فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

گوشی گلکسی S24؛ کهکشانی تازه نفس سامسونگ

مهدی شهبازی

پنج‌شنبه, 04 آبان 1402

گوشی گلکسی S24؛ کهکشانی تازه نفس سامسونگ

 

انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 24 در فوریه 2024 معرفی شود و دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 باشد.

رندرهای غیررسمی حاکی از آن است که سامسونگ به شدت از طراحی امسال برای مدل بعدی خود استفاده خواهد کرد، که گفته می شود اوایل سال آینده عرضه خواهد شد.

اگر به طراحی انقلابی برای سامسونگ گلکسی S24 سال آینده امیدوار بودید، ممکن است ناامید شوید. رندرهای غیررسمی گوشی آینده که توسط SmartPrix و با همکاری افشاگر OnLeaks منتشر شده است، ظاهری بسیار شبیه به گوشی گلکسی S23 امسال را نشان می‌دهد که شامل طراحی مربعی است و بدون برآمدگی دوربین مشخصی در اطراف سه لنز دوربین برجسته آن.


 

 

تراشه S24+ نزدیک به 80 درصد قوی تر از S23  میباشد؟


امروز اطلاعاتی از بنچکارک S24 پلاس منتشر شد که نشان می‌دهد عملکرد این گوشی به مراتب بهتر از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ است. به نظر می‌رسد که اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ برای گوشی اس ۲۳ پلاس در نظر گرفته شده باشد.




صفحه نمایش گلکسی S24 احتمالا دارای وضوح 1080p با حداکثر روشنایی 2500 نیت است. اندازه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با حداکثر سرعت شارژ سریع 25 وات گزارش شده است. به نظر می رسد تغییراتی در مشخصات پردازنده پرچمدار 2024 کوالکام (احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 3 نامیده می شود) برای مدل های آمریکایی وجود داشته باشد، اما SamMobile گزارش می دهد که سامسونگ ممکن است پس از استفاده انحصاری از اسنپدراگون برای یک بار دیگر این گوشی را به پردازنده اگزینوس خود در سایر بازارهای جهانی مجهز کند. گلکسی اس 23

این اطلاعات که از بنچمارک GeekBench 6 Vulkan به دست آمده، نشان می‌دهد که گلکسی S24+ که البته به جدیدترین تراشه اسنپ دراگون مجهز شده توانسته امتیاز 17031 را کسب کند. این امتیاز نشان می‌دهد که عملکرد این گوشی ۸۱٫۶ درصد بهتر از گوشی S23 Ultra بوده است. حتی برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که عملکرد این تراشه به کارت گرافیکی دسکتاپ GeForce GTX 1050 نزدیک است.



 

سامسونگ S24 بالاترین سری هوش مصنوعی را خواهد داشت . 


سامسونگ با هوش مصنوعی پرچمدار بعدی خود، گلکسی اس 24، همه چیز را به کار می گیرد. منابع ما به ما می گویند که سامسونگ می خواهد گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا را به هوشمندترین گوشی های هوش مصنوعی تا به حال تبدیل کند، حتی آنچه را که گوگل در مجموعه پیکسل ارائه می دهد، یکی کند . 

این یک جاه طلبی بزرگ است و متأسفانه، ما اطلاعات زیادی در مورد برنامه های سامسونگ برای دستیابی به این هدف دریافت نکرده ایم. به ما گفته می شود که سری گلکسی اس 24 دارای ویژگی هایی است که مستقیماً از ChatGPT و Google Bard برداشته شده است، مانند توانایی ایجاد محتوا و داستان بر اساس چند کلمه کلیدی ارائه شده توسط کاربر. همچنین ویژگی هایی وجود دارد که سامسونگ به تنهایی طراحی کرده است، مانند هوش مصنوعی مولد متن به تصویر که این شرکت هنگام معرفی Exynos 2400 در مورد آن صحبت کرد و بسیاری از آنها به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس خواهند بود. عملکرد گفتار به متن یکی از زمینه‌هایی است که شاهد پیشرفت‌هایی خواهیم بود. باز هم، ما مطمئن نیستیم که این پیشرفت‌ها چه خواهند بود، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Bixby مکالمات انسانی‌تر و هوشمندانه‌تری با کاربر داشته باشد.


 

هوش مصنوعی چیز بزرگ بعدی برای جذاب کردن دوباره گوشی هاست؟ 


 سامسونگ هنوز بیکسبی را رها نکرده است. در هر صورت، این شرکت احتمالاً در سال‌های آینده بیش از پیش بیکسبی را مورد توجه قرار خواهد داد زیرا سازندگان به سمت هوش مصنوعی روی می‌آورند تا دوباره گوشی‌های هوشمند را جذاب کنند. گوگل تنها شرکتی است که در حال حاضر این کار را به طور جدی انجام می دهد و سامسونگ نیز می خواهد وارد عمل شود. سری گلکسی اس 24 همچنین به لطف تراشه‌های قدرتمندتر اگزینوس و اسنپدراگون، باید در انجام وظایف هوش مصنوعی در مقایسه با گوشی‌های هوشمند پیکسل سریع‌تر عمل کند. ما نمی‌توانیم بگوییم که گوشی‌های آینده چقدر سریع خواهند بود بدون اینکه آن‌ها را در عمل ببینیم، و امیدواریم سامسونگ بتواند به جای اینکه اجازه دهد هوش مصنوعی گلکسی اس 24 از طریق آن فاش شود تا زمان معرفی رسمی سری پرچم‌داران بعدی خود، همه چیز را پنهان نگه دارد. 
شایعات همچنین حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است گلکسی اس 24 را کمی زودتر از دو پرچمدار قبلی خود که در 1 فوریه 2023 و 9 فوریه 2022 معرفی شدند، در سال عرضه کند. برای گلکسی اس 24
ما انتظار داریم که گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا در ژانویه معرفی شوند، درست همانطور که برخی شایعات نشان می دهند، اگرچه تاریخ دقیق عرضه در حال حاضر مشخص نیست



 برای گرفتن قیمت گوشی سامسونگ میتوانید به فروشگاه تجارت آریا سری بزنید . 

مهدی شهبازی

https://ttaria.com/tb-142

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند