فروشگاه آریا |

یه حس خوب خرید

گوشی OnePlus 11 معرفی شد

یوسف هنرمند

یکشنبه, 18 دی 1401

گوشی OnePlus 11 معرفی شد

 

مدل جدید سری گوشی‌های وان پلاس پیش از عرضه جهانی آن در بازار خانگی خود در چین معرفی شد. علیرغم عدم وجود پسوند Pro در این گوشی، این دستگاه یک پرچم‌دار تمام عیار محسوب می‌شود که جدیدترین و بهترین چیپست‌ و دوربین در آن به کار رفته است. پردازنده اصلی این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 2 است که جدید‌ترین محصول کوالکام می‌باشد. این در حالی است که سران OnePlus اظهار کرده‌اند که این تراشه با حداکثر ظرفیت خود عمل خواهد کرد و کارایی بالایی خواهد داشت. این خبر از این جهت مهم است که OnePlus در مدل‌های قبلی عملکرد تراشه اصلی را کمی محدود کرده بود تا عمر باتری افزایش یابد و بتواند افزایش حرارت آن راکنترل کند.

این دستگاه از آخرین نسخه رم موجود که LPDDR5X نام دارد بهره می‌برد و در دو نسخه 12 و 16 گیگابایتی عرضه می‌شود. همچنین حافظه اصلی آن بنابر خواسته مشتری ‌می‌تواند 256 و یا 512 گیگابایتی باشد که هر دو از نوع UFS 4.0 می‌باشند. 

صفحه نمایش 6.7 اینچی این پرچم‌دار قدرتمند، از نوع پنل جدید LTPO 3.0 AMOLED با روزلوشن 1440p می‌باشد. نکته قابل توجه این نمایشگر نرخ نوسازی آن است که می‌تواند از 1 تا 120 هرتز متغیر باشد و طبق ادعا‌های منتشر شده بر روی 100 برنامه معروف تست و آزمایش شده و عملکرد خوبی دارد.

 

 

شاید بتوان گفت حیرت آور‌ترین قسمت OnePlus 11، بخش دوربین آن است. جایی که دوربین اصلی  Hasselblad 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 در کنار لنز 48 مگاپیکسلی فوق عریض Sony IMX581 با قابلیت فوکوس خودکار، توانسته‌اند ترکیب بسیار قوی و قدرتمندی را تشکیل دهند. همچنین یک سنسور 32 مگاپیکسلی Sony IMX709 دیگر، وظیقه تله فوتو را بر عهده دارد. دوربین سلفی این دستگاه خوش ساخت چینی، 16 مگاپیکسلی است که در گوشه‌ی چپ بالای صفحه نمایش قرار دارد. در کل با توجه به تراشه موجود در این گوشی انتظار می‌رود که دوربین این گوشی هماهنگی خوبی با پردازنده داشته باشد و بتواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

باتری OnePlus 11 همانند مدل قبلی خود ظرفیتی 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که شارژر آن توانایی انتقال انرژی با سرعت 100 وات را دارد که رقم بسیار بالایی است. سیستم عامل این دستگاه در چین Color 13 نام دارد که بر روی آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 13 نصب شده است. همچنین فروش این دستگاه از 9 فوریه به طور رسمی آغاز می‌شود. این گوشی در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه می‌شود که قاب پشتی در رنگ سبز از جنس پنل شیشه‌ای و در رنگ مشکی روکش ماسه سنگ می‌باشد. قیمت پایه این گوشی موبایل 580 دلار تعیین شده است.

یوسف هنرمند

https://ttaria.com/tb-67

نظرات این مقاله

(0 نظر)

نظر جدید
اولین نفری باش که نظر میده ! همین الان نظرتو بگو یا اگه سوالی داری ، بپرس تا کارشناسان فروشگاه آریا در کمترین زمان ممکن پاسخ بدهند