بدون قلم هم یک موبایل منحصر به فرد است. دوربین چهار لنزی آن که قابلیت زوم اپتیکال تا ده برابر را دارد، از نکات مثبت آن محسوب می‌شود.

در این میان قابلیت زوم این گوشی خوب به نظر می‌رسد. این دستگاه با قاب شیشه‌ای مات گوریلا گلس بهتر از گوشی‌هایی با قاب براق به نظر می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی نیز بسیار خوب است و برای اولین بار شاهد گوشی موبایلی با وضوح بالا و نرخ رفرش 120 هرتز هستیم. این ویژگی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا را به یکی از بهترین‌های این برند تبدیل می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد قیمتی کمتر از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا دارد که نکته مثبتی برای آن است.

 

گوشی سامسونگ سامسونگ گلکسی S21 پلاس

 

گوشی سامسونگ سامسونگ گلکسی S21 پلاس

 

به نظر می‌رسد گوشی‌های سامسونگ 2022 از جذابیت کمتری نسبت به سه مدل دیگر گلکسی اس برخوردار باشند، قیمت این گوشی کمی بالاتر از گلکسی اولترا اس 21 است، اما همچنان امکانات آن بهتر به نظر می‌رسد. صفحه نمایش آن بسیار بزرگتر از Galaxy S21 در حدود 6.7 است. پشت این گوشی از شیشه ساخته شده است در حالی که پشت گلکسی اس 21 از پلاستیک ساخته شده است.

در ضمن باتری آن بسیار خوب و 4800 میلی آمپر ساعتی است. البته با توجه به صفحه نمایش بزرگی که دارد انرژی بیشتری مصرف می‌کند ولی از جهات دیگر گوشی بسیار خوبی است. از آنجایی که پردازنده بسیار خوبی دارد، این دوربین دارای سه لنز قدرتمند، اسکنر اثر انگشت درون صفحه و طراحی منحصر به فرد است. این دلایل سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس را به یکی از بهترین گوشی‌ها تبدیل کرده است. البته با در نظر گرفتن تمامی امکانات ذکر شده در صورت بالا بودن قیمت کاملا مناسب است. این گوشی مانند بسیاری از محصولات موجود فاقد ویژگی‌های خاصی است. به عنوان مثال، بسیاری از کاربران از کمبود فضای کارت حافظه شکایت داشتند. البته برای غلبه بر این مشکل تنها می‌توانید مدل 256 گیگابایتی آن را خریداری کنید.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-72

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند